|
|
| Pagina 642 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 640 641 642 643 644 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Bakkie schreef: Gilles schreef: Ik was vorige zondag met mijn vriendin gaan zwemmen in Dendermonde en daar was het ook in orde hoor. Voor wie het zwembad daar wat kent; je hebt zo een warm 'wildwaterbad' en dit zat nagenoeg vol Turken/Marrokanen (ik schat 15-16j) die met mekaar aan het vechten waren in het water (weliswaar spelenderwijs) maar hierbij vlogen ze op iedereen en ergerden ze iedereen rond zich. Het frappanste was nog toen ze met een man of 10 een rij langs beide zijden hadden gemaakt waardoor je er enkel nog tussen kon zwemmen. Ik en mijn vriendin zijn er gewoon uitgegaan dan, als je er door zou zwemmen is het toch waarschijnlijk om op je vriendin te geilen, laat staan dat je naar die mannen mag kijken. Zelf de redders grepen niet in of zeiden er niks tegen... Nu, ik ben geen racist maar ik vind het toch wel erg dat je in je eigen land is niet meer op je gemak kan gaan zwemmen. Dat ze die gasten in den dender laten zwemmen,plaats genoeg en niemand heeft er last van,enkel het visbestand zou er kunnen op achteruit gaan ![]() Die mannen goan nie vér te zwemmen hein, das om eir isj te wassen. Bé sommigste est echt de moeit zenne, ge moetj dor isj nevest zitten op den troin, tram of bus. Annen honger es derect oever. ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 11 Mei 2011, 11:38 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Dirk schreef: Die mannen goan nie vér te zwemmen hein, das om eir isj te wassen. Bé sommigste est echt de moeit zenne, ge moetj dor isj nevest zitten op den troin, tram of bus. Annen honger es derect oever. ![]() Wie pakt er nu nog den tram, trein of bus ![]() |
| 11 Mei 2011, 13:19 |
|
|
Vaste Waarde
Ace schreef: Dirk schreef: Die mannen goan nie vér te zwemmen hein, das om eir isj te wassen. Bé sommigste est echt de moeit zenne, ge moetj dor isj nevest zitten op den troin, tram of bus. Annen honger es derect oever. ![]() Wie pakt er nu nog den tram, trein of bus ![]() Tzal wel, zeker als er zo goeie autos gemaakt worden de laatste jaren. |
| 11 Mei 2011, 14:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Ace schreef: Dirk schreef: Die mannen goan nie vér te zwemmen hein, das om eir isj te wassen. Bé sommigste est echt de moeit zenne, ge moetj dor isj nevest zitten op den troin, tram of bus. Annen honger es derect oever. ![]() Wie pakt er nu nog den tram, trein of bus ![]() Nie allemaan kroigt nen dikken BMW onder zoin kont geschoeven zelle En ik "rois" vér niet mé den troin nor Brissel, ik roi mé den tram, metro en bus ver niks in Brissel. Tein moenek der die broin oapen mor boipakken zeker ? _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 11 Mei 2011, 15:09 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Dirk schreef: Bakkie schreef: Gilles schreef: Ik was vorige zondag met mijn vriendin gaan zwemmen in Dendermonde en daar was het ook in orde hoor. Voor wie het zwembad daar wat kent; je hebt zo een warm 'wildwaterbad' en dit zat nagenoeg vol Turken/Marrokanen (ik schat 15-16j) die met mekaar aan het vechten waren in het water (weliswaar spelenderwijs) maar hierbij vlogen ze op iedereen en ergerden ze iedereen rond zich. Het frappanste was nog toen ze met een man of 10 een rij langs beide zijden hadden gemaakt waardoor je er enkel nog tussen kon zwemmen. Ik en mijn vriendin zijn er gewoon uitgegaan dan, als je er door zou zwemmen is het toch waarschijnlijk om op je vriendin te geilen, laat staan dat je naar die mannen mag kijken. Zelf de redders grepen niet in of zeiden er niks tegen... Nu, ik ben geen racist maar ik vind het toch wel erg dat je in je eigen land is niet meer op je gemak kan gaan zwemmen. Dat ze die gasten in den dender laten zwemmen,plaats genoeg en niemand heeft er last van,enkel het visbestand zou er kunnen op achteruit gaan ![]() Die mannen goan nie vér te zwemmen hein, das om eir isj te wassen. Bé sommigste est echt de moeit zenne, ge moetj dor isj nevest zitten op den troin, tram of bus. Annen honger es derect oever. ![]() Ik em verleije mondj 't zelde meigemokt in 't zwembad va ninof. Mé de gasten oant amezeiren in da golfbad tot as ter azoe ne zweirem "mensen met getaande huidskleur" da bad inpalmden. 