|
|
| Pagina 604 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 602 603 604 605 606 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Nooit Off-topic
iendracht mèn 2de vraa schreef: Bakkie schreef: Op 1 januari 2011 verhogen de lonen in de sector van de voedingsnijverheid met +2.42% Toch nog goed nieuws in deze crisis tijd.Natuurlijk niet iedereen werkt in de voeding ![]() Ge ziet dat het zulk een apeland nog niet is hé!!!!!!!! Ga eens naar Brussel apen genoeg ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Dec 2010, 18:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Ik wou in feite alleen maar zeggen, dat ze hier niet VEEL sneeuw of winterweer nodig hebben om met alles vast te zitten. Als je ziet wat ze in Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk en ook Duitsland soms te verduren krijgen, dan zijn er ginds veel minder problemen.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Dec 2010, 18:29 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: Gio schreef: DavidSeal schreef: Deze morgen op gegeven moment 650!! km file gemeten?! Ik vraag mij af hoe dit hier altijd komt, een winterprik en meteen staat alles hier altijd vast. Ik zeg nu niet dat het niet meer is dan anders, maar toch... Het is in gans (besneeuwd) Europa van hetzelfde hoor. Her en der van die verzuurde opmerkingen van "dat kan alleen in ons apenland" maar troost u, overal is't op't gemakske en aan"schuiven" en wachten. Ik doe normaal 45 minuten om op het werk te geraken, ik heb het dubbele geschat en ben 1 uur en drie kwartier voor aanvangsuur vertrokken, en was kwartier te vroeg op het werk. Deze morgen om naar huis te geraken ook hetzelfde (8u30 thuis in plaats van 07u45)... So what? E goe ceidee'ken op en kalm blijven en het is al veel plezanter/minder ambetant ![]() Dat ze in ons apenland eens verplichten van winterbanden te steken,het zou hééééél wa vlotter gaan ik zit dagelijks op de baan 500 km per dag en ik kan je verzekeren er rijd wa rond hoor ![]() Das ook ewa zever e. Winterbanden zijn bijna allemaal zo goed als uitverkocht maar toch staan we stil. Wat zijt ge met winterbanden als ze 650km staan aan te schuiven? Daarmee wil ik nie zeggen dat winterbanden niets zouden uitdoen. Ik wil alleen maar zeggen: veel hangt af van de persoon achter het stuur. want er zijn heeeeel veel mensen dat niet meer vooruit gaan van zodra er 1 vlokske gevallen is. |
| 02 Dec 2010, 19:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bakkie schreef: Op 1 januari 2011 verhogen de lonen in de sector van de voedingsnijverheid met +2.42% Toch nog goed nieuws in deze crisis tijd.Natuurlijk niet iedereen werkt in de voeding ![]() ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Dec 2010, 19:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
voorbijganger schreef: Bakkie schreef: Gio schreef: Het is in gans (besneeuwd) Europa van hetzelfde hoor. Her en der van die verzuurde opmerkingen van "dat kan alleen in ons apenland" maar troost u, overal is't op't gemakske en aan"schuiven" en wachten. Ik doe normaal 45 minuten om op het werk te geraken, ik heb het dubbele geschat en ben 1 uur en drie kwartier voor aanvangsuur vertrokken, en was kwartier te vroeg op het werk. Deze morgen om naar huis te geraken ook hetzelfde (8u30 thuis in plaats van 07u45)... So what? E goe ceidee'ken op en kalm blijven en het is al veel plezanter/minder ambetant ![]() Dat ze in ons apenland eens verplichten van winterbanden te steken,het zou hééééél wa vlotter gaan ik zit dagelijks op de baan 500 km per dag en ik kan je verzekeren er rijd wa rond hoor ![]() Das ook ewa zever e. Winterbanden zijn bijna allemaal zo goed als uitverkocht maar toch staan we stil. Wat zijt ge met winterbanden als ze 650km staan aan te schuiven? Daarmee wil ik nie zeggen dat winterbanden niets zouden uitdoen. Ik