|
|
| Pagina 658 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 656 657 658 659 660 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Jean schreef: Gilles schreef: Bartos schreef: Bwa, der zijn erger mishandelingen, hier krijgt de stier tenminste soms nog eens de kans om wraak te nemen .Das waar. Al worden ze achteraf toch gewoon afgemaakt. Ik vind het walgelijk. ![]() Bij GAIA zoeken ze nog van die gasten zoals gij! Zjieker. |
| 17 Jul 2011, 14:51 |
|
|
Vaste Waarde
Eentje uit de oude doos...maar mlsschien een ideeken voor tijdens de rust...
http://www.youtube.com/watch?v=-CfLnVxE ... re=related |
| 18 Jul 2011, 11:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Dit verklaard waarom Den Onderkroiper de Pinup haar kaasen oitdoet
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1294114/2011/07/18/Britse-vrouw-22-heeft-derde-tepel-op-voet.dhtml _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Jul 2011, 14:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Iemand enig idee welke jeugdbewegingen nog op het programma staan?
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 110716_001 |
| 18 Jul 2011, 15:19 |
|
|
Knaap
the_red_ant69 schreef: Iemand enig idee welke jeugdbewegingen nog op het programma staan? http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 110716_001 Ik weet dat ze normaal bij ons (KSA Sint-Maarten) ook komen filmen. Van de rest heb ik niet echt een idee... |
| 18 Jul 2011, 16:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Rinus' nieuwste megahit. Met de bloedmooie Romana die met haar sensuele dans de show steelt.
http://www.youtube.com/watch?v=XHEFbX81XWQ ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Jul 2011, 17:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: Rinus' nieuwste megahit. Met de bloedmooie Romana die met haar sensuele dans de show steelt. http://www.youtube.com/watch?v=XHEFbX81XWQ ![]() Ik denk dat je iets te laat komt, maat. Is hier vorige week ook gepost. Toen jij ging scouten in Portugal ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Jul 2011, 17:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
DavidSeal schreef: Bakkie schreef: Rinus' nieuwste megahit. Met de bloedmooie Romana die met haar sensuele dans de show steelt. http://www.youtube.com/watch?v=XHEFbX81XWQ ![]() Ik denk dat je iets te laat komt, maat. Is hier vorige week ook gepost. Toen jij ging scouten in Portugal ![]() da stom scoutings werk._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Jul 2011, 17:56 |
|
|
Ancien
Toestand van Keizer Carnaval is stabiel
Kamiel Sergant getroffen door hersenbloeding De plek waar Carnavalskeizer Kamiel wordt verzorgd, wordt strikt geheim gehouden door de familie Sergant. Zowel in het Onze-Lieve-Vrouwziekenhuis als in het Algemeen Stedelijk Ziekenhuis in Aalst ontkennen de receptionisten dat hij er zou verblijven. Het is dan ook van het grootste belang dat hij gerust wordt gelaten. 'De dokters hebben ons op het hart gedrukt dat hij nu veel rust nodig heeft. Het is heel belangrijk dat niemand hem komt bezoeken als we willen dat hij opnieuw de oude wordt', benadrukt zijn dochter Hilde. De brandweer moest Kamiel vrijdag ontzetten. Hij kon niet beneden via de trappen en daarom hielpen de brandweermannen hem via het raam naar beneden met een brandweerlift. Al beter Zaterdag zou Kamiel het nog even kwaad hebben gehad, maar gisteren ging het naar verluidt al veel beter met hem. Hilde Sergant kan enkel bevestigen dat zijn toestand stabiel is en dat hij nog meerdere dagen rust nodig heeft. Zijn goede vriend Enrico, de Europaprins, was gisteren verrast toen hij het nieuws vernam. 'Ik heb vrijdagvoormiddag nog met hem gesproken. We waren plannen aan het maken om samen eens op reis te gaan. 