|
|
| Pagina 46 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 44 45 46 47 48 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Wielrennen
chunga schreef: Contador zal 1 jaar geschorst worden en zijn tourzege verliezen. Wie zijn gat verbrand..... Hij komt er nog goedkoop vanaf _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Jan 2011, 15:14 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: chunga schreef: Contador zal 1 jaar geschorst worden en zijn tourzege verliezen. Wie zijn gat verbrand..... Hij komt er nog goedkoop vanaf Bwa, ik vind het overdreven. Bij nen Landis, Ricco,... is dat een heel ander verhaal. Die zaten echt me onwaarschijnlijke hoeveelheden in hun lichaam. Als ge ziet wat Contador in zijn bloed had steken, das amper iets e. En als hij effectief doping zou gepakt hebben, telt da voor A. Schleck en de rest van den top 10 in de Ronde van Frankrijk. Onmogelijk dat Schleck hem anders zo zou kunnen volgen, zonder iets extra. Als ik mij vragen stel, dan bljift het bij Vinkourov. Hij heeft gepakt, mag weer koersen en wint dan weer LBL. Niemand kan mij komen wijsmaken dat hij nu plots 'natuurlijk' even sterk is als met den doping. Anders zou doping ook niets meer betekenen. |
| 25 Jan 2011, 15:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
voorbijganger schreef: Bakkie schreef: chunga schreef: Contador zal 1 jaar geschorst worden en zijn tourzege verliezen. Wie zijn gat verbrand..... Hij komt er nog goedkoop vanaf Bwa, ik vind het overdreven. Bij nen Landis, Ricco,... is dat een heel ander verhaal. Die zaten echt me onwaarschijnlijke hoeveelheden in hun lichaam. Als ge ziet wat Contador in zijn bloed had steken, das amper iets e. En als hij effectief doping zou gepakt hebben, telt da voor A. Schleck en de rest van den top 10 in de Ronde van Frankrijk. Onmogelijk dat Schleck hem anders zo zou kunnen volgen, zonder iets extra. Als ik mij vragen stel, dan bljift het bij Vinkourov. Hij heeft gepakt, mag weer koersen en wint dan weer LBL. Niemand kan mij komen wijsmaken dat hij nu plots 'natuurlijk' even sterk is als met den doping. Anders zou doping ook niets meer betekenen. Als ge ziet hoe ze met Iljo Keisse zijn kl... aan het spelen zijn en da was ook peanuts wat ze in zijn bloed gevonden hadden. Ja de Vino dat is een specialleken ik versta dat ook niet goed,maar hij zal volgens mij toch weer tegen de lamp lopen. Het voordeel van A. Schleck tijdens de ronde,is dat hij niet positief was bij de controle. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Jan 2011, 16:24 |
|
|
Freak
chunga schreef: Contador zal 1 jaar geschorst worden en zijn tourzege verliezen. Wie zijn gat verbrand..... het WADA zal binnenkort ook beginnen met controles bij recreatieve sporters. In uw geval, gedaan met die opzienbarende progressie... |
| 25 Jan 2011, 19:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Heb wel de indruk dat er in Spanje enorm veel overtuigd zijn van zijn onschuld. En dat in tegenstelling tot vele andere rijders (zoals nen Valverder waarvan de precies ook wel overtuigd zijn dat die er goed aan zat).
