|
|
| Pagina 529 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 527 528 529 530 531 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht 3e Klasse A (2009 - 2010)
Onderkroiper schreef: Gio schreef: Gruunwit schreef: We zijn weer op de hoogte hoe het staat met de stadionverboden bij RC Mechelen. http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... D=7H2FAA92 Ik vermoed dat de meerderheid hiervan opgelopen zijn met de laatste Iendracht - Racing. Zouden die cijfers ivm stadionverboden officiëel te raadplegen zijn op internet eigenlijk? Via site binnenlandse zaken of zo? Voetbalcel? Gewoon uit interesse. Ik vraag me af hoeveel Aalsterse supporters stadionverbod hebben ? Wie heeft daar informatie over ? ![]() Gij moest al langer stadionverbod gekregen hebben, want gij loopt altijd op het plein. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Sep 2009, 18:53 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Nooit Off-topic
't es just et goe moment vér onze "Special Forces".
In plosj van in Florenne de groeiten Jan oit te hangen tegenover puppets on a string ; kinnen ze na ne ker nor Meilebeek goan oefenen. Op ons land ,tissen de paroie, noemt da : "working in the field" ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 18 Sep 2009, 19:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bomber schreef: op de vrt geven ze der oeik wer lappen op Citeer: 't was een lange warme zomer, ramadan, schoolmoe, geen werk vinden, discriminatie,... en dan zit dieje leman van 't centrum voor bullshit dor oek nog in de studio, kem verzet, kwer der ongezond van... ik heb het ook gezien. Die opsomming was er ferm over...lange zomer? Ramadan? Schoolmoe? geen werk vinden? discriminatie? en die reporter zegt dat alsof dat allemaal de normaalste zaak van de wereld is. Beseffen die zelf wel nog goed wat ze zeggen? Dieje Leman begon direct 'ik wil toch ook even de positieve punten aanhalen'. Jawadde jong. Ze breken een half dorp af, ze smijten ne steen binnen bij iemand die er niks mee te maken heeft, ze kleinen daar dat dexia-kantoor, ... en meneer begint over positieve punten. Het is precies al een halve misdaad van de waarheid te zeggen. Ronduit degoutant. Ze klappen trouwens constant over versterking en blablabla. Voor mij zou het simpel zijn... In situaties als gisteren is het voor mij perfect toegelaten om het geweer te hanteren. |
| 18 Sep 2009, 19:25 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
't es just et goe moment vér onze "Special Forces".
In plosj van in Florenne de groeiten Jan oit te hangen tegenover puppets on a string ; kinnen ze na ne ker nor Meilebeek goan oefenen. Op ons land ,tissen de paroie, noemt da : "working in the field" René , ge pakt de woerden oit mennen mond ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 18 Sep 2009, 19:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: 3e Klasse A (2009 - 2010)
Hugo schreef: Onderkroiper schreef: Gio schreef: Zouden die cijfers ivm stadionverboden officiëel te raadplegen zijn op internet eigenlijk? Via site binnenlandse zaken of zo? Voetbalcel? Gewoon uit interesse. Ik vraag me af hoeveel Aalsterse supporters stadionverbod hebben ? Wie heeft daar informatie over ? ![]() Gij moest al langer stadionverbod gekregen hebben, want gij loopt altijd op het plein. ![]() Allée, ik reskeer elkenene kier dâ ze mij in den bak steken. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Sep 2009, 19:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Onderkroiper schreef: Hugo schreef: Onderkroiper schreef: Ik vraag me af hoeveel Aalsterse supporters stadionverbod hebben ? Wie heeft daar informatie over ? ![]() Gij moest al langer stadionverbod gekregen hebben, want gij loopt altijd op het plein. ![]() Allée, ik reskeer elkenene kier dâ ze mij in den bak steken. ![]() Awel, neem zeker u kodak mee, k zen wel is cerieus hoe het er vanbinnen uitziet in den bak ![]() _________________
|
| 18 Sep 2009, 19:53 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
't was van Jowwan , mor zenne René was nog ingelogd
|
| 18 Sep 2009, 20:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: rené1919 schreef: 't es just et goe moment vér onze "Special Forces". In plosj van in Florenne de groeiten Jan oit te hangen tegenover puppets on a string ; kinnen ze na ne ker nor Meilebeek goan oefenen. Op ons land ,tissen de paroie, noemt da : "working in the field" René , ge pakt de woerden oit mennen mond ![]() antwoord gij nu op uw eigen post? ![]() jawadde ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Sep 2009, 20:42 |
|
|
Gunther schreef: Onderkroiper schreef: Hugo schreef: Gij moest al langer stadionverbod gekregen hebben, want gij loopt altijd op het plein. ![]() Allée, ik reskeer elkenene kier dâ ze mij in den bak steken. ![]() Awel, neem zeker u kodak mee, k zen wel is cerieus hoe het er vanbinnen uitziet in den bak ![]() Kem overlest noar de gevangenis van Tongeren ne kier geweest. Die mannen hemmen dâ doar zo slecht nie in 't gevang ! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Sep 2009, 20:45 |
|
|
jowwan schreef: 't was van Jowwan , mor zenne René was nog ingelogd Ast er mier as ienen hoan in 't kiekekot es , ten zen de kiekes grâlek content ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Sep 2009, 20:53 |
|
|
Bomber schreef: Onderkroiper schreef: Gunther schreef: Awel, neem zeker u kodak mee, k zen wel is cerieus hoe het er vanbinnen uitziet in den bak ![]() Kem overlest noar de gevangenis van Tongeren ne kier geweest. Die mannen hemmen dâ doar zo slecht nie in 't gevang ! ![]() we zullen der a isj e poar weken insteken Tijdens de winterstop ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Sep 2009, 20:59 |
|
|
Vaste Waarde
Onderkroiper schreef: Hugo schreef: Onderkroiper schreef: Ik vraag me af hoeveel Aalsterse supporters stadionverbod hebben ? Wie heeft daar informatie over ? ![]() Gij moest al langer stadionverbod gekregen hebben, want gij loopt altijd op het plein. ![]() Allée, ik reskeer elkenene kier dâ ze mij in den bak steken. ![]() mee ne wit-zwette piezema on _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 18 Sep 2009, 22:29 |
|
|
U vraagt wij draaien
*** foto verwijderd _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Sep 2009, 22:52 |
|
|
Blinde ziet na negen jaar weer dankzij haar eigen tand
De (medische) wonderen zijn de wereld nog niet uit. Een Amerikaanse vrouw van zestig jaar kan na negen jaar blindheid terug zien. Opvallend genoeg is dat dankzij haar eigen tand. Chirurgen in Miami trokken een tand van de vrouw, boorden er een gat in, staken er een lens in en implanteerden de 'tand-lens' in haar oog. De techniek is in de VS nog nooit toegepast. Een Brit onderging een paar weken geleden dezelfde operatie. "Ik kan het nog altijd niet geloven", zegt Sharon Thornton. "Alle mensen aan wie ik het vertel, kijken me vol ongeloof aan. Ze vragen zich af of ik het eruit kan nemen, maar dan moet ik hen zeggen dat het voorgoed in mijn oog steekt. Het is fenomenaal. Negen jaar is een lange tijd. Ik ben zo blij dat ik mijn zeven nieuwe kleinkinderen eindelijk zal kunnen zien." ![]() Amaai, ben ik content dat ik enkel een pikuur met cortisone in mijn oog krijg volgende dinsdag. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Sep 2009, 0:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
![]() zie forum richtlijnen. |
| 19 Sep 2009, 8:34 |
|
| Pagina 529 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 527 528 529 530 531 … 885 Volgende |