|
|
| Pagina 1 van 2 |
[ 17 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Tijd op het forum
Sinds wanneer hebben jullie de weg naar het (toenmalig officiele) forum gevonden ?
Ikzelf zou niet meer weten wanneer dat juist was, maar twas in ieder geval nog VOOR het lycos forum, het zogenaamde ezboard forum (man dat was pas misérie :lachen: ) |
| 12 Apr 2006, 17:58 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Bericht Re: Tijd op het forum
Jeroen schreef: Ikzelf zou niet meer weten wanneer dat juist was, maar twas in ieder geval nog VOOR het lycos forum, het zogenaamde ezboard forum (man dat was pas misérie )lycos was erg maar ezboard was inderdaad nog 100 000 keren ambetanter en da was daar eigelijk regelmatig keer ambras anathema zat denk ek ook al op da forum en helga zittend gat ofzo ook (kzou nog altijd nie weten wie da is) |
| 12 Apr 2006, 18:00 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Daar heb ik allemaal geen gedacht van, maar het was denk ik het voorlaatste of laatste seizoen in eerste ...(toen nog onder de naam 'iendracht forever')
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 12 Apr 2006, 18:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik ben voor het eerst beginnen forummen op het lycos-forum ... waarna ik de opgelopen achterstand snel goedgemaakt heb :grijns: .
|
| 12 Apr 2006, 18:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ik weet nog van in den tijd dat Helga en Lee vaneigenst de bekendste forummers waren. Ben het forum beginnen volgen toen De Cock hier toegekomen is.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Apr 2006, 15:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
placietjen schreef: ik weet nog van in den tijd dat Helga en Lee vaneigenst de bekendste forummers waren. Ben het forum beginnen volgen toen De Cock hier toegekomen is. Huh, Lee Vaneigest ??? :grijns: :grijns: Nooit van gehoord ! |
| 13 Apr 2006, 15:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
placietjen schreef: ik weet nog van in den tijd dat Helga en Lee vaneigenst de bekendste forummers waren. Ben het forum beginnen volgen toen De Cock hier toegekomen is. Ah hier ze onze fransman, het luilekker leventje al goe gewoon zeker :grijns: Wanneer komde nu precies terug? sorry voor den off-topic |
| 13 Apr 2006, 15:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
31 mei ongeveer zen ik voor goed terug in het zonnige België :snif: :snif:
maar ik kom rond den 27ste april ook al eens een weekje terug _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Apr 2006, 15:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
placietjen schreef: 31 mei ongeveer zen ik voor goed terug in het zonnige België maar ik kom rond den 27ste april ook al eens een weekje terug
as ge uw jaar overdoet, moogde dan ginder nie wa blijven? :grijns: |
| 13 Apr 2006, 15:12 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Oilsjt Vaneigest schreef: placietjen schreef: ik weet nog van in den tijd dat Helga en Lee vaneigenst de bekendste forummers waren. Ben het forum beginnen volgen toen De Cock hier toegekomen is. Huh, Lee Vaneigest ??? Nooit van gehoord ! Zou ge nie beter uwe nick terug veranderen in iets anders? |
| 13 Apr 2006, 15:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Spees schreef: Oilsjt Vaneigest schreef: placietjen schreef: ik weet nog van in den tijd dat Helga en Lee vaneigenst de bekendste forummers waren. Ben het forum beginnen volgen toen De Cock hier toegekomen is. Huh, Lee Vaneigest ??? Nooit van gehoord ! Zou ge nie beter uwe nick terug veranderen in iets anders? Awel, ik slaag er niet in want anders was het nu al Gijzegem Vaneigest geweest :grijns: |
| 13 Apr 2006, 15:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Oilsjt Vaneigest schreef: Spees schreef: Oilsjt Vaneigest schreef: placietjen schreef: ik weet nog van in den tijd dat Helga en Lee vaneigenst de bekendste forummers waren. Ben het forum beginnen volgen toen De Cock hier toegekomen is. Huh, Lee Vaneigest ??? Nooit van gehoord ! Zou ge nie beter uwe nick terug veranderen in iets anders? Awel, ik slaag er niet in want anders was het nu al Gijzegem Vaneigest geweest ![]() ne mens geraakt er op den duur niemeer wijs uit vaneigenst :grijns: bart en consoorten kan da, ge moet hen da maar is PB-en ![]() |
| 13 Apr 2006, 15:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Spees schreef: Oilsjt Vaneigest schreef: Spees schreef: Oilsjt Vaneigest schreef: placietjen schreef: ik weet nog van in den tijd dat Helga en Lee vaneigenst de bekendste forummers waren. Ben het forum beginnen volgen toen De Cock hier toegekomen is. Huh, Lee Vaneigest ??? Nooit van gehoord ! Zou ge nie beter uwe nick terug veranderen in iets anders? Awel, ik slaag er niet in want anders was het nu al Gijzegem Vaneigest geweest ![]() ne mens geraakt er op den duur niemeer wijs uit vaneigenst bart en consoorten kan da, ge moet hen da maar is PB-en ![]() Ik zal dan direct van u Spaashaas maken ook :grijns: . |
| 13 Apr 2006, 15:34 |
|
|
:lachen: :lachen: :lachen:
spaashaas: doen gewoon ! ![]() |
| 13 Apr 2006, 15:35 |
|
|
|
Kan me niet meer herinneren hoelang ik al ronddool op jullie forum :grijns:
(veel te lang, kwestie van jullie voor te zijn ) |
| 13 Apr 2006, 15:43 |
|
| Pagina 1 van 2 |
[ 17 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 Volgende |