|
|
| Pagina 537 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 535 536 537 538 539 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Nooit Off-topic
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 21 Okt 2009, 12:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
davy1919 schreef: http://www.youtube.com/watch?v=WqSFR5LzFi8 psygologische hulp gevraagd ASAP ![]() Was misschien dat Den Iendracht verloren heeft ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Okt 2009, 12:39 |
|
|
Freak
davy1919 schreef: http://www.youtube.com/watch?v=WqSFR5LzFi8 psygologische hulp gevraagd ASAP ![]() herken ik daar marc2? |
| 21 Okt 2009, 17:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: davy1919 schreef: http://www.youtube.com/watch?v=WqSFR5LzFi8 psygologische hulp gevraagd ASAP ![]() herken ik daar marc2? Is wat jong om Marc2 te zijn zeker ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Okt 2009, 17:40 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
had da mac 2 geweest ; 'k liep al joaren op krikken.
|
| 22 Okt 2009, 9:01 |
|
|
Ancien
Oudste lid van Real Madrid overleden MADRID - Real Madrid heeft donderdag afscheid genomen van zijn oudste lid Felix Perez Alvarez. Deze krasse supporter, in het bezit van clubkaart nummer 1, overleed op 99-jarige leeftijd.
Perez sloot zich 86 jaar geleden aan bij de 'Koninklijke' en maakte bijna alle grote successen van de Spaanse grootmacht van nabij mee, waaronder 31 nationale titels en negen Europacupzeges. Ter nagedachtenis van de trouwe fan dragen de Real-spelers zaterdag in de wedstrijd tegen Gijon rouwbanden. Allez, ik heb nog 44 jaar EA te gaan. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Okt 2009, 21:21 |
|
|
Ancien
Tickets gestolen bij FC Dordrecht DORDRECHT - Het bestuur van eerstedivisieclub FC Dordrecht heeft bij de politie aangifte gedaan van inbraak in één van de kantoorruimtes. Daarbij is in de nacht van woensdag op donderdag een kluis ontvreemd. In de kluis zaten kaartjes voor de bekerwedstrijd tegen Ajax volgende week donderdag aan de Krommedijk.
Denken jullie ook aan dezelfde mogelijke dader. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Okt 2009, 21:25 |
|
|
Hugo schreef: Tickets gestolen bij FC Dordrecht DORDRECHT - Het bestuur van eerstedivisieclub FC Dordrecht heeft bij de politie aangifte gedaan van inbraak in één van de kantoorruimtes. Daarbij is in de nacht van woensdag op donderdag een kluis ontvreemd. In de kluis zaten kaartjes voor de bekerwedstrijd tegen Ajax volgende week donderdag aan de Krommedijk. Denken jullie ook aan dezelfde mogelijke dader. ![]() Ikke weet van niks ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Okt 2009, 21:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Hugo schreef: Tickets gestolen bij FC Dordrecht DORDRECHT - Het bestuur van eerstedivisieclub FC Dordrecht heeft bij de politie aangifte gedaan van inbraak in één van de kantoorruimtes. Daarbij is in de nacht van woensdag op donderdag een kluis ontvreemd. In de kluis zaten kaartjes voor de bekerwedstrijd tegen Ajax volgende week donderdag aan de Krommedijk. Denken jullie ook aan dezelfde mogelijke dader. ![]() Sommigen zijn toch wel heel fanatiek met hun hobby bezig, vinden jullie niet...? ![]() |
| 24 Okt 2009, 22:02 |
|
|
Ancien
salvador schreef: Hugo schreef: Tickets gestolen bij FC Dordrecht DORDRECHT - Het bestuur van eerstedivisieclub FC Dordrecht heeft bij de politie aangifte gedaan van inbraak in één van de kantoorruimtes. Daarbij is in de nacht van woensdag op donderdag een kluis ontvreemd. In de kluis zaten kaartjes voor de bekerwedstrijd tegen Ajax volgende week donderdag aan de Krommedijk. Denken jullie ook aan dezelfde mogelijke dader. ![]() Sommigen zijn toch wel heel fanatiek met hun hobby bezig, vinden jullie niet...? ![]() Peisdet! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Okt 2009, 11:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
speciaal voor onderkroiper ...