wil alleen maar zeggen: veel hangt af van de persoon achter het stuur. want er zijn heeeeel veel mensen dat niet meer vooruit gaan van zodra er 1 vlokske gevallen is. Als iedereen met winterbanden zou rijden,dan zou je geen 650 km staan aan te schuiven als ik vragen mag doe jij veel km per dag of zit je een ganse dag achter uw buraeu _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Dec 2010, 20:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: voorbijganger schreef: Bakkie schreef: Dat ze in ons apenland eens verplichten van winterbanden te steken,het zou hééééél wa vlotter gaan ik zit dagelijks op de baan 500 km per dag en ik kan je verzekeren er rijd wa rond hoor ![]() Das ook ewa zever e. Winterbanden zijn bijna allemaal zo goed als uitverkocht maar toch staan we stil. Wat zijt ge met winterbanden als ze 650km staan aan te schuiven? Daarmee wil ik nie zeggen dat winterbanden niets zouden uitdoen. Ik wil alleen maar zeggen: veel hangt af van de persoon achter het stuur. want er zijn heeeeel veel mensen dat niet meer vooruit gaan van zodra er 1 vlokske gevallen is. Als iedereen met winterbanden zou rijden,dan zou je geen 650 km staan aan te schuiven als ik vragen mag doe jij veel km per dag of zit je een ganse dag achter uw buraeu 150km per dag, op zijn bureaustoel ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Dec 2010, 20:21 |
|
|
DavidSeal schreef: Bakkie schreef: voorbijganger schreef: Das ook ewa zever e. Winterbanden zijn bijna allemaal zo goed als uitverkocht maar toch staan we stil. Wat zijt ge met winterbanden als ze 650km staan aan te schuiven? Daarmee wil ik nie zeggen dat winterbanden niets zouden uitdoen. Ik wil alleen maar zeggen: veel hangt af van de persoon achter het stuur. want er zijn heeeeel veel mensen dat niet meer vooruit gaan van zodra er 1 vlokske gevallen is. Als iedereen met winterbanden zou rijden,dan zou je geen 650 km staan aan te schuiven als ik vragen mag doe jij veel km per dag of zit je een ganse dag achter uw buraeu 150km per dag, op zijn bureaustoel ![]() Bij ons zitten er ook die het goed kunnen uitleggen vanachter hun bureaustoel,maar vraag hen niet hoe je naar de Makro moet rijden of ne platten band vevangen en bij ons rijden ze niet met ne Kia ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Dec 2010, 20:25 |
|
|
Zouden de ‘oude Belgen’ met een klein pensioentje en een oud huisje nu niet beter hun Belgische identiteitskaart wegsmijten en zich aanmelden als asielzoeker?
Asielzoekers Heusden-Zolder binnenkort in luxe-appartementen met carport 31/10 Het OCMW van Heusden-Zolder gaat fors investeren in de opvang van hun asielzoekers. In de multiculturele Halstraat in Berkenbos, op een steenworp van Lindeman, heeft het OCMW een gloednieuw apartementencomplex aangekocht. Het gaat in totaal om zes appartementen met twee ruime slaapkamers. Totale prijskaartje bedraagt maar liefst 1.050.000 euro (175.000 euro per appartement). Het gaat om asielzoekers die het OCMW zelf opvangt in haar zogenaamd Lokaal Opvang Initiatief (LOI), dat staat dus los van het asielcentrum De Bark in de Kapelstraat, dat uitgebaat wordt door Het Rode Kruis. Volgens OCMW-voorzitter Marc Vanderstraeten (CD&V-Plus) is deze zware investering zelfs zowaar kostenbesparend omdat er nu vooral oude huizen moeten gehuurd worden die veel kosten aan verwarming, onderhoud en herstellingen. Aan de nodige luxe zal het de asielzoeker in ieder geval niet ontbreken. De appartementen worden door de verkoper als klassevol, ruim en met grote tuin of terras omschreven. En achteraan beschikken de asielzoekers zowaar ook over een ... carport. We zijn alvast benieuwd wat de Heusden-Zolderse belastingbetaler denkt van deze 'kostenbesparende operatie' van OCMW-voorzitter Vanderstraeten. NOOIT GEWERKT HIER, NOOIT BELASTINGEN, BETAALD. EEN GOEIE 900€ LEEFLOON, EEN