'Ik moet er eens tussenuit', vertelde hij mij. Ik ga nu doen wat de familie vraagt en zal hem de eerstvolgende dagen niet bezoeken. Ik wil dat hij volledig herstelt, hij mag hier geen letsels aan overhouden. Van Kamiel hoop ik dat hij het in de toekomst wat kalmer aan zal doen. Ik heb hem er al meermaals op gewezen dat hij meer werk moet doorgeven.' Daarmee verwijst Enrico naar het vele werk dat 76-jarige Kamiel nog altijd doet voor zijn vierdewereldorganisatie Mensen Helpen Mensen. De Keizer reed tot hiertoe nog dagelijks met zijn bestelwagen de streek af op zoek naar gratis kledij en voedsel. Nicole Ringoir, de voorzitter van het Feestcomité, sluit zich aan bij Enrico. 'Ik leef mee met de familie en ik hoop dat hij snel weer beter wordt. En wanneer hij beter is, hoop ik dat hij zal luisteren naar zijn lichaam. Hij heeft al genoeg bewezen dat hij een ijzeren gestel heeft', zegt ze. Burgemeester Ilse Uyttersprot (CD&V) laat weten dat ze vandaag zal informeren naar Keizer Kamiels toestand. 'Ik heb hem alvast veel beterschap gewenst op de voice mail van zijn gsm.' _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Jul 2011, 19:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Hugo schreef: Toestand van Keizer Carnaval is stabiel Kamiel Sergant getroffen door hersenbloeding De plek waar Carnavalskeizer Kamiel wordt verzorgd, wordt strikt geheim gehouden door de familie Sergant. Zowel in het Onze-Lieve-Vrouwziekenhuis als in het Algemeen Stedelijk Ziekenhuis in Aalst ontkennen de receptionisten dat hij er zou verblijven. Het is dan ook van het grootste belang dat hij gerust wordt gelaten. 'De dokters hebben ons op het hart gedrukt dat hij nu veel rust nodig heeft. Het is heel belangrijk dat niemand hem komt bezoeken als we willen dat hij opnieuw de oude wordt', benadrukt zijn dochter Hilde. De brandweer moest Kamiel vrijdag ontzetten. Hij kon niet beneden via de trappen en daarom hielpen de brandweermannen hem via het raam naar beneden met een brandweerlift. Al beter Zaterdag zou Kamiel het nog even kwaad hebben gehad, maar gisteren ging het naar verluidt al veel beter met hem. Hilde Sergant kan enkel bevestigen dat zijn toestand stabiel is en dat hij nog meerdere dagen rust nodig heeft. Zijn goede vriend Enrico, de Europaprins, was gisteren verrast toen hij het nieuws vernam. 'Ik heb vrijdagvoormiddag nog met hem gesproken. We waren plannen aan het maken om samen eens op reis te gaan. 'Ik moet er eens tussenuit', vertelde hij mij. Ik ga nu doen wat de familie vraagt en zal hem de eerstvolgende dagen niet bezoeken. Ik wil dat hij volledig herstelt, hij mag hier geen letsels aan overhouden. Van Kamiel hoop ik dat hij het in de toekomst wat kalmer aan zal doen. Ik heb hem er al meermaals op gewezen dat hij meer werk moet doorgeven.' Daarmee verwijst Enrico naar het vele werk dat 76-jarige Kamiel nog altijd doet voor zijn vierdewereldorganisatie Mensen Helpen Mensen. De Keizer reed tot hiertoe nog dagelijks met zijn bestelwagen de streek af op zoek naar gratis kledij en voedsel. Nicole Ringoir, de voorzitter van het Feestcomité, sluit zich aan bij Enrico. 'Ik leef mee met de familie en ik hoop dat hij snel weer beter wordt. En wanneer hij beter is, hoop ik dat hij zal luisteren naar zijn lichaam. Hij heeft al genoeg bewezen dat hij een ijzeren gestel heeft', zegt ze. Burgemeester Ilse Uyttersprot (CD&V) laat weten dat ze vandaag zal informeren naar Keizer Kamiels toestand. 'Ik heb hem alvast veel beterschap gewenst op de voice mail van zijn gsm.' En na allemoal oepen dat alles in orde komt mé em!! _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 18 Jul 2011, 20:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ik kreeg deze namiddag volgende mail van iemand die de 3.944ste stem uitbracht.
