|
|
| Pagina 476 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 474 475 476 477 478 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Nooit Off-topic
Jean schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Jean schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik ben gisteren gaan slapen om 20u en ben opgestaan om 00u. Op de Nederlandse TV waren ze toen al begonnen. Was eigenlijk nooit echt spannend. Vanaf de 'swingstates' eraan begonnen te komen en je zag dat het lang duurde voor het in orde was, kon je al raden dat Obama ging winnen. Ik ben wel supercontent. Geen conservatieveling in the white house. Denk je nu echt dat de brave man iets te zeggen zal hebben? Ja, zeker als je ziet wat 1 man de laatste twee ambtstermijnen heeft gedaan. Denk je nu echt dat Bush de oorzaak is van die miserie? Denk je dat het nu zal beter gaan? Denk je nu echt dat de president van de USA ook maar iets te zeggen heeft? Wanneer denk je dat de Amerikaanse troepen zullen vertrekken in Irak? Dat ging Obama "onverwijld" bevelen. Wij Belgen weten maar al te goed wat dat woord betekent in de politiek? In de VS moet de president heel braaf zeggen wat hem voorgekauwd wordt en dat wordt niet gedaan door kleurgenoten van de man. Er wachten hem zeeeeeeeeer moeilijke tijden, tenzij hij braaf ja knikt. Ben eens benieuwd hoe lang hij nog zal leven BARACK OBAMA ? |
| 05 Nov 2008, 18:36 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Deze foto staat WEL in de Humo, maar de Humo ligt NIET in de rekken.
Daarom deze foto WEL op ons forum ; http://img88.imageshack.us/my.php?image ... rshoh3.jpg Alsjeblief ! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 05 Nov 2008, 19:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Casual1919 schreef: Deze foto staat WEL in de Humo, maar de Humo ligt NIET in de rekken. Daarom deze foto WEL op ons forum ; http://img88.imageshack.us/my.php?image ... rshoh3.jpg Alsjeblief ! Mijn zoon kreeg zijn Humo gisteren per post .(abonnement) Bijhouden misschien, zal ooit een verzamelobject kunnen worden ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Nov 2008, 22:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Casual1919 schreef: Deze foto staat WEL in de Humo, maar de Humo ligt NIET in de rekken. Daarom deze foto WEL op ons forum ; http://img88.imageshack.us/my.php?image ... rshoh3.jpg Alsjeblief ! Mijn zoon kreeg zijn Humo gisteren per post .(abonnement) Bijhouden misschien, zal ooit een verzamelobject kunnen worden ? ![]() Stond vandaag in de krantenwinkel en op het uurke dak daar binnen gestaan heb zijn er zeker 15 mensen komen vragen of hij er toch nie e paar achter den toog liggen had... ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 06 Nov 2008, 16:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Wa ne slimmerik!
![]() http://video.globo.com/Videos/Player/Esportes/0,,GIM907301-7824-ANDRE+LUIS+TIRA+O+CARTAO+AMARELO+DA+MAO+DO+ARBITRO,00.html |
| 06 Nov 2008, 23:49 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
Casual1919 schreef: Deze foto staat WEL in de Humo, maar de Humo ligt NIET in de rekken. Daarom deze foto WEL op ons forum ; http://img88.imageshack.us/my.php?image ... rshoh3.jpg Alsjeblief ! als da deel uitmaakt van een wervingscampagne voor nieuwe rekruten... zeker suces! acrid zal wrsch al aant solliciteren zijn... ![]() |
| 07 Nov 2008, 0:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
iemand hier toevallig da nog een ticket heeft voor i love techno???
kzou er nog een moete hebbe, ma tis ondertusse al uitverkocht... pm gerust! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 09 Nov 2008, 18:25 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
hansken schreef: iemand hier toevallig da nog een ticket heeft voor i love techno??? kzou er nog een moete hebbe, ma tis ondertusse al uitverkocht... pm gerust! ben da aan het proberen regelen maar ze delen bij sponors nie rap kaarten uit zal mijnen baas moeten inschakelen |
| 10 Nov 2008, 12:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
acrid schreef: hansken schreef: iemand hier toevallig da nog een ticket heeft voor i love techno??? kzou er nog een moete hebbe, ma tis ondertusse al uitverkocht... pm gerust! ben da aan het proberen regelen maar ze delen bij sponors nie rap kaarten uit zal mijnen baas moeten inschakelen kunt gij mij is bellen? kzal men nr pm'en! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 11 Nov 2008, 13:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
_________________ www.spionkoplede.com |
| 12 Nov 2008, 17:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Zijn er hier mensen die geregeld is aan een quiz meedoen ? Wij organiseren op't school een quiz voor Starlight (die fuif, vroeger in't Forum), en we zoeken nog redelijk wat deelnemers.
Er kan 4 man per groep meedoen, inschrijvingsgeld is 10 euro. Tal van schone prijzen en we gaan voor elke groep proberen een prijs te voorzien. Het gaat door op vrijdag 5 december in de zaal tussen de parking van de Keizershallen en het Keizerlijk plein. Ideaal om dus erna nog is te gaan starten in Aalst ! Wie wil meedoen, zet het hier of stuur mij een PM. Het wordt geapprecieerd ![]() Voor de niet-quizzers is er een zuipprijs voorzien :-) |
| 13 Nov 2008, 19:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Football manager 09 is uit
![]() |
| 14 Nov 2008, 0:11 |
|
|
forumlegende |
Smetje schreef: Football manager 09 is uit ![]() vanaf morgen of zijt gij der op een of andere manier vandaag al aan geraakt ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 14 Nov 2008, 0:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Dries schreef: Smetje schreef: Football manager 09 is uit ![]() vanaf morgen of zijt gij der op een of andere manier vandaag al aan geraakt ![]() In sommige winkels was hij vandaag (eigenlijk gisteren, want t is al na middernacht) al te koop, maar om te kunnen spelen moet je nu online of per telefoon activeren en dat kon maar vanaf vrijdag. Maar ze hebben het nu toch al opengezet, zodat het nu al werkt. Ik heb mijn exemplaar vandaag in de bus gekregen. Ik ben beta tester geweest en heb dus al een tijdje kunnen testen. En t heeft me nog een gratis exemplaar opgeleverd ook ![]() |
| 14 Nov 2008, 2:11 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Smetje schreef: In sommige winkels was hij vandaag (eigenlijk gisteren, want t is al na middernacht) al te koop, maar om te kunnen spelen moet je nu online of per telefoon activeren en dat kon maar vanaf vrijdag. Maar ze hebben het nu toch al opengezet, zodat het nu al werkt. Ik heb mijn exemplaar vandaag in de bus gekregen. Ik ben beta tester geweest en heb dus al een tijdje kunnen testen. En t heeft me nog een gratis exemplaar opgeleverd ook ![]() Is hij goed? |
| 14 Nov 2008, 2:18 |
|
| Pagina 476 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 474 475 476 477 478 … 885 Volgende |