|
|
| Pagina 597 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 595 596 597 598 599 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Nooit Off-topic
edit
|
| 12 Nov 2010, 22:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik heb afgelopen zondagmorgen in de provincie Luik 3 lifters opgepikt en 3 uur later 250 km verder in het Duitse Wiesbaden gedropt. Ik vroeg mij af of er hier al beter gedaan hebben? Of verklaren jullie mij hier nu helemaal
?_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 12 Nov 2010, 23:35 |
|
|
Freak
Gruunwit schreef: Ik heb afgelopen zondagmorgen in de provincie Luik 3 lifters opgepikt en 3 uur later 250 km verder in het Duitse Wiesbaden gedropt. Ik vroeg mij af of er hier al beter gedaan hebben? Of verklaren jullie mij hier nu helemaal ?blond, D-cup, kort gerokt? indien ja, ben je niet crazy... |
| 12 Nov 2010, 23:53 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: Gruunwit schreef: Ik heb afgelopen zondagmorgen in de provincie Luik 3 lifters opgepikt en 3 uur later 250 km verder in het Duitse Wiesbaden gedropt. Ik vroeg mij af of er hier al beter gedaan hebben? Of verklaren jullie mij hier nu helemaal ?blond, D-cup, kort gerokt? indien ja, ben je niet crazy... Om 6 uur 's ochtends ben ik nog niet zo kieskeurig, later op den dag daarentegen... ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 13 Nov 2010, 0:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Gruunwit schreef: El Corredor schreef: Gruunwit schreef: Ik heb afgelopen zondagmorgen in de provincie Luik 3 lifters opgepikt en 3 uur later 250 km verder in het Duitse Wiesbaden gedropt. Ik vroeg mij af of er hier al beter gedaan hebben? Of verklaren jullie mij hier nu helemaal ?blond, D-cup, kort gerokt? indien ja, ben je niet crazy... Om 6 uur 's ochtends ben ik nog niet zo kieskeurig, later op den dag daarentegen... ![]() Chapeau (voor het nog meepakken van lifters, in deze tijden zie je 't zoveel meer). Ik hen nog nooit zo ver een lifter meegepakt, ik kom er ook nog nauwelijks tegen... Wel zelf ooit verder meegereden in Engeland: van een paar tientallen kilometer voorbij Liverpool helemaal naar Zuid-Londen, afgezet op de weg naar Dover, met een zeer zwijgzame truckchauffeur die wel voor mij meer als twintig kilometer heeft omgereden en dan nog de weg kwijt was ook, maar dat is bijna drie decennia geleden... |
| 13 Nov 2010, 11:56 |
|
|
Nationale Ploeg
salvador schreef: Gruunwit schreef: El Corredor schreef: blond, D-cup, kort gerokt? indien ja, ben je niet crazy... Om 6 uur 's ochtends ben ik nog niet zo kieskeurig, later op den dag daarentegen... ![]() Chapeau (voor het nog meepakken van lifters, in deze tijden zie je 't zoveel meer). Ik hen nog nooit zo ver een lifter meegepakt, ik kom er ook nog nauwelijks tegen... Wel zelf ooit verder meegereden in Engeland: van een paar tientallen kilometer voorbij Liverpool helemaal naar Zuid-Londen, afgezet op de weg naar Dover, met een zeer zwijgzame truckchauffeur die wel voor mij meer als twintig kilometer heeft omgereden en dan nog de weg kwijt was ook, maar dat is bijna drie decennia geleden... Ik zou in dezen tijd ook niet meer de eerste den beste lifter oppikken, maar dit waren studenten van een Britse universiteit die bezig waren aan hun Warwick Jailbreak. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 13 Nov 2010, 12:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Vandaag een tweeling jarig
Josken & Josken1 beiden uit Hoiltert ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Nov 2010, 1:37 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
_________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 15 Nov 2010, 14:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Tom_1919 schreef: http://belgiumsoccer.be/nieuws/lees/2010-11-15/spelers-spaanse-derdeklasser-knielen-uit-protest ![]() Amaai kan tellen zo reactie tegenover het bestuur _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Nov 2010, 15:26 |
|
|
Freak
|
| 15 Nov 2010, 21:08 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
waly 2 schreef: http://www.youtube.com/watch?v=rUpJMNweMW4 t was niet met opzet. ![]() Nee vooral ni ..._________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 15 Nov 2010, 21:13 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Iendrachtzot schreef: waly 2 schreef: http://www.youtube.com/watch?v=rUpJMNweMW4 t was niet met opzet. ![]() Nee vooral ni ...Eerlijk gezegd vind ek er ni zoveel aan of zien ek het hier totaal verkeerd? ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 16 Nov 2010, 15:18 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Tom_1919 schreef: Iendrachtzot schreef: waly 2 schreef: http://www.youtube.com/watch?v=rUpJMNweMW4 t was niet met opzet. ![]() Nee vooral ni ...Eerlijk gezegd vind ek er ni zoveel aan of zien ek het hier totaal verkeerd? ![]() kdenk nie da Materazzi der iets aan over houd, maar Zlatan is wel nen gralijken arroganten dikkenek._________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 16 Nov 2010, 15:42 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Gruunwit schreef: salvador schreef: Gruunwit schreef: Om 6 uur 's ochtends ben ik nog niet zo kieskeurig, later op den dag daarentegen... ![]() Chapeau (voor het nog meepakken van lifters, in deze tijden zie je 't zoveel meer). Ik hen nog nooit zo ver een lifter meegepakt, ik kom er ook nog nauwelijks tegen... Wel zelf ooit verder meegereden in Engeland: van een paar tientallen kilometer voorbij Liverpool helemaal naar Zuid-Londen, afgezet op de weg naar Dover, met een zeer zwijgzame truckchauffeur die wel voor mij meer als twintig kilometer heeft omgereden en dan nog de weg kwijt was ook, maar dat is bijna drie decennia geleden... Ik zou in dezen tijd ook niet meer de eerste den beste lifter oppikken, maar dit waren studenten van een Britse universiteit die bezig waren aan hun Warwick Jailbreak. Ik heb een paar maand geleden ook nog eens een lifter meegepakt. Goed gesprek mee gehad in de wagen, bleek dat hij supporter was van Anderlecht maar op regelmatige basis ook naar den Iendracht komt kijken. Normaal doe ik traject Gent-Aalst maar ik ben dan doorgereden tot in Ternat, gewoon uit sympathie. |
| 16 Nov 2010, 16:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Waar blijven ze het halen
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... ders.dhtml_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Nov 2010, 17:59 |
|
| Pagina 597 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 595 596 597 598 599 … 885 Volgende |