|
|
| Pagina 614 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 612 613 614 615 616 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Kben zelf een grote van van VDB geweest altijd en ik vond het toch ook wel een zot liedje. Maar ik ben altijd meer gedegouteerd van al die commentaar op Aalst en carnaval die je leest bij dat soort artikelen. Boerkes en dikkenekken die denken dat Aalst één hoop marginaliteit is omdat ze enkel die beelden eens zien op tv.
|
| 14 Jan 2011, 11:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Marie-Rose Morel is geen waardige strijd tegen kanker gegund. Na ex-collega Bart -"Leg de champagne maar al koud"- Debie is het nu de radicale islamitische organisatie Sharia4Belgium die haar zwaar onder de gordel treft.
Dit staat er letterlijk te lezen op hun Facebook-profiel. "Alhamdoelillah, Alle lof aan Allah de Heer der werelden, die Marie Rose Morel laat lyden voor haar dood en haar daarna inshaallah een zware bestraffing geeft in het Hellevuur! Allah de Almachtige heeft omwille van haar campagne tegen islam en de moslims haar gedwongen om een hoofddoek aan te doen alhoewel ze fel ertegen is!" Terugreis via Beaucourt Volgens de extremistische moslimorganisatie heeft Morel dus zelf de kanker over zich uitgeroepen door zich uit te spreken tegen de islam en de hoofddoek. De ex-Vlaams Belang-politica moest eergisteren nog onverrichter zake terugkeren uit een Weens ziekenhuis omdat ze te zwak was voor een behandeling. Voor de terugreis kreeg ze hulp van dokter Luc Beaucourt. Die regelde een privévlucht voor haar omdat ze gezien haar toestand niet meer in staat was een lijnvlucht te nemen. "Extreme islam bewijst andermaal achterlijkheid" Vlaams Belangsenator Jurgen Ceder reageert verontwaardigd en vraagt zich af wanneer het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding tegen deze vorm van haatzaaierij zal optreden. Hij wijst erop dat in België politieke meningsverschillen op heel wat manieren worden uitgevochten, maar mensen dood wensen is ongezien. "Met dergelijke uitlatingen bewijst de extreme islam andermaal haar achterlijkheid en fanatisme", aldus nog de Senaatsfractieleider van het Vlaams Belang. Ondertussen heeft Facebook GroepShariaforBelgium geblokkeerd. Lang leve deze bepaalde bevolkingsgroep ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Jan 2011, 13:47 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
|
| 14 Jan 2011, 15:37 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: Marie-Rose Morel is geen waardige strijd tegen kanker gegund. Na ex-collega Bart -"Leg de champagne maar al koud"- Debie is het nu de radicale islamitische organisatie Sharia4Belgium die haar zwaar onder de gordel treft. Dit staat er letterlijk te lezen op hun Facebook-profiel. "Alhamdoelillah, Alle lof aan Allah de Heer der werelden, die Marie Rose Morel laat lyden voor haar dood en haar daarna inshaallah een zware bestraffing geeft in het Hellevuur! Allah de Almachtige heeft omwille van haar campagne tegen islam en de moslims haar gedwongen om een hoofddoek aan te doen alhoewel ze fel ertegen is!" Terugreis via Beaucourt Volgens de extremistische moslimorganisatie heeft Morel dus zelf de kanker over zich uitgeroepen door zich uit te spreken tegen de islam en de hoofddoek. De ex-Vlaams Belang-politica moest eergisteren nog onverrichter zake terugkeren uit een Weens ziekenhuis omdat ze te zwak was voor een behandeling. Voor de terugreis kreeg ze hulp van dokter Luc Beaucourt. Die regelde een privévlucht voor haar omdat ze gezien haar toestand niet meer in staat was een lijnvlucht te nemen. "Extreme islam bewijst andermaal achterlijkheid" Vlaams Belangsenator Jurgen Ceder reageert verontwaardigd en vraagt zich af wanneer het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding tegen deze vorm van haatzaaierij zal optreden. Hij wijst erop dat in België politieke meningsverschillen op heel wat manieren worden uitgevochten, maar mensen dood wensen is ongezien. "Met dergelijke uitlatingen bewijst de extreme islam andermaal haar achterlijkheid en fanatisme", aldus nog de Senaatsfractieleider van het Vlaams Belang. Ondertussen heeft Facebook GroepShariaforBelgium geblokkeerd. Lang leve deze bepaalde bevolkingsgroep We gaan hier geen politieke en ethische discussies gaan voeren, maar ge moet mij dan toch wel is het verschil uitleggen tussen zeggen :'zet de champagne maar klaar' en den bovenstaande tekst. Het slaat allemaal op hetzelfde, met name dat ze allemaal 'blij' zijn dat ze op sterven ligt. Het is gewoon anders geformuleerd. Het past gewoon weg niet. Niet van 'bepaalde bevolkingsgroepen' en niet van wij, Westerlingen. |
