|
|
| Pagina 47 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 45 46 47 48 49 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Hiermee wil ik superjuin ne gelukkige verjaardag wensen
![]() _________________
|
| 27 Jul 2005, 16:06 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
merciekes stijn
ik em toch nog wa kunne vandaag, na een drukke dag... 24.... bijna volwassen ![]() |
| 27 Jul 2005, 23:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ik denk dat onze goeie vriend Bawa zich nog eens geregistreerd heeft op dit forum :
na Blaadzwet, Kafka, Bawa, Djsimpson en zovele andere heet hij blijkbaar nu darthvader. Den Bawa kan ons toch echt niet missen he. |
| 29 Jul 2005, 11:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer
rivelinho schreef: Ik denk dat onze goeie vriend Bawa zich nog eens geregistreerd heeft op dit forum : na Blaadzwet, Kafka, Bawa, Djsimpson en zovele andere heet hij blijkbaar nu darthvader. Den Bawa kan ons toch echt niet missen he.
Hij mag zich direct gaan douchen, meteen rood ! |
| 29 Jul 2005, 12:11 |
|
|
|
Waarom liet Placietjen hem dan weer toe?
![]() |
| 29 Jul 2005, 12:57 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
poipeplekker schreef: Waarom liet Placietjen hem dan weer toe? ![]() Omdat dit een vriendelijk forum is en mensen niet hoeven te wachten op toestemming van de webmaster |
| 29 Jul 2005, 12:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Spees schreef: poipeplekker schreef: Waarom liet Placietjen hem dan weer toe? ![]() Omdat dit een vriendelijk forum is en mensen niet hoeven te wachten op toestemming van de webmaster ![]() |
| 29 Jul 2005, 13:13 |
|
|
|
Spees schreef: poipeplekker schreef: Waarom liet Placietjen hem dan weer toe? ![]() Omdat dit een vriendelijk forum is en mensen niet hoeven te wachten op toestemming van de webmaster ja, hier krijg je de illusie dat je welkom bent.
Btw, als Bawa van Placietjen weer op het forum mocht en Jeroen was niet op de hoogte, dan scheelt er iets in de communicatie, nietwaar. |
| 29 Jul 2005, 13:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Als het zo is mocht Bram mij dat idd wel eens zeggen, kbegrijp eigelijk ook ni waarom hij dat doet, steirk bezig in ieder geval
![]() |
| 29 Jul 2005, 13:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
poipeplekker schreef: Spees schreef: poipeplekker schreef: Waarom liet Placietjen hem dan weer toe? ![]() Omdat dit een vriendelijk forum is en mensen niet hoeven te wachten op toestemming van de webmaster ja, hier krijg je de illusie dat je welkom bent. Btw, als Bawa van Placietjen weer op het forum mocht en Jeroen was niet op de hoogte, dan scheelt er iets in de communicatie, nietwaar. jamaar, het was Bawa niet he, 't was darthvader ![]() |
| 29 Jul 2005, 13:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
poipeplekker schreef: Btw, als Bawa van Placietjen weer op het forum mocht en Jeroen was niet op de hoogte, dan scheelt er iets in de communicatie, nietwaar. hierin heb je gelijk. Al ben ik wel content dat Jeroen er hem toch weer heeft afgezwierd. Waarvoor dient een ban anders nog als je enkele weken nadien vrolijk kan terugkomen. |
| 29 Jul 2005, 13:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
rivelinho schreef: poipeplekker schreef: Btw, als Bawa van Placietjen weer op het forum mocht en Jeroen was niet op de hoogte, dan scheelt er iets in de communicatie, nietwaar. hierin heb je gelijk. Al ben ik wel content dat Jeroen er hem toch weer heeft afgezwierd. Waarvoor dient een ban anders nog als je enkele weken nadien vrolijk kan terugkomen. Als ne speler rood krijgt is hij toch ook maar enkele weken geschorst he, voor mij verdient den Bawa een nieuwe kans, verknoeit hij ze, dan weer rood voor een aantal weken. |
| 29 Jul 2005, 13:36 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Oilsjt Vaneigest schreef: rivelinho schreef: poipeplekker schreef: Btw, als Bawa van Placietjen weer op het forum mocht en Jeroen was niet op de hoogte, dan scheelt er iets in de communicatie, nietwaar. hierin heb je gelijk. Al ben ik wel content dat Jeroen er hem toch weer heeft afgezwierd. Waarvoor dient een ban anders nog als je enkele weken nadien vrolijk kan terugkomen. Als ne speler rood krijgt is hij toch ook maar enkele weken geschorst he, voor mij verdient den Bawa een nieuwe kans, verknoeit hij ze, dan weer rood voor een aantal weken. laat het ons anders beschouwen als een jaar stadion(forum) verbod dan? |
| 29 Jul 2005, 13:37 |
|
|
|
Nu zonder te zeveren, die rode kaart voor Bawa vond ik echt overdreven. Bij mijn weten heeft hij hier niemand verweten. Iedereen verdient een 2de kans, nietwaar. Ik heb zonder verwittiging zelfs direct geel gekregen, vond ik toch ook straf.
|
| 29 Jul 2005, 13:42 |
|
|
Ancien
Bawa heeft al heel veel kansen gehad. Eerst een waarschuwing, dan een gele kaart, dan nog een waarschuwing via pb, nog een waarschuwing via pb, en pas dan rood. Als hij zich na al die verwittigingen niet kon inhouden, zie ik niet in hoe dat op die aantal weken zou veranderd zijn.
En over hoe hij er juist is afgesmeten indertijd is al veel te lang geleden om daar nu nog over te oordelen. Er waren toen goeie redenen voor. Trouwens waarom moet hij hier toegelaten worden? Om nog wat over FCD te klappen? Daarvoor hebben jullie zelf een forum. Over Aalst kan hij niet veel vertellen, want ik denk niet dat hij veel komt kijken. En om het te lezen moet je ook niet geregistreerd zijn. |
| 29 Jul 2005, 13:48 |
|
| Pagina 47 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 45 46 47 48 49 … 885 Volgende |