|
|
| Pagina 538 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 536 537 538 539 540 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Nooit Off-topic
the_red_ant69 schreef: veel respect als jij die vorig jaar zelf hebt durven aflopen ![]() En vantiennegen van iedereen nog ne foto getrokken ook . |
| 26 Okt 2009, 15:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: the_red_ant69 schreef: veel respect als jij die vorig jaar zelf hebt durven aflopen ![]() En vantiennegen van iedereen nog ne foto getrokken ook .Ja na 33 jaar op den trein krijgde wel wat hoar op a tannen. Met die flikken en zekers met die honden was ek gralek stoat natierlijk. Anders ben ik nen braven sjef garde ge moet dâ ne kier vroagen oan Chris De Speaker en oan Bartje Van Den Nest. Je kan klacht neerleggen als er inderdaad verkeerd aangekondigd was @Bartos, Awel ik pak mennen Kodak NOOIT mee as ek oan 't werk ben. Ik moen teveel noar al die décoltés zien en ten die trek ik men men oeigen ![]() Valt dienen koepong toch wel op de grond zeikerst ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Okt 2009, 15:29 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
http://www.youtube.com/watch?v=1S4G79C6AMc
compilatiefilmken supportersgezangen tijdens de wedstrijden....rarara , wat zie ik daar ineens na kv mechelen op 6 minuten 36 !!? ajoooooooinen !!!!! ![]() |
| 29 Okt 2009, 20:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Ginobili heeft spijt van z'n vleermuisvangst
NBA-ster Manu Ginobili heeft zondag heel wat monden doen openvallen, toen hij tijdens een match een lastige vleermuis uit de lucht plukte. Maar de speler van San Antonio heeft zich zijn heldendaad al een beetje beklaagd. Na de match werd Ginobili afgevoerd naar het ziekenhuis, waar hij werd ingeënt tegen hondsdolheid. Die ziekte kan overgedragen worden door een beet van een vleermuis. Uiteindelijk bleek het allemaal vals alarm, maar Ginobili had wel een goeie raad voor de kinderen: "Doe dit thuis niet na. Pak geen vleermuizen, doe er niets mee. Dat geldt ook voor wasberen trouwens", lachte Ginobili. http://www.youtube.com/watch?v=g1DpjBEwekE _________________ MCMXIX |
| 04 Nov 2009, 0:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Voor de mensen die zich druk maken over de spoorwegen, morgen een nieuwe slogan:
"De trein is altijd een beetje stilstaan..." |
| 04 Nov 2009, 23:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
salvador schreef: Voor de mensen die zich druk maken over de spoorwegen, morgen een nieuwe slogan: "De trein is altijd een beetje stilstaan..." Den Onderkroiper es just thois, met den taxi vanoit Brissel noar Oilsjt ! As dâ gienen service es om 't personeel thois te kroigen ! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Nov 2009, 0:27 |
|
|
forumlegende |
Onderkroiper schreef: salvador schreef: Voor de mensen die zich druk maken over de spoorwegen, morgen een nieuwe slogan: "De trein is altijd een beetje stilstaan..." Den Onderkroiper es just thois, met den taxi vanoit Brissel noar Oilsjt ! As dâ gienen service es om 't personeel thois te kroigen ! moeste ze da nu nog voor de reizigers ook doen e ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 06 Nov 2009, 2:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Onderkroiper schreef: salvador schreef: Voor de mensen die zich druk maken over de spoorwegen, morgen een nieuwe slogan: "De trein is altijd een beetje stilstaan..." Den Onderkroiper es just thois, met den taxi vanoit Brissel noar Oilsjt ! As dâ gienen service es om 't personeel thois te kroigen ! Ook al pak ik den trein niet, ik vervloek gans dienen NMBS. Hervormen tot een volledig autonoom bedrijf.... 't zal rap minder zen. Ondertussen weer een aantal miljoenen belastingsgeld erdoor gedraaid Moesten er zo geen files zijn naar Brussel, ik zie trouwens niet in waarom iemand in België de trein zou pakken ? Het is absoluut niet voordelig, betrouwbaarheid en stiptheid hebben ze enkel maar van horen zeggen en minstens 2 keer op een jaar staken ze eens voor 24u. Daartegenover ziet ge die sukkelaars daar buiten komen bij het fabriek in Opel Antwerpen, kop naar beneden en ECHTE miserie.... maar zelfs daar ondertussen ook nog niet gestaakt (na de 6de herstructurering) _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Nov 2009, 14:32 |
