|
|
| Pagina 379 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 377 378 379 380 381 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
BVW schreef: Loop ik bij aankomst toch nie plat op die poedel van FCDenderEHxyz zeker... Ge hebt em toch nie in uwe nek gelegd als bloemenkrans zeker? ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 01 Mei 2007, 19:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
boris clitoris schreef: placietjen schreef: ikke vandaag wel gewerkt ze, en dat op den eerste mei. Ik ook... dubbel pré!!! ![]()
buiten int hofke ewa op de laptop sukkelen... meer dan genoeg inspanning naar mijn goesting in ieder geval ![]() |
| 01 Mei 2007, 19:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
boris clitoris schreef: BVW schreef: Loop ik bij aankomst toch nie plat op die poedel van FCDenderEHxyz zeker... Ge hebt em toch nie in uwe nek gelegd als bloemenkrans zeker? ![]() Nie echt nee, nogal bang van chronische rendacitis ! _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 01 Mei 2007, 19:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Is er hier iemand die soms download via torrents? Gaat da bij jullie ook zo traag? Tips om rapper te doen gaan?
|
| 01 Mei 2007, 19:16 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Smetje schreef: Is er hier iemand die soms download via torrents? Gaat da bij jullie ook zo traag? Tips om rapper te doen gaan? int begin gaat dat tergent traag, maar gaandeweg versnelt dat redelijk hoor... al hangt het natuurlijk wel af van wat uwe "host" toelaat als upload snelheid en van uw eigen connectie |
| 01 Mei 2007, 19:20 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
placietjen schreef: volgens mij hebt ge ook aan black-out als ge mijn post niet verstaat ![]() allé 't was wel niet den Acrid die niet over u kon zwijgen, 't was vooral zen companie ![]() ja mijn excuses daarvoor,zat ertussen maar heb nie meegezongen,lang geleden da ze een vrouw gezien hadden denk ik |
| 01 Mei 2007, 19:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
acrid schreef: placietjen schreef: volgens mij hebt ge ook aan black-out als ge mijn post niet verstaat ![]() allé 't was wel niet den Acrid die niet over u kon zwijgen, 't was vooral zen companie ![]() ja mijn excuses daarvoor,zat ertussen maar heb nie meegezongen,lang geleden da ze een vrouw gezien hadden denk ik Ja, BVW moest ook al zijn devoren doen om zijn vriendin uit de handen van uw maten te houden . |
| 01 Mei 2007, 20:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bartos schreef: acrid schreef: placietjen schreef: volgens mij hebt ge ook aan black-out als ge mijn post niet verstaat ![]() allé 't was wel niet den Acrid die niet over u kon zwijgen, 't was vooral zen companie ![]() ja mijn excuses daarvoor,zat ertussen maar heb nie meegezongen,lang geleden da ze een vrouw gezien hadden denk ik Ja, BVW moest ook al zijn devoren doen om zijn vriendin uit de handen van uw maten te houden .Allé gij, ze spreken er hier nog van ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 01 Mei 2007, 20:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
BVW schreef: Bartos schreef: acrid schreef: placietjen schreef: volgens mij hebt ge ook aan black-out als ge mijn post niet verstaat ![]() allé 't was wel niet den Acrid die niet over u kon zwijgen, 't was vooral zen companie ![]() ja mijn excuses daarvoor,zat ertussen maar heb nie meegezongen,lang geleden da ze een vrouw gezien hadden denk ik Ja, BVW moest ook al zijn devoren doen om zijn vriendin uit de handen van uw maten te houden .Allé gij, ze spreken er hier nog van ![]() ![]() |
| 01 Mei 2007, 20:12 |
|
|
Bartos schreef: BVW schreef: Bartos schreef: acrid schreef: placietjen schreef: volgens mij hebt ge ook aan black-out als ge mijn post niet verstaat ![]() allé 't was wel niet den Acrid die niet over u kon zwijgen, 't was vooral zen companie ![]() ja mijn excuses daarvoor,zat ertussen maar heb nie meegezongen,lang geleden da ze een vrouw gezien hadden denk ik Ja, BVW moest ook al zijn devoren doen om zijn vriendin uit de handen van uw maten te houden .Allé gij, ze spreken er hier nog van ![]() ![]() Wel in de negatieve zin welteverstaan hé. Ik citeer "azu die gasten gapen, precies of ze hebben nog nooit een vrouw in ne rok gezien" ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 01 Mei 2007, 20:22 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
snapt ge nu waarom ik nie veel met den bus wil meerijden
|
| 01 Mei 2007, 20:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
acrid schreef: snapt ge nu waarom ik nie veel met den bus wil meerijden ge kijkt nie graag naar madammen met ne rok aan ? ![]() |
| 01 Mei 2007, 20:44 |
|
|
forumlegende
Spees schreef: acrid schreef: snapt ge nu waarom ik nie veel met den bus wil meerijden ge kijkt nie graag naar madammen met ne rok aan ? ![]() ik heb geen enkele madam me ne rok gezien buiten Lot denk ik,die mannen hadden last van de warmte denk ik |
| 01 Mei 2007, 20:47 |
|
|
Ze hebben nochtans geprobeerd om wat te verfrissen met pinten te drinken, maar op den duur had dat precies ook een omgekeerd effect
.
't was best wel een ferm dagje... op naar de volgende zondag ! Pfff en dat zal dan de laatste zijn voor een hele lange tijd
we moeten daar toch iet op vinden hé ? |
| 01 Mei 2007, 20:52 |
|
|
Bartos schreef: acrid schreef: placietjen schreef: volgens mij hebt ge ook aan black-out als ge mijn post niet verstaat ![]() allé 't was wel niet den Acrid die niet over u kon zwijgen, 't was vooral zen companie ![]() ja mijn excuses daarvoor,zat ertussen maar heb nie meegezongen,lang geleden da ze een vrouw gezien hadden denk ik Ja, BVW moest ook al zijn devoren doen om zijn vriendin uit de handen van uw maten te houden .![]() |
| 01 Mei 2007, 20:54 |
|
| Pagina 379 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 377 378 379 380 381 … 885 Volgende |