| 14 Jan 2011, 15:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: Marie-Rose Morel is geen waardige strijd tegen kanker gegund. Na ex-collega Bart -"Leg de champagne maar al koud"- Debie is het nu de radicale islamitische organisatie Sharia4Belgium die haar zwaar onder de gordel treft. Dit staat er letterlijk te lezen op hun Facebook-profiel. "Alhamdoelillah, Alle lof aan Allah de Heer der werelden, die Marie Rose Morel laat lyden voor haar dood en haar daarna inshaallah een zware bestraffing geeft in het Hellevuur! Allah de Almachtige heeft omwille van haar campagne tegen islam en de moslims haar gedwongen om een hoofddoek aan te doen alhoewel ze fel ertegen is!" Terugreis via Beaucourt Volgens de extremistische moslimorganisatie heeft Morel dus zelf de kanker over zich uitgeroepen door zich uit te spreken tegen de islam en de hoofddoek. De ex-Vlaams Belang-politica moest eergisteren nog onverrichter zake terugkeren uit een Weens ziekenhuis omdat ze te zwak was voor een behandeling. Voor de terugreis kreeg ze hulp van dokter Luc Beaucourt. Die regelde een privévlucht voor haar omdat ze gezien haar toestand niet meer in staat was een lijnvlucht te nemen. "Extreme islam bewijst andermaal achterlijkheid" Vlaams Belangsenator Jurgen Ceder reageert verontwaardigd en vraagt zich af wanneer het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding tegen deze vorm van haatzaaierij zal optreden. Hij wijst erop dat in België politieke meningsverschillen op heel wat manieren worden uitgevochten, maar mensen dood wensen is ongezien. "Met dergelijke uitlatingen bewijst de extreme islam andermaal haar achterlijkheid en fanatisme", aldus nog de Senaatsfractieleider van het Vlaams Belang. Ondertussen heeft Facebook GroepShariaforBelgium geblokkeerd. Lang leve deze bepaalde bevolkingsgroep ![]() Dat Centrum voor "gelijke" kansen, dat werkt maar in èèn richting...en altijd de verkeerde!!_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 14 Jan 2011, 15:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Bakkie schreef: Marie-Rose Morel is geen waardige strijd tegen kanker gegund. Na ex-collega Bart -"Leg de champagne maar al koud"- Debie is het nu de radicale islamitische organisatie Sharia4Belgium die haar zwaar onder de gordel treft. Dit staat er letterlijk te lezen op hun Facebook-profiel. "Alhamdoelillah, Alle lof aan Allah de Heer der werelden, die Marie Rose Morel laat lyden voor haar dood en haar daarna inshaallah een zware bestraffing geeft in het Hellevuur! Allah de Almachtige heeft omwille van haar campagne tegen islam en de moslims haar gedwongen om een hoofddoek aan te doen alhoewel ze fel ertegen is!" Terugreis via Beaucourt Volgens de extremistische moslimorganisatie heeft Morel dus zelf de kanker over zich uitgeroepen door zich uit te spreken tegen de islam en de hoofddoek. De ex-Vlaams Belang-politica moest eergisteren nog onverrichter zake terugkeren uit een Weens ziekenhuis omdat ze te zwak was voor een behandeling. Voor de terugreis kreeg ze hulp van dokter Luc Beaucourt. Die regelde een privévlucht voor haar omdat ze gezien haar toestand niet meer in staat was een lijnvlucht te nemen. "Extreme islam bewijst andermaal achterlijkheid" Vlaams Belangsenator Jurgen Ceder reageert verontwaardigd en vraagt zich af wanneer het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding tegen deze vorm van haatzaaierij zal optreden. Hij wijst erop dat in België politieke meningsverschillen op heel wat manieren worden uitgevochten, maar mensen dood wensen is ongezien. "Met dergelijke uitlatingen bewijst de extreme islam andermaal haar achterlijkheid en fanatisme", aldus nog de Senaatsfractieleider van het Vlaams Belang. Ondertussen heeft Facebook GroepShariaforBelgium geblokkeerd. Lang leve deze bepaalde bevolkingsgroep ![]() Verwerpelèk.... _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 14 Jan 2011, 16:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
