|
|
| Pagina 48 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 46 47 48 49 50 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Wielrennen
voorbijganger schreef: Iemand da nieuw programma : 'De Ronde' gezien? Straf hoe diejen Jan Eelen de gewone dingen in het leven zo kan verfilmen dat ge er kunt in opgaan. (Eiland, Van Vlees en Bloed...) toch geen programma voor mij moet ik zeggen, heel traag... |
| 13 Feb 2011, 23:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: voorbijganger schreef: Iemand da nieuw programma : 'De Ronde' gezien? Straf hoe diejen Jan Eelen de gewone dingen in het leven zo kan verfilmen dat ge er kunt in opgaan. (Eiland, Van Vlees en Bloed...) toch geen programma voor mij moet ik zeggen, heel traag... Bwah, ik vond het ook zeker en vast niet slecht. Het smaakt toch altijd naar meer. Eerste aflevering was vooral de personages tonen en de verschillende settings. Wirwar van verhalen rond de Ronde van Vlaanderen-dag... Knappe beelden ook - switchen met de radioprogramma's ook heel goed gedaan |
| 14 Feb 2011, 9:30 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik zei luidop 'Allez?!' toen de aftiteling begon, en dat is meestal een goed teken.
De eerste aflevering was inderdaad meer een soort sfeerbeeld en het inbrengen van bepaalde personages. Ik denk dat het iets speciaals/unieks zal worden, maar het is volgens mij eerder een donkere serie dan een humoristische zoals Van Vlees En Bloed of Het Eiland. En het is niet omdat iets uniek is, dat het ook goed is he. Ik ga volgende zondag nog eens kijken, in ieder geval. |
| 14 Feb 2011, 9:52 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Vond het ook meer een intro, zo iedereen wat voorstellen... Hopelijk gebeurt er volgende week dan effectief iets... Die West-Vlaming is grappig
_________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 14 Feb 2011, 10:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Vicky schreef: Vond het ook meer een intro, zo iedereen wat voorstellen... Hopelijk gebeurt er volgende week dan effectief iets... Die West-Vlaming is grappig Ik wacht vooral op het ogenblik waarop Koen De Graeve diene West-Vlaming zijn gebrabbel gaat nadoen, gelijk in da voorstukske ... Hilarisch. Vooral dienen De Graeve vind ik top, misschien omdat hij van de streek is en ik zijn taalke kan smaken? |
| 14 Feb 2011, 11:24 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08 Berichten: 102 Locatie: Oiljst |
elfahem schreef: Vicky schreef: Vond het ook meer een intro, zo iedereen wat voorstellen... Hopelijk gebeurt er volgende week dan effectief iets... Die West-Vlaming is grappig Ik wacht vooral op het ogenblik waarop Koen De Graeve diene West-Vlaming zijn gebrabbel gaat nadoen, gelijk in da voorstukske ... Hilarisch. Vooral dienen De Graeve vind ik top, misschien omdat hij van de streek is en ik zijn taalke kan smaken? ik ben der zeker van dat deze toestanden jaarlijks voorkomen in Brugge....en dan van armoede met de reclamecaravaan moeten meerijden en geen kloten zien van de koers, de westvlaming is de max gewoon _________________ Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n born 1969 support since 1969 |
| 14 Feb 2011, 12:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Aflevering 9.
Alberto Contador is door de Spaanse wielerbond (RFEC) vrijgesproken in zijn dopingzaak. Dat meldden diverse Spaanse bronnen. De wielrenner testte vorig jaar tijdens Tour de France positief op het verboden middel clenbuterol. De Spaanse bond wilde Contador eerst voor één jaar schorsen. De 28-jarige renner ging tegen die straf in beroep. Hij wees de positieve test toe aan het eten van vervuild vlees. Morgen of woensdag krijgt 'El Pistolero' voor de tuchtcommissie van de Spaanse bond te horen dat hij opnieuw mag fietsen. Volgens de dagbladen El País en El Mundo gelooft de bond de aangevoerde argumenten van Contador. Sporkrant Marca zegt dat de RFEC refereert naar het geval Dimitrij Ovtcharov. De Duitse tafeltennisser werd betrapt op hetzelfde middel. Vrijdag raakte bekend dat het Wereldantidopingagentschap (WADA) niet tegen de vrijspraak in beroep gaat. De UCI kan de beslissing van de Spaanse bond nog wel aanvechten. De Internationale Wielerunie (UCI) stapt in dat geval naar het Internationaal Sporttribunaal (TAS). Ook tegen een beslissing van het TAS kan Contador in beroep gaan. De drievoudige Tourwinnaar kreeg donderdag steun van de Spaanse premier Zapatero. "Er is geen legale reden om Contador te straffen." _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Feb 2011, 19:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Aflevering 10