|
|
Freak
Bram schreef: Onderkroiper schreef: salvador schreef: Voor de mensen die zich druk maken over de spoorwegen, morgen een nieuwe slogan: "De trein is altijd een beetje stilstaan..." Den Onderkroiper es just thois, met den taxi vanoit Brissel noar Oilsjt ! As dâ gienen service es om 't personeel thois te kroigen ! Ook al pak ik den trein niet, ik vervloek gans dienen NMBS. Hervormen tot een volledig autonoom bedrijf.... 't zal rap minder zen. Ondertussen weer een aantal miljoenen belastingsgeld erdoor gedraaid Moesten er zo geen files zijn naar Brussel, ik zie trouwens niet in waarom iemand in België de trein zou pakken ? Het is absoluut niet voordelig, betrouwbaarheid en stiptheid hebben ze enkel maar van horen zeggen en minstens 2 keer op een jaar staken ze eens voor 24u. Daartegenover ziet ge die sukkelaars daar buiten komen bij het fabriek in Opel Antwerpen, kop naar beneden en ECHTE miserie.... maar zelfs daar ondertussen ook nog niet gestaakt (na de 6de herstructurering) en duur ook nog! |
| 06 Nov 2009, 15:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
El Corredor schreef: Bram schreef: Onderkroiper schreef: Den Onderkroiper es just thois, met den taxi vanoit Brissel noar Oilsjt ! As dâ gienen service es om 't personeel thois te kroigen ! Ook al pak ik den trein niet, ik vervloek gans dienen NMBS. Hervormen tot een volledig autonoom bedrijf.... 't zal rap minder zen. Ondertussen weer een aantal miljoenen belastingsgeld erdoor gedraaid Moesten er zo geen files zijn naar Brussel, ik zie trouwens niet in waarom iemand in België de trein zou pakken ? Het is absoluut niet voordelig, betrouwbaarheid en stiptheid hebben ze enkel maar van horen zeggen en minstens 2 keer op een jaar staken ze eens voor 24u. Daartegenover ziet ge die sukkelaars daar buiten komen bij het fabriek in Opel Antwerpen, kop naar beneden en ECHTE miserie.... maar zelfs daar ondertussen ook nog niet gestaakt (na de 6de herstructurering) en duur ook nog! Ik pak regelmatig de trein telkens ik in Brussel of Antwerpen stad moet zijn. Met een railpass is dat even duur dan de auto, want die moet je nog parkeren... Je weet veel zekerder wanneer je er zal zijn dan met de auto! (op hooguit 10-15 minuten na, maar buiten de spits is dat doorgaans erg klokvast, met de auto kan dat een half uur schelen) Voro verplaatsingen van één plaats naar een andere zonder overstappen is dat een zeer comfortabel vervoermiddel. En ge helpt de wereld niet verder om zeep... En alstublief niet privatiseren, want dan begint de miserie pas echt, en daar zijn genoeg voorbeelden! |
| 06 Nov 2009, 18:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bram schreef: Onderkroiper schreef: salvador schreef: Voor de mensen die zich druk maken over de spoorwegen, morgen een nieuwe slogan: "De trein is altijd een beetje stilstaan..." Den Onderkroiper es just thois, met den taxi vanoit Brissel noar Oilsjt ! As dâ gienen service es om 't personeel thois te kroigen ! Ook al pak ik den trein niet, ik vervloek gans dienen NMBS. Hervormen tot een volledig autonoom bedrijf.... 't zal rap minder zen. Ondertussen weer een aantal miljoenen belastingsgeld erdoor gedraaid Moesten er zo geen files zijn naar Brussel, ik zie trouwens niet in waarom iemand in België de trein zou pakken ? Het is absoluut niet voordelig, betrouwbaarheid en stiptheid hebben ze enkel maar van horen zeggen en minstens 2 keer op een jaar staken ze eens voor 24u. Daartegenover ziet ge die sukkelaars daar buiten komen bij het fabriek in Opel Antwerpen, kop naar beneden en ECHTE miserie.... maar zelfs daar ondertussen ook nog niet gestaakt (na de 6de herstructurering) GROOT GELIJK !! Ik neem alle dagen de trein tot in Brussel. Zonder zeveren : 8 a 9 op de 10 ritten zijn met vertraging, en heel vaak een kwartier. De laatste weken is het niet te warm, niet te koud, het vriest niet, het regent niet, in vakanties zelfs veel minder volk, en toch altijd die vertragingen. Ik vraag mij werkelijk af hoe ze daarin slagen. Wat gaat deze winter allemaal geven. |
