Nooit Off-topic - Pagina 40 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 38 39 40 41 42 885
 Nooit Off-topic 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Kom hier terug van 't oudercontact .. die van frans heeft haar misrekend, ik krijg er 6 punten bij

maar aangezien 40+6=46 is nog steeds een herexamen :hmm:

en die vakantietaak is ook al een herexamen op zich :hmm:

29 Jun 2005, 21:39
Nationale Ploeg

Website: http://www.darkultras.com
WLM: [email protected]
Jawadde :slaap: dor sevest de promille gesloten met Vicky :lachen: en nu moetek weeral vertrekke achter mijn rapport..kheb maar 1 buis :ooo: Aardrijkskunde ,dus da valt goe mee...

30 Jun 2005, 7:05
forumlegende

Leeftijd: 38
Stijn schreef:
Jawadde :slaap: dor sevest de promille gesloten met Vicky :lachen: en nu moetek weeral vertrekke achter mijn rapport..kheb maar 1 buis :ooo: Aardrijkskunde ,dus da valt goe mee...

Pffff... kben moe!!! Moest er ook al weer uit om half 8!!! Om met mij metje gaan boodschappen te doen!!! :zot: :zot: :zot:

En nu kannek mij nieens op mij gemakske in de zetel leggen want kmoen mijn valies maken! Vertrek morgenvroeg op congéééééé!!!! :dans: :dans: :dans:

Dadaaaaaaaaaaa

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

30 Jun 2005, 10:58
forumlegende

Leeftijd: 38
boris clitoris schreef:
hier in hoiljtert stond t stiejnweg volledig overstroomd!

ik had ongeveer 1 minuut voor het begon mijn auto binnengezet en mijnen hond bij mij binnen genomen

amai, da biejst zag er gralijk dankbaar uit

Idd: die vriendin woont opt steenweg (boven All Wheels) en daar stond 't steenweg gewoonweg blank. Ge zag ni eens da middenbermke meer.

A ja... bij nader inzien: toch 2 klein blutskes in mijnen auto :snif:

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

30 Jun 2005, 11:01
Reserve

Leeftijd: 43
Pff, allemaal kleine puttekes in men carroserie :boos:

30 Jun 2005, 11:23
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
dawoef schreef:
Pff, allemaal kleine puttekes in men carroserie :boos:

Ik heb het ook al van iemand gehoord, die het dacht ik in de krant gelezen had, of van een kennis. 43 blutsen door dat onweer, 110.000 belgische frank om te laten maken. Dat moet al bijna een fabrieksfout geweest zijn dacht ik eerst, maar blijkbaar is die niet alleen. Dat moet echt neig geweest zijn op sommige plekken.

30 Jun 2005, 16:55
Nationale Ploeg

Website: http://www.darkultras.com
Vicky schreef:
Stijn schreef:

Pffff... kben moe!!! Moest er ook al weer uit om half 8!!! Om met mij metje gaan boodschappen te doen!!! :zot: :zot: :zot:

En nu kannek mij nieens op mij gemakske in de zetel leggen want kmoen mijn valies maken! Vertrek morgenvroeg op congéééééé!!!! :dans: :dans: :dans:

Dadaaaaaaaaaaa

Vicky

Hiere...madam is moe :grijns:
Klag er rond 5uur in en om 7uur dacht mijn ma dak al naar school moest gaan,mor twas mor om 9uur :hmm:
En kzen nu dus thuis geraakt :grijns: :zat: :dans:

Ja tmoe redelijk erg zijn geweest gisteren,want onze gebuur zijnen auto ziet er sjiek uit met puttekes :hmm:

30 Jun 2005, 17:53
Reserve

Leeftijd: 43
Ik kan het niet laten maken, kost idd teveel geld. Zal zo blijven rondrijden tot ik ne nieuwe koop.... :snif:

Allez, nu ziet iedereen mij wel van ver afkomen :zot:

30 Jun 2005, 20:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
erg :hmm: sjans dat de mijne onder een carport staat thuis, voort zelfde geld haddek er ook af, nochtans in Willebroek opt werk, niets van hagel gezien, enkel serieus veel regen, maar zelfs dat viel nog mee in tegenstelling tot wat er in Dendermonde was gevallen

30 Jun 2005, 21:50
Miniem

De transfers stonden vandaag in de gazet. Groot was mijn verbazing toen ik per toeval bij Sint-Pauwels keek, een derdeprovincialer. Die hebben namelijk ex-Ajuin - die vroeger nog menig Aalstenaar de stuipen op het lijf joeg - Peter Quintelier, Guy Diomi, en nog een aantal Hammenaars aangetrokken, ik vermoed quasi basisspelers, en dat allemaal voor derde provinciale! Coach is trouwens Colin Andrews.

Bij Guy Diomi zat ik recent nog te denken: zou dit niks voor Eendracht zijn? En nu lees ik dus dit.

Wat vinden jullie hiervan? Hoogst bizar toch?

01 Jul 2005, 0:40
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
sint pauwels heeft ergens ne hele rijke voorzitter die sinds dit jaar effectief de ambitie heeft om enkele reeksen te stijgen... met ploegen op nog geen 3km van elkaar (waasland en nieuwkerken) een compleet waanzinnig, zeg maar dom idee.... maar ja meestal zijn club voorzitters waanzinnige zotten met domme ideeën, ge kunt alleen maar hopen dat ze heel veel geld hebben... en vergis je niet...er gaat soms nog veel geld om in die lagere klaskes ook al ist maar derde provinciale

01 Jul 2005, 9:52
Nationale Ploeg

superjuin schreef:
sint pauwels heeft ergens ne hele rijke voorzitter die sinds dit jaar effectief de ambitie heeft om enkele reeksen te stijgen... met ploegen op nog geen 3km van elkaar (waasland en nieuwkerken) een compleet waanzinnig, zeg maar dom idee.... maar ja meestal zijn club voorzitters waanzinnige zotten met domme ideeën, ge kunt alleen maar hopen dat ze heel veel geld hebben... en vergis je niet...er gaat soms nog veel geld om in die lagere klaskes ook al ist maar derde provinciale

Die spelen komend seizoen alvast los kampioen, dat is duidelijk.

01 Jul 2005, 10:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
zou dieje ni naar hier wille kommen? dan moetem zoveel reekse nime stijge! :grijns:

01 Jul 2005, 12:06
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
superjuin schreef:

En meestal worden die allemaal gewoon onder tafel betaald é ...

01 Jul 2005, 12:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Skylark schreef:
De transfers stonden vandaag in de gazet. Groot was mijn verbazing toen ik per toeval bij Sint-Pauwels keek, een derdeprovincialer. Die hebben namelijk ex-Ajuin - die vroeger nog menig Aalstenaar de stuipen op het lijf joeg - Peter Quintelier, Guy Diomi, en nog een aantal Hammenaars aangetrokken, ik vermoed quasi basisspelers, en dat allemaal voor derde provinciale! Coach is trouwens Colin Andrews.

Bij Guy Diomi zat ik recent nog te denken: zou dit niks voor Eendracht zijn? En nu lees ik dus dit.

Wat vinden jullie hiervan? Hoogst bizar toch?

Ik vind dat tof dat zoiets gebeurd. Dat kan alleen maar het niveau van de provinciale reeksen naar omhoog doen gaan maar daarom spelen die geen kampioen zenne maar ik ga die ploeg toch nekeer volgen ...

01 Jul 2005, 12:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 38 39 40 41 42 885