|
|
| Pagina 66 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 64 65 66 67 68 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Wielrennen
Vive le Velo heeft op een of andere manier veel van zijn charmes verloren. Die rubriek touristique is ook al een pak minder.
Het orginele format, die van den NOS, vind ik nog altijd de beste. Daar zijn er soms 'echte discussies'. Hier gaat iedereen gewoon maar akkoord met Karl Vannieuwerkerke. |
| 13 Jul 2011, 9:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Ik vin ekik da ferm goe vive le vélo.
Luchtige gesprekken en af en toe komde isj iet te weten oever de fratsen onderling. Da ze iemand vroagen da soms giejn kl...t.n verstand eet van koers vinnek zelfs tof, dormee hoeirde ne kiejr wa ne leek dervan peist oever hiejl die cirk, en dormee bedoelek nie da iederiejn pakt en diene zjiever. Ik ben fan van de Karl ! _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 13 Jul 2011, 13:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Dirk schreef: Ik vin ekik da ferm goe vive le vélo. Luchtige gesprekken en af en toe komde isj iet te weten oever de fratsen onderling. Da ze iemand vroagen da soms giejn kl...t.n verstand eet van koers vinnek zelfs tof, dormee hoeirde ne kiejr wa ne leek dervan peist oever hiejl die cirk, en dormee bedoelek nie da iederiejn pakt en diene zjiever. Ik ben fan van de Karl ! Ge zetj goi rap content mènne jongen. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 13 Jul 2011, 14:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
voorbijganger schreef: Vive le Velo heeft op een of andere manier veel van zijn charmes verloren. Die rubriek touristique is ook al een pak minder. Het orginele format, die van den NOS, vind ik nog altijd de beste. Daar zijn er soms 'echte discussies'. Hier gaat iedereen gewoon maar akkoord met Karl Vannieuwerkerke. Dat vind ik er dan weer dik over hoor, dicussies moet ge op café volgen en niet op tv, wat nut heeft een discussie als je niet kan meedoen. Geef mij ook liever maar Vive le vélo ! Maar ja, dat is een ziekte in Vlaanderen op een ander is altijd alles beter, de voetbalcomentaar, de programma's... ik zou zeggen verhuis ! |
| 13 Jul 2011, 14:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: Romario schreef: voorbijganger schreef: Vive le Velo heeft op een of andere manier veel van zijn charmes verloren. Die rubriek touristique is ook al een pak minder. Het orginele format, die van den NOS, vind ik nog altijd de beste. Daar zijn er soms 'echte discussies'. Hier gaat iedereen gewoon maar akkoord met Karl Vannieuwerkerke. Dat vind ik er dan weer dik over hoor, dicussies moet ge op café volgen en niet op tv, wat nut heeft een discussie als je niet kan meedoen. Geef mij ook liever maar Vive le vélo ! Maar ja, dat is een ziekte in Vlaanderen op een ander is altijd alles beter, de voetbalcomentaar, de programma's... ik zou zeggen verhuis ! Laat ons dan meteen de 7e dag en progamma's zoals "Phara" afschaffen als ge het zo bekijkt... Daar gaat het mij niet over, maar het is altijd in Nederland beter dan in Vlaanderen blijkbaar. En als het dan toch niet goed is hier, kijk er dan niet naar, maar iedereen kijkt toch om dan te zagen dat het niet goed is, typisch vlamingen. |
