| Auteur |
Bericht |
|
Fillou
Nationale Ploeg
|
Ook ooit eens meegemaakt. We sliepen met vijf thuis, mijn nich bleef bij mijn zus slapen. Ik thuisgekomen om een uur of twee van Plesj Rock in denderleeuw. 's Morgens sta ik op om te gaan trainen om tien uur, ik kom beneden en alle kasten staan open en er ligt een pak brol op tafel. Bezoek gehad dus. Beetje juwelen weg, cash geld weg, cheques gepikt en internationale passen gepikt.
Die cheques zijn uitgeschreven in een restaurant in anderlecht, maar daar konden ze niets aan doen. En die passen hebben ze in een vuilbak zien gooien in brussel, maar daar konden ze ook niets aan doen. Tja ...
Ik kan wel zeggen dat ik daar weken slecht van geslapen heb hoor. Al die gasten die zeggen dat ze wel even zouden opstaan om die varkentjes te wassen ... tot je het zelf eens tegenkomt. Dan blijf je stilletjes liggen hoor.
|
| 09 Mar 2007, 12:54 |
|
 |
|
Gijzegem Vaneigest
Nationale Ploeg
|
Amaai, zou het ook niet graag meemaken, denk dat ge de eerste weken niet meer op uw gemak kunt gaan slapen zelle...Gelukkig ligt onze woning iets verder van de E40 daar we dus in Gijzegem city wonen. Mijn gebuur scheef rechtover ons heeft echter ook al inbrekers over de vloer gehad een vijftal jaar geleden...
|
| 09 Mar 2007, 15:14 |
|
 |
|
El Corredor
Freak
|
Gijzegem Vaneigest schreef: Amaai, zou het ook niet graag meemaken, denk dat ge de eerste weken niet meer op uw gemak kunt gaan slapen zelle...Gelukkig ligt onze woning iets verder van de E40 daar we dus in Gijzegem city wonen. Mijn gebuur scheef rechtover ons heeft echter ook al inbrekers over de vloer gehad een vijftal jaar geleden...
waar woonde gij iveranst? ik woon in mespelare city!
|
| 09 Mar 2007, 15:29 |
|
 |
|
Fillou
Nationale Ploeg
|
El Corredor schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Amaai, zou het ook niet graag meemaken, denk dat ge de eerste weken niet meer op uw gemak kunt gaan slapen zelle...Gelukkig ligt onze woning iets verder van de E40 daar we dus in Gijzegem city wonen. Mijn gebuur scheef rechtover ons heeft echter ook al inbrekers over de vloer gehad een vijftal jaar geleden... waar woonde gij iveranst? ik woon in mespelare city!
dorp! mespelare dorp!
|
| 09 Mar 2007, 15:41 |
|
 |
|
El Corredor
Freak
|
Fillou schreef: El Corredor schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Amaai, zou het ook niet graag meemaken, denk dat ge de eerste weken niet meer op uw gemak kunt gaan slapen zelle...Gelukkig ligt onze woning iets verder van de E40 daar we dus in Gijzegem city wonen. Mijn gebuur scheef rechtover ons heeft echter ook al inbrekers over de vloer gehad een vijftal jaar geleden... waar woonde gij iveranst? ik woon in mespelare city! dorp! mespelare dorp!
awei ja 
|
| 09 Mar 2007, 15:47 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
Aangezien Haaltert tot eind 2007 hermetisch afgesloten is van de buitenwereld (door zowat de slechtste omleiding aller tijden), vrees ik momenteel niet echt inbrekers... ze geraken hier gewoon niet!
En als er zijn, ligt mijn trouwe Duitse Herder in de gang te waken...
Veel goeie moed aan red ant toegewenst, ik kan me inbeelden dat dat nog een paar weken door je hoofd spookt!
_________________ es da ier e fistjen...
|
| 09 Mar 2007, 16:33 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
|
boris clitoris schreef: Aangezien Haaltert tot eind 2007 hermetisch afgesloten is van de buitenwereld (door zowat de slechtste omleiding aller tijden), vrees ik momenteel niet echt inbrekers... ze geraken hier gewoon niet!
De steenweg van Aalst naar Geraardsbergen is toch niet onderbroken. Of hebben ze diene ondertussen ook al opengesmeten?
|
| 09 Mar 2007, 16:36 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
Bartos schreef: boris clitoris schreef: Aangezien Haaltert tot eind 2007 hermetisch afgesloten is van de buitenwereld (door zowat de slechtste omleiding aller tijden), vrees ik momenteel niet echt inbrekers... ze geraken hier gewoon niet! De steenweg van Aalst naar Geraardsbergen is toch niet onderbroken. Of hebben ze diene ondertussen ook al opengesmeten?
Jaja toch wel...
Om vanin Aalst in Haaltert te geraken, moet je nu (let goed op) de omleiding volgen die u brengt tot aan de lichten van De Pelsmacker (in Denderhoutem dus) waar ge rechtsaf Denderhoutem inslaat. Ga dan niet via de Eigenstraat en Koekelberg want daar zijn ze ook aan 't werken.
Ge moet via den Borrekent en den Dries in Heldergem op 't steenweg uitkomen...
Straffe mannen!
