|
|
| Pagina 320 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 318 319 320 321 322 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Er is blijkbaar een nieuw liedje van den iendracht getiteld: iendracht oilsjt olé van de Porteplumboys feat. Kamiel, heeft iemand dit al gehoord?
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 24 Jan 2007, 12:12 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
hansken schreef: na de geruchten van de laatste dagen, vraag ik me iets af eh vicky... uwe concours dagge ging houde, betreffende een bekend forum-lid, ga die nu nog door?? of is het gelek as de man van wendy? da de winnaar eigelijk al gekend is? ![]() Om evidente redenen is Wie wordt de man van Lot afgelast... Voor vragen over wie wordt de man van Vicky moet je bij Lot zijn, daar heb ik geen info over! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 24 Jan 2007, 13:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Vicky schreef: Twas mevrouw Van Oost en trust me: wij verdienen het standbeeld. Ik denk zelfs dat Stijn en Jeroen me hierin wel gelijk zullen geven! Zij is er eigenhandig voor verantwoordelijk dat véél mensen geen wiskunderichting gingen volgen omdat ze dan bij haar zaten... Normaal gaf die alleen aan 5 en 6, maar om onverklaarbare reden hebben wij die in 't derde al gekregen.... TOT HET ZESDE ! ! ! Man man man, de verhalen die ik daarover kan vertellen... Vicky Manman kvon da dus zo een plezante e,den enigsten in ons klas die zijn oefeningen maakte,die blafte ze af en terwijl ze een oefn op bord zette draaide ze haar ineens om en keelde ze voor GALS de gang: BENDE LUIAARDS
Linthout,toffe pé ma lachte mij meestal uit in de klas Elke les aardrijskunde zocht hij toch iet om mij buite te smijte Efkes herhaling van vorige les zijtem: wat is de vegetiezone in Afrika, Stijn: "Bananen meneer" Linthout: "Maakt dat ge buiten staat met u domme antwoorden altijd
Ah kan over mijn avonturen boeken schrijven _________________
|
| 24 Jan 2007, 13:34 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Vicky schreef: Andres Pandy: kon gewoon niet anders dan op 't atheneum! En Allart, das ook zo een ouwe rot die daar ondertussen al tot het meubilair behoort... Ken je die niet? Vicky andres pandi heeft zo op ongeveer alle atheneums in dees streek les gegeven in dienen tijd em heeft in asse ook nog les gegeven |
| 24 Jan 2007, 14:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
lot schreef: Vicky schreef: Andres Pandy: kon gewoon niet anders dan op 't atheneum! En Allart, das ook zo een ouwe rot die daar ondertussen al tot het meubilair behoort... Ken je die niet? Vicky andres pandi heeft zo op ongeveer alle atheneums in dees streek les gegeven in dienen tijd em heeft in asse ook nog les gegeven KTA Zavelberg ook, in St Agatha Berchem |
| 24 Jan 2007, 15:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bartos schreef: Gaskonijn schreef: De beschermheilige van bartos was dan in een wat mindere doen blijkbaar Ja, diene rotzak moet nimmer afkomen bij mij. Niet alleen bellen ze ne mens na enkele uurkes slaap uit zijn bed voor stoelkes te kuisen, maar vervolgens wordt ge dan 's avonds nog eens voor tamzak uitgemaakt omdat ge dit geen goed idee vond .En om het gans compleet te maken, eindigde mijn feestgewoel deze morgen om 6u30 met een alcoholcontrole. Soit, ik ben mijn rijbewijs maar 6 uur kwijt, tis nog in de rede dus. Sebiet dus rap rijbewijs en auto gaan halen en dan naar Opwijk ne keer gaan zien. Nog eens ne post bovenhalen van op de kop 4 maanden geleden. Ze zijn me dus blijkbaar niet vergeten en daarmee ben ik ook meteen 400 euro lichter, ik kan er maar vanaf zijn zeker |
| 24 Jan 2007, 15:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Bartos schreef: Gaskonijn schreef: De beschermheilige van bartos was dan in een wat mindere doen blijkbaar Ja, diene rotzak moet nimmer afkomen bij mij. Niet alleen bellen ze ne mens na enkele uurkes slaap uit zijn bed voor stoelkes te kuisen, maar vervolgens wordt ge dan 's avonds nog eens voor tamzak uitgemaakt omdat ge dit geen goed idee vond .En om het gans compleet te maken, eindigde mijn feestgewoel deze morgen om 6u30 met een alcoholcontrole. Soit, ik ben mijn rijbewijs maar 6 uur kwijt, tis nog in de rede dus. Sebiet dus rap rijbewijs en auto gaan halen en dan naar Opwijk ne keer gaan zien. Nog eens ne post bovenhalen van op de kop 4 maanden geleden. Ze zijn me dus blijkbaar niet vergeten en daarmee ben ik ook meteen 400 euro lichter, ik kan er maar vanaf zijn zeker auwch ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 24 Jan 2007, 15:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Gaskonijn schreef: Bartos schreef: Bartos schreef: Gaskonijn schreef: De beschermheilige van bartos was dan in een wat mindere doen blijkbaar Ja, diene rotzak moet nimmer afkomen bij mij. Niet alleen bellen ze ne mens na enkele uurkes slaap uit zijn bed voor stoelkes te kuisen, maar vervolgens wordt ge dan 's avonds nog eens voor tamzak uitgemaakt omdat ge dit geen goed idee vond .En om het gans compleet te maken, eindigde mijn feestgewoel deze morgen om 6u30 met een alcoholcontrole. Soit, ik ben mijn rijbewijs maar 6 uur kwijt, tis nog in de rede dus. Sebiet dus rap rijbewijs en auto gaan halen en dan naar Opwijk ne keer gaan zien. Nog eens ne post bovenhalen van op de kop 4 maanden geleden. Ze zijn me dus blijkbaar niet vergeten en daarmee ben ik ook meteen 400 euro lichter, ik kan er maar vanaf zijn zeker auwch ![]() Een duur nachtje stappen heet dat. Als ik me nen avond in de champagne geschoten had en vervolgens met den taxi naar huis gegaan was, had het me vantiennegen nog zoveel geld niet gekost . |