voorbijganger schreef: Bakkie schreef: Marie-Rose Morel is geen waardige strijd tegen kanker gegund. Na ex-collega Bart -"Leg de champagne maar al koud"- Debie is het nu de radicale islamitische organisatie Sharia4Belgium die haar zwaar onder de gordel treft. Dit staat er letterlijk te lezen op hun Facebook-profiel. "Alhamdoelillah, Alle lof aan Allah de Heer der werelden, die Marie Rose Morel laat lyden voor haar dood en haar daarna inshaallah een zware bestraffing geeft in het Hellevuur! Allah de Almachtige heeft omwille van haar campagne tegen islam en de moslims haar gedwongen om een hoofddoek aan te doen alhoewel ze fel ertegen is!" Terugreis via Beaucourt Volgens de extremistische moslimorganisatie heeft Morel dus zelf de kanker over zich uitgeroepen door zich uit te spreken tegen de islam en de hoofddoek. De ex-Vlaams Belang-politica moest eergisteren nog onverrichter zake terugkeren uit een Weens ziekenhuis omdat ze te zwak was voor een behandeling. Voor de terugreis kreeg ze hulp van dokter Luc Beaucourt. Die regelde een privévlucht voor haar omdat ze gezien haar toestand niet meer in staat was een lijnvlucht te nemen. "Extreme islam bewijst andermaal achterlijkheid" Vlaams Belangsenator Jurgen Ceder reageert verontwaardigd en vraagt zich af wanneer het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding tegen deze vorm van haatzaaierij zal optreden. Hij wijst erop dat in België politieke meningsverschillen op heel wat manieren worden uitgevochten, maar mensen dood wensen is ongezien. "Met dergelijke uitlatingen bewijst de extreme islam andermaal haar achterlijkheid en fanatisme", aldus nog de Senaatsfractieleider van het Vlaams Belang. Ondertussen heeft Facebook GroepShariaforBelgium geblokkeerd. Lang leve deze bepaalde bevolkingsgroep We gaan hier geen politieke en ethische discussies gaan voeren, maar ge moet mij dan toch wel is het verschil uitleggen tussen zeggen :'zet de champagne maar klaar' en den bovenstaande tekst. Het slaat allemaal op hetzelfde, met name dat ze allemaal 'blij' zijn dat ze op sterven ligt. Het is gewoon anders geformuleerd. Het past gewoon weg niet. Niet van 'bepaalde bevolkingsgroepen' en niet van wij, Westerlingen. Ik zeg het toch een bepaalde bevolkingsgroep,daar horen de westerlingen ook bij Straks denken de mensen hier nog dat ik een racist ben._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Jan 2011, 16:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Er is natuurlijk wel een verschil tussen kanker hebben en kanker zijn...
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 14 Jan 2011, 19:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Zienaa schreef: Familie Vdb gechoqueerd door Aalsters carnavalsliedje http://www.hln.be/hln/nl/5236/Overlijde ... edje.dhtml Filmpje werd reeds verwijderd van You-tube Zelf heb ik stukje gefilmd tijdens de stoet vorig jaar , zal het maar niet plaatsen op Youtube zeker Man, man man niets mag nog in dit apeland ![]() Ik weet zo niet. Durf jij met 100% zekerheid zeggen dat, als het jouw kind is, dat je er geen probleem mee zou hebben? Helemaal onbegrijpelijk vind ik het ook niet. |
| 14 Jan 2011, 20:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Stijn schreef: Onderkroiper schreef: Zienaa schreef: Familie Vdb gechoqueerd door Aalsters carnavalsliedje http://www.hln.be/hln/nl/5236/Overlijde ... edje.dhtml Filmpje werd reeds verwijderd van You-tube Zelf heb ik stukje gefilmd tijdens de stoet vorig jaar , zal het maar niet plaatsen op Youtube zeker Man, man man niets mag nog in dit apeland ![]() Ik weet zo niet. Durf jij met 100% zekerheid zeggen dat, als het jouw kind is, dat je er geen probleem mee zou hebben? Helemaal onbegrijpelijk vind ik het ook niet. Dan mag je van NIEMAND nog iets uitbeelden met carnaval, want het is alltijd iemand zijn kind Moest het leugens zijn , maar waargebeurde feiten uitgebeeld op zen Oilsjters. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Jan 2011, 22:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Stijn schreef: Onderkroiper schreef: Filmpje werd reeds verwijderd van You-tube Zelf heb ik stukje gefilmd tijdens de stoet vorig jaar , zal het maar niet plaatsen op Youtube zeker Man, man man niets mag nog in dit apeland ![]() Ik weet zo niet. Durf jij met 100% zekerheid zeggen dat, als het jouw kind is, dat je er geen probleem mee zou hebben? Helemaal onbegrijpelijk vind ik het ook niet. Dan mag je van NIEMAND nog iets uitbeelden met carnaval, want het is alltijd iemand zijn kind Moest het leugens zijn , maar waargebeurde feiten uitgebeeld op zen Oilsjters. ![]() mja, ik ben niet voor of tegen. Ik kan gewoon ergens de reactie van de ouders wel begrijpen. |
| 14 Jan 2011, 22:46 |
|
|
Freak
Goh ja dat liedje van VDB... Of het kan moet iedereen voor zichzelf uitmaken, maar al die reacties over Carnaval dit en Aalst dat. Daar moet ik eens hard mee lachen, die kritiek komt dan van gasten uit Antwerpen en West-Vlaanderen...
