| Auteur |
Bericht |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
|
Spees schreef: Ik heb de zaterdag, na de match, nochtans mijn best gedaan me boterhammekes te eten 
De Franky mocht ook ne meer meedoen, de rest van de ploeg had direct geen eten meer :grijns: .
|
| 26 Sep 2005, 14:46 |
|
 |
|
Spees
Nationale Ploeg
|
Bartos schreef: Spees schreef: Ik heb de zaterdag, na de match, nochtans mijn best gedaan me boterhammekes te eten  De Franky mocht ook ne meer meedoen, de rest van de ploeg had direct geen eten meer  .
pas op jong, k peis da mennen teller dees competitie al op 150 minuten sta (3 matchen da k kon meedoen) AH nu gij! 
|
| 26 Sep 2005, 14:58 |
|
 |
|
lot
Miss Forum 2009-2010
|
Spees schreef: pas op jong, k peis da mennen teller dees competitie al op 150 minuten sta (3 matchen da k kon meedoen) AH nu gij! 
hoeveel wast gisteren eigelijk weer? :grijns:
|
| 26 Sep 2005, 14:59 |
|
 |
|
Spees
Nationale Ploeg
|
lot schreef: Spees schreef: pas op jong, k peis da mennen teller dees competitie al op 150 minuten sta (3 matchen da k kon meedoen) AH nu gij!  hoeveel wast gisteren eigelijk weer? 
1-0 voor den Iendracht
|
| 26 Sep 2005, 15:01 |
|
 |
|
lot
Miss Forum 2009-2010
|
Spees schreef: lot schreef: Spees schreef: pas op jong, k peis da mennen teller dees competitie al op 150 minuten sta (3 matchen da k kon meedoen) AH nu gij!  hoeveel wast gisteren eigelijk weer?  1-0 voor den Iendracht
ja zeg, ik had gisteren het gevoel dak naar den b&w stond te zien (met als enigste verschil da den iendracht in tweede nog iets meer punten pakt as den b&w) :grijns:
ik bedoel dus: hoeveel wast zaterdag weer?
|
| 26 Sep 2005, 15:03 |
|
 |
|
Spees
Nationale Ploeg
|
lot schreef: Spees schreef: lot schreef: Spees schreef: pas op jong, k peis da mennen teller dees competitie al op 150 minuten sta (3 matchen da k kon meedoen) AH nu gij!  hoeveel wast gisteren eigelijk weer?  1-0 voor den Iendracht ja zeg, ik had gisteren het gevoel dak naar den b&w stond te zien (met als enigste verschil da den iendracht in tweede nog iets meer punten pakt as den b&w) ik bedoel dus: hoeveel wast zaterdag weer?
in feite wel dus he, den Iendracht heeft gisteren zelfs op 1 match meer ptn gehaald dan wij in een heel seizoen :$ (mor ja dan kon k ook nie veel komen he)
zaterdag was t 0-5, ten minste goale gezien!
|
| 26 Sep 2005, 15:06 |
|
 |
|
Spees
Nationale Ploeg
|
Spees schreef: lot schreef: Spees schreef: lot schreef: Spees schreef: pas op jong, k peis da mennen teller dees competitie al op 150 minuten sta (3 matchen da k kon meedoen) AH nu gij!  hoeveel wast gisteren eigelijk weer?  1-0 voor den Iendracht ja zeg, ik had gisteren het gevoel dak naar den b&w stond te zien (met als enigste verschil da den iendracht in tweede nog iets meer punten pakt as den b&w) ik bedoel dus: hoeveel wast zaterdag weer? in feite wel dus he, den Iendracht heeft gisteren zelfs op 1 match meer ptn gehaald dan wij in een heel seizoen  (mor ja dan kon k ook nie veel komen he) zaterdag was t 0-5, ten minste goale gezien!
MAar da s dan ook enkel en alleen omda de spelers van den Iendracht zelfs sandwichen krijgen na hun match he.. wij moeten t doen me boterhammen, hoe zoude nu zelf zijn?
|
| 26 Sep 2005, 15:07 |
|
 |
|
lot
Miss Forum 2009-2010
|
Spees schreef: MAar da s dan ook enkel en alleen omda de spelers van den Iendracht zelfs sandwichen krijgen na hun match he.. wij moeten t doen me boterhammen, hoe zoude nu zelf zijn?
