|
|
| Pagina 367 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 365 366 367 368 369 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:34 Berichten: 342 Locatie: erembodegem-aalst Website: http://groups.msn.com/katrien-de-clerck WLM: [email protected] |
In de kaho moeje zelfs voor 1dag afwezigheid papier binne doen, en moeje zeker doen as ge den dom hebt, anders een 0 voor u artikelkes:p
_________________ IENDRACHT 4 EVER!!!! We worde kampioen
|
| 10 Apr 2007, 13:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer
katrien (iendrachtlover) schreef: In de kaho moeje zelfs voor 1dag afwezigheid papier binne doen, en moeje zeker doen as ge den dom hebt, anders een 0 voor u artikelkes:p |
| 10 Apr 2007, 13:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Pff amai nu liggek toch efkes strike van het lachen..
Natuurlijk ja met zo een mentaliteit komde er wel, bij mij is het nog afwachten tot augustus-september ![]() _________________
|
| 10 Apr 2007, 13:40 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:34 Berichten: 342 Locatie: erembodegem-aalst Website: http://groups.msn.com/katrien-de-clerck WLM: [email protected] |
:)
![]() _________________ IENDRACHT 4 EVER!!!! We worde kampioen ![]()
|
| 10 Apr 2007, 13:41 |
|
|
forumlegende |
wacht wacht
noemde gij toevallig dieter me uwe voornaam? mijne leerkracht nederlands noemt ook zo en diene zit ook altijd op tminste bezig |
| 11 Apr 2007, 2:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
ni te veel zagen dat em meer nederlands moe schrijven eh manne.Een paar woordjes in't dialect kan geen kwaad.Voor een niet aalstenaar is het ook zeker ni makkelijk om een volledig getypt aalsters bericht te lezen.Pas op nu ni kwaad worden da'k da gezegd heb,want mij kan dat niet schelen hoe of wa ge typt
| 11 Apr 2007, 7:09 |
|
|
Nationale Ploeg
Dries schreef: wacht wacht noemde gij toevallig dieter me uwe voornaam? mijne leerkracht nederlands noemt ook zo en diene zit ook altijd op tminste bezig je gebruikt in deze context niet "noemen" maar "heten". Nederlands is met hoofdletter. En je schrijf niet "tminste" maar "het minste". Verschrikkelijk hoe de taal van die jonge gasten er op achteruit gaat. Ik vraag me echt af waar dat naartoe gaat hoor. Want wat deze jongen schrijft, dat wordt de norm he! |
| 11 Apr 2007, 7:48 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Ik ga me hier ook eens mengen in de discussie... Ik vind dat het aan de jongeren zelf is om te weten wanneer afkortingen gepast zijn en wanneer niet. Als ik op msn zit of op dit forum, durf ik ook wel al eens spreektaal gebruiken, maar in andere gevallen gebruik ik nog altijd Nederlands. Hetzelfde met de gesproken taal, ik vind dat iedereen zijn dialect moet beheersen, het is tenslotte een stukje cultuur, maar je moet ook weten wanneer je beter Algemeen Nederlands spreekt... Tegen West-Vlamingen en Antwerpenaren bijvoorbeeld probeer je het beter in het AN, want anders loopt het toch volledig verkeerd af...
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 11 Apr 2007, 9:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Vicky schreef: Ik ga me hier ook eens mengen in de discussie... Ik vind dat het aan de jongeren zelf is om te weten wanneer afkortingen gepast zijn en wanneer niet. Als ik op msn zit of op dit forum, durf ik ook wel al eens spreektaal gebruiken, maar in andere gevallen gebruik ik nog altijd Nederlands. Hetzelfde met de gesproken taal, ik vind dat iedereen zijn dialect moet beheersen, het is tenslotte een stukje cultuur, maar je moet ook weten wanneer je beter Algemeen Nederlands spreekt... Tegen West-Vlamingen en Antwerpenaren bijvoorbeeld probeer je het beter in het AN, want anders loopt het toch volledig verkeerd af... ![]() Vicky Ik heb niks tegen dialect, verre van, maar der is een groot verschil tussen dialect en de zogeheten SMS-taal hé . |
| 11 Apr 2007, 9:48 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Drie blondjes solliciteerden voor de laatste beschikbare plaats bij de FEDERALE POLITIE.