Op sommige sites schilderen ze VDB af als nen heilige, maar was denk ik in zijn tijd één van de meest gedopeerde in het peloton. Als ze in mijnen auto hetzelfde vinden als toendertijd in zijn villa in Lebbeke, zal ik een paar jaartjes moeten brommen. VDB liet niemand koud, nu zelfs nog. http://www.youtube.com/watch?v=FsU5uhLlJ5w |
| 14 Jan 2011, 23:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
El Corredor schreef: Goh ja dat liedje van VDB... Of het kan moet iedereen voor zichzelf uitmaken, maar al die reacties over Carnaval dit en Aalst dat. Daar moet ik eens hard mee lachen, die kritiek komt dan van gasten uit Antwerpen en West-Vlaanderen... Op sommige sites schilderen ze VDB af als nen heilige, maar was denk ik in zijn tijd één van de meest gedopeerde in het peloton. Als ze in mijnen auto hetzelfde vinden als toendertijd in zijn villa in Lebbeke, zal ik een paar jaartjes moeten brommen. VDB liet niemand koud, nu zelfs nog. http://www.youtube.com/watch?v=FsU5uhLlJ5w Die gast die die imitaties doet, is echt wel ronduit subliem zeg .En VDB, mja hij zal zowat alles uitgestoken hebben in zijn leven wat ge niet moogt doen en heeft een prachtige carrière volledig zelf weggegooid, maar toch, voor mij bleef het een legende en ik denk dat ik niet de enige was die serieus aangegrepen was door zijn toch veel te vroege overlijden. Misschien niet altijd op de goeie manier, maar zelfs toen hij geen koers meer kon uitrijden, was het wel iemand die kleur bracht in het wielermilieu. |
| 14 Jan 2011, 23:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Stijn schreef: Onderkroiper schreef: Stijn schreef: Ik weet zo niet. Durf jij met 100% zekerheid zeggen dat, als het jouw kind is, dat je er geen probleem mee zou hebben? Helemaal onbegrijpelijk vind ik het ook niet. Dan mag je van NIEMAND nog iets uitbeelden met carnaval, want het is alltijd iemand zijn kind Moest het leugens zijn , maar waargebeurde feiten uitgebeeld op zen Oilsjters. ![]() mja, ik ben niet voor of tegen. Ik kan gewoon ergens de reactie van de ouders wel begrijpen. Natuurlijk dat je al ouder dit niet graag ziet gebeuren, ik heb zelf kinderen en besef wel degelijk dat dit pijn moet doen om als ouder dit te moeten meemaken. Zelfs na meer dan een jaar zal dit zeer pijn doen. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Jan 2011, 23:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Zienaa schreef: Familie Vdb gechoqueerd door Aalsters carnavalsliedje http://www.hln.be/hln/nl/5236/Overlijde ... edje.dhtml Toch wel leuk dat ze in Wallonië naar Vlaamse liedjes luisteren. Ik kan die ouders enigszins begrijpen maar wat moet je dan zeggen van Geert Hoste, Raf Coppens, e.a. die iedereen die min of meer bekend is in dit apenland, op de korrel nemen. Bij deze mensen is dit ludiek bedoeld en ik denk niet dat Konterverkiert puur de intentie zal gehad hebben om op deze manier laster en eerroof uit te spreken omtrent VDB en zijn escapades. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 15 Jan 2011, 10:11 |
|
| Pagina 614 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 612 613 614 615 616 … 885 Volgende |