|
|
| Pagina 5 van 12 |
[ 174 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 12 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: tennistopic
Ik vind die schorsing er toch ook zwaar over en typisch Belgisch. In andere landen doen ze er alles aan om hun sporters te beschermen (zie maar hoe Valverde in Spanje wordt beschermd), terwijl ze hier gaan schorsen voor een administratief probleem.
|
| 06 Nov 2009, 10:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Smetje schreef: Ik vind die schorsing er toch ook zwaar over en typisch Belgisch. In andere landen doen ze er alles aan om hun sporters te beschermen (zie maar hoe Valverde in Spanje wordt beschermd), terwijl ze hier gaan schorsen voor een administratief probleem. Inderdaad en hadden Clijsters en Henin hun comeback niet gemaakt, zouden ze mss binnenkort weer gehuild hebben dat ze geen tennistoppers meer hebben. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Nov 2009, 11:34 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Yanina geen vedette? Da meiske staat wel top 20 van de wereld he... OK, Clijsters en Henin hebben nummer 1 gestaan, maar besef wat voor een uitzondering dat is?? Een normaal land is al content met iemand in de top 20 ze, bij ons wordt dat vergeleken met Kim en Justine en 't is precies of da meiske kan niks...
Enfin, ik heb gemengde gevoelens: ok, het systeem is duidelijk dus langs die kant is een sanctie gerechtvaardigd, langs de andere kant: zouden ze dat nu echt met opzet doen? Da's toch dom! Ale, dat je doping pakt is ook al dom, maar gewoon 3 keer je whereabouts ni invullen is nog dommer he... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 06 Nov 2009, 11:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Vicky schreef: Yanina geen vedette? Da meiske staat wel top 20 van de wereld he... OK, Clijsters en Henin hebben nummer 1 gestaan, maar besef wat voor een uitzondering dat is?? Een normaal land is al content met iemand in de top 20 ze, bij ons wordt dat vergeleken met Kim en Justine en 't is precies of da meiske kan niks... Enfin, ik heb gemengde gevoelens: ok, het systeem is duidelijk dus langs die kant is een sanctie gerechtvaardigd, langs de andere kant: zouden ze dat nu echt met opzet doen? Da's toch dom! Ale, dat je doping pakt is ook al dom, maar gewoon 3 keer je whereabouts ni invullen is nog dommer he... Ik zeg niet dat Yanina geen goede tennisster is, maar wat met Boonen gebeurt wordt vele keren meer uitvergroot dan wat met Yanina gebeurt, dat bedoel ik. Ik ben voor alle duidelijkheid een absolute Yanina-fan (trouwens ook een Clijsters- en Henin-fan)... |
| 06 Nov 2009, 18:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Eigenlijk, hoe meer ik daarop denk, ze zouden die mensen die dat uitgesproken hebben moeten opsluiten...
|
| 06 Nov 2009, 18:54 |
|
|
Ancien
salvador schreef: Eigenlijk, hoe meer ik daarop denk, ze zouden die mensen die dat uitgesproken hebben moeten opsluiten... ;;; en zij die willen Vlaanderen onafhankelijk maken. Dit is Vlaanderen dus, hé.Leve de komma-neukers, wat we zelf doen doen we beter...Mijn voeten, wij worden geleid door belachelijk bekrompen mensen die niet liever doen dan in hun eigen voeten schieten. Ge moet die reactie horen van Martens vanuit Engeland. |
| 06 Nov 2009, 18:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
salvador schreef: salvador schreef: Eigenlijk, hoe meer ik daarop denk, ze zouden die mensen die dat uitgesproken hebben moeten opsluiten... ;;; en zij die willen Vlaanderen onafhankelijk maken. Dit is Vlaanderen dus, hé.Leve de komma-neukers, wat we zelf doen doen we beter...Mijn voeten, wij worden geleid door belachelijk bekrompen mensen die niet liever doen dan in hun eigen voeten schieten. Ge moet die reactie horen van Martens vanuit Engeland. Wat heeft dit nu weer te maken met Vlaanderen Onafhankelijk? Heeft er niks maar dan ook niks met te maken _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 06 Nov 2009, 19:13 |
|
|
Ancien
De_steve schreef: salvador schreef: salvador schreef: Eigenlijk, hoe meer ik daarop denk, ze zouden die mensen die dat uitgesproken hebben moeten opsluiten... ;;; en zij die willen Vlaanderen onafhankelijk maken. Dit is Vlaanderen dus, hé.Leve de komma-neukers, wat we zelf doen doen we beter...Mijn voeten, wij worden geleid door belachelijk bekrompen mensen die niet liever doen dan in hun eigen voeten schieten. Ge moet die reactie horen van Martens vanuit Engeland. Wat heeft dit nu weer te maken met Vlaanderen Onafhankelijk? Heeft er niks maar dan ook niks met te maken Allez, man, dat is Vlaams beleid, hé, of denk je dat die in Wallonië ook zo zouden reageren...? |
| 06 Nov 2009, 20:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Zelfs de minister van sport vind de straf overdreven voor Wickmayer en Malisse (en waarschijnlijk ook voor Sugar