Als 'k dienen tegenkom die da heeft uitgevonden, snij 'k z'n kloten af en 'k steek ze in z'n gat!!!
|
| 09 Mar 2007, 16:38 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
|
boris clitoris schreef: Bartos schreef: boris clitoris schreef: Aangezien Haaltert tot eind 2007 hermetisch afgesloten is van de buitenwereld (door zowat de slechtste omleiding aller tijden), vrees ik momenteel niet echt inbrekers... ze geraken hier gewoon niet! De steenweg van Aalst naar Geraardsbergen is toch niet onderbroken. Of hebben ze diene ondertussen ook al opengesmeten? Jaja toch wel... Om vanin Aalst in Haaltert te geraken, moet je nu (let goed op) de omleiding volgen die u brengt tot aan de lichten van De Pelsmacker (in Denderhoutem dus) waar ge rechtsaf Denderhoutem inslaat. Ga dan niet via de Eigenstraat en Koekelberg want daar zijn ze ook aan 't werken. Ge moet via den Borrekent en den Dries in Heldergem op 't steenweg uitkomen... Straffe mannen! Als 'k dienen tegenkom die da heeft uitgevonden, snij 'k z'n kloten af en 'k steek ze in z'n gat!!!
What the fuck jong? Ik moest overtlaatst (allé, enkele weken geleden) in Haaltert zijn en wist niet da ze aan het werken waren, na een half uurtje zoeken en overal op werken te botsen (en toegegeven, me enkele keren bijna vastgereden te hebben in de modder omdat ik dacht te kunnen passeren  ), ben ik uiteindelijk opnieuw aan mijn voordeur gepasseerd om langs de Zonnestraat in Denderhoutem binnendoor naar Haaltert te rijden. Dit verklaart alleszins waarom het momenteel precies den E40 om 8u 's morgens is als ge door Denderhoutem rijdt  . Alleman die naar Haaltert moet, is nu dus verplicht de binnenbanen van Denderhoutem te bezigen.
|
| 09 Mar 2007, 16:47 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
Onvoorstelbaar eigenlijk!
En dat het nu maar voor efkes was, ge zou nog zeggen... maar tot het einde van 't jaar?!
Achja, we kunnen alleen maar hopen voor Stijn dat de mannen van Dender de weg naar den Elegast niet meer vinden! 
|
| 09 Mar 2007, 16:52 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
|
boris clitoris schreef: Achja, we kunnen alleen maar hopen voor Stijn dat de mannen van Dender de weg naar den Elegast niet meer vinden! 
Laat het uit, anders blijven ze misschien ergens halfweg in Denderhoutem steken, zeker gezien het feit dat die mannen nog steeds een serieuze voorliefde voor Denderhoutem hebben  .
|
| 09 Mar 2007, 17:00 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
|
Nu ik er zo eens goed op peis, versta ik plots wat al die omleidingsborden in Denderhoutem daar staan te doen. Ik vroeg me al af welken onnozelaar er zich mee bezig gehouden had daar voor de versiering wa borden te plaatsen  .
|
| 09 Mar 2007, 17:02 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
Bartos schreef: Nu ik er zo eens goed op peis, versta ik plots wat al die omleidingsborden in Denderhoutem daar staan te doen. Ik vroeg me al af welken onnozelaar er zich mee bezig gehouden had daar voor de versiering wa borden te plaatsen  .
Ik heb het vandaag na mijn werk eens via Nieuwerkerken geprobeerd en da ging toch merkelijk sneller dan die schijtomleiding...
|
| 09 Mar 2007, 17:04 |
|
 |
|
kd'ke
Iendracht.be - beheer
|
boris clitoris schreef: Bartos schreef: Nu ik er zo eens goed op peis, versta ik plots wat al die omleidingsborden in Denderhoutem daar staan te doen. Ik vroeg me al af welken onnozelaar er zich mee bezig gehouden had daar voor de versiering wa borden te plaatsen  . Ik heb het vandaag na mijn werk eens via Nieuwerkerken geprobeerd en da ging toch merkelijk sneller dan die schijtomleiding...
Ik heb de omleiding die aangegeven staat (via Denderhoutem) nog niet gevolgd, maar al elke keer via Nieuwerkerken gereden en dat gaat inderdaad heel vlotjes.
|
| 09 Mar 2007, 19:01 |
|
 |
|
Bram
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Website: http://www.iendracht.be
|
Gijzegem Vaneigest schreef: Amaai, zou het ook niet graag meemaken, denk dat ge de eerste weken niet meer op uw gemak kunt gaan slapen zelle...Gelukkig ligt onze woning iets verder van de E40 daar we dus in Gijzegem city wonen. Mijn gebuur scheef rechtover ons heeft echter ook al inbrekers over de vloer gehad een vijftal jaar geleden... och jong, hier in Hofstade hebben ze van de zomer op 5 huizen op 1 nacht binnen gezeten, en dat is niet zo heel ver meer van u ze ... die mannen zen van niets beschaamd en zien niet om een kleintje.... zoals Red anti zegt: spar omver gelegd, gaatje geboord.... dat zijn geen kruimeldiefkes niet meer hé
_________________ If you never try, you'll never know
|
| 09 Mar 2007, 19:02 |
|
|