|
|
| Pagina 398 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 396 397 398 399 400 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Jan schreef: placietjen schreef: gaan we een café beginnen in Servië jong ? edit: en neen Jan, gij moogt niet mee ! Waarom nie? Schrik da ik met alle mokkes ga lopen zeker? ![]() wel oppassen van uw gekneusde ribben. ge krijgt da naar t schijnt rap. |
| 09 Jun 2007, 20:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
lot schreef: Gaskonijn schreef: Awel ja tis goed. gij houdt het café open ik entertain de gasten ge weet toch dat ze ouder dan 16 moeten zijn om in een café binnen te mogen he btw Jan: allow me to eerder schrik dat ge het imago van ons hippe etablissement zou gaan beschamen en er een tooghangersclubke van zou willen maken ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 09 Jun 2007, 20:22 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Gaskonijn schreef: Awel ja tis goed. gij houdt het café open ik entertain de gasten De Jan zijn kennis vh Russisch ent Servisch na ettelijke pinten is natuurlijk in zijn voordeel ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 09 Jun 2007, 20:22 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Verbechio schreef: Gaskonijn schreef: Awel ja tis goed. gij houdt het café open ik entertain de gasten De Jan zijn kennis vh Russisch ent Servisch na ettelijke pinten is natuurlijk in zijn voordeel ![]()
btw: valt het op dant examens zen ? manneke mijn humor is al zo plat als de tetten van Henin op dit moment _________________ If you never try, you'll never know |
| 09 Jun 2007, 20:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Verbechio schreef: Gaskonijn schreef: Awel ja tis goed. gij houdt het café open ik entertain de gasten De Jan zijn kennis vh Russisch ent Servisch na ettelijke pinten is natuurlijk in zijn voordeel ![]() Pfff hij mag dat nu nog in zijn voordeel hebben, competitie noem ik dat niet ze _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 09 Jun 2007, 20:25 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
placietjen schreef: Verbechio schreef: Gaskonijn schreef: Awel ja tis goed. gij houdt het café open ik entertain de gasten De Jan zijn kennis vh Russisch ent Servisch na ettelijke pinten is natuurlijk in zijn voordeel ![]() ![]() btw: valt het op dant examens zen ? manneke mijn humor is al zo plat als de tetten van Henin op dit moment ik ben nochtans content dat de examens begonnen zijn ze |
| 09 Jun 2007, 20:25 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Gaskonijn schreef: Verbechio schreef: Gaskonijn schreef: Awel ja tis goed. gij houdt het café open ik entertain de gasten De Jan zijn kennis vh Russisch ent Servisch na ettelijke pinten is natuurlijk in zijn voordeel ![]() Pfff hij mag dat nu nog in zijn voordeel hebben, competitie noem ik dat niet ze tju da zouk toch is willen zien. Gaskonijn vs Jan in een direct duel voor een matroesjka ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 09 Jun 2007, 20:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Verbechio schreef: Gaskonijn schreef: Verbechio schreef: Gaskonijn schreef: Awel ja tis goed. gij houdt het café open ik entertain de gasten De Jan zijn kennis vh Russisch ent Servisch na ettelijke pinten is natuurlijk in zijn voordeel ![]() Pfff hij mag dat nu nog in zijn voordeel hebben, competitie noem ik dat niet ze tju da zouk toch is willen zien. Gaskonijn vs Jan in een direct duel voor een matroesjka ![]() Kheb de matroesjka's gezien waar hij vorige week achterliep... Hij mag winnen _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 09 Jun 2007, 20:31 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
placietjen schreef: Verbechio schreef: Gaskonijn schreef: Awel ja tis goed. gij houdt het café open ik entertain de gasten De Jan zijn kennis vh Russisch ent Servisch na ettelijke pinten is natuurlijk in zijn voordeel ![]() ![]() btw: valt het op dant examens zen ? manneke mijn humor is al zo plat als de tetten van Henin op dit moment ja het valt op, ge zit veel meer op het forum |