) Waarom doet hij er dan niks aan ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 08 Nov 2009, 15:06 |
|
|
Freak
De_steve schreef: Zelfs de minister van sport vind de straf overdreven voor Wickmayer en Malisse (en waarschijnlijk ook voor Sugar ) Waarom doet hij er dan niks aan ![]() primo, omdat hij de wet niet gemaakt heeft, secundo, omdat het ook nog altijd een WADA richtlijn is hé voor mij mag hun straf behouden blijven... |
| 08 Nov 2009, 15:10 |
|
|
El Corredor schreef: De_steve schreef: Zelfs de minister van sport vind de straf overdreven voor Wickmayer en Malisse (en waarschijnlijk ook voor Sugar ) Waarom doet hij er dan niks aan ![]() primo, omdat hij de wet niet gemaakt heeft, secundo, omdat het ook nog altijd een WADA richtlijn is hé voor mij mag hun straf behouden blijven... Deze schorsing kost wel het einde van de carriere van X.M., hier heb ik begrip voor, hij miste een dopingcontrole Vooral jammer voor Y.W., een zeer groot talent dat binnen 1 jaar opnieuw van nul moet beginnen en dat een even zware straf krijgt als X.M. terwijl zij geen dopingcontrole miste _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 08 Nov 2009, 18:15 |
|
|
Freak
De_steve schreef: El Corredor schreef: De_steve schreef: Zelfs de minister van sport vind de straf overdreven voor Wickmayer en Malisse (en waarschijnlijk ook voor Sugar ) Waarom doet hij er dan niks aan ![]() primo, omdat hij de wet niet gemaakt heeft, secundo, omdat het ook nog altijd een WADA richtlijn is hé voor mij mag hun straf behouden blijven... Deze schorsing kost wel het einde van de carriere van X.M., hier heb ik begrip voor, hij miste een dopingcontrole Vooral jammer voor Y.W., een zeer groot talent dat binnen 1 jaar opnieuw van nul moet beginnen en dat een even zware straf krijgt als X.M. terwijl zij geen dopingcontrole miste 3x whereabouts niet of niet goed invullen = 1 "gemiste" controle |
| 08 Nov 2009, 18:19 |
|
|
El Corredor schreef: De_steve schreef: El Corredor schreef: primo, omdat hij de wet niet gemaakt heeft, secundo, omdat het ook nog altijd een WADA richtlijn is hé voor mij mag hun straf behouden blijven... Deze schorsing kost wel het einde van de carriere van X.M., hier heb ik begrip voor, hij miste een dopingcontrole Vooral jammer voor Y.W., een zeer groot talent dat binnen 1 jaar opnieuw van nul moet beginnen en dat een even zware straf krijgt als X.M. terwijl zij geen dopingcontrole miste 3x whereabouts niet of niet goed invullen = 1 "gemiste" controle Ik dacht dat het gelijk stond aan 1 positieve dopingtest maar ik kan verkeerd zijn _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 08 Nov 2009, 18:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: De_steve schreef: Zelfs de minister van sport vind de straf overdreven voor Wickmayer en Malisse (en waarschijnlijk ook voor Sugar ) Waarom doet hij er dan niks aan ![]() primo, omdat hij de wet niet gemaakt heeft, secundo, omdat het ook nog altijd een WADA richtlijn is hé voor mij mag hun straf behouden blijven... Wat mij ook wel stoort in het ganse verhaal is de schijnheilige onschuld die beiden spelen. 'Ik weet niet hoe het systeem werkt', 'ik kan niet met een computer werken', 'ik zat in het buitenland toen de brieven kwamen', ... Voor te twitteren en dergelijke hebben ze anders geen problemen met een computer. En bovendien zijn er in totaal 9 aangetekende schrijvens geweest bij beide! Je gaat me toch niet zeggen dat als ze in het buitenland zitten, dat daar eens niemand die post komt leegmaken? En de publieke opinie gaat vlot mee in dit gejammer. Los daarvan vind ik ook wel dat de strafmaat niet opweegt tegen de misdaad. Een half jaar zou in mijn ogen redelijker zijn. |
| 08 Nov 2009, 19:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
De_steve schreef: salvador schreef: salvador schreef: Eigenlijk, hoe meer ik daarop denk, ze zouden die mensen die dat uitgesproken hebben moeten opsluiten... ;;; en zij die willen Vlaanderen onafhankelijk maken. Dit is Vlaanderen dus, hé.Leve de komma-neukers, wat we zelf doen doen we beter...Mijn voeten, wij worden geleid door belachelijk bekrompen mensen die niet liever doen dan in hun eigen voeten schieten. Ge moet die reactie horen van Martens vanuit Engeland. Wat heeft dit nu weer te maken met Vlaanderen Onafhankelijk? Heeft er niks maar dan ook niks met te maken 2 aparte antidopingbeleiden, hier worden ze geroosterd en in de Walen doen ze hun goesting (zoals gewoonlijk). Ik moet er wel bijzeggen, ik vind de straf terecht, alle sporters moeten where-abouts invullen ook de tennissers dus. en tis nie 1 keer maar drie keer dat ze in de fout gaan. Leve de dopingvrije sport _________________ www.spionkoplede.com |
| 09 Nov 2009, 13:15 |
|
| Pagina 5 van 12 |
[ 174 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 12 Volgende |