|
|
| Pagina 490 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 488 489 490 491 492 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Ik denk zelfs dat we in 94-95 met andere truitjes speelde met kasteelbier als sponsor!
en dat dit een truitje is van het seizoen 95-96 en toen speelde de bilde al bij anderlecht. _________________
|
| 13 Jan 2009, 16:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
zandbergske schreef: Ik denk zelfs dat we in 94-95 met andere truitjes speelde met kasteelbier als sponsor! en dat dit een truitje is van het seizoen 95-96 en toen speelde de bilde al bij anderlecht. Dat klopt, dit is een truitje van het seizoen NA De Bilde. Gewoon een ordinaire bedrieger dus. Meer zelfs, De Bilde speelde hier met nummer 10 en niet met nummer 11. |
| 13 Jan 2009, 17:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Als ik het me juist herinner, is het trouwens het truitje van Edwin Van Ankeren dat te koop staat. Die speelde toch met nummer 11 dat seizoen dacht ik.
|
| 13 Jan 2009, 17:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: Als ik het me juist herinner, is het trouwens het truitje van Edwin Van Ankeren dat te koop staat. Die speelde toch met nummer 11 dat seizoen dacht ik. Ja, ik heb hier zitten zoeken in mijn krantenartikels en 94-95 is sponsor Kasteelbier en nadien Safir . Is dus een bedrieger of van niet beter weten misschien ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Jan 2009, 17:55 |
|
|
Onderkroiper schreef: of van niet beter weten misschien ![]() Van niet beter weten ? Toevallig verkeerde seizoen en verkeerde nummer en hij zal toevallig gedacht hebben dat het net de speler was die zowat als enige van het toenmalige Eendracht Aalst in het buitenland wat bekendheid geniet. Gewoon een ordinaire bedrieger dus ...Ik heb trouwens gezocht op ebay of ik nergens een optie vind om commentaar toe te voegen en zo de mensen hiervoor te waarschuwen, maar ik vind het niet direct. |
| 14 Jan 2009, 10:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ge kunt een vraag stellen aan de gebruiker, die dan voor iedereen zichtbaar is (ge moet wel geregistreerd zijn).
En ge kunt dat zelf melden aan Ebay zelf. |
| 14 Jan 2009, 10:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jeroen schreef: Ge kunt een vraag stellen aan de gebruiker, die dan voor iedereen zichtbaar is (ge moet wel geregistreerd zijn). En ge kunt dat zelf melden aan Ebay zelf. Ik heb gisterenavond om 19.47 reeds een vraag gesteld aan verkoper met de vermelding dat Gilles De Bilde nooit met deze shirt kon gespeeld hebben, daar het een shirt betreft van een later seizoen en deze speler reeds bij Anderlecht speelde . Ik maakte ook de opmerking dat het nummer 11 nooit door Gilles is gedragen en steeds met nummer 10 speelde . Ik wacht antwoord af ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Jan 2009, 12:19 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2008, 2:30 Berichten: 70 |
Onderkroiper schreef: Jeroen schreef: Ge kunt een vraag stellen aan de gebruiker, die dan voor iedereen zichtbaar is (ge moet wel geregistreerd zijn). En ge kunt dat zelf melden aan Ebay zelf. Ik heb gisterenavond om 19.47 reeds een vraag gesteld aan verkoper met de vermelding dat Gilles De Bilde nooit met deze shirt kon gespeeld hebben, daar het een shirt betreft van een later seizoen en deze speler reeds bij Anderlecht speelde . Ik maakte ook de opmerking dat het nummer 11 nooit door Gilles is gedragen en steeds met nummer 10 speelde . Ik wacht antwoord af ![]() al antwoord gehad e? |
| 14 Jan 2009, 20:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Lord19 schreef: Onderkroiper schreef: Jeroen schreef: Ge kunt een vraag stellen aan de gebruiker, die dan voor iedereen zichtbaar is (ge moet wel geregistreerd zijn). En ge kunt dat zelf melden aan Ebay zelf. Ik heb gisterenavond om 19.47 reeds een vraag gesteld aan verkoper met de vermelding dat Gilles De Bilde nooit met deze shirt kon gespeeld hebben, daar het een shirt betreft van een later seizoen en deze speler reeds bij Anderlecht speelde . Ik maakte ook de opmerking dat het nummer 11 nooit door Gilles is gedragen en steeds met nummer 10 speelde . Ik wacht antwoord af ![]() al antwoord gehad e? Ik denk niet dat hij een antwoord zal ontvangen van de bedrieger _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 14 Jan 2009, 21:14 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2008, 2:30 Berichten: 70 |
