|
|
| Pagina 6 van 6 |
[ 83 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Vicky schreef: Van waar ze met Trix komt weet ik ni, maar voor Barbara weet ik het wel. Ik heb altijd gedacht dat het was door Vergeet Barbara van Will Tura (de mama is Will Tura fan!) maar ze beweert dat het uit een gedichtje komt 'Rappelle-toi Barbara' van Jacques Prévert. Volgens mij is het een mengeling van de 2 ze... Trix zal ik es vragen van waar da kwam... Ben wel blij dat ik enig kind ben, stel u voor dat mijn jongere zusje dan zo zou heten!!! Vicky Barbara en Trix, komt daarmee buiten zeg .Kdenk dat we dan zeker niet zouden uitgenodigd worden voor den Boris zijnen buurt bbq! Trouwens, wanneer komt die er he Boris? Was het vandeweek ni dag van de buren??? Jongens, tis 10u, kga toch es beginnen aan plantkunde ( ) ze...
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 31 Mei 2006, 9:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Vicky schreef: Kdenk dat we dan zeker niet zouden uitgenodigd worden voor den Boris zijnen buurt bbq! Trouwens, wanneer komt die er he Boris? Was het vandeweek ni dag van de buren??? Jongens, tis 10u, kga toch es beginnen aan plantkunde ( ) ze... Vicky Het is alleen de familie die bij boris naar den barbecue mag :grijns: . Alleszins veel geluk met uwe plantkunde . |
| 31 Mei 2006, 10:00 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Vicky schreef: Kdenk dat we dan zeker niet zouden uitgenodigd worden voor den Boris zijnen buurt bbq! Trouwens, wanneer komt die er he Boris? Was het vandeweek ni dag van de buren??? die bbq is er al geweest 't was in intieme kringen, met barbara en trix en hun mama en papa _________________ es da ier e fistjen... |
| 31 Mei 2006, 11:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
boris clitoris schreef: Vicky schreef: Kdenk dat we dan zeker niet zouden uitgenodigd worden voor den Boris zijnen buurt bbq! Trouwens, wanneer komt die er he Boris? Was het vandeweek ni dag van de buren??? die bbq is er al geweest 't was in intieme kringen, met barbara en trix en hun mama en papa Lap, zelfs de familie was precies niet uitgenodigd, het waren precies enkel de katten uit de geburen die uitgenodigd waren :grijns: . |
| 31 Mei 2006, 11:26 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bartos schreef: boris clitoris schreef: Vicky schreef: Kdenk dat we dan zeker niet zouden uitgenodigd worden voor den Boris zijnen buurt bbq! Trouwens, wanneer komt die er he Boris? Was het vandeweek ni dag van de buren??? die bbq is er al geweest 't was in intieme kringen, met barbara en trix en hun mama en papa Lap, zelfs de familie was precies niet uitgenodigd, het waren precies enkel de katten uit de geburen die uitgenodigd waren .de hond wil ook wat hé ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 31 Mei 2006, 11:29 |
|
|
boris clitoris schreef: Bartos schreef: boris clitoris schreef: Vicky schreef: Kdenk dat we dan zeker niet zouden uitgenodigd worden voor den Boris zijnen buurt bbq! Trouwens, wanneer komt die er he Boris? Was het vandeweek ni dag van de buren??? die bbq is er al geweest 't was in intieme kringen, met barbara en trix en hun mama en papa Lap, zelfs de familie was precies niet uitgenodigd, het waren precies enkel de katten uit de geburen die uitgenodigd waren .de hond wil ook wat hé ![]()
Ik wist al dat die wa last had van zijn hormonen, maar nog niet dat hij zo wanhopig was dat het zelfs al katten mogen zijn :lachen: . |
| 31 Mei 2006, 11:32 |
|
|
Bartos schreef: Ik wist al dat die wa last had van zijn hormonen, maar nog niet dat hij zo wanhopig was dat het zelfs al katten mogen zijn .zolang da hij nimmer op mij springt, bennek al content! _________________ es da ier e fistjen... |
| 31 Mei 2006, 13:44 |
|
|
forumlegende
Katten ver op zennen bbq te bakken zeker!!
![]() |
| 31 Mei 2006, 15:16 |
|
| Pagina 6 van 6 |
[ 83 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 |