|
|
| Pagina 495 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 493 494 495 496 497 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Vicky schreef: Ik vraag mij dan eigenlijk vooral af hoe ge daar nu in godsnaam toe komt... Hoe krijg je zoiets nu in je hoofd? Dat gaan ze mij toch nooit kunnen verstaanbaar maken ze, zelfs Roeckie krijgt me dat niet uitgelegd... Wat ik ook zo erg vind is, wat kan je doen om dat in de toekomst te voorkomen? Het antwoord is simpel: niks! Een mes heeft iedereen he en wat dan nog: het kinderdagverblijf hermetisch afsluiten? Er zal altijd wel bv een toekomstige ouder inlichtingen komen vragen ofzo. En als dat niet lukt dan vindt de volgende zot wel een ander doelwit... Je vraagt je toch eens af waar we naartoe gaan... Vicky Ja der is inderdaad niks aan te doen, die zot dat da gedaan heeft zal waarschijnlijk krankzinnig zijn! En waarom die creche? Tegen Baby's en peuters Geef die gast levenslang!_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 24 Jan 2009, 11:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
De_steve schreef: Ja der is inderdaad niks aan te doen, die zot dat da gedaan heeft zal waarschijnlijk krankzinnig zijn! En waarom die creche? Tegen Baby's en peuters Geef die gast levenslang!Levenslang? Dat is toch veel te licht... Ze mogen diene gast gerust wat ouderwets folteren van mij en dan traag laten sterven |
| 24 Jan 2009, 11:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Sterven? nee dan is em er direct vanaf
Laat hem maar levenslang afzien voor zyn daden ! ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 24 Jan 2009, 12:08 |
|
|
forumlegende |
De_steve schreef: Sterven? nee dan is em er direct vanaf Laat hem maar levenslang afzien voor zyn daden ! ![]() hij moet gefolterd worden natuurlijk eerst wel e zegt hij.. _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 24 Jan 2009, 12:22 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
voor alle duidelijkheid,hij was niet ontsnapt uit een instelling
is niet zo heel ver van mijn deur gebeurd,ik ken de ouders niet persoonlijk,ne maat van mij spijtig genoeg wel geen woorden voor,meer dan een laffe daad |
| 24 Jan 2009, 14:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Dit kan ook gebeuren op bijvoorbeeld carnaval en zelfs op voetbal wedstrijden. Als er een gek tussen het volk loopt en hij begint rondom zicht te steken raakt hij zowiezo enkele mensen voor anderen kunnen in grijpen.
Voor ouders, familie, vrienden en dergelijke moet dit verschrikkelijk zijn... Hopelijk draait het niet uit dat ze de opvoedsters nog in een lastig parket brengen want daar zijn ze hier ook zeer sterk in om van slachtoffers daders te maken... _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 24 Jan 2009, 16:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
De jongen die door het ijs op de dender gezakt is een week terug, is ontwaakt uit de coma...
_________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 25 Jan 2009, 18:03 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
IendrachterForLife schreef: De jongen die door het ijs op de dender gezakt is een week terug, is ontwaakt uit de coma... |
| 25 Jan 2009, 20:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
IendrachterForLife schreef: De jongen die door het ijs op de dender gezakt is een week terug, is ontwaakt uit de coma... nog iet meer van info daarover? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 25 Jan 2009, 21:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07 Berichten: 409 Leeftijd: 40 Website: http://foto.iendracht.be WLM: [email protected] |
_________________ Iendracht.be Fotosite |
| 25 Jan 2009, 21:31 |
|
|
De man van de moorden in de creche zou nu ook de moord in beveren hebben gepleegd ....
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 27 Jan 2009, 9:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
hansken schreef: Onderkroiper schreef: Gehantekende muismat te koop op Ebay. Ik heb als eerste een bod gedaan op deze muismat die ik zou tentoonstellen in juni Indien er iemand eventueel dit object absoluut wil bezitten mag hij over mijn bod gaan ! Géén probleem als hij dit object dan ook in juni beschikbaar stelt voor Expo 90 link? kgeef toe da ik da toch graag zou hebbe ![]() Bieden kan nog steeds tot deze avond tot 21.00 uur Indien iemand dit item wint graag ter beschikking voor EXPO 90 ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Jan 2009, 1:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
_________________ MCMXIX |
| 29 Jan 2009, 2:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
69 schreef: Ik hoop dat er daar meerdere vrouwelijke fans tussen zitten ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Jan 2009, 13:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
FMBel houdt dit jaar opnieuw een Belgisch Kampioenschap Football Manager 2009.
Daarin wordt gezocht naar de beste Belgische FM speler. Het BK is ondertussen aan zijn 3de editie toe! Het BK FM2009 wordt gespeeld via challenges. Er zijn verschillende rondes en iedere ronde kan de speler kiezen uit verschillende types van ploegen, zonder juist te weten met welke ploeg er zal moeten gespeeld worden. Als iedereen gekozen heeft worden de namen van de ploegen bekend gemaakt en kun je een savegame downloaden waarmee je moet spelen. Enkel in de finale speelt iedereen met dezelfde ploeg. Inschrijven kan op FMBel in dit topic: http://www.fmbel.be/forum/viewthread.php?thread_id=5854 Meer info vind je terug op dit forum: http://www.fmbel.be/forum/viewforum.php?forum_id=118 De inschrijvingen lopen tot en met zondag 22 februari, dus wees er op tijd bij! We worden gesponsord en er zijn opnieuw mooie prijzen voorzien |
| 02 Feb 2009, 15:23 |
|
| Pagina 495 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 493 494 495 496 497 … 885 Volgende |