|
|
| Pagina 555 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 553 554 555 556 557 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Nooit Off-topic
salvador schreef: Onderkroiper schreef: Afschuwelijk... Ik heb ook eens in een mini-treinongeval gezeten in een volle toeristentrein. Er waren maar een dertigtal lichtgewonden, maar de paniek was toen al stevig de moeite... Ik leef mee... Daaraan zie dat ongelukken steeds mogelijk zijn Als treinbediende sta ik er nooit bij stil dat dit kan gebeuren Dodental al opgelopen tot 25 Ik krijg den bibber op het lijf als ik eerstdaags aan 160 km eraan kom gesjeesd ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Feb 2010, 12:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Just wakker en dan lees je dit, zoiets kan altijd en overal gebeuren maar komt des te erger over als het niet ver van je deur gebeurd en zeker als er familie en/of vrienden bij betrokken zijn.
Veel sterkte aan alle nabestaanden van de slachtoffers. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 15 Feb 2010, 12:50 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik ken iemand die als "kaartjesknipper" werkt en als ik mij niet vergis, werkt hij meestal op die lijn. Ik hoop dan ook dat hij er niet bij betrokken is.
Tot slot veel sterkte aan familie en vrienden van mensen die hier wel door getroffen zijn. |
| 15 Feb 2010, 13:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Tweede Genkenaar in cel voor knalbom bij RC Genk
In het onderzoek naar de knalbom die tussen de Genkse fans in het sfeervak gegooid werd tijdens de match RC Genk-Standard, is een tweede verdachte aangehouden. De raadkamer in Tongeren verlengde vandaag met een maand de aanhouding van een 21-jarige man uit Genk. De onderzoeksrechter liet de man vorige vrijdag opsluiten. Vorige vrijdag werd ook al de aanhouding bevestigd van de 25-jarige Genkenaar die de knalbom effectief gooide. De 21-jarige jongeman gaf de knalbom aan zijn stadsgenoot. Brandwonden De knalbom ontplofte op zondag 7 februari in de Cristal Arena midden tussen de Genk-supporters, die in paniek raakten. Een achttal personen liep brandwonden en oorsuizingen op. Twee personen waren een tijdje werkonbekwaam. De politie kon de verdachten opsporen dankzij videobeelden. Ze kregen sowieso al een stadionverbod van drie maanden. Slechts 3 maand amaai ! ! ! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Feb 2010, 19:32 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
da zal wel voorlopig zijn tot de uitspraak
hier in Aalst krijgt ge voor minder wa maanden aan uw been |
| 20 Feb 2010, 23:05 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
acrid schreef: da zal wel voorlopig zijn tot de uitspraak hier in Aalst krijgt ge voor minder wa maanden aan uw been Er zijn mensen met stadionverbod voor 'provocerende gebaren'. Het opsteken van een middenvinger is al genoeg ... Eigenlijk is dat schandalig en zouden we daartegen moeten optreden. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 21 Feb 2010, 19:59 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Casual1919 schreef: acrid schreef: da zal wel voorlopig zijn tot de uitspraak hier in Aalst krijgt ge voor minder wa maanden aan uw been Er zijn mensen met stadionverbod voor 'provocerende gebaren'. Het opsteken van een middenvinger is al genoeg ... Eigenlijk is dat schandalig en zouden we daartegen moeten optreden. vrees dat we daar heel weinig aan kunnen doen spijtig dat ze niet overal dezelfde regels hanteren 2 jaar geleden tegen de Racing konden ze gans da vak SV geven,twas daar 1 en al provocerende gebaren |
| 21 Feb 2010, 20:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik heb mijn onderschrift aangepast aan de actualiteit en ik denk dat ik het niet meer hoef te veranderen dit seizoen.
