|
|
| Pagina 357 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 355 356 357 358 359 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Hoe ze heette weet ik ook nimmer...
Ma kvond het wel nog vrij straf van die ene, die gaat dan nog wa kwaad worden op hare vent omdat hij hen ingeschreven had voor zo'n wedstrijdje... Ge moet maar lef hebben! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 13 Mar 2007, 14:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
ze noemt chantal
|
| 13 Mar 2007, 19:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
hollanders he
|
| 13 Mar 2007, 20:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
|
| 13 Mar 2007, 20:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
belgianiron schreef: http://www.clipjes.nl/clips/jumpstyle/v/vorwerk_-vietnam.html tof gedaan @the oh! das al oud e
(btw: complex is the place! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 13 Mar 2007, 21:41 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
http://www.een.be/televisie1_master/pro ... ndex.shtml
Het gaat nu op 'koppen' over Club Brugge supporters. Ze zitten in de put omdat de club op de dool is. Gewoon belachelijk, die grote clubs weten niet wat miserie is! wij hebben enkele jaren zo achter de rug, dat is een pakske erger geweest. Dat is gelukkig voorbij. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 13 Mar 2007, 22:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Casual1919 schreef: http://www.een.be/televisie1_master/programmas/e_kopp_dezeweek/index.shtml Het gaat nu op 'koppen' over Club Brugge supporters. Ze zitten in de put omdat de club op de dool is. Gewoon belachelijk, die grote clubs weten niet wat miserie is! wij hebben enkele jaren zo achter de rug, dat is een pakske erger geweest. Dat is gelukkig voorbij. Ze staan verdomme 5des in Eerste klasse,is dat miserie? Kzou die grote ploegen es in 4de willen zien spelen... Ons miserie is nog niet voorbij e Kasual ,we zitten nog altijd maar met 1 been in 3de... ![]() _________________
|
| 13 Mar 2007, 22:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Casual1919 schreef: http://www.een.be/televisie1_master/programmas/e_kopp_dezeweek/index.shtml Het gaat nu op 'koppen' over Club Brugge supporters. Ze zitten in de put omdat de club op de dool is. Gewoon belachelijk, die grote clubs weten niet wat miserie is! wij hebben enkele jaren zo achter de rug, dat is een pakske erger geweest. Dat is gelukkig voorbij. Juist. Ik ken er daar heel veel met een heel grote mond dat ze Club altijd zullen blijven steunen, tot in provinciale. Maar 't is er wel paniek omdat ze eens een seizoen europees voetbal gaan mankeren. Tja, waar ben je dan mee bezig. Ze moeten daar niet panikeren voor de resultaten. Ze moeten schrik hebben voor wat rond de club gebeurt. De ziel van Club is door de komst van Michel Dhooghe helemaal weg. 't Is een fabriek waar geen plaats meer is voor emotie. Binnen twee jaar is het daar één langgerekte reclamespot zoals op racing genk. Geloof me, ik heb er daar dichter genoeg bij gestaan om die veranderingen heel goed te zien gebeuren. Het is ook de reden waarom ik daar afgehaakt ben. Club is een club zonder ziel en dan doe ik geen inspanningen meer om er bij te zijn. Dan veel en veel liever naar 'n eendracht in vierde. Gezakt van derde naar vierde. De helft van de tribune daar in Doornik met tranen in de ogen, maar stuk voor stuk overtuigd om er 't jaar nadien terug te staan. Dát is supporter zijn. Niet met een nektapijt, truitje aan en een jupke op de keukentafel zitten lullen over hoe trots je er wel op bent dat je je vrouw buiten gegooid hebt omdat ze je deed kiezen tussen haar en de club. |
| 14 Mar 2007, 8:53 |
|
|
Freak
Fillou schreef: Casual1919 schreef: http://www.een.be/televisie1_master/programmas/e_kopp_dezeweek/index.shtml Het gaat nu op 'koppen' over Club Brugge supporters. Ze zitten in de put omdat de club op de dool is. Gewoon belachelijk, die grote clubs weten niet wat miserie is! wij hebben enkele jaren zo achter de rug, dat is een pakske erger geweest. Dat is gelukkig voorbij. Juist. Ik ken er daar heel veel met een heel grote mond dat ze Club altijd zullen blijven steunen, tot in provinciale. Maar 't is er wel paniek omdat ze eens een seizoen europees voetbal gaan mankeren. Tja, waar ben je dan mee bezig. Ze moeten daar niet panikeren voor de resultaten. Ze moeten schrik hebben voor wat rond de club gebeurt. De ziel van Club is door de komst van Michel Dhooghe helemaal weg. 't Is een fabriek waar geen plaats meer is voor emotie. Binnen twee jaar is het daar één langgerekte reclamespot zoals op racing genk. Geloof me, ik heb er daar dichter genoeg bij gestaan om die veranderingen heel goed te zien gebeuren. Het is ook de reden waarom ik daar afgehaakt ben. Club is een club zonder ziel en dan doe ik geen inspanningen meer om er bij te zijn. Dan veel en veel liever naar 'n eendracht in vierde. Gezakt van derde naar vierde. De helft van de tribune daar in Doornik met tranen in de ogen, maar stuk voor stuk overtuigd om er 't jaar nadien terug te staan. Dát is supporter zijn. Niet met een nektapijt, truitje aan en een jupke op de keukentafel zitten lullen over hoe trots je er wel op bent dat je je vrouw buiten gegooid hebt omdat ze je deed kiezen tussen haar en de club. die mannen ston btw wel numero ienj hein! |
| 14 Mar 2007, 9:30 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