Officieel: Spaanse wielerbond laat Contador vrijuit gaan De Spaanse wielerbond (RFEC) heeft Alberto Contador vrijgesproken van het overtreden van de dopingregels. Dat heeft Contadors advocaat Andy Ramos bevestigd. Tegen Contador was een schorsing van een jaar geëist omdat bij hem in de Tour 2010 sporen van het verboden middel clenbuterol waren aangetroffen. De Spanjaard had al laten weten in beroep te gaan als die straf daadwerkelijk zou worden uitgesproken. Contador, die uitkomt voor Team Saxo Bank-Sungard, mag direct weer in competitie uitkomen en zal volgens zijn woordvoerder normaal gezien woensdag al starten in de Ronde van de Algarve. Gerechtigheid Drievoudig Tourwinnaar Alberto Contador had aanvankelijk een schorsing van een jaar gekregen voor zijn positieve test op clenbuterol, maar die schorsing is nu ingetrokken. "We kunnen de klassering (van de zaak) bevestigen", aldus advocaat Andy Ramos bij het verlaten van de zetel van de RFEC in Madrid. "Contador mag vanaf nu weer koersen, gerechtigheid is geschied." Ramos voegde er nog aan toe dat de Internationale Wielerunie (UCI) nog in beroep kan gaan tegen de beslissing. Clenbuterol De RFEC had op 26 januari een schorsing van een jaar voorgesteld. Contador, die altijd volhield dat hij onschuldig was, ging daar niet mee akkoord. De 28-jarige Spanjaard had bij een controle op 21 juli 2010 in Pau minieme sporen laten optekenen van clenbuterol. Hij beweerde onschuldig te zijn en weet de positieve controle aan vervuild vlees dat hij had gegeten. Beroep De Internationale Wielerunie (UCI) wacht op het dossier van de Spaanse wielerfederatie (RFEC) alvorens een beslissing te nemen in de zaak. De UCI heeft, net als het Wereldantidopingagentschap (WADA), 30 dagen om eventueel beroep in te dienen bij het Internationaal Sporttribunaal (TAS). UCI De UCI "neemt akte van" het feit dat Contador aanvankelijk een jaar schorsing kreeg van de RFEC, maar in beroep werd vrijgesproken, en "behoudt zich het recht een diepgaande studie uit te voeren naar de redenen achter de beslissing alvorens een opinie naar buiten te brengen". De voorzitter van de Internationale Wielerfederatie UCI, Pat McQuaid, heeft laten weten geen commentaar te geven op de zaak Contador. McQuaid zou vanavond in Muscat arriveren om de Ronde van Oman bij te wonen. Pat McQuaid was telefonisch bereikbaar op het moment dat hij overstapte op de luchthaven van Abu Dhabi. Hij gaf aan dat hij geen commentaar zou geven op de zaak. Hij verwees de pers door naar het perscommuniqué dat eerder werd verspreid. ASO De organisator van de Ronde van Frankrijk, Amaury Sport Organisation (ASO), is deze week ook aanwezig in Muscat. ASO liet via een woordvoerder weten dat de organisatie nu nog geen uitspraak zou doen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Feb 2011, 21:14 |
|
|
Vaste Waarde
Den Armstrong stopt er nu echt defintief mee. Kvond da wel nen heerlijke coureur waar ik nog respect voor heb. Als ge zo gezondheisproblemen overwint en u lichaam elke keer tot het uiterste drijft..
Maar ik zou niet graag in zijn schoenen willen staan. Tot vandaag bestempeld worden als bedrieger terwijl hem 1000 controles heeft gedaan en nooit iets kleins gevonden. Als ge dan ziet dat nen Museeuw zegt dat hij bedrogen heeft, dan doen we of er niks aan de hand is. Jammer.. |
| 16 Feb 2011, 18:23 |
|
|
Freak
voorbijganger schreef: Den Armstrong stopt er nu echt defintief mee. Kvond da wel nen heerlijke coureur waar ik nog respect voor heb. Als ge zo gezondheisproblemen overwint en u lichaam elke keer tot het uiterste drijft.. Maar ik zou niet graag in zijn schoenen willen staan. Tot vandaag bestempeld worden als bedrieger terwijl hem 1000 controles heeft gedaan en nooit iets kleins gevonden.Als ge dan ziet dat nen Museeuw zegt dat hij bedrogen heeft, dan doen we of er niks aan de hand is. Jammer.. een negatieve controle is écht een garantie dat hij niets gepakt heeft... |
