|
|
| Pagina 665 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 663 664 665 666 667 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Nee das juist, maar er zijn toch OPVALLEND VEEL problemen met onze DONKERGEKLEURDE medemensen...
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 26 Aug 2011, 19:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Misschien wel, maar wat de relevantie daarvan is in wat een gezinsdrama lijkt te zijn, is mij niet echt duidelijk.
|
| 26 Aug 2011, 19:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Oooh, ik heb het niet over dit drama alleen hoor.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 26 Aug 2011, 19:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
malder schreef: Misschien wel, maar wat de relevantie daarvan is in wat een gezinsdrama lijkt te zijn, is mij niet echt duidelijk. Wel, mijn beste, ik zal het je een keer uitleggen zie: IK zelf heb 4 jaar in die omgeving gewoond, meer bepaald in de wijk achter de oude Vismijn. Om een lang verhaal kort te maken: ik, als aalstenaar, ben daar dus na vier jaar gekloot te zijn geweest, ingebroken in mijn appt, auto beschadigd, drugdealers op straat op klaarlichte dag, intimidatie door onze donker gekleurde vrienden, vechtpartijen op straat uit zattigheid, nachtlawaai: die leven op straat tegen als 't donker begint te worden, als aalstenaar moe je dus 's avonds niet meer buitenkomen, want je riskeert zonder portemonnee en kleren thuis te komen. Eens dat ze met een wat groter aantal zijn , en dat zijn ze , want op 't stadhuis steken ze die gasten allemaal in dezelfde wijken over 't woater, as ge mè begrept niwaar, dan voelen ze zich sterk en hebde gij niks meer in de pap te brokken, zij stellen daar de wet. En als ge dan toch ne keer naar de politie belt omdat de stoppen aan het doorslaan zijn, dan krijg je als reaktie dat ik hen niet meer daarvoor moet oproepen, zij hebben wel wat anders te doen, je moet ze gewoon negeren, dat is het beste voor iedereen zeggen ze. Trouwens, "mijn shift zit er op en ik ga naar huis", dat krijg je op je bakkes gegooid. Versta je nu mijn reaktie? _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 26 Aug 2011, 19:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Ik versta dat zeker, maar in dit geval gaat het om een gezinsdrama (toch voor zover we weten). Dat is toch een heel andere vorm van criminaliteit die in elke laag van de bevolking plaatsvindt, jammer genoeg.
|
| 26 Aug 2011, 20:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
zwetzat schreef: malder schreef: Misschien wel, maar wat de relevantie daarvan is in wat een gezinsdrama lijkt te zijn, is mij niet echt duidelijk. Wel, mijn beste, ik zal het je een keer uitleggen zie: IK zelf heb 4 jaar in die omgeving gewoond, meer bepaald in de wijk achter de oude Vismijn. Om een lang verhaal kort te maken: ik, als aalstenaar, ben daar dus na vier jaar gekloot te zijn geweest, ingebroken in mijn appt, auto beschadigd, drugdealers op straat op klaarlichte dag, intimidatie door onze donker gekleurde vrienden, vechtpartijen op straat uit zattigheid, nachtlawaai: die leven op straat tegen als 't donker begint te worden, als aalstenaar moe je dus 's avonds niet meer buitenkomen, want je riskeert zonder portemonnee en kleren thuis te komen. Eens dat ze met een wat groter aantal zijn , en dat zijn ze , want op 't stadhuis steken ze die gasten allemaal in dezelfde wijken over 't woater, as ge mè begrept niwaar, dan voelen ze zich sterk en hebde gij niks meer in de pap te brokken, zij stellen daar de wet. En als ge dan toch ne keer naar de politie belt omdat de stoppen aan het doorslaan zijn, dan krijg je als reaktie dat ik hen niet meer daarvoor moet oproepen, zij hebben wel wat anders te doen, je moet ze gewoon negeren, dat is het beste voor iedereen zeggen ze. Trouwens, "mijn shift zit er op en ik ga naar huis", dat krijg je op je bakkes gegooid. Versta je nu mijn reaktie? Dit kan ik voor de volle 100% beamen, mijn ouders wonen daar ook in de buurt en een goede nachtrust komt daar maar zelden voor. En als je de flikken belt dan komen ze wel (2 uur later evenwel), ze rijden voorbij (stoppen zelfs niet, laat staan dan ze uit hun "veilige" combi komen), het lawaai houdt 2 minuten op en herbegint dan weer. Maar ja, we moeten verdraagzaam zijn zeker. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 26 Aug 2011, 21:55 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