El Corredor schreef: Fillou schreef: Casual1919 schreef: http://www.een.be/televisie1_master/programmas/e_kopp_dezeweek/index.shtml Het gaat nu op 'koppen' over Club Brugge supporters. Ze zitten in de put omdat de club op de dool is. Gewoon belachelijk, die grote clubs weten niet wat miserie is! wij hebben enkele jaren zo achter de rug, dat is een pakske erger geweest. Dat is gelukkig voorbij. Juist. Ik ken er daar heel veel met een heel grote mond dat ze Club altijd zullen blijven steunen, tot in provinciale. Maar 't is er wel paniek omdat ze eens een seizoen europees voetbal gaan mankeren. Tja, waar ben je dan mee bezig. Ze moeten daar niet panikeren voor de resultaten. Ze moeten schrik hebben voor wat rond de club gebeurt. De ziel van Club is door de komst van Michel Dhooghe helemaal weg. 't Is een fabriek waar geen plaats meer is voor emotie. Binnen twee jaar is het daar één langgerekte reclamespot zoals op racing genk. Geloof me, ik heb er daar dichter genoeg bij gestaan om die veranderingen heel goed te zien gebeuren. Het is ook de reden waarom ik daar afgehaakt ben. Club is een club zonder ziel en dan doe ik geen inspanningen meer om er bij te zijn. Dan veel en veel liever naar 'n eendracht in vierde. Gezakt van derde naar vierde. De helft van de tribune daar in Doornik met tranen in de ogen, maar stuk voor stuk overtuigd om er 't jaar nadien terug te staan. Dát is supporter zijn. Niet met een nektapijt, truitje aan en een jupke op de keukentafel zitten lullen over hoe trots je er wel op bent dat je je vrouw buiten gegooid hebt omdat ze je deed kiezen tussen haar en de club. die mannen ston btw wel numero ienj hein! ze mogen het emmen wa's da voor een kunstmatig product, racing genk... en diejen met zijn nektapijt van brugge: op 't einde van den avond met een stuk in z'n kloten... "zelfs al zakken we naar tweede, ik blijf komen!" goe genoeg wetende dat da nooit zal gebeuren, maar hij wou dat toch eens zeggen... hij had da al eens van iemand anders gehoord en vond het wel cool klinken miserie noemen die da... jawadde sèg! _________________ es da ier e fistjen... |
| 14 Mar 2007, 9:35 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Allemaal geen energie in steken jongens, das toch geen avans... Die mannen beseffen niet wat het is om echt supporter te zijn van een ploeg. Als wij alle jaren Europees zouden spelen en af en toe zo nekeer kampioen, dan zou het voor mij (en voor iedereen) ook gemakkelijker zijn om te zeggen "ik blijf supporter!" Da kan ik ook ze... Kzal hier ook nekeer een belofte doen... Den dag dat er in Anderlecht geen dikkenekken meer rondlopen, ga ik te voet naar Compostella. Kmoet mijn stapschoenen nog ni bovenhalen zeker?
Maar och ja, laat die mensen in hun geloof, zo blijven er grappige dingen op tv. Waar moet ne mens anders naar kijken?
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 14 Mar 2007, 10:28 |
|
|
GEZOCHT:
Vervanger voor verzorging van een gewond dier. Ik kan deze taak op mij nemen tot en met vrijdagochtend, maar ik zoek vervanging voor vrijdagnamiddag, zaterdag, zondag en maandag. Op dinsdag ben ik terug. Taken: - het dier te eten geven - zorgen dat het zich gedraagt en zijn wonde niet erger maakt - af en toe de wonde verversen Wie zich geroepen voelt, laat aub iets weten!!! Oh ja, hier ziet u een foto van het te verzorgen dier: Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 14 Mar 2007, 10:36 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Vicky schreef: GEZOCHT: Vervanger voor verzorging van een gewond dier. Ik kan deze taak op mij nemen tot en met vrijdagochtend, maar ik zoek vervanging voor vrijdagnamiddag, zaterdag, zondag en maandag. Op dinsdag ben ik terug. Taken: - het dier te eten geven - zorgen dat het zich gedraagt en zijn wonde niet erger maakt - af en toe de wonde verversen Wie zich geroepen voelt, laat aub iets weten!!! Oh ja, hier ziet u een foto van het te verzorgen dier: Vicky ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 14 Mar 2007, 10:40 |
|
|
Wat ik nog vergeten te vermelden ben.... Iets heel belangrijk! Wat het dier ook probeert, het geen Leffe geven! Leffe gaat niet samen met de medicatie dat het moet innemen! Maar pas op: het dier zal alles proberen, maar dan ook alles, om toch aan een frisse Leffe te geraken. En zeker met dit mooie weer! Maar laat je niet vangen, het is echt voor het welzijn van het dier dat we dit niet kunnen toelaten. Dus hoe zielig het ook kijkt, maak van je hart een steen! Een vers bakje water is natuurlijk wel altijd goed!
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 14 Mar 2007, 10:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Vicky schreef: GEZOCHT: Vervanger voor verzorging van een gewond dier. Ik kan deze taak op mij nemen tot en met vrijdagochtend, maar ik zoek vervanging voor vrijdagnamiddag, zaterdag, zondag en maandag. Op dinsdag ben ik terug. Taken: - het dier te eten geven - zorgen dat het zich gedraagt en zijn wonde niet erger maakt - af en toe de wonde verversen Wie zich geroepen voelt, laat aub iets weten!!! Oh ja, hier ziet u een foto van het te verzorgen dier: Vicky Van de rest voelt ge u nog gezond ja? Volgens mij is het leren haar naar het hoofd gestegen ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 14 Mar 2007, 10:44 |
|
| Pagina 357 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 355 356 357 358 359 … 885 Volgende |