|
|
| Pagina 1 van 6 |
[ 83 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bericht Blokken
Hey hey hey!
Enkele maanden geleden heb ik meegedaan aan Blokken! En vrijdag is het eindelijk zover: het wordt uitgezonden!!! Voor alle supporters: ja, ik heb een goed woordje gedaan voor mijn ploeg!!! En idd ja, ik heb een steek moeten incasseren hierover van den Ben... Ik zou zeggen: iedereen kijken vrijdag en zeker vanaf het begin, want al in de intro maak ik brandhout van mijn tegenstander!
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 22 Mei 2006, 16:27 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Bericht Re: Blokken
Vicky schreef: Hey hey hey! Ik zou zeggen: iedereen kijken vrijdag en zeker vanaf het begin, want al in de intro maak ik brandhout van mijn tegenstander! ![]() wa moet ik mij daarbij voorstellen? rellen in blokken? en wij zijn nie mogen komen supporteren ofzo da had anders nog de max geweest me ne gansen bus komen supporteren voor u en den trommel enzo mee ook he :grijns: |
| 22 Mei 2006, 16:34 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
lot schreef: Vicky schreef: Hey hey hey! Ik zou zeggen: iedereen kijken vrijdag en zeker vanaf het begin, want al in de intro maak ik brandhout van mijn tegenstander! ![]() wa moet ik mij daarbij voorstellen? rellen in blokken? en wij zijn nie mogen komen supporteren ofzo da had anders nog de max geweest me ne gansen bus komen supporteren voor u en den trommel enzo mee ook he ![]() Had idd super geweest! Maar twas op een maandag, dus denk ni dat er velen tijd zouden gehad hebben! Maar soit: ik had nu ook supporters mee hoor, al waren het er geen van de voetbal... Over die rellen: ik zeg niks, kijk gewoon! Maar ik garandeer je dat je met de intro zal fier zijn op mij! Ik was het ook op mezelf, al zeg ik het zelf! Oh ja, over supporters gesproken: donderdag is de uitzending met Pieter Merlier, keeper Zulte-Waregem! Hij had een hoop supporters mee (allemaal zotten naar mijn mening), maar 't was wel plezierig... Ik moest wachten tot de laatste opname van de dag, dus ik heb daar gans de dag rondgehangen en we hebben ons nog goed geamuseerd met de Pieter ze! En als je donderdag kijkt, weet je dan ook tegen wie ik vrijdag speel... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 22 Mei 2006, 16:39 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
Om welk uur is dat é :coolen:
_________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 22 Mei 2006, 17:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Vicky schreef: uitzending met Pieter Merlier, keeper Zulte-Waregem! Hij had een hoop supporters mee (allemaal zotten naar mijn mening), maar 't was wel plezierig... Ik moest wachten tot de laatste opname van de dag, dus ik heb daar gans de dag rondgehangen en we hebben ons nog goed geamuseerd met de Pieter ze! En als je donderdag kijkt, weet je dan ook tegen wie ik vrijdag speel... Vicky
Azo nen kloteref, das gewoon niet eerlijk mon, ejk wur mee ont aftellen en 't woare zeker mier tonst die 2 minuten extra tijd zu maar den op zen echt West Vlaams ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Mei 2006, 17:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ge kunt allemaal komen supporteren als ik mag meedoen aan Blokken, in Juni moet ik ergens preselecties doen :grijns:
|
| 22 Mei 2006, 19:02 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
hehe na gok toch zeker kijken zelle
|
| 22 Mei 2006, 19:08 |
|
|
Verbechio schreef: hehe na gok toch zeker kijken zelle of meugde nix zeggen ![]() Ik mag da wel zeggen, maar ik wil ni... Als je het wil weten moet je kijken he! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 22 Mei 2006, 21:27 |
|
|
Jeroen schreef: Ge kunt allemaal komen supporteren als ik mag meedoen aan Blokken, in Juni moet ik ergens preselecties doen ![]() Azo tof! Preselecties zijn: 30 vragen beantwoorden. De vragen worden voorgelezen en jij moet het antwoord opschrijven, schrijffouten tellen niet. Dan worden die blaadjes opgehaald en verbeteren ze da. Dan komt die madam terug en zegt ze de namen van wie er mag blijven. De rest mag naar huis: niet geselecteerd. Die die overgebleven zijn moeten een interview gaan doen en dan krijg je de volgende week nen brief of je er bij bent of niet... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 22 Mei 2006, 21:29 |
|
|
Engeland schreef: Om welk uur is dat é Half zeven he... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 22 Mei 2006, 21:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Naar het schijnt moet ge als man wel veeeeeel langer wachten eer ge in een uitzending geraakt dan als vrouw. Ze moeten blijkbaar evenveel vrouwen dan mannen hebben in hun uitzendingen, maar ze hebben veel meer aanvragen om mee te doen van mannen dan van vrouwen. Ik heb eens gehoord dat ge als man gemakkelijk een jaar of twee kunt wachten eer het uwen toer is.
|
| 22 Mei 2006, 22:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bartos schreef: Ik heb eens gehoord dat ge als man gemakkelijk een jaar of twee kunt wachten eer het uwen toer is. :zot: Ikke nie zelle |
| 23 Mei 2006, 9:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dirk schreef: Bartos schreef: Ik heb eens gehoord dat ge als man gemakkelijk een jaar of twee kunt wachten eer het uwen toer is. Ikke nie zelleIk ben ondertussen anderhalf jaar vrijgezel :kwaad: , nog een half jaar en het is eindelijk weer mijnen toer :grijns: . |
| 23 Mei 2006, 9:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bartos schreef: Dirk schreef: Bartos schreef: Ik heb eens gehoord dat ge als man gemakkelijk een jaar of twee kunt wachten eer het uwen toer is. :zot: Ikke nie zelleIk ben ondertussen anderhalf jaar vrijgezel :kwaad: , nog een half jaar en het is eindelijk weer mijnen toer :grijns: . Op toid verwittigen zelle, da we de Civiele Bescheirming kennen optrommelen (vér et oeverstroeimingsgevoar, hiél Denjeraatem vol zandzakken leggen :lachen: ) |
| 23 Mei 2006, 9:47 |
|
|
Dirk schreef: Bartos schreef: Dirk schreef: Bartos schreef: Ik heb eens gehoord dat ge als man gemakkelijk een jaar of twee kunt wachten eer het uwen toer is. Ikke nie zelleIk ben ondertussen anderhalf jaar vrijgezel .Op toid verwittigen zelle, da we de Civiele Bescheirming kennen optrommelen (vér et oeverstroeimingsgevoar, hiél Denjeraatem vol zandzakken leggen )![]() |
| 23 Mei 2006, 9:49 |
|
| Pagina 1 van 6 |
[ 83 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 Volgende |