| 13 Jul 2011, 15:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Schepper schreef: Dirk schreef: Ik vin ekik da ferm goe vive le vélo. Luchtige gesprekken en af en toe komde isj iet te weten oever de fratsen onderling. Da ze iemand vroagen da soms giejn kl...t.n verstand eet van koers vinnek zelfs tof, dormee hoeirde ne kiejr wa ne leek dervan peist oever hiejl die cirk, en dormee bedoelek nie da iederiejn pakt en diene zjiever. Ik ben fan van de Karl ! Ge zetj goi rap content mènne jongen. ![]() Da wetje hein Schepper, ik ben ekik mor simpel van giejst hein Da mag nie te moeiloik zoin vér moi zelle of ik kan nie volgen. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 13 Jul 2011, 15:15 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Dirk schreef: Da mag nie te moeiloik zoin vér moi zelle of ik kan nie volgen. Mensjen met zelfkennis ze, dat zie ik graag. ![]() |
| 13 Jul 2011, 15:28 |
|
|
Gilles schreef: Dirk schreef: Da mag nie te moeiloik zoin vér moi zelle of ik kan nie volgen. Mensjen met zelfkennis ze, dat zie ik graag. ![]() Wacht hein, wa wiljde just zeggen é ? ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 13 Jul 2011, 15:43 |
|
|
Dirk schreef: Gilles schreef: Dirk schreef: Da mag nie te moeiloik zoin vér moi zelle of ik kan nie volgen. Mensjen met zelfkennis ze, dat zie ik graag. ![]() Wacht hein, wa wiljde just zeggen é ? ![]() Dat je van u eigen weet dat je maar 'ne simpele van geest' zijt. ![]() |
| 13 Jul 2011, 15:44 |
|
|
Gilles schreef: Dirk schreef: Gilles schreef: Mensjen met zelfkennis ze, dat zie ik graag. ![]() Wacht hein, wa wiljde just zeggen é ? ![]() Dat je van u eigen weet dat je maar 'ne simpele van geest' zijt. ![]() Hahaha en toch reageren hein ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 13 Jul 2011, 15:48 |
|
|
Dirk schreef: Gilles schreef: Dirk schreef: Wacht hein, wa wiljde just zeggen é ? ![]() Dat je van u eigen weet dat je maar 'ne simpele van geest' zijt. ![]() Hahaha en toch reageren hein ![]() Dan wilt ne mens is helpen. ![]() |
| 13 Jul 2011, 16:23 |
|
|
Vaste Waarde
Romario schreef: Bomber schreef: Romario schreef: Dat vind ik er dan weer dik over hoor, dicussies moet ge op café volgen en niet op tv, wat nut heeft een discussie als je niet kan meedoen. Geef mij ook liever maar Vive le vélo ! Maar ja, dat is een ziekte in Vlaanderen op een ander is altijd alles beter, de voetbalcomentaar, de programma's... ik zou zeggen verhuis ! Laat ons dan meteen de 7e dag en progamma's zoals "Phara" afschaffen als ge het zo bekijkt... Daar gaat het mij niet over, maar het is altijd in Nederland beter dan in Vlaanderen blijkbaar. En als het dan toch niet goed is hier, kijk er dan niet naar, maar iedereen kijkt toch om dan te zagen dat het niet goed is, typisch vlamingen. Als ge iets kopieert, moet het beter zijn. En bij Vive le velo is het niet beter. Punt. En ik kijk niet naar Vive le Velo. De reden had ik juist aangegeven. Conclusies trekken zonder iets goed te lezen, das dan misschien typisch voor u? |
| 13 Jul 2011, 17:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Nu niet overdrijven ook hé... Het is nog altijd aangenaam om naar te kijken. Misschien is't op holland beter, maar een slecht programma ga je daar nu toch ook niet van maken zeker?
Of hebben jullie liever de zoveelste herhalingen van een serie van de jaren '80 ? |
| 13 Jul 2011, 17:23 |
|
|
Vaste Waarde
Ik vind dat geen slecht programma, maar het is veel minder dan een paar jaar geleden.
Bij de NOS vind ik dat al jaren van hoog niveau. ALhoewel dat het daar ook zal minderen als er nen nieuwen presentator zal komen volgend jaar... |
| 13 Jul 2011, 17:30 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
ze mogen stilaan gaan stoppen met over VDB zijn uitvallen te zeveren
ok het is erg maar vandaag in Radio Tour was het weer nen gansen dag van da |
| 13 Jul 2011, 18:26 |
|
| Pagina 66 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 64 65 66 67 68 … 113 Volgende |