malder schreef: Ik versta dat zeker, maar in dit geval gaat het om een gezinsdrama (toch voor zover we weten). Dat is toch een heel andere vorm van criminaliteit die in elke laag van de bevolking plaatsvindt, jammer genoeg. jaat maar als ge de verhalen leest, is de reactie meer dan normaal. kvrees dat het een situatie is die vroeg of later overal wel es zal ontploffen ... _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 26 Aug 2011, 22:51 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
probleem ligt volgens mij niet bij de flikken,die mannen weten ook dat als ze iemand oppakken voor een "klein" verdrijf ze toch direct vrij zijn,en achteraf worden ze daar nog mee uitgelachen
de mannen weten dat er straffeloosheid is voor zulke zaken moesten ze drugs legaal verkopen dan zijn bijna al hun inkomsten weg,het is het probleem verleggen natuurlijk want een job zoeken gaan die dealers niet doen heb er vroeger een paar gekend,die zeiden vlakaf dat ze er 1000€/week mee verdienden en als ze gepakt werden efkes den bak in en terug beginnen |
| 27 Aug 2011, 0:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
acrid schreef: probleem ligt volgens mij niet bij de flikken,die mannen weten ook dat als ze iemand oppakken voor een "klein" verdrijf ze toch direct vrij zijn,en achteraf worden ze daar nog mee uitgelachen de mannen weten dat er straffeloosheid is voor zulke zaken moesten ze drugs legaal verkopen dan zijn bijna al hun inkomsten weg,het is het probleem verleggen natuurlijk want een job zoeken gaan die dealers niet doen heb er vroeger een paar gekend,die zeiden vlakaf dat ze er 1000€/week mee verdienden en als ze gepakt werden efkes den bak in en terug beginnen as ge die gastjes van nauwelijks 18 jaar in de straat ziet passeren in een mercedes of bmw van 35000, dan weet je wel wie daar rijdt, vooral als ze tegen 10 per uur rijden en er 3 man in zit en om de 20 meter stoppen in het midden van de straat, ik heb ooit meegemaakt op klaarlichte dag in mijn straat onder mijn balkon van mijn appt dat de drugpakketjes open en bloot werden verhandeld, dan zie je daar geen enkele politieagent, maar o wee als je te dicht op de hoek van de straat parkeert met je auto: er zal gegarandeerd een bonnetje aan de ruitenwissers hangen. Oilsjt, een schoen stad om in te leven) _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 27 Aug 2011, 0:35 |
|
|
acrid schreef: probleem ligt volgens mij niet bij de flikken,die mannen weten ook dat als ze iemand oppakken voor een "klein" verdrijf ze toch direct vrij zijn,en achteraf worden ze daar nog mee uitgelachen de mannen weten dat er straffeloosheid is voor zulke zaken moesten ze drugs legaal verkopen dan zijn bijna al hun inkomsten weg,het is het probleem verleggen natuurlijk want een job zoeken gaan die dealers niet doen heb er vroeger een paar gekend,die zeiden vlakaf dat ze er 1000€/week mee verdienden en als ze gepakt werden efkes den bak in en terug beginnen as ge die gastjes van nauwelijks 18 jaar in de straat ziet passeren in een mercedes of bmw van 35000, dan weet je wel wie daar rijdt, vooral als ze tegen 10 per uur rijden en er 3 man in zit en om de 20 meter stoppen in het midden van de straat, ik heb ooit meegemaakt op klaarlichte dag in mijn straat onder mijn balkon van mijn appt dat de drugpakketjes open en bloot werden verhandeld, dan zie je daar geen enkele politieagent, maar o wee als je te dicht op de hoek van de straat parkeert met je auto: er zal gegarandeerd een bonnetje aan de ruitenwissers hangen. Oilsjt, een schoen stad om in te leven) _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 27 Aug 2011, 0:35 |
|
|
Vaste Waarde
'Er is een familiedrama gebeurd in Aalst'... ohnee, dat zoiets kan gebeuren. Wat erg.
