|
|
| Pagina 542 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 540 541 542 543 544 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Hugo schreef: Hallo Yves, eveneens van mijnentwege een fijne 52ste verjaardag toegewenst. Maak er nog een fijne avond van, niet te wild hé, dat je zondag op post bent voor de fotokes. ![]() Ze hebben het opgekuist Defecte trein in Brussel-Noord weggehaald HLN update De defecte trein die vanavond het treinverkeer op de Brusselse noord-zuidas in de war stuurde, is in het station Brussel-Noord in de loop van de avond weggehaald. Dat meldt een woordvoerder van spoorinfrastructuurbeheerder Infrabel. De vertragingen nemen nu geleidelijk af, maar het treinverkeer zal pas morgenvroeg weer normaal verlopen. "De trein werd hersteld, waardoor alle sporen nu opnieuw bruikbaar zijn. Het verkeer kan dus hervatten", verklaarde de woordvoerder. Toch zal het nog tot donderdagochtend duren vooraleer de situatie volledig hersteld is. "Het spoorverkeer lijdt deze avond nog onder resterende vertragingen en enkele afschaffingen", klonk het. (belga/dea) 18/11/09 21u21 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Nov 2009, 22:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ik wil iedereen bedanken voor de vele PB met verjaardagswensen
Tot volgend jaar Ik zal er onmiddellijk bijschrijven dat het om "de wensen" gaat, anders denken ze dat ik hier een jaartje op het forum wegblijf ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Nov 2009, 2:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
_________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Nov 2009, 13:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Mariner schreef: Toont veel gelijkenissen met de uitleg van de trainer van Wielsbeke ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 19 Nov 2009, 14:43 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
trekt miejer op Mussolinni as em mé den Dosj
gink beginnen |
| 19 Nov 2009, 14:52 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Mariner schreef: er kwam ineens een spontane "heil trapattoni" in mij op na het zien van dit filmken.... die heeft ook de verkeerde docu's gezien over "spreken tot het duitse volk voor dummy's" denk ik ... ![]() |
| 19 Nov 2009, 15:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bwa, Trapattoni, toch geen slecht trainerke geweest, een stuk of vijf europabekers, negen titels, nog een paar bekers, ik vind nietdat ge die knut vergelijken met de trainer van Wielsbeke. Met da palmares moohde u al ne keer kwaad maken, hé, als ze met uw voeten spelen. Hij zou dat natuurlijk beter in de kleedkamer doen, maar ik weet niet hoe berekend dat manneke wel is om dat in de perszaal te doen: door-traptatoni, soms, hoor... Gisteren (als trainer van Ierland) trouwens een schitterende kopbal van hem langs de zijlijn...
Zou hij zich gisteren trouwens ook zo kwaad gemaakt hebben in die scheids? |
| 19 Nov 2009, 19:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
salvador schreef: Bwa, Trapattoni, toch geen slecht trainerke geweest, een stuk of vijf europabekers, negen titels, nog een paar bekers, ik vind nietdat ge die knut vergelijken met de trainer van Wielsbeke. Met da palmares moohde u al ne keer kwaad maken, hé, als ze met uw voeten spelen. Hij zou dat natuurlijk beter in de kleedkamer doen, maar ik weet niet hoe berekend dat manneke wel is om dat in de perszaal te doen: door-traptatoni, soms, hoor... Gisteren (als trainer van Ierland) trouwens een schitterende kopbal van hem langs de zijlijn... Zou hij zich gisteren trouwens ook zo kwaad gemaakt hebben in die scheids? ik heb hem kort daarvoor een balleken achter zijn steunbeen zien geven ook aan éénen die moest inwerpen (nee, ben nie aan t zeveren, maar dat hebben ze niet in herhaling getoond) _________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Nov 2009, 9:45 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Geel na een scheet in het gezicht van de ref
In de categorie meest bizarre gele kaarten uit de voetbalgeschiedenis kent de Brit Levi Foster weinig concurrentie. De speler van AFC Gop kreeg afgelopen weekend een geel karton onder zijn neus voor een scheet in het gezicht van de scheidsrechter. Bij de controle van het voetbalschoeisel voor de wedstrijd tussen AFC Gop en Apsley in de Portsmouth Sunday League bukte Foster zich om een veter vast te knopen. Prompt liet hij een serieuze wind in het gezicht van scheidsrechter Bunny Reid. Reid was niet gediend met de onaangename verrassing en dreigde met de uitsluiting. Na uitgebreide excuses hield de scheidsrechter het bij een gele kaart. Foster haalde tijdens de wedstrijd zijn gram. Hij werd uitgeroepen tot man van de match en Gop haalde het met forfaitcijfers. De speler gaf achteraf toe dat hij de avond voor de wedstrijd een stevige kerrieschotel had gegeten. ![]() |
| 20 Nov 2009, 15:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Gilles schreef: Geel na een scheet in het gezicht van de ref In de categorie meest bizarre gele kaarten uit de voetbalgeschiedenis kent de Brit Levi Foster weinig concurrentie. De speler van AFC Gop kreeg afgelopen weekend een geel karton onder zijn neus voor een scheet in het gezicht van de scheidsrechter. Bij de controle van het voetbalschoeisel voor de wedstrijd tussen AFC Gop en Apsley in de Portsmouth Sunday League bukte Foster zich om een veter vast te knopen. Prompt liet hij een serieuze wind in het gezicht van scheidsrechter Bunny Reid. Reid was niet gediend met de onaangename verrassing en dreigde met de uitsluiting. Na uitgebreide excuses hield de scheidsrechter het bij een gele kaart. Foster haalde tijdens de wedstrijd zijn gram. Hij werd uitgeroepen tot man van de match en Gop haalde het met forfaitcijfers. De speler gaf achteraf toe dat hij de avond voor de wedstrijd een stevige kerrieschotel had gegeten. ![]() Als dat al niet meer mag ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Nov 2009, 17:20 |
|
|
Het was deze namiddag weeral plezierigop het treintje
Wegens een gaslek in Groot-Bijgaarden was het treinverkeer ontredderd. Mijne micro is van pas gekomen om steeds de reden der vertraging te melden ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Nov 2009, 0:35 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 28 Nov 2009, 13:59 |
|
|
davy1919 schreef: http://www.belgie.fm/ voor de saaiere momenten is schlagerhits en jouw radio een aanrader ![]() Die humor zender is wel tof ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Nov 2009, 15:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Doe mij maar Nashville fm.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Nov 2009, 15:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
jammen schreef: Doe mij maar Nashville fm. Niet slecht,maar mijn voorkeur gaat naar Rock fm online _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Nov 2009, 15:49 |
|
| Pagina 542 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 540 541 542 543 544 … 885 Volgende |