|
|
| Pagina 493 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 491 492 493 494 495 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: Nooit Off-topic
uitleg?
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 22 Jan 2009, 20:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Zou zo uit het fotoboek van Anderlecht kunnen komen...
![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 22 Jan 2009, 20:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Stijn schreef: Die valse start... ZAAAAALIG !!! ![]() De valse start werd wel in scene gezet he jongens in feite waren er 2 valse starts maar ze hebben maar eentje gebruikt . De organisator was denk ik wel verzot op Zwawi, want kon ook een andere mascotte gekozen hebben . Wel unieke beelden die waarschijnlijk niet meer terugkeren ! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Jan 2009, 20:24 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
IendrachterForLife schreef: Zou zo uit het fotoboek van Anderlecht kunnen komen... ![]() Als ge al de penalty's van Brugge dit jaar bekijkt denk ik dat deze foto meer iets is voor de Simaeysen, Cimans en andere blauwzwarte vriendjes van deze wereld... _________________
|
| 22 Jan 2009, 20:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: IendrachterForLife schreef: Zou zo uit het fotoboek van Anderlecht kunnen komen... ![]() Als ge al de penalty's van Brugge dit jaar bekijkt denk ik dat deze foto meer iets is voor de Simaeysen, Cimans en andere blauwzwarte vriendjes van deze wereld... Het homogehalte ligt volledig bij Anderlecht --> Gillet zou niet misstaan bij Get Ready, dan Olivier deschacht en jammer dat bartje goor weg is, vandaar dat oli zich zo eenzaam voelde om stage ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 22 Jan 2009, 20:38 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
IendrachterForLife schreef: Sven KSK Opwijk schreef: IendrachterForLife schreef: Zou zo uit het fotoboek van Anderlecht kunnen komen... ![]() Als ge al de penalty's van Brugge dit jaar bekijkt denk ik dat deze foto meer iets is voor de Simaeysen, Cimans en andere blauwzwarte vriendjes van deze wereld... Het homogehalte ligt volledig bij Anderlecht --> Gillet zou niet misstaan bij Get Ready, dan Olivier deschacht en jammer dat bartje goor weg is, vandaar dat oli zich zo eenzaam voelde om stage ![]() Bij Anderlecht op het veld en bij Brugge in de tribunes dus das schoon verdeeld ![]() _________________
|
| 22 Jan 2009, 20:44 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: IendrachterForLife schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Als ge al de penalty's van Brugge dit jaar bekijkt denk ik dat deze foto meer iets is voor de Simaeysen, Cimans en andere blauwzwarte vriendjes van deze wereld... Het homogehalte ligt volledig bij Anderlecht --> Gillet zou niet misstaan bij Get Ready, dan Olivier deschacht en jammer dat bartje goor weg is, vandaar dat oli zich zo eenzaam voelde om stage ![]() Bij Anderlecht op het veld en bij Brugge in de tribunes dus das schoon verdeeld ![]() Een van de betere geef ik eerlijk toe De 2sups krijgen het volgens mij ook heel zwaar bij deze taferelen ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! Laatst gewijzigd door IendrachterForLife op 22 Jan 2009, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 22 Jan 2009, 20:56 |
|
|
![]() Zou dit ne kettingroker zijn ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 22 Jan 2009, 21:02 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
IendrachterForLife schreef: ![]() Zou dit ne kettingroker zijn ![]() Neen ik dacht eerder aan een onozelaar of iemand die aandacht nodig heeft. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 22 Jan 2009, 21:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
IendrachterForLife schreef: ![]() Zou dit ne kettingroker zijn ![]() Miljaarde ik kroig et weer moeiloik hein zeg ! _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 22 Jan 2009, 21:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Dirk schreef: IendrachterForLife schreef: ![]() Zou dit ne kettingroker zijn ![]() Miljaarde ik kroig et weer moeiloik hein zeg ! Volhouden man ! ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 22 Jan 2009, 21:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
IendrachterForLife schreef: ![]() Zou dit ne kettingroker zijn ![]() Ik dacht eerder een schijfroker ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Jan 2009, 22:23 |
|
|
Gehantekende muismat te koop op Ebay.
Ik heb als eerste een bod gedaan op deze muismat die ik zou tentoonstellen in juni Indien er iemand eventueel dit object absoluut wil bezitten mag hij over mijn bod gaan ! Géén probleem als hij dit object dan ook in juni beschikbaar stelt voor Expo 90 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Jan 2009, 2:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Onderkroiper schreef: Gehantekende muismat te koop op Ebay. Ik heb als eerste een bod gedaan op deze muismat die ik zou tentoonstellen in juni Indien er iemand eventueel dit object absoluut wil bezitten mag hij over mijn bod gaan ! Géén probleem als hij dit object dan ook in juni beschikbaar stelt voor Expo 90 link? kgeef toe da ik da toch graag zou hebbe ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 23 Jan 2009, 11:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
hansken schreef: Onderkroiper schreef: Gehantekende muismat te koop op Ebay. Ik heb als eerste een bod gedaan op deze muismat die ik zou tentoonstellen in juni Indien er iemand eventueel dit object absoluut wil bezitten mag hij over mijn bod gaan ! Géén probleem als hij dit object dan ook in juni beschikbaar stelt voor Expo 90 link? kgeef toe da ik da toch graag zou hebbe ![]() In ebay zoeken en Eendracht Aalst intikken en je komt er op uit. Er staan oa ook nog ingangstickets, een foto van Stojak (niet in EA uitrusting), ... |
| 23 Jan 2009, 11:15 |
|
| Pagina 493 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 491 492 493 494 495 … 885 Volgende |