'Er is een familiedrama gebeurd in Aalst....het zijn zwarte'.... Achja,erg, maar het verwondert mij niet want die dealen en pikken toch. Het is maar hoe men het bekijkt zeker? |
| 27 Aug 2011, 12:29 |
|
|
voorbijganger schreef: 'Er is een familiedrama gebeurd in Aalst'... ohnee, dat zoiets kan gebeuren. Wat erg. 'Er is een familiedrama gebeurd in Aalst....het zijn zwarte'.... Achja,erg, maar het verwondert mij niet want die dealen en pikken toch. Het is maar hoe men het bekijkt zeker? ach, weet je wat?, als je er 4 jaar tussen gewoond hebt, dan piept ge anders _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 27 Aug 2011, 12:33 |
|
|
Vaste Waarde
zwetzat schreef: voorbijganger schreef: 'Er is een familiedrama gebeurd in Aalst'... ohnee, dat zoiets kan gebeuren. Wat erg. 'Er is een familiedrama gebeurd in Aalst....het zijn zwarte'.... Achja,erg, maar het verwondert mij niet want die dealen en pikken toch. Het is maar hoe men het bekijkt zeker? ach, weet je wat?, als je er 4 jaar tussen gewoond hebt, dan piept ge anders Ik spreek toch niet alleen daarover? Het is gewoon een vaststelling. 'Moslims met hun dwaze hoofddoeken en hun Allah. Enkel maar bommen leggen en vernielen.' Kom, laat ons naar de kerk gaan waar alles goed is en niets fout gebeurd'. Geen enkel ras of huidskleur of geloof is beter of slechter is dan het andere. Maar sommigen (en opnieuw, ik spreek in algemeenheden) leven echt nog in de illusie dat enkel blanken het superieure ras is en al de rest criminelen zijn en minderwaardig. Jammer gewoon om vast te stellen dat het na al die jaren (en dat is al een pak) niks veranderd is. Ze vinden een oplossing om een ruimtestation te bouwen in de ruimte. Ze kunnen dieren klonen en organen vervangen en herstellen. Maar het is blijkbaar onmogelijk om gewoon mensen te laten samenleven. Dat is jammer. Maar het is nu zo en zal altijd zo wel blijven. |
| 27 Aug 2011, 12:46 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Ik versta het toch ook ni goe ze... Twee kindjes worden vermoord, maar aangezien het Afrikaanse kindjes zijn is de reactie "ah, twaren zwette, dan is't niks"
en ok, meer dan waarschijnlijk hebben de ouders er iets mee te maken, maar wat die mensen hun huidskleur ermee te maken heeft versta ik ni ze. Want Belgische kinderverkrachters/ -mishandelaars, die bestaan ni he... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 27 Aug 2011, 13:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Vicky schreef: Ik versta het toch ook ni goe ze... Twee kindjes worden vermoord, maar aangezien het Afrikaanse kindjes zijn is de reactie "ah, twaren zwette, dan is't niks" en ok, meer dan waarschijnlijk hebben de ouders er iets mee te maken, maar wat die mensen hun huidskleur ermee te maken heeft versta ik ni ze. Want Belgische kinderverkrachters/ -mishandelaars, die bestaan ni he... |
| 27 Aug 2011, 13:42 |
|
| Pagina 665 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 663 664 665 666 667 … 885 Volgende |