|
|
| Pagina 662 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 660 661 662 663 664 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Schepper schreef: supersossis schreef: Schepper schreef: Van waar die vooringenomenheid ? ![]() als ge eens naar den tv kijkt ziet ge waarom hij dat zo typt....omdat het wel degelijk om dat soort "echte britten" weeral gaat....een zinnetje als dit , 'ze gingen vreedzaam protesteren maar s'avonds gooiden ze met stenen en molotovcoctails,plunderden winkels ,vernielden ruiten van de hele buurt en stichtten brand' zeggen daar al genoeg he...en dan ziet ge er daar een paar in bekende basketuitrusting met toegetrokken kap van het afrikaanse type en lopende in pijama's of lederen jasje met gekruld haar en ne langen zwarten baard tussenlopen ....denk niet dat dit de britten zijn zoals wij ze altijd gekend hebben zeker , dus waarom die vraag eigenlijk? moet de waarheid achter wie het was weer verzwegen worden en waarom dan? de mensen zijn niet stom he..... Ik weit da wel zelle copaing. Ik kaan DavidSeal persoeinlèk. Da was just om em ewa te kloeiten. ![]() jommer ela...ne mens zo kloten... mag niet he ![]() |
| 07 Aug 2011, 22:17 |
|
|
Nationale Ploeg
En ik zei zaterdag (voor hun vertrek naar Lloret) nog tegen mijn ouders dat ze braaf moesten zijn op vakantie. En dan lees je dit in de krant ...
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 110808_183 http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisnieuw ... sten.dhtml _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 08 Aug 2011, 20:47 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Voor de liefhebbers van het Vlaamse Lied:
Op vrijdag 02/09/2011 organiseert SK Herdersem terug zijn muzikale happening: Optredens van Gino Verano, Udo, Paul Severs en Christoff! Start optredens: vanaf 21u Inkom 12€ aan de kassa, 10€ in voorverkoop. Harding - Herdersem. Ambiance verzekerd! _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 08 Aug 2011, 21:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Ik ga voor het optreden van Gino Verano
(wie is da man???) |
| 08 Aug 2011, 22:01 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Jan schreef: Ik ga voor het optreden van Gino Verano (wie is da man???)http://www.ginoverano.be/ => ziet er erg uit ma em misstaat ni echt op de affiche. ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 08 Aug 2011, 22:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Verbechio schreef: Jan schreef: Ik ga voor het optreden van Gino Verano (wie is da man???)http://www.ginoverano.be/ => ziet er erg uit ma em misstaat ni echt op de affiche. ![]() OMG, ik blijf thuis! ![]() |
| 08 Aug 2011, 22:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Gino Verano is hier een jaarljkse hit op de kermis in Erondegem.
Hij brengt met geweldig veel zwier en genre de grootste vlaamse hits, en ook enkel eigen 'creaties'. Er is ook altijd een knap standje met fan-artikelen zoals een kussen met foto van hem, een notitieboekje, balpennen, ... Die kerel is gewoon een garantie op een fantastische avond. Je lacht je een kriek. Deze zouden ze eigenlijk op den Eendracht vragen voor na de match Kortom, volgens mij gaat dit om een grootse vlaamse hitsensatie, en moet hij enkel nog ontdekt worden. En voor de fans van het Vlaamse lied : 27 augustus : avondcritierium in Oordegem met ik dacht Sam Gooris, Yves Severs en Bart Kaell. Er komt nog een klepper maar die kan ik me niet meer herinneren. Dit alles gratis en voor niets op het dorpsplein in Oordegem. |
| 09 Aug 2011, 8:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Stijn schreef: Gino Verano is hier een jaarljkse hit op de kermis in Erondegem. Hij brengt met geweldig veel zwier en genre de grootste vlaamse hits, en ook enkel eigen 'creaties'. Er is ook altijd een knap standje met fan-artikelen zoals een kussen met foto van hem, een notitieboekje, balpennen, ... Die kerel is gewoon een garantie op een fantastische avond. Je lacht je een kriek. Deze zouden ze eigenlijk op den Eendracht vragen voor na de match Kortom, volgens mij gaat dit om een grootse vlaamse hitsensatie, en moet hij enkel nog ontdekt worden. En voor de fans van het Vlaamse lied : 27 augustus : avondcritierium in Oordegem met ik dacht Sam Gooris, Yves Severs en Bart Kaell. Er komt nog een klepper maar die kan ik me niet meer herinneren. Dit alles gratis en voor niets op het dorpsplein in Oordegem. allen daarheen , gegarandeerd volks vermaak ! ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 09 Aug 2011, 9:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
|
| 09 Aug 2011, 9:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Ze zijn ginder in Londen ook goed bezig...
|
| 09 Aug 2011, 15:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Zienaa schreef: Ze zijn ginder in Londen ook goed bezig... Tja het zijn overwegend "nieuwe" Britten. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 09 Aug 2011, 15:28 |
|
|
forumlegende
Och, hier zijn we dat gewoon eh, in Molenbeek en omstreken bekogelen ze zelfs de brandweer met stenen...
![]() |
| 09 Aug 2011, 15:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
tympanum2 schreef: Och, hier zijn we dat gewoon eh, in Molenbeek en omstreken bekogelen ze zelfs de brandweer met stenen... ![]() Ja, gisteren collega-branweerman gehoord (hij is wel beroeps) en hij vertelde me dat hij voor het eerst dacht aan stoppen, met wat hij nu meemaakte. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 09 Aug 2011, 15:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
tympanum2 schreef: Och, hier zijn we dat gewoon eh, in Molenbeek en omstreken bekogelen ze zelfs de brandweer met stenen... ![]() Ik vraag me toch ook af wat die gasten daarmee denken te bereiken . Tis simpel hé, steek iedereen die den brandweer probeert tegen te werken 10 jaar in den bak voor poging tot moord (want dat is het toch hé), het zal rap gedaan zijn dan.Ik vind trouwens dat er soms toch heel laks opgetreden wordt. Als ge ziet wat die mannen in Londen allemaal mogen zeg. Nen hoop krapuul pakt daar gewoon de stad over. Zet daar het leger op in en laat ze er met scherp op schieten. Na een week zijn de straten opgekuist en is de wereld een betere plaats. |
| 09 Aug 2011, 15:49 |
|
|
Ancien
Bartos schreef: tympanum2 schreef: Och, hier zijn we dat gewoon eh, in Molenbeek en omstreken bekogelen ze zelfs de brandweer met stenen... ![]() Ik vraag me toch ook af wat die gasten daarmee denken te bereiken . Tis simpel hé, steek iedereen die den brandweer probeert tegen te werken 10 jaar in den bak voor poging tot moord (want dat is het toch hé), het zal rap gedaan zijn dan.Ik vind trouwens dat er soms toch heel laks opgetreden wordt. Als ge ziet wat die mannen in Londen allemaal mogen zeg. Nen hoop krapuul pakt daar gewoon de stad over. Zet daar het leger op in en laat ze er met scherp op schieten. Na een week zijn de straten opgekuist en is de wereld een betere plaats. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 09 Aug 2011, 15:54 |
|
| Pagina 662 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 660 661 662 663 664 … 885 Volgende |