| 16 Feb 2011, 18:35 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: voorbijganger schreef: Den Armstrong stopt er nu echt defintief mee. Kvond da wel nen heerlijke coureur waar ik nog respect voor heb. Als ge zo gezondheisproblemen overwint en u lichaam elke keer tot het uiterste drijft.. Maar ik zou niet graag in zijn schoenen willen staan. Tot vandaag bestempeld worden als bedrieger terwijl hem 1000 controles heeft gedaan en nooit iets kleins gevonden.Als ge dan ziet dat nen Museeuw zegt dat hij bedrogen heeft, dan doen we of er niks aan de hand is. Jammer.. een negatieve controle is écht een garantie dat hij niets gepakt heeft... Mja, maar wat voor 'nut' heeft het dan nog van controles te doen. Als ze allemaal negatief zijn en toch zijn er twijfels? Hier is het eerder van :"hij heeft zoveel gewonnen dus kan het niet anders dan nen bedrieger zijn". Gilbert wint ook veel... Hij draagt nu eerder de gevolgen van wat zijn ex-collegas hebben veroorzaakt. Namelijk dat niemand hem gelooft. |
| 16 Feb 2011, 19:20 |
|
|
Freak
voorbijganger schreef: El Corredor schreef: voorbijganger schreef: Den Armstrong stopt er nu echt defintief mee. Kvond da wel nen heerlijke coureur waar ik nog respect voor heb. Als ge zo gezondheisproblemen overwint en u lichaam elke keer tot het uiterste drijft.. Maar ik zou niet graag in zijn schoenen willen staan. Tot vandaag bestempeld worden als bedrieger terwijl hem 1000 controles heeft gedaan en nooit iets kleins gevonden.Als ge dan ziet dat nen Museeuw zegt dat hij bedrogen heeft, dan doen we of er niks aan de hand is. Jammer.. een negatieve controle is écht een garantie dat hij niets gepakt heeft... Mja, maar wat voor 'nut' heeft het dan nog van controles te doen. Als ze allemaal negatief zijn en toch zijn er twijfels? Hier is het eerder van :"hij heeft zoveel gewonnen dus kan het niet anders dan nen bedrieger zijn". Gilbert wint ook veel... Hij draagt nu eerder de gevolgen van wat zijn ex-collegas hebben veroorzaakt. Namelijk dat niemand hem gelooft. op het moment dat Armstrong zijn derde tour won, nam hij nog 17 medicamenten tegen kanker, was toen wel al jaren genezen. Armstrong zal voor de liefhebbers ongetwijfeld een groot renner zijn, voor mij is het de grootste bedrieger uit de sportgeschiedenis. Pantani won overigens die fameuze Festinatour, zij op epo en groeihormoon, Pantani op spaghetti, rozijnen en bruin brood Het probleem bij doping is dat de dopeurs steeds een stap verder zijn dan de controleurs. Wanneer medicijnen nog maar in hun testfase zitten (oa op muizen en dergelijke) dan nemen die mannen dat al. Epo is trouwens gemaakt voor mensen die kanker hebben of een andere zware ziekte, niet voor den Tourmalet op te rijden. Soit, ik kan hier nog uren doorgaan, maar zal het u besparen ... ![]() |
| 16 Feb 2011, 19:32 |
|
|
Freak
Net terug van een duurloop langs het Denderpad.
Bij het teruglopen zie ik in de graskant zo een materiaalbus liggen van een wielertoerist. Ik loop voorbij en besluit het open te draaien want misschien zit er wel een gsm of paspoort in... Ik draai het open, de inhoud: ibuprofen pijnstillers, neusdruppels, cortisonegel, een sportsreep en sportgel... bij die wielertoeristen zitten ook wel compleet gestoorde ! |
| 19 Feb 2011, 11:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: Net terug van een duurloop langs het Denderpad. Bij het teruglopen zie ik in de graskant zo een materiaalbus liggen van een wielertoerist. Ik loop voorbij en besluit het open te draaien want misschien zit er wel een gsm of paspoort in... Ik draai het open, de inhoud: ibuprofen pijnstillers, neusdruppels, cortisonegel, een sportsreep en sportgel... bij die wielertoeristen zitten ook wel compleet gestoorde ! Da valt toch nog goed mee? Ik nam indertijd ook energierepen mee toen ik zware mtb toeren ging doen hoor. En die pijnstillers en gel wijzen mss op een blessure... |
| 19 Feb 2011, 12:17 |
|
|
Freak
Zienaa schreef: El Corredor schreef: Net terug van een duurloop langs het Denderpad. Bij het teruglopen zie ik in de graskant zo een materiaalbus liggen van een wielertoerist. Ik loop voorbij en besluit het open te draaien want misschien zit er wel een gsm of paspoort in... Ik draai het open, de inhoud: ibuprofen pijnstillers, neusdruppels, cortisonegel, een sportsreep en sportgel... bij die wielertoeristen zitten ook wel compleet gestoorde ! Da valt toch nog goed mee? Ik nam indertijd ook energierepen mee toen ik zware mtb toeren ging doen hoor. En die pijnstillers en gel wijzen mss op een blessure... een reep en gel pak ik ook mee,de rest niet. Als ge dat in uw materiaalbus steekt heb je waarschijnlijk een blessure. Al denk ik dat deze toerist misschien wel de illusie heeft om met pijnstillers nog dieper te kunnen gaan. |
| 19 Feb 2011, 12:40 |
|
| Pagina 48 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 46 47 48 49 50 … 113 Volgende |