| 06 Nov 2009, 20:24 |
|
|
Freak
Stijn schreef: Bram schreef: Onderkroiper schreef: Den Onderkroiper es just thois, met den taxi vanoit Brissel noar Oilsjt ! As dâ gienen service es om 't personeel thois te kroigen ! Ook al pak ik den trein niet, ik vervloek gans dienen NMBS. Hervormen tot een volledig autonoom bedrijf.... 't zal rap minder zen. Ondertussen weer een aantal miljoenen belastingsgeld erdoor gedraaid Moesten er zo geen files zijn naar Brussel, ik zie trouwens niet in waarom iemand in België de trein zou pakken ? Het is absoluut niet voordelig, betrouwbaarheid en stiptheid hebben ze enkel maar van horen zeggen en minstens 2 keer op een jaar staken ze eens voor 24u. Daartegenover ziet ge die sukkelaars daar buiten komen bij het fabriek in Opel Antwerpen, kop naar beneden en ECHTE miserie.... maar zelfs daar ondertussen ook nog niet gestaakt (na de 6de herstructurering) GROOT GELIJK !! Ik neem alle dagen de trein tot in Brussel. Zonder zeveren : 8 a 9 op de 10 ritten zijn met vertraging, en heel vaak een kwartier. De laatste weken is het niet te warm, niet te koud, het vriest niet, het regent niet, in vakanties zelfs veel minder volk, en toch altijd die vertragingen. Ik vraag mij werkelijk af hoe ze daarin slagen. Wat gaat deze winter allemaal geven. moin respect eje hein ![]() |
| 06 Nov 2009, 20:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: Stijn schreef: Bram schreef: Ook al pak ik den trein niet, ik vervloek gans dienen NMBS. Hervormen tot een volledig autonoom bedrijf.... 't zal rap minder zen. Ondertussen weer een aantal miljoenen belastingsgeld erdoor gedraaid Moesten er zo geen files zijn naar Brussel, ik zie trouwens niet in waarom iemand in België de trein zou pakken ? Het is absoluut niet voordelig, betrouwbaarheid en stiptheid hebben ze enkel maar van horen zeggen en minstens 2 keer op een jaar staken ze eens voor 24u. Daartegenover ziet ge die sukkelaars daar buiten komen bij het fabriek in Opel Antwerpen, kop naar beneden en ECHTE miserie.... maar zelfs daar ondertussen ook nog niet gestaakt (na de 6de herstructurering) GROOT GELIJK !! Ik neem alle dagen de trein tot in Brussel. Zonder zeveren : 8 a 9 op de 10 ritten zijn met vertraging, en heel vaak een kwartier. De laatste weken is het niet te warm, niet te koud, het vriest niet, het regent niet, in vakanties zelfs veel minder volk, en toch altijd die vertragingen. Ik vraag mij werkelijk af hoe ze daarin slagen. Wat gaat deze winter allemaal geven. moin respect eje hein ![]() lacht mor |
| 06 Nov 2009, 21:06 |
|
|
Stijn schreef: El Corredor schreef: Stijn schreef: GROOT GELIJK !! Ik neem alle dagen de trein tot in Brussel. Zonder zeveren : 8 a 9 op de 10 ritten zijn met vertraging, en heel vaak een kwartier. De laatste weken is het niet te warm, niet te koud, het vriest niet, het regent niet, in vakanties zelfs veel minder volk, en toch altijd die vertragingen. Ik vraag mij werkelijk af hoe ze daarin slagen. Wat gaat deze winter allemaal geven. moin respect eje hein ![]() lacht mor Als ge den Tjoek Tjoek pakt, zal ten dâ abonnement ne kier controleiren ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Nov 2009, 21:12 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Stijn schreef: El Corredor schreef: moin respect eje hein ![]() lacht mor Als ge den Tjoek Tjoek pakt, zal ten dâ abonnement ne kier controleiren ![]() ? ik denk dat ik niet mee ben. Aan mijn abonnement scheelt niets hoor. |
| 06 Nov 2009, 21:14 |
|
| Pagina 538 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 536 537 538 539 540 … 885 Volgende |