gij zou liever ne sandwich krijgen die jeaninneke speciaal voor u gesmeerd heeft in haren bruinen outfit he
|
| 26 Sep 2005, 15:10 |
|
 |
|
Spees
Nationale Ploeg
|
lot schreef: Spees schreef: MAar da s dan ook enkel en alleen omda de spelers van den Iendracht zelfs sandwichen krijgen na hun match he.. wij moeten t doen me boterhammen, hoe zoude nu zelf zijn?
gij zou liever ne sandwich krijgen die jeaninneke speciaal voor u gesmeerd heeft in haren bruinen outfit he
da s van tien negen wa engeland bedoelde met die bokes eten.. dan zou k wa aan mijn conditie werken (t weglopen)
|
| 26 Sep 2005, 15:11 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
geachte forummers en ander gespuis,
eindelijk gaat het gebeuren! jawel... na lang wachten kreeg ik vandaag de ultieme bevestiging in mijn mailbox....
op donderdag 13 oktober 2005 speelt amateurploegske Black & White vriendschappelijk (hetgeen op zulke momenten z'n betekenis verliest) tegen de fantastische alom bewonderde Voetbalclub Brandweer Denderleeuw!
Bartos, boris clitoris, en andere getalenteerde klassespelers zullen het rivelinho en co niet gemakkelijk maken en de overwinning (en bijhorende drankbonnekes) niet zomaar weggeven! Rivelinho mag zich tijdens deze match tevens verwachten aan geslepen studs en scheenbenen van niemand minder dan onze eigen Mac the Knife...  dus beste forummers, breng rivelinho nog een laatste groet, he's gonna need it
KOMAAAAAAAAN POMPIIIIIIEEEEEEEEEERRRRRRRRSSSSSSSS!!!!! 
_________________ es da ier e fistjen...
|
| 26 Sep 2005, 23:26 |
|
 |
|
Spees
Nationale Ploeg
|
boris clitoris schreef: geachte forummers en ander gespuis, eindelijk gaat het gebeuren! jawel... na lang wachten kreeg ik vandaag de ultieme bevestiging in mijn mailbox.... op donderdag 13 oktober 2005 speelt amateurploegske Black & White vriendschappelijk (hetgeen op zulke momenten z'n betekenis verliest) tegen de fantastische alom bewonderde Voetbalclub Brandweer Denderleeuw! Bartos, boris clitoris, en andere getalenteerde klassespelers zullen het rivelinho en co niet gemakkelijk maken en de overwinning (en bijhorende drankbonnekes) niet zomaar weggeven! Rivelinho mag zich tijdens deze match tevens verwachten aan geslepen studs en scheenbenen van niemand minder dan onze eigen Mac the Knife...  dus beste forummers, breng rivelinho nog een laatste groet, he's gonna need it KOMAAAAAAAAN POMPIIIIIIEEEEEEEEEERRRRRRRRSSSSSSSS!!!!! 
kan de match nie verlegd worden naar ne maandag of ne vrijdag? da komt beter uit voor mij :grijns:
|
| 26 Sep 2005, 23:31 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
Spees schreef: kan de match nie verlegd worden naar ne maandag of ne vrijdag? da komt beter uit voor mij 
u ziet het beste mensen, ze zitten al met een ei in hun broek bij den Black & White...
je zou natuurlijk voor minder, spelende tegen een schitterend geheel als VC B'weer D'leeuw!
troost u spees, voor mij komt het ook nie zo goe uit ik kan maar nen helft meespelen want k moet nog den nacht gaan werken
|
| 26 Sep 2005, 23:32 |
|
 |
|
Spees
Nationale Ploeg
|
boris clitoris schreef: Spees schreef: kan de match nie verlegd worden naar ne maandag of ne vrijdag? da komt beter uit voor mij  u ziet het beste mensen, ze zitten al met een ei in hun broek bij den Black & White... je zou natuurlijk voor minder, spelende tegen een schitterend geheel als VC B'weer D'leeuw! troost u spees, voor mij komt het ook nie zo goe uit ik kan maar nen helft meespelen want k moet nog den nacht gaan werken
t is dan ook voor dienen andere helft da wij t meeste schrik hebben he boris 
|
| 26 Sep 2005, 23:37 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
ajejai, ik word hier serieus geprikkeld door de tegenpartij en ik sta niet in voor de gevolgen  :boks: :boks:
|
| 26 Sep 2005, 23:40 |
|
 |
|
Spees
Nationale Ploeg
|
da s nie zo erg, ik zal wel op de bank zitten en bokes eten ondertussen :)
|
| 26 Sep 2005, 23:55 |
|
|