|
|
| Pagina 1 van 5 |
[ 67 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Eendracht team vd eeuw
Hieronder mijn favoriete elftal. Formatie is een 4-4-2:
de schrijver johan dierickx milko derijck okpara droeven luc limpens vanderhaeghe chunga van petegem de bilde mandiangu bank: van wilderode, vanderhoorn,moortgat, el fahem |
| 18 Mei 2006, 10:12 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
mijn: (met enkel spelers die ik allemaal zelf heb zien passeren bij ea)
vladan kujovic koen de vleeschouwer stefan van riel godwin okpara fred vanderhoorn harald meyssen alexandre de oliveira yves vanderhaeghe predrag filipovic peter lassen gilles de bilde (toen deze spelers individueel op hun hoogtepunt waren , en ge beziet dan dit elftal, dan zouden die beter zijn dan de huidige rode duivels |
| 18 Mei 2006, 10:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Geen gemakkelijke, ik ga wel enkel spelers opstellen die ik zelf zien spelen heb en ik ga er mijn hoofd niet over breken welke spelers nog in de vorige eeuw en al in deze eeuw vielen, dus het zou kunnen dat er ergens ene tussenzit van dezen eeuw, mor soit, mijn elftal zou er ongeveer zo uitzien.
GK: Vladan Kujovic D R: Koen De Vleeschouwer D L: Peter Van Der Heyden D C: Godwin Okpara D C: Florian Urban M R: Kris Temmerman M L: Harald Meyssen M C: Yves Vanderhaeghe M C: Peter Van Wambeke A C: Gilles De Bilde A C: Peter Lässen Bank: Philippe Vande Walle, Olivier Lamberg, Fred Van Der Hoorn, Steve Cooreman, Predrag Filipovic, Geoffrey Claeys, Edwin Van Ankeren. Misschien ben ik er wel nog vergeten hoor, ik heb er hier dan ook zoveel de revue zien passeren, dan denk ik b.v. ook nog aan iemand als Kristof Kestens of Georges Arts, maar soit, we kunnen ze er niet allemaal inzetten hé. |
| 18 Mei 2006, 10:22 |
|
|
Scholier
Moeilijk .... zoveel keuze :coolen:
Ik kom kijken vanaf seizoen 1990-1991 en heb dus besloten om enkel spelers vanaf toen te kiezen, niet die "van horen zeggen" :coolen: DM Vladan Kujovic VR Wim De Wolf VC Fred Van Der Hoorn VC Godwin Okpara VL Pedrag Filipovic MC Peter Van Wambeke MC Luc Limpens MC Harald Meyssen SP Peter Lassen SP Gilles De Bilde SP Edi Krncevic ik speel liever 4-3-3 :grijns: :grijns: |
| 18 Mei 2006, 10:24 |
|
|
Freak
ik was Salvador nog vergeten in mijn basisploeg. Nooit zien spelen maar het kan niet anders dat dat DE spits van de eeuw moet zijn!!! Iedereen spreekt daar met verbazing over.
|
| 18 Mei 2006, 10:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
filipeveraert schreef: ik was Salvador nog vergeten in mijn basisploeg. Nooit zien spelen maar het kan niet anders dat dat DE spits van de eeuw moet zijn!!! Iedereen spreekt daar met verbazing over. Vergeet niet dat Salvador met Aalst nooit in eerste speelde, het was dus toch nog op een ander niveau dan dat waarop De Bilde, Van Ankeren en Lässen hun kunsten toonden. Al gelijk wat De Bilde achteraf gedaan heeft en of ge er nog moet van weten of niet, als je eerlijk en objectief bent, kan je eigenlijk niet anders dan stellen dat geen enkele andere spits hier ooit meer bereikte dan Gilles De Bilde hé. Evenals geen enkele ploeg hier meer bereikte dan die van het seizoen 1994 - 1995 (en ook nog wat die van een seizoen later natuurlijk). |
| 18 Mei 2006, 10:32 |
|
|
forumlegende
Mja De Bilde kon nog veel groter geworden zijn maar zen stoemeteiten...Voor Lassen heb ik het nooit gehad, goeie spits hoor wat goals betreft maar technisch te beperkt vond ik, net als Lauwers indertijd...
|
| 18 Mei 2006, 10:50 |
|
|
tympanum2 schreef: Mja De Bilde kon nog veel groter geworden zijn maar zen stoemeteiten...Voor Lassen heb ik het nooit gehad, goeie spits hoor wat goals betreft maar technisch te beperkt vond ik, net als Lauwers indertijd... Mja, Lässen maakte zich hier natuurlijk onsterfelijk door ons bijna op zijn eentje in eerste klasse te houden in 1997. |
| 18 Mei 2006, 10:53 |
|
|
forumlegende
Mijn favoriete elf, daarom niet de 11 beste spelers...
Vladan Kujovic Milco Derijck William Stallaert Godwin Okpara Florian Urban Moses Chunga Francesco Ferrera Peter Van Wambeke Geert Van Roy (mijn absolute favoriet speler!!) Mamana-Neto Salvador Gilles De Bilde |
| 18 Mei 2006, 10:54 |
|
|
Freak
ik weet nog een anekdote van Milko Derijck. De keeper van d'ander ploeg shot uit. In een omgeving van 10 meter genen tegenstander rond de Milko. De Milko kopt hem buiten, en wie steekt er zijn hand omhoog voor wie den bal is???!!! Inderdaad de Milko !!!
|
| 18 Mei 2006, 10:58 |
|
|
forumlegende
Van Roy maakte ooit de 0-1 winning goal op een toen ongenaakbaar KV Mechelen. Die goal was zo mooi dat ik hem nooit meer vergeet.
Ook Salvador maakte een aantal beauties o.a. een halve volley van aan de hoek van de backlijn thuis tegen Patro Eisden als ik mij niet vergis! |
| 18 Mei 2006, 11:01 |
|
|
forumlegende
Van Roy maakte ooit de 0-1 winning goal op een toen ongenaakbaar KV Mechelen. Die goal was zo mooi dat ik hem nooit meer vergeet.
Ook Salvador maakte een aantal beauties o.a. een halve volley van aan de hoek van de backlijn thuis tegen Patro Eisden als ik mij niet vergis! |
| 18 Mei 2006, 11:01 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bartos schreef: tympanum2 schreef: Mja De Bilde kon nog veel groter geworden zijn maar zen stoemeteiten...Voor Lassen heb ik het nooit gehad, goeie spits hoor wat goals betreft maar technisch te beperkt vond ik, net als Lauwers indertijd... Mja, Lässen maakte zich hier natuurlijk onsterfelijk door ons bijna op zijn eentje in eerste klasse te houden in 1997. ik heb het eigenlijk net wel voor van die oerzuivere diepe spitsen die er alleen staan om goals te maken. die had echt ne neus voor doelpunten en had een schitterend positiespel.. in de zone van de waarheid stond hij altijd op de juiste plaats. zoals bartos zegt, hij heeft er ons quasi op zijn eentje ingehouden dat jaar. |
| 18 Mei 2006, 11:03 |
|
|
Nationale Ploeg
elke ploeg waar chunga niet instaat, deugt niet.
Ik had het vroeger als kleine kastaar ook voor theodoro zakkas! |
| 18 Mei 2006, 11:21 |
|
|
forumlegende
Inderdaad heel goeie speler Zakas, zeer snel en altijd de individuele actie maken!
|
| 18 Mei 2006, 11:22 |
|
| Pagina 1 van 5 |
[ 67 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende |