Nooit Off-topic - Pagina 650 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 648 649 650 651 652 885
 Nooit Off-topic 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Bericht Re: Nooit Off-topic
DavidSeal schreef:
Een collega brandweerman van mij, zijn broer is politieman hier in onze regio, die had vrijdag een vrije dag en besloot om eens op zijn gemakske naar Gent te gaan. Hij vertelde mezelf dat er van Belgische zijde nooit was geprovoceerd, of wat dan ook naar die turken toe, zelfs niet na hun vroege goal van de Belgen. Omdat er veel vrouwen en kinderen tussenstonden, en ze al doorhadden dat die Turken écht niet alleen voor de voetbal gekomen waren. Toen die mannen gelijk kwamen was het spel in gang, hij zag huilende kinderen jonge moeders in paniek, verwond zelfs en hijzelf kreeg twee bierflesjes tegen het hoofd. Hij zei dat de Belgen pas serieus beginnen reageren zijn toen de harde kern van AA-Gent er zich ook kwam mee moeien. Waar het op neerkomt, die jongen was tot hiervoor zéker géén racist, maar met wat hij daar nu allemaal zag...

Da zeiker da jong, den belastingbetoaler pakt da wel op em.... :fuck:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 110606_116

06 Jun 2011, 19:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
De "vlaamse tamzak" zit tenminste nog in zijn eigen land...

06 Jun 2011, 19:55
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Zienaa schreef:
En waar zeg ik ergens dat een Vlaamse tamzak daar wel recht op heeft? Gij betrekt die erbij terwijl het enkel over asielzoekers ging.

Ik zeg toch niet dat gij dat gezegd hebt? Dat is gewoon mijn mening.
Het is hier gewoon altijd :'boeeehh, asielzoekers. Stop met ons geld af te pakken en den boel af te breken'.
Ik voeg daar gewoon aan toe :' Boeehh, vlaamse tamzakken. Stop met ons geld af te pakken en den boel af te breken.'

Voila, simpeler kan ik het niet uitleggen.

06 Jun 2011, 20:06
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
voorbijganger schreef:
Zienaa schreef:
En waar zeg ik ergens dat een Vlaamse tamzak daar wel recht op heeft? Gij betrekt die erbij terwijl het enkel over asielzoekers ging.

Ik zeg toch niet dat gij dat gezegd hebt? Dat is gewoon mijn mening.
Het is hier gewoon altijd :'boeeehh, asielzoekers. Stop met ons geld af te pakken en den boel af te breken'.
Ik voeg daar gewoon aan toe :' Boeehh, vlaamse tamzakken. Stop met ons geld af te pakken en den boel af te breken.'

Voila, simpeler kan ik het niet uitleggen.

met enig verschil dat de 'vlaamse tamzak' na een paar jaar luieren op den dop geen eurocentje meer krijgt van vadertje staat en zijne plan mag trekken ... en boetes plus schorsing riskeert omdat hij geen werk zoekt en zo voort...en dat de asielzoekers elke dag van aan fedasil in brussel met hun papiertje naar t ocmw mogen trekken om centjes te gaan ophalen zodat die sukkelaars toch maar iets zouden hebben... en zij MOGEN NIET WERKEN OMDAT ZE HIER ILLEGAAL ZIJN OF GEEN PAPIEREN HEBBEN!! ( niet dat ze papieren of regularisatie verdienen he) ...en DAT is het grote verschil beste vriend...belgie is een paradijs , voor wie niet van hier is...

06 Jun 2011, 20:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Er zijn geen problemen hoor, tussen "de gemeenschappen" in België. Echt niet. Blijven negeren.
Lang leve de asielzoeker. :kots:

06 Jun 2011, 20:21
Nationale Ploeg

Bomber schreef:
Zienaa schreef:
Deze ochtend was ik in Bastogne en bracht ik een bezoekje aan het Amerikaanse HQ van tijdens het Ardennenoffensief. Bleek dat meer dan de helft van die kazerne reeds ingepalmd was door voze asielzoekers die er niets beters op vonden van de hele tijd met stenen naar de ramen te gooien en te lopen rondslenteren.

Schande... mijn maag keerde bijna om. Moeten wij al die soort echt blijven huisvesten?

Aha, ook een WOII liefhebber of eerder toevallig?

Enorme liefhebber van WOII, mijn volgende uitstap zal naar Normandie zijn want het is een schande dat ik ginder nog altijd niet geraakt ben.

06 Jun 2011, 21:13
Nationale Ploeg

Ik ga ook nog eens teruggaan rond de kerstdagen. Want ik heb ginder ook alles nog niet gezien, ik zou graag eens in die bossen gaan waarvan ze het zicht op dat dorp hadden. Ik heb op internet gezien dat ge in die bossen nog steeds restanten van de foxholes van easy company kunt terugvinden.

07 Jun 2011, 9:30
Ancien

Leeftijd: 56
Tijdje geleden de documentaire op dvd van Battle of the Bulge kunnen kopen, De slag om Bastogne komt daarin goed aan bod. Ben er ook geweest, wel lang geleden. Mss tijd om ook nog eens terug te gaan.

07 Jun 2011, 13:56
Ancien

DavidSeal schreef:
Tijdje geleden de documentaire op dvd van Battle of the Bulge kunnen kopen, De slag om Bastogne komt daarin goed aan bod. Ben er ook geweest, wel lang geleden. Mss tijd om ook nog eens terug te gaan.

Amai, ik wist ni dagge goi al zoei aad wordj kameroad. ;) :lol:

07 Jun 2011, 15:41
Ancien

Leeftijd: 56
jammen schreef:
DavidSeal schreef:

Amai, ik wist ni dagge goi al zoei aad wordj kameroad. ;) :lol:

:plat: (y)

07 Jun 2011, 15:58
Nationale Ploeg

Oindelèk insj e goé gedacht van de moslima's.. :p
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/o ... olbewoners

07 Jun 2011, 18:30
Nationale Ploeg

Da woar nog iet vér moi zé.. :crazy:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/o ... chaamtZich

08 Jun 2011, 16:15
Ancien

Schepper schreef:

Ik kaan al peizen wa dat annen iersten outfit zal zèn. ;)

08 Jun 2011, 16:41
Nationale Ploeg

Intjen vér af te liejren.... :kots:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=8A3B57PL

08 Jun 2011, 19:19
Ancien

Vanden Borre geflitst aan 243 km/u: 'Ik was gehaast' :lol:

Anthony Vanden Borre heeft een zware voet. En dat toonde hij niet op het veld met één of ander kanonschot maar met zijn Audi S3, waarmee hij geflitst werd aan een topsnelheid van 243 km/u...

De feiten dateren van 27 mei 2010, op de E40 ter hoogte van Bertem, maar nu werd zijn proces afgehandeld in de politierechtbank van Leuven. De 23-jarige middenvelder van KRC Genk moet drie maanden zijn rijbewijs inleveren en krijgt een boete van 2.200 euro.

Zijn smoes was niet bijster origineel: 'Ik was gehaast, maar achteraf gezien is dat geen excuus', zei hij tegen de politie.

Op zijn inlichtingsformulier stond bovendien geschreven dat hij :haha: 'zonder beroep' was, maar zijn naam deed bij de rechter een belletje rinkelen: 'Gezien zijn grote financiële draagkracht, en uiteraard zijn extreme snelheid, leg ik hem ook een geldboete op', motiveerde ze haar vonnis.

10 Jun 2011, 10:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 648 649 650 651 652 885