| 09 Jun 2007, 20:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Gaskonijn schreef: Verbechio schreef: Gaskonijn schreef: Verbechio schreef: Gaskonijn schreef: Awel ja tis goed. gij houdt het café open ik entertain de gasten De Jan zijn kennis vh Russisch ent Servisch na ettelijke pinten is natuurlijk in zijn voordeel ![]() Pfff hij mag dat nu nog in zijn voordeel hebben, competitie noem ik dat niet ze tju da zouk toch is willen zien. Gaskonijn vs Jan in een direct duel voor een matroesjka ![]() Welke matroesjkas van vorige week? Kheb de matroesjka's gezien waar hij vorige week achterliep... Hij mag winnen |
| 09 Jun 2007, 20:53 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Voor da caféken wil ekik ook nog helpen. Ik heb ervaring in het openhouden van een café
| 09 Jun 2007, 20:54 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Sven KSK Opwijk schreef: Voor da caféken wil ekik ook nog helpen. Ik heb ervaring in het openhouden van een café met een cafe openhouden bedoelen ze dus achter den toog staan en tappen he sven nie voor den toog hangen en drinken ik kan wel begrijpen dat ge meerdere cafe's helpt openhouden door uw drankverbruik maar dat is nog iets anders he ![]() |
| 09 Jun 2007, 21:00 |
|
|
lot schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Voor da caféken wil ekik ook nog helpen. Ik heb ervaring in het openhouden van een café met een cafe openhouden bedoelen ze dus achter den toog staan en tappen he sven nie voor den toog hangen en drinken ik kan wel begrijpen dat ge meerdere cafe's helpt openhouden door uw drankverbruik maar dat is nog iets anders he ![]()
'k hoor het al... de Jan, de Sven en seffes nog Bartos ook.... al die tooghangers !!! we mogen Ana'ke al vergeten ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 09 Jun 2007, 21:10 |
|
|
placietjen schreef: lot schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Voor da caféken wil ekik ook nog helpen. Ik heb ervaring in het openhouden van een café met een cafe openhouden bedoelen ze dus achter den toog staan en tappen he sven nie voor den toog hangen en drinken ik kan wel begrijpen dat ge meerdere cafe's helpt openhouden door uw drankverbruik maar dat is nog iets anders he ![]() 'k hoor het al... de Jan, de Sven en seffes nog Bartos ook.... al die tooghangers !!! we mogen Ana'ke al vergeten ![]() Ma we gaan wel met winst kunnen draaien en we hangen een gordijn voor een deel van den toog e... dat we die zatlappen kunnen afsluiten van de rest van het café _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 09 Jun 2007, 21:13 |
|
|
Gaskonijn schreef: placietjen schreef: lot schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Voor da caféken wil ekik ook nog helpen. Ik heb ervaring in het openhouden van een café met een cafe openhouden bedoelen ze dus achter den toog staan en tappen he sven nie voor den toog hangen en drinken ik kan wel begrijpen dat ge meerdere cafe's helpt openhouden door uw drankverbruik maar dat is nog iets anders he ![]() 'k hoor het al... de Jan, de Sven en seffes nog Bartos ook.... al die tooghangers !!! we mogen Ana'ke al vergeten ![]() Ma we gaan wel met winst kunnen draaien en we hangen een gordijn voor een deel van den toog e... dat we die zatlappen kunnen afsluiten van de rest van het café zo van dat glas waar ge langs de eene kant kunt doorkijken en dat langs de andere kant nen spiegel is... dat moet gewoon aanslaan (niet dat glas hé )
en euh winst winst.... als ge Ana'ke aan den haak slaat moet ge van zen leven niet gaan werken ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 09 Jun 2007, 21:16 |
|
| Pagina 398 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 396 397 398 399 400 … 885 Volgende |