|
|
| Pagina 506 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 504 505 506 507 508 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bericht Re: Nooit Off-topic
supersossis schreef: supersossis schreef: Jan schreef: Heb het ook gezien ![]() welk programma en zender was dat?kunt ge da ergens terug zien?voor de gasten da het nie gezien hebben maakt ge mij wel benieuwd,al is het mischien geen uur lang maar als het op den tv komt is t altijd plezant om eens te zien en horen he.... man,man,man.... k denk da ik voor volgend jaar in aanmerking kom voor de forumoscars in de categorie " meest domme vraag aller tijden" zeker.....blokken natuurlijk,domme ik...eens alles GOED lezen is blijkbaar geen verloren moeite .... ![]() We hebben ne concurrent voor ambihansken gevonden ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 13 Mei 2009, 16:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
om de langen volgend jaar van die titel af te houden gaan ze toch van straffen thuis moeten zijn ze
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Mei 2009, 16:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bram schreef: om de langen volgend jaar van die titel af te houden gaan ze toch van straffen thuis moeten zijn ze ![]() het jaar is nog jong, maar den drempel ligt al hoog _________________ www.spionkoplede.com |
| 13 Mei 2009, 16:33 |
|
|
forumlegende
En wat stelden de preselecties voor ? Moet je dan ook effectief tegen iemand spelen of moet je een bepaald aantal vragen correct kunnen beantwoorden ?
|
| 13 Mei 2009, 16:55 |
|
|
Dani schreef: En wat stelden de preselecties voor ? Moet je dan ook effectief tegen iemand spelen of moet je een bepaald aantal vragen correct kunnen beantwoorden ? we kregen een bandje met 30 vragen te horen die je op een blad moest invullen. we waren met 36, 11 mochten doorgaan _________________ www.spionkoplede.com |
| 13 Mei 2009, 17:00 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Fuck you, Susan Boyle !
Deze kerel is hilarisch en ... euhm ... hij kan 'iets' http://www.myvideo.be/watch/6421850?utm ... edium=link _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 14 Mei 2009, 10:15 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Mariner schreef: Dani schreef: En wat stelden de preselecties voor ? Moet je dan ook effectief tegen iemand spelen of moet je een bepaald aantal vragen correct kunnen beantwoorden ? we kregen een bandje met 30 vragen te horen die je op een blad moest invullen. we waren met 36, 11 mochten doorgaan bij mij was dat ook zo. Ze kiezen er de x aantal beste uit en die moeten dan een interviewke gaan doen. Bij mij moesten we met 3 tegelijk gaan voor dat interview, ma toch moet je elk apart antwoorden (je mag je ni moeien met een ander heb ik toen aan de lijve ondervonden _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 14 Mei 2009, 10:57 |
|
|
Vicky schreef: Mariner schreef: Dani schreef: En wat stelden de preselecties voor ? Moet je dan ook effectief tegen iemand spelen of moet je een bepaald aantal vragen correct kunnen beantwoorden ? we kregen een bandje met 30 vragen te horen die je op een blad moest invullen. we waren met 36, 11 mochten doorgaan bij mij was dat ook zo. Ze kiezen er de x aantal beste uit en die moeten dan een interviewke gaan doen. Bij mij moesten we met 3 tegelijk gaan voor dat interview, ma toch moet je elk apart antwoorden (je mag je ni moeien met een ander heb ik toen aan de lijve ondervonden idem hier, ook met 3 kandidaten tegelijk naar een laatste interview _________________ www.spionkoplede.com |
| 14 Mei 2009, 11:10 |
|
|
forumlegende
en wat vragen ze dan ?
![]() |
| 14 Mei 2009, 11:50 |
|
|
Dani schreef: en wat vragen ze dan ? ![]() heel uiteenlopend hobby's, werk, gezin.... maar ook bijvoorbeeld of ik boeken lees en welke en of welke tv-programma's ik leuk vind. Ze proberen een beetje je karakter te schetsen _________________ www.spionkoplede.com |
| 14 Mei 2009, 12:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Mariner schreef: Dani schreef: En wat stelden de preselecties voor ? Moet je dan ook effectief tegen iemand spelen of moet je een bepaald aantal vragen correct kunnen beantwoorden ? we kregen een bandje met 30 vragen te horen die je op een blad moest invullen. we waren met 36, 11 mochten doorgaan Heb dat ook eens gedaan, maar toen waren de vragen compleet belachelijk (genre noem de 3 meiskes van K3) of het waren vragen over muziekgroepen van de jaren '70 en '80 waar ik nu niet al te veel van weet. Mijn Pa is denk ik al meer dan 8 jaar ingeschreven, nooit gevraagd geweest... |
| 14 Mei 2009, 12:27 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Mariner schreef: Dani schreef: en wat vragen ze dan ? ![]() heel uiteenlopend hobby's, werk, gezin.... maar ook bijvoorbeeld of ik boeken lees en welke en of welke tv-programma's ik leuk vind. Ze proberen een beetje je karakter te schetsen ja, zoiets. ik zat daar samen met de toenmalige kiné van racing genk. En ik maar vragen naar Kevin VDB, maar da mocht ni van die mannen van blokken... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 14 Mei 2009, 13:35 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Vicky schreef: Mariner schreef: Dani schreef: en wat vragen ze dan ? ![]() heel uiteenlopend hobby's, werk, gezin.... maar ook bijvoorbeeld of ik boeken lees en welke en of welke tv-programma's ik leuk vind. Ze proberen een beetje je karakter te schetsen ja, zoiets. ik zat daar samen met de toenmalige kiné van racing genk. En ik maar vragen naar Kevin VDB, maar da mocht ni van die mannen van blokken... Da zal wel dat da ni mocht. Ge zijt daar om vragen te beantwoorden, ni om ze te stellen. |
| 14 Mei 2009, 15:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Urzua schreef: Vicky schreef: Mariner schreef: heel uiteenlopend hobby's, werk, gezin.... maar ook bijvoorbeeld of ik boeken lees en welke en of welke tv-programma's ik leuk vind. Ze proberen een beetje je karakter te schetsen ja, zoiets. ik zat daar samen met de toenmalige kiné van racing genk. En ik maar vragen naar Kevin VDB, maar da mocht ni van die mannen van blokken... Da zal wel dat da ni mocht. Ge zijt daar om vragen te beantwoorden, ni om ze te stellen. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Mei 2009, 16:30 |
|
|
Urzua schreef: Vicky schreef: Mariner schreef: heel uiteenlopend hobby's, werk, gezin.... maar ook bijvoorbeeld of ik boeken lees en welke en of welke tv-programma's ik leuk vind. Ze proberen een beetje je karakter te schetsen ja, zoiets. ik zat daar samen met de toenmalige kiné van racing genk. En ik maar vragen naar Kevin VDB, maar da mocht ni van die mannen van blokken... Da zal wel dat da ni mocht. Ge zijt daar om vragen te beantwoorden, ni om ze te stellen. pfff... Diene jongen was daarover aant vertellen en ik was geïnteresseerd, maar dat mocht ni. Als je dan toch ni mag reageren op andere dan moesten ze ons ni per 3 binnen gevraagd hebben he... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 16 Mei 2009, 11:23 |
|
| Pagina 506 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 504 505 506 507 508 … 885 Volgende |