Eerlijk gezegd weet ik het zo niet, het argument dat er maar zeer weinig in zijn bloed zat kunt ge in ieder geval direkt van tafel vegen gezien de mogelijkheid van bloedtransfusies. _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Jan 2011, 20:15 |
|
|
Freak
Bram schreef: Heb wel de indruk dat er in Spanje enorm veel overtuigd zijn van zijn onschuld. En dat in tegenstelling tot vele andere rijders (zoals nen Valverder waarvan de precies ook wel overtuigd zijn dat die er goed aan zat). Eerlijk gezegd weet ik het zo niet, het argument dat er maar zeer weinig in zijn bloed zat kunt ge in ieder geval direkt van tafel vegen gezien de mogelijkheid van bloedtransfusies. Valverde hebben ze wel "een beetje" geholpen om hem niet te moeten straffen. Valverde is nota bene eerst door het CONI (italiaanse olympisch comite- anti doping tribunaal) geschorst alvorens de Spaanse bond dit heeft gedaan. Contador mag zoveel zero zero zero zero zero zero zero zero zero cinco zeggen als hij wil, hij heeft boter op het hoofd volgens mij, zoals zoveel renners me dunkt. Nu nog de grootste bedrieger aller tijden pakken... ![]() |
| 25 Jan 2011, 20:18 |
|
|
Miniem
El Corredor schreef: Bram schreef: Heb wel de indruk dat er in Spanje enorm veel overtuigd zijn van zijn onschuld. En dat in tegenstelling tot vele andere rijders (zoals nen Valverder waarvan de precies ook wel overtuigd zijn dat die er goed aan zat). Eerlijk gezegd weet ik het zo niet, het argument dat er maar zeer weinig in zijn bloed zat kunt ge in ieder geval direkt van tafel vegen gezien de mogelijkheid van bloedtransfusies. Valverde hebben ze wel "een beetje" geholpen om hem niet te moeten straffen. Valverde is nota bene eerst door het CONI (italiaanse olympisch comite- anti doping tribunaal) geschorst alvorens de Spaanse bond dit heeft gedaan. Contador mag zoveel zero zero zero zero zero zero zero zero zero cinco zeggen als hij wil, hij heeft boter op het hoofd volgens mij, zoals zoveel renners me dunkt. Nu nog de grootste bedrieger aller tijden pakken... ![]() Als in de allergrootste wielrenner allertijde Merckx ![]() Laatst gewijzigd door Stanny op 25 Jan 2011, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 25 Jan 2011, 20:22 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
wat leeft bij de bevolking, leeft daarom niet bij de top van de wielerbond hé.
Allé, ge zou ook niet willen dat ze u bijvoorbeeld zouden linken met nen François De Keersmaecker hé ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Jan 2011, 20:22 |
|
|
Freak
Bram schreef: wat leeft bij de bevolking, leeft daarom niet bij de top van de wielerbond hé. Allé, ge zou ook niet willen dat ze u bijvoorbeeld zouden linken met nen François De Keersmaecker hé ;) ik snap uw punt ![]() |
| 25 Jan 2011, 20:25 |
|
|
Freak
Lars Boom (Rabobank) heeft in de straten van Doha de proloog van de Ronde van Qatar gewonnen. De Nederlander pakt ook de leiderstrui.
Juan Antonio Flecha had lang de snelste tijd op zijn naam staan, maar dan legde Boom een foutloos parcours af. Ook Fabian Cancellara kon zijn tijd niet verbeteren. De Zwitser strandde op vier seconden van de Nederlander. Gert Steegmans (zesde), Tom Boonen (zevende) en Maarten Wynants (achtste) eindigden in de top tien. Mark Cavendish kwam ten val en liep verschillende schaafwonden op. Maandag staat de eerste rit in deze Ronde van Qatar op het programma, een etappe over 145 kilometer tussen Dukhan en Al Khor Corniche. direct de goeie bollen zeker? |
| 06 Feb 2011, 18:58 |
|
|
dacht da cancellara onderweg moest uitwijken voor omvergevallen hekken, en daardoor enkele seconden verloor...
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 06 Feb 2011, 19:09 |
|
|
Freak
hansken schreef: dacht da cancellara onderweg moest uitwijken voor omvergevallen hekken, en daardoor enkele seconden verloor... of misschien een slechte dag van cancellara, misschien kreeg hij de motor niet aan de praat ... ![]() |
| 06 Feb 2011, 19:26 |
|
|
Nationale Ploeg
hansken schreef: dacht da cancellara onderweg moest uitwijken voor omvergevallen hekken, en daardoor enkele seconden verloor... Ik dacht dat dat bij Flecha gebeurde. Ergens logisch dat Boom wint, veldrijders zijn rond deze periode altijd in topvorm. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 06 Feb 2011, 22:44 |
|
|
Freak
Boonen oppermachtig in Qatar
|
| 07 Feb 2011, 17:51 |
|
|
waly 2 schreef: Boonen oppermachtig in Qatar Heeft bkijbaar ook al de goeie bollen gevonden. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Feb 2011, 18:31 |
|
| Pagina 46 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 44 45 46 47 48 … 113 Volgende |