|
|
| Pagina 325 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 323 324 325 326 327 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Bomber schreef: http://www.totallycrap.com/videos/videos_drink_wodka_be_sick/ Azu nen halven,doet mij denken aan onze duvelmidag de vrijdag,ik en nog enen hadden trecord van 4,5duvels op 45min pauze op onze naam dan vrolijk naar de les Frans,waar we de juffrouw doen blijten hebben en tijn gesch film kijken=maffen en tijn LO trampoline sprong kheb dan maar voor de zekerheid ni meegedaan
Mor azu e flesken is wel straffen toebak natuurijk,ge moet hem dor zien zitten achter de schoolbanken ![]() _________________
|
| 26 Jan 2007, 13:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
is dat geen gele kaart waard ? ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Jan 2007, 13:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Kan zo boeken schrijven
Met ons 100dagen speelden we het spelleke van den aas,dus nen boek kaarten voor te belotten en wie nen aas trekt MOET diejen opdracht doen,nix te weigeren We hadden dus nen bokaal met kessekes op siroop en wie den aas trok moest diejen gals opeten,kheb vanaf dan nog nooit iemand zo zien rood kotsen
Zo zijn er zoveel dinges gebeurd in Barcelona,manman
Ne gast die een goei vetreserve heeft in een playboykostuumke steken is ook altijd plat van tlachen _________________
|
| 26 Jan 2007, 13:45 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Stijn schreef: Kan zo boeken schrijven Met ons 100dagen speelden we het spelleke van den aas,dus nen boek kaarten voor te belotten en wie nen aas trekt MOET diejen opdracht doen,nix te weigeren We hadden dus nen bokaal met kessekes op siroop en wie den aas trok moest diejen gals opeten,kheb vanaf dan nog nooit iemand zo zien rood kotsen ![]() Zo zijn er zoveel dinges gebeurd in Barcelona,manman ![]() Ne gast die een goei vetreserve heeft in een playboykostuumke steken is ook altijd plat van tlachen Met da spelleke van den aas heb ik nekeer moeten mijne kop int wc steken en iemand laten doortrekken... Met dank aan Daan, die met deze toch wel schitterende opdracht op de proppen kwam... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 26 Jan 2007, 13:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Vicky schreef: Met da spelleke van den aas heb ik nekeer moeten mijne kop int wc steken en iemand laten doortrekken... Met dank aan Daan, die met deze toch wel schitterende opdracht op de proppen kwam... Vicky ge ga ons ni wijsmake da er geen foto's zijn van het resultaat daarvan, online zwieren die handel ![]() _________________
|
| 26 Jan 2007, 13:59 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
El Falco schreef: Vicky schreef: Met da spelleke van den aas heb ik nekeer moeten mijne kop int wc steken en iemand laten doortrekken... Met dank aan Daan, die met deze toch wel schitterende opdracht op de proppen kwam... Vicky ge ga ons ni wijsmake da er geen foto's zijn van het resultaat daarvan, online zwieren die handel ![]() Awel, nu zonder zeveren, daar zijn geen foto's van... Kvind het zelf eigenlijk ook wel jammer... Maar da was op e verjaardagsfeestje en ja... Geen foto's... Kmoet wel zeggen dat ik daar sjiek buitengegaan ben... Door dat stom spelleke en nog andere spellekes moest ik daar constant ad fundum's drinken... Ik had toen nog geen rijbewijs en dus moest mijn ma mij nog komen halen... Laat ons zeggen dat ze fier was op mij toen ik buitenkwam
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 26 Jan 2007, 14:01 |
|
|
Vicky schreef: Stijn schreef: Kan zo boeken schrijven Met ons 100dagen speelden we het spelleke van den aas,dus nen boek kaarten voor te belotten en wie nen aas trekt MOET diejen opdracht doen,nix te weigeren We hadden dus nen bokaal met kessekes op siroop en wie den aas trok moest diejen gals opeten,kheb vanaf dan nog nooit iemand zo zien rood kotsen ![]() Zo zijn er zoveel dinges gebeurd in Barcelona,manman ![]() Ne gast die een goei vetreserve heeft in een playboykostuumke steken is ook altijd plat van tlachen Met da spelleke van den aas heb ik nekeer moeten mijne kop int wc steken en iemand laten doortrekken... Met dank aan Daan, die met deze toch wel schitterende opdracht op de proppen kwam... Vicky Hier tzelfde,bij mij was wel alles gefilmd...
Kheb hier ook nog e filmken van op onzen terras in Barcelona,5 keer ne pannelekker op mijn gat het blijft grappig_________________
|
| 26 Jan 2007, 14:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
word diene pannelekker nog gebruikt nu?
![]() _________________
|
| 26 Jan 2007, 14:12 |
|
|
Zou je die filmkes nekeer ni online zetten Stijn?
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 26 Jan 2007, 14:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
stijn zulle we dan op film zien, en vicky, voor u zit er niks anders op dan u da nog is laten over doen
voor alle zekerheid zulle we het dan ook filmen voor moeste er dan later mensen zijn de het nog is wille bekijke ![]() _________________
|
| 26 Jan 2007, 14:39 |
|
|
El Falco schreef: stijn zulle we dan op film zien, en vicky, voor u zit er niks anders op dan u da nog is laten over doen voor alle zekerheid zulle we het dan ook filmen voor moeste er dan later mensen zijn de het nog is wille bekijke ![]() Om het met de woorden van Gaskonijn te zeggen "leuk geprobeerd!" Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 26 Jan 2007, 14:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
euhm met wat volk kunnen we de boel anders ook forceren, volgens mij genoeg mensen die nieuwschierig zijn en willen meewerke
![]() _________________
|
| 26 Jan 2007, 14:41 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Stijn schreef: Bomber schreef: http://www.totallycrap.com/videos/videos_drink_wodka_be_sick/ Azu nen halven,doet mij denken aan onze duvelmidag de vrijdag,ik en nog enen hadden trecord van 4,5duvels op 45min pauze op onze naam dan vrolijk naar de les Frans,waar we de juffrouw doen blijten hebben en tijn gesch film kijken=maffen en tijn LO trampoline sprong kheb dan maar voor de zekerheid ni meegedaanMor azu e flesken is wel straffen toebak natuurijk,ge moet hem dor zien zitten achter de schoolbanken ![]() ne maat van bartos en mezelf heeft zo 's voor een weddenschap 3 duvels op 17 seconden binnengekapt respect!
ik zou het nie kunnen ik ben meer de lange afstandsloper... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 26 Jan 2007, 14:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
El Falco schreef: euhm met wat volk kunnen we de boel anders ook forceren, volgens mij genoeg mensen die nieuwschierig zijn en willen meewerke ![]() we kunnen er nen benefiet van maken e. 50cent om is door te sjarsjen En om het in vicky haar woorden te zeggen: Gaskonijn _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
|
|
El Falco schreef: euhm met wat volk kunnen we de boel anders ook forceren, volgens mij genoeg mensen die nieuwschierig zijn en willen meewerke ![]() Dan moede mij eerst nog kennen he El Falco... Wie weet wiens hoofd duw je daar het toilet in
|
|
| Pagina 325 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 323 324 325 326 327 … 885 Volgende |