| 24 Jan 2007, 16:00 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Had ge uit u bed gekomen he diene zaterdag om komen stoelkes te kuisen dan had je misschien 's avonds moe geweest en was je mss gewoon naar huis gegaan ipv je een stuk in je voeten te drinken
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 24 Jan 2007, 16:02 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Gaskonijn schreef: Bartos schreef: Bartos schreef: Gaskonijn schreef: De beschermheilige van bartos was dan in een wat mindere doen blijkbaar Ja, diene rotzak moet nimmer afkomen bij mij. Niet alleen bellen ze ne mens na enkele uurkes slaap uit zijn bed voor stoelkes te kuisen, maar vervolgens wordt ge dan 's avonds nog eens voor tamzak uitgemaakt omdat ge dit geen goed idee vond .En om het gans compleet te maken, eindigde mijn feestgewoel deze morgen om 6u30 met een alcoholcontrole. Soit, ik ben mijn rijbewijs maar 6 uur kwijt, tis nog in de rede dus. Sebiet dus rap rijbewijs en auto gaan halen en dan naar Opwijk ne keer gaan zien. Nog eens ne post bovenhalen van op de kop 4 maanden geleden. Ze zijn me dus blijkbaar niet vergeten en daarmee ben ik ook meteen 400 euro lichter, ik kan er maar vanaf zijn zeker auwch ![]() Een duur nachtje stappen heet dat. Als ik me nen avond in de champagne geschoten had en vervolgens met den taxi naar huis gegaan was, had het me vantiennegen nog zoveel geld niet gekost .Chance dat ge niet altijd zat naar huis moet en da ge soms ergens kunt blijven maffen |
| 24 Jan 2007, 16:04 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: Chance dat ge niet altijd zat naar huis moet en da ge soms ergens kunt blijven maffen In Opwijk dragen ze nog zorg voor hun zatte medemens |
| 24 Jan 2007, 16:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Gaskonijn schreef: Bartos schreef: Bartos schreef: Gaskonijn schreef: De beschermheilige van bartos was dan in een wat mindere doen blijkbaar Ja, diene rotzak moet nimmer afkomen bij mij. Niet alleen bellen ze ne mens na enkele uurkes slaap uit zijn bed voor stoelkes te kuisen, maar vervolgens wordt ge dan 's avonds nog eens voor tamzak uitgemaakt omdat ge dit geen goed idee vond .En om het gans compleet te maken, eindigde mijn feestgewoel deze morgen om 6u30 met een alcoholcontrole. Soit, ik ben mijn rijbewijs maar 6 uur kwijt, tis nog in de rede dus. Sebiet dus rap rijbewijs en auto gaan halen en dan naar Opwijk ne keer gaan zien. Nog eens ne post bovenhalen van op de kop 4 maanden geleden. Ze zijn me dus blijkbaar niet vergeten en daarmee ben ik ook meteen 400 euro lichter, ik kan er maar vanaf zijn zeker auwch ![]() Een duur nachtje stappen heet dat. Als ik me nen avond in de champagne geschoten had en vervolgens met den taxi naar huis gegaan was, had het me vantiennegen nog zoveel geld niet gekost .Mss is overwegen om altijd uwen slaapzak in uwen auto te leggen _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 24 Jan 2007, 16:06 |
|
|
Vicky schreef: Had ge uit u bed gekomen he diene zaterdag om komen stoelkes te kuisen dan had je misschien 's avonds moe geweest en was je mss gewoon naar huis gegaan ipv je een stuk in je voeten te drinken ![]() Vicky Ten eerste, ik moet daarvoor nog geen stoelkes gaan kuisen, als ze me na enkele uurkes slaap uit mijn bed bellen, ben ik toch moe hoor .
En ten tweede, ondanks wat de flikken en het parket mogen beweren, had ik volgens mijn eigen metingen en ondervindingen geen stuk in mijn voeten .
Eigenlijk meer zelfs, ik voelde me zatter toen ik den dag erna mijn rijbewijs terug ging afhalen dan toen ze het afgepakt hadden .Laatst gewijzigd door Bartos op 24 Jan 2007, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 24 Jan 2007, 16:07 |
|
|
Gaskonijn schreef: Mss is overwegen om altijd uwen slaapzak in uwen auto te leggen Dat zal allemaal ideeën voor als den Eendracht kampioen speelt . |
| 24 Jan 2007, 16:08 |
|
|
Bartos schreef: Vicky schreef: Had ge uit u bed gekomen he diene zaterdag om komen stoelkes te kuisen dan had je misschien 's avonds moe geweest en was je mss gewoon naar huis gegaan ipv je een stuk in je voeten te drinken ![]() Vicky Ten eerste, ik moet daarvoor nog geen stoelkes gaan kuisen, als ze me na enkele uurkes slaap uit mijn bed bellen, ben ik toch moe hoor .En ten tweede, ondanks wat de flikken en het parket mogen beweren, had ik volgens mijn eigen metingen en ondervingen geen stuk in mijn voeten .Eigenlijk meer zelfs, ik voelde me zatter toen ik den dag erna mijn rijbewijs terug ging afhalen dan toen ze het afgepakt hadden .![]() _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 24 Jan 2007, 16:08 |
|
| Pagina 320 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 318 319 320 321 322 … 885 Volgende |