De_steve schreef: Lord19 schreef: Onderkroiper schreef: Jeroen schreef: Ge kunt een vraag stellen aan de gebruiker, die dan voor iedereen zichtbaar is (ge moet wel geregistreerd zijn). En ge kunt dat zelf melden aan Ebay zelf. Ik heb gisterenavond om 19.47 reeds een vraag gesteld aan verkoper met de vermelding dat Gilles De Bilde nooit met deze shirt kon gespeeld hebben, daar het een shirt betreft van een later seizoen en deze speler reeds bij Anderlecht speelde . Ik maakte ook de opmerking dat het nummer 11 nooit door Gilles is gedragen en steeds met nummer 10 speelde . Ik wacht antwoord af ![]() al antwoord gehad e? Ik denk niet dat hij een antwoord zal ontvangen van de bedrieger ik denk het ook ni en ochiern de persoon da erop geboden heeft(als er dan een is) |
| 14 Jan 2009, 22:47 |
|
|
Lord19 schreef: De_steve schreef: Lord19 schreef: Onderkroiper schreef: Jeroen schreef: Ge kunt een vraag stellen aan de gebruiker, die dan voor iedereen zichtbaar is (ge moet wel geregistreerd zijn). En ge kunt dat zelf melden aan Ebay zelf. Ik heb gisterenavond om 19.47 reeds een vraag gesteld aan verkoper met de vermelding dat Gilles De Bilde nooit met deze shirt kon gespeeld hebben, daar het een shirt betreft van een later seizoen en deze speler reeds bij Anderlecht speelde . Ik maakte ook de opmerking dat het nummer 11 nooit door Gilles is gedragen en steeds met nummer 10 speelde . Ik wacht antwoord af ![]() al antwoord gehad e? Ik denk niet dat hij een antwoord zal ontvangen van de bedrieger ik denk het ook ni en ochiern de persoon da erop geboden heeft(als er dan een is) Tot heden nog geen antwoord gekregen Er is wel iemand die een goedkoper voorstel gedaan heeft doch geweigerd ! http://cgi.benl.ebay.be/DE-BILDE-EENDRACHT-AALST-BELGIUM-MATCH-WORN-SHIRT-1995_W0QQitemZ110337176419QQcmdZViewItemQQptZUK_SportsLeisure_Football_FootballShirts?hash=item110337176419&_trksid=p3286.m63.l1177 Daar ik account heb op E-bay heb ik een mail gestuurd naar E-bay zelf met de bevindingen dat de inlichtingen NIET juist zijn, maar ook nog géén antwoord van E-bay zelf Eindtijd is pas 22 januari _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Jan 2009, 23:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Tijd dat ik eens ga inscaseren:
http://www.websiteoutlook.com/www.iendracht.be nu dat den dollar zich ook aan het herstellen is ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Jan 2009, 0:01 |
|
|
Bram schreef: Tijd dat ik eens ga inscaseren: http://www.websiteoutlook.com/www.iendracht.be nu dat den dollar zich ook aan het herstellen is ![]() Misschien wat meer spamkingen aanwerven ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Jan 2009, 0:30 |
|
|
Lord19 schreef: Onderkroiper schreef: Jeroen schreef: Ge kunt een vraag stellen aan de gebruiker, die dan voor iedereen zichtbaar is (ge moet wel geregistreerd zijn). En ge kunt dat zelf melden aan Ebay zelf. Ik heb gisterenavond om 19.47 reeds een vraag gesteld aan verkoper met de vermelding dat Gilles De Bilde nooit met deze shirt kon gespeeld hebben, daar het een shirt betreft van een later seizoen en deze speler reeds bij Anderlecht speelde . Ik maakte ook de opmerking dat het nummer 11 nooit door Gilles is gedragen en steeds met nummer 10 speelde . Ik wacht antwoord af ![]() al antwoord gehad e? Ik kreeg reeds antwoord van E-bay zelf nu nog afwachten of aanbieder de gegevens aanpast want zal hiervan op de hoogte gebracht worden . Kan zelfs geschorst worden als E-bay lid. Uit Amerika nog GEEN respons natuurlijk . Ik zal USA nooit meer binnen mogen zeker ? Ze zullen ginder zeggen " The Undercrawler " Beste eBay-lid, De door u gemelde aanbieding wordt zo snel mogelijk onderzocht. Om alle objecten zo snel en zo doeltreffend mogelijk te kunnen controleren, houden we onze gebruikers niet op de hoogte van de ondernomen actie. We beloven wel de door u verstrekte informatie nauwgezet te onderzoeken. De maatregelen die we nemen kunnen uiteenlopen van het beëindigen van de aanbieding, tot het geven van een formele waarschuwing. Raadpleeg de onderstaande pagina voor meer informatie over ons aanbiedingsbeleid: http://pages.benl.ebay.be/help/sell/policies.html We waarderen uw hulp bij het instandhouden van eBay als veilig en gerespecteerd handelsplatform. Met vriendelijke groet, Camilla Beekman eBay Afdeling Regels en Veiligheid__________________________ _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Jan 2009, 17:44 |
|
|
Ik had het ook gemeld aan e-bay en heb onderstaand antwoord gehad:
Citeer: Bedankt voor je e-mail aan de afdeling eBay-veiligheid over een aanbieding of verkoper die je door ons wilt laten onderzoeken op frauduleuze activiteiten. We zijn bezorgd over dit soort activiteiten en willen je ervan verzekeren dat we je bericht zo spoedig mogelijk in behandeling zullen nemen. Dit gebeurt meestal binnen 24 uur. Om privacyredenen houden we je niet op de hoogte van de status van het onderzoek. Hoewel je alleen deze ontvangstbevestiging voor je bericht krijgt, kun je er zeker van zijn dat we de zaak grondig onderzoeken. |
| 15 Jan 2009, 19:39 |
|
| Pagina 490 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 488 489 490 491 492 … 885 Volgende |