't Was derect gedoan mé 't plezier. Ik een ben (nog) giejne racist, mor 't begintj stillekesoan te veir te goan. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 11 Mei 2011, 15:22 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Schepper schreef: Ik em verleije mondj 't zelde meigemokt in 't zwembad va ninof. Mé de gasten oant amezeiren in da golfbad tot as ter azoe ne zweirem "mensen met getaande huidskleur" da bad inpalmden. 't Was derect gedoan mé 't plezier. Ik een ben (nog) giejne racist, mor 't begintj stillekesoan te veir te goan. Ik ga daar ook regelmatig en daar heb ik eerlijk gezegd nog niet echt last gehad. Dendermonde daarentegen... Om van de Warande in Wetteren nog maar te zwijgen. ![]() |
| 11 Mei 2011, 15:44 |
|
|
Freak
Gilles schreef: Ik was vorige zondag met mijn vriendin gaan zwemmen in Dendermonde en daar was het ook in orde hoor. Voor wie het zwembad daar wat kent; je hebt zo een warm 'wildwaterbad' en dit zat nagenoeg vol Turken/Marrokanen (ik schat 15-16j) die met mekaar aan het vechten waren in het water (weliswaar spelenderwijs) maar hierbij vlogen ze op iedereen en ergerden ze iedereen rond zich. Het frappanste was nog toen ze met een man of 10 een rij langs beide zijden hadden gemaakt waardoor je er enkel nog tussen kon zwemmen. Ik en mijn vriendin zijn er gewoon uitgegaan dan, als je er door zou zwemmen is het toch waarschijnlijk om op je vriendin te geilen, laat staan dat je naar die mannen mag kijken. Zelf de redders grepen niet in of zeiden er niks tegen... Nu, ik ben geen racist maar ik vind het toch wel erg dat je in je eigen land is niet meer op je gemak kan gaan zwemmen. ik vermoed dat je door je verliefdheid het 25meter bad niet gezien hebt in Dendermonde...daar kan je zoveel baantjes "trekken" als je wil. of was je wat anders van plan in die wildwaterbaan? ![]() |
| 11 Mei 2011, 17:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ace schreef: Dirk schreef: Die mannen goan nie vér te zwemmen hein, das om eir isj te wassen. Bé sommigste est echt de moeit zenne, ge moetj dor isj nevest zitten op den troin, tram of bus. Annen honger es derect oever. ![]() Wie pakt er nu nog den tram, trein of bus ![]() In den toid van den "Doisj" staken ze oeik troinen vol en tèn stonk da doar oeik zoi noig. Missching es ter ewa van diene stank blijven angen bè die gasten. Mé deize oitsproak kommek wel int voarwoater van Jowwan. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 11 Mei 2011, 17:42 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
El Corredor schreef: ik vermoed dat je door je verliefdheid het 25meter bad niet gezien hebt in Dendermonde...daar kan je zoveel baantjes "trekken" als je wil. of was je wat anders van plan in die wildwaterbaan? ![]() Daar waren we eerst ingeweest. ![]() |
| 11 Mei 2011, 17:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Mei 2011, 10:31 |
|
|