In zijn mail stelde hij mij deze vraag. Zijn er supporters die zich geroepen voelen om op deze vraag in te gaan ? Gelieve te reageren via vermelde gsm-nummer of via PB naar mij dan stuur ik naam en e-mailadres door voor wie geinteresseerd is. Beste, Mijn stem is uitgebracht, we staan op de 2e plaats.. lang niet slecht zou ik zou zeggen! Wanneer is dit afgelopen en kennen we definitief resultaat? Mag ik je iets vragen, ik ben onlangs begonnen als financieel projectadviseur voor voornamelijk jonge mensen. Ik heb de mogelijkheid om ambitieuze mensen die ontevreden zijn in hun huidige job of op zoek zijn naar een goede bijverdienste (in bijberoep zoals ikzelf), de kans te geven om na een stageperiode zelfstandig te gaan handelen en adviseren, met heel wat doorgroeimogelijkheden (tijdens de stageperiode verdien je ook al). Specifiek gaat het over mensen adviseren hoe hun toekomstige projecten (zowel particulieren als zelfstandigen) te verwezenlijken op de meest voordelige financiële en fiscale manier. Ze worden volledig gratis professioneel opgeleid met een coach (in mijn team). Jonge vlotte gemotiveerde mensen met minimum een A2 diploma. Ik ben dus conctreet op zoek naar een tweetal mensen (regio Aalst) om rechtstreeks en zelfstandig mee samen te werken en mijn team uit te breiden. Indien je iemand kent die hier interesse in heeft mag je mij hun telefoonnr. bezorgen en kunnen we eens afspreken in Aalst om dit in detail te gaan bespreken. Mijn doelgroep : jonge mensen tussen 22 en 30 jaar Alvast bedankt en hopelijk winnen de ajoinen! Met vriendelijke groeten gsm : 0476/507.209 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Jul 2011, 23:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ziet er vooral niet louche uit, precies Hamburg-Manheimer toestanden...
|
| 20 Jul 2011, 1:00 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Jeroen schreef: Ziet er vooral niet louche uit, precies Hamburg-Manheimer toestanden... De laatste 2-3jaren krijg ik het ene telefoontje na het andere van ex-klasgenoten die op deze manier iets proberen bijverdienen. Zoals Jeroen zegt komt het meestal nogal louche over. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 20 Jul 2011, 6:49 |
|
|
The Blackwans schreef: Jeroen schreef: Ziet er vooral niet louche uit, precies Hamburg-Manheimer toestanden... De laatste 2-3 jaren krijg ik het ene telefoontje na het andere van ex-klasgenoten die op deze manier iets proberen bijverdienen. Zoals Jeroen zegt komt het meestal nogal louche over. Ik ben in bezit van zijn naam en E-mailadres, wat ik wel kwijt kan is dat hij zaalvoetbal speelt in het Aalsterse. Ikzelf val juist uit de doelgroep van 22 tot 30 jarigen ![]() Baader-Meinhof was in de tijd veel erger ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Jul 2011, 7:35 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Onderkroiper schreef: The Blackwans schreef: Jeroen schreef: Ziet er vooral niet louche uit, precies Hamburg-Manheimer toestanden... De laatste 2-3 jaren krijg ik het ene telefoontje na het andere van ex-klasgenoten die op deze manier iets proberen bijverdienen. Zoals Jeroen zegt komt het meestal nogal louche over. Ik ben in bezit van zijn naam en E-mailadres, wat ik wel kwijt kan is dat hij zaalvoetbal speelt in het Aalsterse. Ikzelf val juist uit de doelgroep van 22 tot 30 jarigen ![]() Baader-Meinhof was in de tijd veel erger ![]() kan Hamburg Mannheimer zijn, maar ook iets anders, ivm verzekeringen of de verkoop van één of ander product. Die man laat dan zijn 2 kandidaten werken en hij verdient er aan zonder iets te doen, lijkt veel op het princiepe van piramideverkoop. Ik ken dat wel, heb er in het verleden ook mee te maken gehad en heeft mij alleen maar geld en "ambras" gekost. Oppassen bij iets dergelijks om je medewerking te verlenen. De kunst bestaat erin om zoveel als mogelijk mensen onder jou te laten werken totdat je zelf niets meer hoeft te doen en dik verdient aan het zweet van anderen. _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 20 Jul 2011, 9:24 |
|
| Pagina 658 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 656 657 658 659 660 … 885 Volgende |