|
|
| Pagina 5 van 8 |
[ 106 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 8 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
1 van mijn slechtste herinneringen aan een match was aalst-geel toen geert mariman zijn been brak. Da hoorde ge tot op de staantribune, echt een geluid om koude rillingen van te krijgen.
ps: toffen topic |
| 11 Mei 2006, 12:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Of de blessure van Smetjen, ik zie hem nog lopen met zijn krukken aan de staantribune, is nooit meer op niveau teruggekeerd na zijn blessure. :kwaad:
|
| 11 Mei 2006, 12:47 |
|
|
Nationale Ploeg
filipeveraert schreef: 1 van mijn slechtste herinneringen aan een match was aalst-geel toen geert mariman zijn been brak. Da hoorde ge tot op de staantribune, echt een geluid om koude rillingen van te krijgen. ps: toffen topic ik heb dat toen ook gehoord. Sjongejonge... Tegen Boom hebben we toch nog eindronde gespeeld, in elk geval. Het waren toen nog onoverdekte staanplaatsen, waar nu die business seats zijn. Daar stond iets tussen hoor. Dat was in de tijd van de kappa-vestjes. Na de match pitch invasion en toen trokken ze die vesten gewoon van sommige gasten hun lijf. |
| 11 Mei 2006, 13:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Fillou schreef: filipeveraert schreef: 1 van mijn slechtste herinneringen aan een match was aalst-geel toen geert mariman zijn been brak. Da hoorde ge tot op de staantribune, echt een geluid om koude rillingen van te krijgen. ps: toffen topic ik heb dat toen ook gehoord. Sjongejonge... Tegen Boom hebben we toch nog eindronde gespeeld, in elk geval. Het waren toen nog onoverdekte staanplaatsen, waar nu die business seats zijn. Daar stond iets tussen hoor. Dat was in de tijd van de kappa-vestjes. Na de match pitch invasion en toen trokken ze die vesten gewoon van sommige gasten hun lijf. da was ne grappigen tijd al veel grappige filmkes va gezien! :zot:_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 11 Mei 2006, 13:25 |
|
|
Freak
of de match met jan poortvliet tegen RWDM 1-1, da was de enige keer dat er zwaar gevochten geweest is, tot echt bloedens toe. en de panelen van de staantribune kapotgeslagen aan de overkant!
this is my favourite topic!! |
| 11 Mei 2006, 13:40 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Wat ik mij aan het oude stadion nog het meest herinner zijn die urinoirs opgesteld aan de kant van de (betonnen afsluiting) Bredestraat
Jawadde , ik ging voor ik met mijnen pa vertrok thuis eerst eens (plassen) want da was daar niet te doen aan de kanten v/d Bredestraat. :grijns: |
| 11 Mei 2006, 13:56 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
nb this is also my favourite topic :engel:
|
| 11 Mei 2006, 13:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
hansken schreef: da was ne grappigen tijd al veel grappige filmkes va gezien! ![]() Waar haalde gij die ? Dat is zelfs nog van voor mijnen tijd ... Kunde die dan niet posten ofzo ??? _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Mei 2006, 15:30 |
|
|
Casual1919 schreef: hansken schreef: da was ne grappigen tijd al veel grappige filmkes va gezien! ![]() Waar haalde gij die ? Dat is zelfs nog van voor mijnen tijd ... Kunde die dan niet posten ofzo ??? bedoelde op dvd... _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 11 Mei 2006, 15:36 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Lenen is ook toegestaan :grijns:
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Mei 2006, 15:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
wa dvd is da?
_________________ www.spionkoplede.com |
| 11 Mei 2006, 15:38 |
|
|
Casual1919 schreef: Lenen is ook toegestaan ![]() komt in orde Mariner schreef: wa dvd is da? check Pm[/quote] _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 11 Mei 2006, 15:52 |
|
|
Nationale Ploeg
hansken schreef: Casual1919 schreef: hansken schreef: da was ne grappigen tijd al veel grappige filmkes va gezien! ![]() Waar haalde gij die ? Dat is zelfs nog van voor mijnen tijd ... Kunde die dan niet posten ofzo ??? bedoelde op dvd... dvd met beelden van op 'n eendracht van toen? Of gewoon van in die periode? enneuh ... er werd toen wel vaker gebokst hoor. Die match tegen Boom werd gespeeld in een eindronde en toen was het de drie matchen toch prijs hoor. Ik herinner me een meute die gans het stadion rond liep. Vertrokken aan de staantribune, richting oude dendermondsesteenweg, de eerste rechts daar richting vollen bokal en dan naar 't heilig hart. Daar zijn toch wat ruiten uitgevlogen en al onderweg. Het hoort niet, maar als je daar dan als gastje van een jaar of twaalf achtercrosst is het wel kicken. Gelukkig beseften we toen nog niet dat achter een hoek net evenveel volk van de tegenstrever kon staan. Ik heb zo ooit toch eens enen boven 't water vanboven op 't viaduct weten hangen bengelen. Die gast die hem vasthad was in staat om hem te laten vallen hoor toen. |
| 11 Mei 2006, 16:05 |
|
|
forumlegende
Herinner mij dat ook nog zeer goed; een man of twintig van Boom; zo van die hardrockers achtervolgenden in de Bredestraat twee supporters van aalst die hen geprovoceerd hadden. Die twee liepen de Landbouwersstraat in en daar kwam net de harde kern aan. Die van Boom rechtsomkeer en die van ons erachter. Aan 't heilig Hart hadden ze die mannen ingehaald en was't erop dat niet normaal was. Er was enen met twee tanden in zijn voorhoofd van zo ne rocker ne kopstoot te geven. Die mannen van Boom hebben toen afgezien.
|
| 11 Mei 2006, 16:59 |
|
|
De kans zit er dus in dat het VG Oostende wordt
voor de eindronde . Mid 70-iger jaren heeft EA , toen in 3e , ook al tegen VG Oostende gespeeld, toen in de gewone competiitie. Maar dit is niet hetzelfde VG Oostende
In die tijd waren de 2 Oostendse ploegen AS en VG. (AS heeft nog in 1e nationale gespeeld) tot beiden in 1981 fusioneerden tot 't huidige KVO. Door ons gekend en bemind
De ploeg VG die nu in bevordering speelt is volgens mij een wederopstanding vanuit provinciale van oud VG Oostende mannen die zich niet in de fusieclub KVO konden vinden. Of het steeds maar terugkerende verhaal dat fusies gedoemd zijn om te mislukken (meestal) of leiden tot het heroprichten van de oude club :cheer: |
| 11 Mei 2006, 19:01 |
|
| Pagina 5 van 8 |
[ 106 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 8 Volgende |