jammen schreef: Ace schreef: Dirk schreef: Die mannen goan nie vér te zwemmen hein, das om eir isj te wassen. Bé sommigste est echt de moeit zenne, ge moetj dor isj nevest zitten op den troin, tram of bus. Annen honger es derect oever. ![]() Wie pakt er nu nog den tram, trein of bus ![]() In den toid van den "Doisj" staken ze oeik troinen vol en tèn stonk da doar oeik zoi noig. Missching es ter ewa van diene stank blijven angen bè die gasten. Mé deize oitsproak kommek wel int voarwoater van Jowwan. ![]() Oan et materieel van den NMBS gezien kejje geloik emmen. Sommigste troinstellen dateren al van veeren dat den troin oitgevonnen es ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 12 Mei 2011, 11:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Dirk schreef: jammen schreef: Ace schreef: Wie pakt er nu nog den tram, trein of bus ![]() In den toid van den "Doisj" staken ze oeik troinen vol en tèn stonk da doar oeik zoi noig. Missching es ter ewa van diene stank blijven angen bè die gasten. Mé deize oitsproak kommek wel int voarwoater van Jowwan. ![]() Oan et materieel van den NMBS gezien kejje geloik emmen. Sommigste troinstellen dateren al van veeren dat den troin oitgevonnen es ![]() Volges moi zitj 'n Onderkroiper doar veer iet tissen.. .._________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 12 Mei 2011, 14:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Schepper schreef: Dirk schreef: jammen schreef: In den toid van den "Doisj" staken ze oeik troinen vol en tèn stonk da doar oeik zoi noig. Missching es ter ewa van diene stank blijven angen bè die gasten. Mé deize oitsproak kommek wel int voarwoater van Jowwan. ![]() Oan et materieel van den NMBS gezien kejje geloik emmen. Sommigste troinstellen dateren al van veeren dat den troin oitgevonnen es ![]() Volges moi zitj 'n Onderkroiper doar veer iet tissen.. ..Da zal wel, al die ave bakken moeten minstens nog meegoan tot enje meert 2013. Ten es den dezen mè pensioen en vermits da'k ten minder verdien kaan de spoerwegen nieve bakken oankoeipen met het gein dat ze oitspoaren !!! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Mei 2011, 20:04 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Bakkie schreef: Nieuwe migrantenjongeren zijn "tikkende tijdbom" "Er is een groep getraumatiseerde nieuwe migrantenjongeren waar we totaal geen vat op hebben. Sommigen zijn eigenlijk total loss", luidt de noodkreet van Sarah Van Grieken, kinder- en jeugdpsychiater in de gemeenschapsinstellingen De Markten en de Hutten in Mol. Van Grieken begeleidt een vijftiental jonge migranten, die veelal in Mol beland zijn na het plegen van zware feiten. Een kleine, maar belangrijke groep. "Hun geweten is heel beperkt ontwikkeld. Ze hebben weinig waarden en normen meegekregen. Ze gaan vaak gebukt onder een trauma", luidt het in de krant De Morgen. Het probleem is dat hulpverlening weinig soelaas brengt. "Je kunt amper met hen werken aan hun gedrag. Omdat ze niets meer te verliezen hebben, ze zijn al alles kwijt." De jongeren hebben jaren in overlevingsmodus geleefd. "Ze hebben geleerd dat het over leven en dood gaat. Wellicht plegen ze sneller ernstige criminele feiten, omdat ze zo veel gruwel hebben meegemaakt", aldus Sarah Van Grieken die spreekt van een "tikkende tijdbom". "Ze passen niet in het bestaande hulpverleningsaanbod. Maar er moet aandacht voor zijn, omdat ze zware feiten plegen en zware zorg nodig hebben. Ik vrees dat die groep door de migratie alleen maar zal toenemen", aldus Van Grieken. Ticketje retour. ![]() de vlieger op en ze moeten nog ni landen (dus minder kosten) : boven hun land gewoon het schof open en bye bye. _________________ Iendracht 4ever. |
| 12 Mei 2011, 20:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
kreezie nonkeltje schreef: de vlieger op en ze moeten nog ni landen (dus minder kosten) : boven hun land gewoon het schof open en bye bye. De Jowwan zal nog wel ieverst nen bommeweirper van den Dosj wete ston ![]() |
| 12 Mei 2011, 20:22 |
|
| Pagina 642 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 640 641 642 643 644 … 885 Volgende |