De inspecteur die de selectieprocedure leidde keek naar de drie blondjes voor hem en vroeg: "Zo, jullie willen allemaal politie-detective worden hé?" De blondjes knikten alle drie heftig. "Goed" zei de agent. Hij stond op, haalde een klasseur uit de kast en nam er een dossier uit. Terug gezeten opende hij deze, nam er een foto uit en zei: "Om detective te kunnen worden, moet je kunnen DETECTEREN. Je moet in staat zijn om in een oogopslag kleine maar belangrijke details te zien zoals littekens, vlekken, haarkleur enz." Hij stak plots de foto vlak voor het gezicht van de eerste blondine en trok ze terug weg na twee seconden. "Nu" zei hij, "heb jij iets bijzonders opgemerkt aan deze man?" Het blondje zei direct, "Ja natuurlijk. Hij heeft maar één oog!" De agent schudde zijn hoofd en zei, "Natuurlijk heeft hij maar één oog op deze foto ! Het is een profielfoto, een zijaanzicht ! Jij bent gebuisd !" Het blondje liet haar hoofd tussen de schouders zakken en schuifelde naar buiten. De agent draaide zich naar het twee blondje, hield opnieuw de foto twee seconden voor haar gezicht , trok ze weg en vroeg: "En jij? Heb jij iets bijzonders aan deze man gezien?" "Jazeker, hij heeft maar één oor !!!!!!!!" De man sloeg met zijn hand tegen zijn hoofd en riep, "Heb je dan niet gehoord wat ik tegen die andere dame zei? Dit is een PROFIEL van die man's gezicht. Natuurlijk kan je maar één oor zien ! Jij bent ook gebuisd, verdwijn maar !" Schaapachtig vertrok ook het tweede blondje. De agent draaide zich naar het derde en laatste blondje en mompelde : "Dit is waarschijnlijk tijdverlies, maar alla...." Hij hield ook bij haar de foto enkele seconden voor haar gezicht, trok ze weg en zei: "OK, viel jou iets bijzonders op aan deze man?" Het blondje antwoordde : "Het viel mij direct op dat deze man contactlenzen draagt." De agent fronste de wenkbrauwen, keek nog eens naar de foto en begon toen tussen de documenten van het dossier te zoeken. Hij keek naar het blondje met een stomverbaasde uitdrukking op zijn gezicht en zei: "Je hebt het absoluut juist ! Zijn daderprofiel zegt inderdaad dat hij contactlenzen draagt ! Hoe kon jij dat in godsnaam zien op deze foto?" Het blondje zuchtte, rolde met haar ogen om zoveel onbegrip en zei: "Pfoeh! Met maar één oog en één oor kan hij zeker geen bril dragen!!" Ik vind het persoonlijk een schitterende redenering van het laatste blondje
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 11 Apr 2007, 9:51 |
|
|
Bartos schreef: Vicky schreef: Ik ga me hier ook eens mengen in de discussie... Ik vind dat het aan de jongeren zelf is om te weten wanneer afkortingen gepast zijn en wanneer niet. Als ik op msn zit of op dit forum, durf ik ook wel al eens spreektaal gebruiken, maar in andere gevallen gebruik ik nog altijd Nederlands. Hetzelfde met de gesproken taal, ik vind dat iedereen zijn dialect moet beheersen, het is tenslotte een stukje cultuur, maar je moet ook weten wanneer je beter Algemeen Nederlands spreekt... Tegen West-Vlamingen en Antwerpenaren bijvoorbeeld probeer je het beter in het AN, want anders loopt het toch volledig verkeerd af... ![]() Vicky Ik heb niks tegen dialect, verre van, maar der is een groot verschil tussen dialect en de zogeheten SMS-taal hé .Tuurlijk! Ik haal het alleen maar aan omdat het een beetje dezelfde situatie is! Ik vind gewoon dat iedereen voor zichzelf moet weten wanneer SMS-taal kan en wanneer niet. Hetzelfde met het dialect, vind ik... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 11 Apr 2007, 9:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Vicky schreef: Tuurlijk! Ik haal het alleen maar aan omdat het een beetje dezelfde situatie is! Ik vind gewoon dat iedereen voor zichzelf moet weten wanneer SMS-taal kan en wanneer niet. Hetzelfde met het dialect, vind ik... Vicky Ik vind dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken dat SMS-taal niet kan op een forum . |
| 11 Apr 2007, 9:56 |
|
|
Bartos schreef: Vicky schreef: Bartos schreef: Ik heb niks tegen dialect, verre van, maar der is een groot verschil tussen dialect en de zogeheten SMS-taal hé .Tuurlijk! Ik haal het alleen maar aan omdat het een beetje dezelfde situatie is! Ik vind gewoon dat iedereen voor zichzelf moet weten wanneer SMS-taal kan en wanneer niet. Hetzelfde met het dialect, vind ik... Vicky Ik vind dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken dat SMS-taal niet kan op een forum Ale ale, een beetje verdraagzaamheid he Bartos!
|
| 11 Apr 2007, 9:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
|
| 11 Apr 2007, 10:20 |
|
|
zalig mopke:)
echt e goeke _________________ IENDRACHT 4 EVER!!!! We worde kampioen ![]()
|
| 11 Apr 2007, 10:24 |
|
| Pagina 367 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 365 366 367 368 369 … 885 Volgende |