MOOI APPARTEMENT EN NOG VELE GRATIS VOORDELEN. DIT ALLEMAAL OP KOSTEN VAN DE BELASTIGBETALER (u en ik dus) BEDANKT OVERHEID. BRAVE DOMME BELG BLIJF JIJ MAAR RUSTIG ONDERGAAN . _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Dec 2010, 20:43 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: Zouden de ‘oude Belgen’ met een klein pensioentje en een oud huisje nu niet beter hun Belgische identiteitskaart wegsmijten en zich aanmelden als asielzoeker? Asielzoekers Heusden-Zolder binnenkort in luxe-appartementen met carport 31/10 Het OCMW van Heusden-Zolder gaat fors investeren in de opvang van hun asielzoekers. In de multiculturele Halstraat in Berkenbos, op een steenworp van Lindeman, heeft het OCMW een gloednieuw apartementencomplex aangekocht. Het gaat in totaal om zes appartementen met twee ruime slaapkamers. Totale prijskaartje bedraagt maar liefst 1.050.000 euro (175.000 euro per appartement). Het gaat om asielzoekers die het OCMW zelf opvangt in haar zogenaamd Lokaal Opvang Initiatief (LOI), dat staat dus los van het asielcentrum De Bark in de Kapelstraat, dat uitgebaat wordt door Het Rode Kruis. Volgens OCMW-voorzitter Marc Vanderstraeten (CD&V-Plus) is deze zware investering zelfs zowaar kostenbesparend omdat er nu vooral oude huizen moeten gehuurd worden die veel kosten aan verwarming, onderhoud en herstellingen. Aan de nodige luxe zal het de asielzoeker in ieder geval niet ontbreken. De appartementen worden door de verkoper als klassevol, ruim en met grote tuin of terras omschreven. En achteraan beschikken de asielzoekers zowaar ook over een ... carport. We zijn alvast benieuwd wat de Heusden-Zolderse belastingbetaler denkt van deze 'kostenbesparende operatie' van OCMW-voorzitter Vanderstraeten. NOOIT GEWERKT HIER, NOOIT BELASTINGEN, BETAALD. EEN GOEIE 900€ LEEFLOON, EEN MOOI APPARTEMENT EN NOG VELE GRATIS VOORDELEN. DIT ALLEMAAL OP KOSTEN VAN DE BELASTIGBETALER (u en ik dus) BEDANKT OVERHEID. BRAVE DOMME BELG BLIJF JIJ MAAR RUSTIG ONDERGAAN . Ze zouden beter doen zoals in Zwitserland..._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Dec 2010, 20:49 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
4u30 mogen "rijden" naar het werk voor een meetingske van een goei 3u
in het afkomen ging het gelukkig wa rapper |
| 02 Dec 2010, 22:00 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: DavidSeal schreef: Bakkie schreef: Als iedereen met winterbanden zou rijden,dan zou je geen 650 km staan aan te schuiven als ik vragen mag doe jij veel km per dag of zit je een ganse dag achter uw buraeu 150km per dag, op zijn bureaustoel ![]() Bij ons zitten er ook die het goed kunnen uitleggen vanachter hun bureaustoel,maar vraag hen niet hoe je naar de Makro moet rijden of ne platten band vevangen en bij ons rijden ze niet met ne Kia ![]() Ik doe dagelijks een kleine 200km. Maar vandaag niet. Ook al heb ik winterbanden, ik ga mij daar nie vervelen in de file ze ![]() |
| 02 Dec 2010, 23:30 |
|
|
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Dec 2010, 13:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bakkie schreef: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/redactietips/redactietips_2eNiveau/1.750966 Wij Zijn Goe Bezig ![]() bwahaha, te zot voor rond te lopen :') ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 04 Dec 2010, 14:02 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bakkie schreef: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/redactietips/redactietips_2eNiveau/1.750966 Wij Zijn Goe Bezig ![]() Wa ne gek. ![]() |
| 04 Dec 2010, 15:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Nieuwe variant op benidorm bastards ofzo ?
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Dec 2010, 15:12 |
|
| Pagina 604 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 602 603 604 605 606 … 885 Volgende |