de spoorweg is altijd een beetje reizen mijn vrouw ging afgelopen zaterdag met de trein naar Brussel en terug. Ze neemt om 18.05u de trein richting Denderleeuw - Gent om normaal gezien in Denderleeuw om 18.15u aan te komen (lekker goedkoop tot daar met een keycard) ... doch, trein stopt niet in Denderleeuw en spoort lustig voort naar Gent, afgeladen vol met Franstaligen die richting I love Techno trekken. de drugs en de drank gaan in grote getalen rond op de trein, de helft is reeds half van de wereld, er ligt er zelfs al eentje totaal uitgeteld te rollen in het gangpad, de politiebegeleiding (met honden) staat op een hoopje tussen 2 wagons in, van 'conducteurs' geen spoor. Ze belt me op om situatie uit te leggen dus bel ik effe naar station Denderleeuw waar een lakonieke bediende me zegt (inderdaad, ik heb die hier zien doorsporen, die is "vergeten" te stoppen ik krijg er ook nog direct de uitleg bij dat ze in gent een nieuw ticket moet gaan halen aan de loketten want dat ze op zo'n trein geen enkele garde gaat vinden die zo gek is om uit zijn kotje te komen ) ... enfin, kleine 2 uur later raakt ze eindelijk terug in Denderleeuw, tesamen met zo'n 50 andere reizigers die er niet afgeraakt waren, kleren naar t bier stinkend want ze waren met bier aan t gieten geslagen net voor GentBrussel zuid - Denderleeuw : 10 minuten? ... neen hoor, 110 minuten ![]() |
| 26 Okt 2009, 11:38 |
|
|
Ancien
the_red_ant69 schreef: speciaal voor onderkroiper ... de spoorweg is altijd een beetje reizen mijn vrouw ging afgelopen zaterdag met de trein naar Brussel en terug. Ze neemt om 18.05u de trein richting Denderleeuw - Gent om normaal gezien in Denderleeuw om 18.15u aan te komen (lekker goedkoop tot daar met een keycard) ... doch, trein stopt niet in Denderleeuw en spoort lustig voort naar Gent, afgeladen vol met Franstaligen die richting I love Techno trekken. de drugs en de drank gaan in grote getalen rond op de trein, de helft is reeds half van de wereld, er ligt er zelfs al eentje totaal uitgeteld te rollen in het gangpad, de politiebegeleiding (met honden) staat op een hoopje tussen 2 wagons in, van 'conducteurs' geen spoor. Ze belt me op om situatie uit te leggen dus bel ik effe naar station Denderleeuw waar een lakonieke bediende me zegt (inderdaad, ik heb die hier zien doorsporen, die is "vergeten" te stoppen ik krijg er ook nog direct de uitleg bij dat ze in gent een nieuw ticket moet gaan halen aan de loketten want dat ze op zo'n trein geen enkele garde gaat vinden die zo gek is om uit zijn kotje te komen ) ... enfin, kleine 2 uur later raakt ze eindelijk terug in Denderleeuw, tesamen met zo'n 50 andere reizigers die er niet afgeraakt waren, kleren naar t bier stinkend want ze waren met bier aan t gieten geslagen net voor GentBrussel zuid - Denderleeuw : 10 minuten? ... neen hoor, 110 minuten ![]() Mijne maat Johnny die iedere thuiswedstrijd van Brussel afkomt, heeft gisteren ook het een en ander meegemaakt. Eerst trein afgeschaft en daarna veel later een andere trein, die een traject volgde langs de oude lijn. Gevolg: een half uur van de wedstrijd gemist en bijna een hartinfact opgelopen. Wat doe je eraan Onderkroiper? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 26 Okt 2009, 13:05 |
|
|
Ieder jaar zijn de treinen naar I love Techno een ramp.
Ik had zelfs de eer vorig jaar zo een extra trein te bedienen van Brussel Noord naar Gent Sint Pieters. Toen de trein vertrok in Brussel Zuid had deze ook géén enkele tussenstop meer tot Gent Sint Pieters. Samen met een 10-tal politieagenten en de nodige honden heb ik controle gedaan met collega. Het aantal vaststellingen zonder ticket te rijden lag 500 % hoger dan op de normale treinen. Wij hebben 10 tallen vaststellingen moeten maken met de nodige boetes. Enkel mogelijk door het grote aantal aanwezige politie, anders is dat een utopie daaraan te beginnen. Deze reizigers zijn de crème van de crème. De trein is altijd een beetje reizen . @ the_red_ant69, toen je vrouwtje opstapte had ze dan niet gezien dat er zoveel gespuis opzat ? Als ik niet van dienst ben loopt het in het honderd bij de spoorwegen. Straks zijn alle treinen op uur tot middernacht want tot dan ik présent. Ook zal het tot na middernacht windstil zijn op het forum want ik moet de treintjes vlot laten rijden. Ik heb ook wel eens vertraging maar mijn laatste trein van de dag is steeds op uur ! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Okt 2009, 14:16 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Ieder jaar zijn de treinen naar I love Techno een ramp. Ik had zelfs de eer vorig jaar zo een extra trein te bedienen van Brussel Noord naar Gent Sint Pieters. Toen de trein vertrok in Brussel Zuid had deze ook géén enkele tussenstop meer tot Gent Sint Pieters. Samen met een 10-tal politieagenten en de nodige honden heb ik controle gedaan met collega. Het aantal vaststellingen zonder ticket te rijden lag 500 % hoger dan op de normale treinen. Wij hebben 10 tallen vaststellingen moeten maken met de nodige boetes. Enkel mogelijk door het grote aantal aanwezige politie, anders is dat een utopie daaraan te beginnen. Deze reizigers zijn de crème van de crème. De trein is altijd een beetje reizen . @ the_red_ant69, toen je vrouwtje opstapte had ze dan niet gezien dat er zoveel gespuis opzat ? Als ik niet van dienst ben loopt het in het honderd bij de spoorwegen. Straks zijn alle treinen op uur tot middernacht want tot dan ik présent. Ook zal het tot na middernacht windstil zijn op het forum want ik moet de treintjes vlot laten rijden. Ik heb ook wel eens vertraging maar mijn laatste trein van de dag is steeds op uur ! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 26 Okt 2009, 14:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Onderkroiper schreef: @ the_red_ant69, toen je vrouwtje opstapte had ze dan niet gezien dat er zoveel gespuis opzat ? tsja, als er maar 1 trein per uur is op zaterdag, ik veronderstel dat die volgende ook wel zal vol gezeten hebben ... veel respect als jij die vorig jaar zelf hebt durven aflopen t ergste was dat op electrische borden stond dat de trein wel stopte in Lieje natuurlijk, anders had ze die boemel via Ternat genomen natuurlijkLaatst gewijzigd door the_red_ant69 op 26 Okt 2009, 15:17, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Okt 2009, 15:14 |
|
| Pagina 537 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 535 536 537 538 539 … 885 Volgende |