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 22 Feb 2010, 23:14 |
|
|
Gruunwit schreef: Ik heb mijn onderschrift aangepast aan de actualiteit en ik denk dat ik het niet meer hoef te veranderen dit seizoen. Het ziet er zeer slecht uit voor de Racing Ik heb zaterdag live, via Radio Reflex de match gevolgd en ja er zal dringend beterschap moeten komen. Anders is de Racing rijp voor 4de. Natuurlijk zolang matematisch alles nog kan, zou ik de hoop nog niet opgeven. Ik heb het hier al eens vroeger aangehaald dat de laatste wedstrijd Racing - Eendracht is en hoop dat tegen dan alles reeds beslist is voor de degradatie en voor plaatsing eindronde. Persoonlijk zou ik het pijnlijk vinden moesten wij alsnog een overwinning nodig hebben om ons doel te kunnen bereiken en de Racing nog een 3-punter nodig heeft om degradatie te vermijden. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Feb 2010, 23:48 |
|
|
Nationale Ploeg
Het is gewoon hopeloos verloren in Mechelen.
Omdat de concurrentie hier en daar nog wat punten gaat pakken in onderlinge duels en ons programma ook alles behalve makkelijk oogt, denk ik dat we al beter met het oog op volgend seizoen in 4de kunnen werken. 't Is hard, maar gewoon pure realiteit, waar we niet om heen kunnen. En voordat ze aan een deftige ploeg voor volgend seizoen beginnen, kunnen ze misschien eerst eens aan een deftig bestuur beginnen te werken. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 23 Feb 2010, 0:21 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Gaat het niet beter met Buvens of wie is het daar?
|
| 23 Feb 2010, 0:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Gruunwit schreef: Het is gewoon hopeloos verloren in Mechelen. Omdat de concurrentie hier en daar nog wat punten gaat pakken in onderlinge duels en ons programma ook alles behalve makkelijk oogt, denk ik dat we al beter met het oog op volgend seizoen in 4de kunnen werken. 't Is hard, maar gewoon pure realiteit, waar we niet om heen kunnen. En voordat ze aan een deftige ploeg voor volgend seizoen beginnen, kunnen ze misschien eerst eens aan een deftig bestuur beginnen te werken. 4de is zo slecht nog niet, dat hebben wij ervaren. Maar dat is dan enkel op voorwaarde dat je er meteen terug uitgeraakt! Hopelijk komt het zo ver niet ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 23 Feb 2010, 17:16 |
|
|
Freak
sven kramer en zenne coach.
![]() |
| 24 Feb 2010, 21:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
waly 2 schreef: sven kramer en zenne coach. ![]() Een scheve schaats gereden? ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 24 Feb 2010, 21:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Een mopke dat op de Hattrick fora stond:
Een scout van voetbalclub Anderlecht vertelt de trainer dat hij een fantastische jonge Irakese spits aan het werk heeft gezien in Bagdad. De trainer stapt onmiddellijk op het vliegtuig om een wedstrijd te gaan bekijken. De trainer is behoorlijk onder de indruk: de spits maakt drie mooie doelpunten. Hij laat de speler een contract ondertekenen en neemt hem mee naar Brussel. Vijf weken later: Anderlecht staat 4-0 achter tegen Brugge. Er zijn nog maar twintig minuten te spelen. De trainer brengt de Irakees op het veld. Die scoort vier sensationele doelpunten en kopt in de allerlaatste minuut het winnende doelpunt binnen. Onmiddellijk na de wedstrijd belt de kerel naar zijn moeder: “Ik heb vandaag twintig minuten meegespeeld en heb al meteen vijf doelpunten gescoord!” zegt hij enthousiast, “De spelers en supporters dragen mij hier allemaal op handen. “Tof, zegt zijn moeder. Maar ik zal je eens vertellen hoe mijn dag was. Je vader is op straat beschoten. Je zus en ik zijn aangevallen en geslagen en je broer is lid geworden van een bende criminelen. En dat allemaal terwijl jij de tijd van je leven hebt.” De Irakees is onder de indruk: “Ja, wat kan ik zeggen mama? Het spijt me.” “Het spijt je?” zegt de moeder,” Het is wel voor u dat we naar Anderlecht verhuisd zijn, hè!” ![]() |
| 28 Feb 2010, 14:13 |
|
| Pagina 555 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 553 554 555 556 557 … 885 Volgende |