|
|
| Pagina 1 van 5 |
[ 65 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Bericht De grootste voetbalkwis van Vlaanderen
"De grootste voetbalkwis van Vlaanderen" is een organisatie van 4dizz en wordt gespeeld in 5 voetbalstadions in de 5 Vlaamse provincies. De finale van deze voetbalkwis gaat door in het gloednieuwe sportcomplex van Tubize, en dit met de beste 10 ploegen per provincie, 50 in totaal
Er wordt gespeeld met ploegen van 4 personen. Het inschrijvingsgeld bedraagt 10 euro/persoon per kwisavond (40 euro/ploeg). U kan deelnemen aan meerdere kwisavonden. U krijgt TELKENS U INSCHRIJFT sowieso een toegangsticket voor een wedstrijd van de club waar de quiz plaatsvindt!!! Verder zijn er nog prachtige prijzen voor IEDEREEN en er is een speciale prijs voor de beste vrouwelijke ploeg!!! Het WK van Mexico '86 gaat een rol spelen in deze voetbalkwis, doch ook andere "voetbalvragen" komen ruimschoots aan bod, zodat deze kwis voor IEDEREEN toegankelijk blijft!!!!! Het ludieke zal nooit ver weg zijn in "de grootste voetbalkwis van Vlaanderen", dus ELKE PLOEG maakt kans om deze kwis te winnen ( een minimum aan voetbalkennis is uiteraard vereist, maar met wat gezond verstand EN het nodige geluk kan je heel ver geraken!!!) U kan ook, indien U dat wenst, tijdens de dag van de kwis, een gratis stadionbezoek krijgen. Indien het aantal deelnemers de capaciteit van de zaal in het stadion overschrijdt, kan er in de loop van de dag (een paar uur vroeger) een 2de kwis georganiseerd worden. U zal in dit geval tijdig verwittigd worden!!! Er is voor iedereen voldoende parkeerruimte voorzien. "De grootste voetbalkwis van Vlaanderen" zal gepresenteerd worden door Leo Van der Elst. Het wordt een avondvullend kwisprogramma met medewerking van Ann Hendriks, David Michiels, Phaedra Hoste, Miss Sports Belgium 2006 Sarah De Wulf, e.a. Een speciaal woordje van dank aan: KSV Roeselare, RC Genk, Germinal-Beerschot, Sporting Lokeren, FC Brussels en sportcomplex Tubize voor hun vrijwillig en enthousiaste medewerking. Inschrijvingen en meer informatie http://www.voetbalkwis.be |
| 21 Sep 2006, 12:57 |
|
|
Nationale Ploeg
zeg op-ale, op hoeveel fora ga je daar nu nog reclame voor maken eigenlijk?
![]() |
| 21 Sep 2006, 15:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
anti-reclame wilde zeggen.
Komen verkondigen da er ne quiz is waar Leo presenteert, da s nu ook nie aan klantenbinding doen he |
| 21 Sep 2006, 15:07 |
|
|
Freak
ik kon alvast de vragen al inzien, oa:
- hoeveel trainers versleet eendracht aalst de laatste 10 jaar (ge moogt er 3 naast zitten) - hoeveel keer werd er op peter garré gespuwd in torhout? ... |
| 21 Sep 2006, 15:10 |
|
|
Nationale Ploeg
filipeveraert schreef: ik kon alvast de vragen al inzien, oa: - hoeveel trainers versleet eendracht aalst de laatste 10 jaar (ge moogt er 3 naast zitten) - hoeveel keer werd er op peter garré gespuwd in torhout? ... ik heb al eens een kwis gepresenteerd die gemaakt was door deze topic-poster (als ik niet mis ben) en dat was geen lachertje zelleuh! |
| 21 Sep 2006, 15:48 |
|
|
Fillou schreef: zeg op-ale, op hoeveel fora ga je daar nu nog reclame voor maken eigenlijk? ![]() op de fora van alle grote clubs..... |
| 21 Sep 2006, 18:04 |
|
|
Fillou schreef: filipeveraert schreef: ik kon alvast de vragen al inzien, oa: - hoeveel trainers versleet eendracht aalst de laatste 10 jaar (ge moogt er 3 naast zitten) - hoeveel keer werd er op peter garré gespuwd in torhout? ... ik heb al eens een kwis gepresenteerd die gemaakt was door deze topic-poster (als ik niet mis ben) en dat was geen lachertje zelleuh! u heeft het bij het rechte eind mijnen besten. Deze is zo moeilijk niet, nu ja wat is makkelijk en wat is moeilijk hé. |
| 21 Sep 2006, 18:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Op-ale schreef: Fillou schreef: zeg op-ale, op hoeveel fora ga je daar nu nog reclame voor maken eigenlijk? ![]() op de fora van alle grote clubs....._________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Sep 2006, 18:10 |
|
|
iemand ier zin vo mee te doen??
kdoe wel graag kwizkez zeker ast over voetbal gaa ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 21 Sep 2006, 18:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ik ga mogelijk met een aantal kameraden meedoen, als we een datum en locatie vinden die ons allemaal wat past.
|
| 21 Sep 2006, 18:48 |
|
|
placietjen schreef: Op-ale schreef: Fillou schreef: zeg op-ale, op hoeveel fora ga je daar nu nog reclame voor maken eigenlijk? ![]() op de fora van alle grote clubs.....Moi ? ![]() |
| 21 Sep 2006, 19:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
rivelinho schreef: Ik ga mogelijk met een aantal kameraden meedoen, als we een datum en locatie vinden die ons allemaal wat past. Als Bartos zijn algemene voetbalkennis even groot is dan zijn kennis over EA moet ge hem zeker in uw ploeg hebben. Dan wint ge op één been ![]() |
| 21 Sep 2006, 19:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Jan schreef: rivelinho schreef: Ik ga mogelijk met een aantal kameraden meedoen, als we een datum en locatie vinden die ons allemaal wat past. Als Bartos zijn algemene voetbalkennis even groot is dan zijn kennis over EA moet ge hem zeker in uw ploeg hebben. Dan wint ge op één been ![]() daar is al voor gezorgd. Voor minder dan de overwinning doen we in elk geval niet mee |
| 21 Sep 2006, 19:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
rivelinho schreef: Jan schreef: rivelinho schreef: Ik ga mogelijk met een aantal kameraden meedoen, als we een datum en locatie vinden die ons allemaal wat past. Als Bartos zijn algemene voetbalkennis even groot is dan zijn kennis over EA moet ge hem zeker in uw ploeg hebben. Dan wint ge op één been ![]() daar is al voor gezorgd. Voor minder dan de overwinning doen we in elk geval niet mee Ik kan nog altijd afwachten of ik geen beter bod krijg hé .
Als er 3 knappe dames nog een vierde persoon in hun groep zoeken, kan ik misschien nog in verleiding komen .
Maar ik en de rive zullen er dus ook bij zijn op die kwis. Allé, de inschrijving moet nog gebeuren, maar dat zal binnenkort wel in orde gebracht worden. Laat de andere deelnemers dus gewaarschuwd wezen . |
| 21 Sep 2006, 19:15 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
dan ist al de moeit nimmer dak mijn in schrijf newoar
_________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Sep 2006, 19:18 |
|
| Pagina 1 van 5 |
[ 65 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende |