|
|
| Pagina 640 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 638 639 640 641 642 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Zienaa schreef: In de Brusselse metro http://www.facebook.com/video/video.php ... 3&comments Filmpje komt niet van de Brusselse metro, maar van in Brazilië. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 10 Mei 2011, 13:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Tom_1919 schreef: Zienaa schreef: In de Brusselse metro http://www.facebook.com/video/video.php ... 3&comments Filmpje komt niet van de Brusselse metro, maar van in Brazilië. Al een 'geluk' dan. |
| 10 Mei 2011, 13:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Zienaa schreef: In de Brusselse metro http://www.facebook.com/video/video.php ... 3&comments Echte "helden" zijn dit, met ne man of tien één persoon aanvallen en maar blijven trappen als die dan niet meer beweegt. Gewoon degoutant. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 10 Mei 2011, 14:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
De straf die ze hier daarvoor krijgen? Hoop en al een jaar of 10 en dan komen ze uiteindelijk vrij na 4à5 jaar als het niet rapper is...
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 10 Mei 2011, 15:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer
DavidSeal schreef: De straf die ze hier daarvoor krijgen? Hoop en al een jaar of 10 en dan komen ze uiteindelijk vrij na 4à5 jaar als het niet rapper is... In Brazilie? ![]() |
| 10 Mei 2011, 15:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Jeroen schreef: DavidSeal schreef: De straf die ze hier daarvoor krijgen? Hoop en al een jaar of 10 en dan komen ze uiteindelijk vrij na 4à5 jaar als het niet rapper is... In Brazilie? ![]() Had eerst gelezen in Brusselse metro, en daarom! Watte! HIER krijg je daar niet meer voor. Allez, toch als je de juiste kleur hebt... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 10 Mei 2011, 15:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Inderdaad, maar kdenk dat ginder nie zo'n plezierke is om in den bak te gaan zitten...
|
| 10 Mei 2011, 15:52 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Jeroen schreef: Inderdaad, maar kdenk dat ginder nie zo'n plezierke is om in den bak te gaan zitten... en maar goed ook! ze verdienen niet beter dan in een smerig kot te zitten.... da ze dat hier ook eens wat minder luxueus zouden maken gaan er misschien enkelen wa beter nadenken....hier komt ge in 5 sterrenslaapkamers en eetzalen terecht waar ge aan het buffet kunt gaan aanschuiven...ge zou voor minder enen de kop in sjotten , op uw wenken bedient worden en niks betalen , dat zal de staat ( lees:de bevolking) wel betalen voor mij....en mijnen advocaat ook , want ik ben maar ne sukkelaar.... ook zo wa op hun smoel , da verdient da krapuul.... |
| 10 Mei 2011, 16:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Zienaa schreef: Tom_1919 schreef: Zienaa schreef: In de Brusselse metro http://www.facebook.com/video/video.php ... 3&comments Filmpje komt niet van de Brusselse metro, maar van in Brazilië. Al een 'geluk' dan. Wil hier toch ni mee zeggen dat ik het goedkeur? Maar ik weet dat het filmpje serieus rond gaat op facebook met de tekst bij van: dit gebeurt binnenkort bij jou om de hoek ook en dergelijke. Staat zelfs bij van 2011, ook niet juist => 2008. Soit, wou het gewoon meegeven . Voor de rest ist er los over en lafheid allom._________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 10 Mei 2011, 16:52 |
|
|
Vaste Waarde
jammen schreef: Zienaa schreef: In de Brusselse metro http://www.facebook.com/video/video.php ... 3&comments Echte "helden" zijn dit, met ne man of tien één persoon aanvallen en maar blijven trappen als die dan niet meer beweegt. Gewoon degoutant. Ik vind de reacties van de omstaanders ook wel degoutant. Zelfs nog niet kijken, gewoon... wa laten liggen.. |
| 10 Mei 2011, 17:13 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
voorbijganger schreef: jammen schreef: Zienaa schreef: In de Brusselse metro http://www.facebook.com/video/video.php ... 3&comments Echte "helden" zijn dit, met ne man of tien één persoon aanvallen en maar blijven trappen als die dan niet meer beweegt. Gewoon degoutant. Ik vind de reacties van de omstaanders ook wel degoutant. Zelfs nog niet kijken, gewoon... wa laten liggen.. Dat is hier ook zo in de hoofdstad... ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 10 Mei 2011, 17:52 |
|
|
Vaste Waarde
Gio schreef: voorbijganger schreef: jammen schreef: Echte "helden" zijn dit, met ne man of tien één persoon aanvallen en maar blijven trappen als die dan niet meer beweegt. Gewoon degoutant. Ik vind de reacties van de omstaanders ook wel degoutant. Zelfs nog niet kijken, gewoon... wa laten liggen.. Dat is hier ook zo in de hoofdstad... ![]() Dat doet er toch niet toe waar het is? Of het nu bij de plaatselijken bakker, groentenboer of in de metro is. Het is gewoon degoutant. Dat het gebeurt in de eerste plaats. Dat er niets aan gedaan wordt, is al even erg. |
| 10 Mei 2011, 18:08 |
|
|
voorbijganger schreef: Gio schreef: voorbijganger schreef: Ik vind de reacties van de omstaanders ook wel degoutant. Zelfs nog niet kijken, gewoon... wa laten liggen.. Dat is hier ook zo in de hoofdstad... ![]() Dat doet er toch niet toe waar het is? Of het nu bij de plaatselijken bakker, groentenboer of in de metro is. Het is gewoon degoutant. Dat het gebeurt in de eerste plaats. Dat er niets aan gedaan wordt, is al even erg. Khoor het hier allemaal graag zeggen: die omstaanders doen der nix aan. Maar staat der zelf maar is op diene moment. Ze zijn daar me ne man of 8 enen bijeen aan trappen en als ge ze dan nog gelijk zotten op dienen zenne kop ziet opspringen... Denk ni da ge der dan ook veel zin hebt om zo wa slaag te krijgen. Ge zult al veel lef moeten hebben om efkes uit te pakken tegen die bende. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 10 Mei 2011, 18:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Tom_1919 schreef: voorbijganger schreef: Gio schreef: Dat is hier ook zo in de hoofdstad... ![]() Dat doet er toch niet toe waar het is? Of het nu bij de plaatselijken bakker, groentenboer of in de metro is. Het is gewoon degoutant. Dat het gebeurt in de eerste plaats. Dat er niets aan gedaan wordt, is al even erg. Khoor het hier allemaal graag zeggen: die omstaanders doen der nix aan. Maar staat der zelf maar is op diene moment. Ze zijn daar me ne man of 8 enen bijeen aan trappen en als ge ze dan nog gelijk zotten op dienen zenne kop ziet opspringen... Denk ni da ge der dan ook veel zin hebt om zo wa slaag te krijgen. Ge zult al veel lef moeten hebben om efkes uit te pakken tegen die bende. 15 jaar geleden heb ik eens een vrouw geholpen,er waren 2 mannen die vrouw aan het schoppen,ik ben er naartoe gegaan om die vrouw te helpen,maar 2 jaar later heeft me dit wel 4000€ gekost. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Mei 2011, 19:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Tot wanneer moeten we weeral werken om "pensioengerechtigd" te zijn ?
67 jaar binnenkort ? Kan ook anders met 1 dag per week te werken voor minimumpensioen http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/programmas/journaal/2.14832/1.984993 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Mei 2011, 21:43 |
|
| Pagina 640 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 638 639 640 641 642 … 885 Volgende |