Artikels - Pagina 63 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 61 62 63 64 65 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Bericht Re: Artikels
de langen schreef:
Zulte-Waregem contacteren en tesamen klacht indienen tegen Gumienny bij den bond.
Ze zouden beter in deze fase van den beker en in 1ste klasse allemaal nederlanders nemen als arbiter, die zijn minder partijdig dan die fanatieke walen.

Serge Gumienny is, in tegenstelling tot wat zijn naam doet vermoeden, een Limburger.

27 Jan 2008, 10:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
rivelinho schreef:
de langen schreef:
Zulte-Waregem contacteren en tesamen klacht indienen tegen Gumienny bij den bond.
Ze zouden beter in deze fase van den beker en in 1ste klasse allemaal nederlanders nemen als arbiter, die zijn minder partijdig dan die fanatieke walen.

Serge Gumienny is, in tegenstelling tot wat zijn naam doet vermoeden, een Limburger.

nen ingeweken Pool dacht ik ? Of toch ergens Poolse roots... denk dat ze dat vorig weekend nog op studio 1 vernoemd hebben.

27 Jan 2008, 11:03
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
dat zou ook kunnen, maar in elk geval gene rasechte waal.

27 Jan 2008, 11:34
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
... en ik zie daarnaast niet goed in hoe "een Waal fanatiek voor de één of de ander zou kunnen zijn" in een match tussen twee ploegen uit de Denderstreek. Het is alweer heel goedkoop om alles op de Walen te steken, dan blijkbaar nog voor dat ge echt goed weet of het daadwerkelijk een Waal is. Van vooroordelen gesproken, in sommige posts hierboven zijn er wel een paar te lezen ...

En nog iets totaal anders: Van Lijsebeth van HLN is één van de grootste supporters van den Iendracht en is niet bepaald pro-Dender. Die moet ge alvast niet over dezelfde kam scheren als Wim Redant. Het zijn natuurlijk wel twee streekjournalisten voor dezelfde streek, maar voor een andere krant. Die mannen spelen elkaar bijgevolg constant info door voor hun artikels en zelfs wedstrijdverslagen, aangezien ze natuurlijk ook op geen twee plaatsen tegelijk kunnen zijn. Ge moet van Van Lijsebeth dan ook niet gaan verwachten dat die één of andere schrijfoorlog ontketent tegen Redant ...

27 Jan 2008, 12:51
Vaste Waarde

Mijn excuses dat ik nie wist dat da ne limburger is.Maar als ge zijn laatste 2 matchen analyseert, dan ziet ge toch dat die gast de pedalen kwijt is.Standard 2 zuivere penalty's cadeau gegeven en bij de minste beweging ene van zulte een karton onder zijne neus duwen.Ik heb op dender geen enkel oerwoudgeluid gehoord.En als er zijn die da geroepen hebben, is het aan de stewards om die mensen uit het publiek te halen, maar niet het hele eendracht-bestuur daar te laten voor opdraaien.En wie zegt dat da eendracht-supporters waren?Het kunnen er evengoed van sint-truiden geweest zijn, de vorige club van Henri.

27 Jan 2008, 19:30
Scholier

Artikel in sportmagazine over Serge Gumienny van journalist Peter Vandenbempt :

Reactie na Standard - Zulte Waregem : 3 - 1

Erg was het optreden van Serge Gumienny in Luik. Hard zijn best gedaan om zijn naar verluidt ijzersterke reputatie van thuisfluiter alle eer aan te doen, en vooral voor de zoveelste keer gezondigd tegen de gouden regel dat een goede scheidsrechter niet opvalt. Gumienny heeft simpelweg een attitudeprobleem : hij overcompenseert zijn gebrek aan natuurlijke autoriteit met arrogantie en veel afstand tot de spelers. Hij zwaait met gele kaarten als een duiveluitdrijver met zijn kruis. Die brave mensen uit Zulte Waregem werden helemaal gek van hem. Daar zou een ervaren en verstandig man als zijn mentor uit Limburg hem toch eens goed moeten op wijzen. Want van alleen maar gepusht worden, krijg je uiteindelijk toch pijn in de rug.

01 Feb 2008, 4:11

vanop de off. site:

VC Eendracht Aalst 2002 strikte met Euphony - één van de grootste spelers op de markt m.b.t. telecommunicatie - alweer een nieuwe commerciële partner. Met producten voor vaste lijn telefonie, mobiel bellen, belkaarten, internettoegang en energie worden momenteel reeds zo’n 750.000 commerciële en particuliere klanten bediend.

VC Eendracht Aalst toont zich erg opgetogen met deze nieuwe ‘nationale’ sponsor met wie een overeenkomst bereikt werd voor een periode van 3 jaar. Het wenst Euphony dan ook uitdrukkelijk te bedanken voor hun directe steun en het signaal waarmee men onderstreept te geloven in het project en toekomstvisie van Eendracht Aalst. Na de topklassers Racing Genk en Zulte-Waregem is VC EA 2002 de derde club waar de firma Euphony staat voor dergelijk engagement. Er zullen eveneens op wekelijkse basis businessmeetings gehouden worden in het P. Cornelis-stadion

Doe mo voesj ! ;)

04 Feb 2008, 11:54
Reserve

Leeftijd: 39
goed werk alweer van het bestuur.

mss al vooruitlopend op de zaken: maar hoelang loopt het contract met Novotel nog? is dat dit jaar ten einde?

04 Feb 2008, 18:38
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Allé, ze hebben der nog eens een lap op gegeven zenne.

Het Nieuwsblad schreef:
Aalsterse persstop wordt persboycot

De Aalsterse bestuurskamer blijft ook na het verworven uitstel inzake de racismezaak-Dender hypernerveus reageren op de aanwezigheid van de pers. Zondag werden de stewards opgedragen om de weg tot de gebruikelijke interviewruimte te versperren zodat de persstop in feite een persboycot werd waarbij ook de bezoekende trainer en trainers niet geïnterviewd konden worden. Gelukkig beschikt het Pierre Cornelisstadion over achterpoortjes voor de ingewijden medewerkers die de perslui vriendelijk de weg wezen. Kamiel Sergeant, fervent aanhanger van Eendracht en scenarist van het legendarische clublied, riep het bestuur openlijk op tot een dialoog. (rwd)

12 Feb 2008, 12:41
Vaste Waarde

die kerel geeft het gewoon nooit op :hmm: . weiger die de toegang gewoon eh :fuck:

Iendracht nor 2e

12 Feb 2008, 13:15
Vaste Waarde

Bartos,

ik heb me in gans deze discussie nog niet gemoeid, omdat ik er eigenlijk niks mee te maken heb, maar ditmaal heeft Wim Redant er géén lap op gegeven.

Allé, dat van Kamiel Sergant, dat weet ik natuurlijk niet ;)

Beetje kinderachtig, zeker als je weet dat bv. ook TV Oost (die er ook niks mee te maken hebben) via een ander ingang dan maar hun weg moesten zoeken naar de kleedkamers.

Een persstop is één zaak, maar ik vrees dat zaken zoals zondag (mij dus verbieden mijn werk te doen, ook als je eigenlijk bij de tegenstrever moet zijn voor reacties en niet bij EA) op termijn de club nog zuur kunnen opbreken. En ik vind dat jammer.

Enfin, 't heeft geen zin om nu op mij te beginnen schieten (ik heb het daarom niet op jou Bartos), want ik heb geen zin om te verzuipen in deze discussie en zoals al gezegd, eigenlijk heb ik er héél weinig mee te maken.

Maar 't moest er wel eens af en een beetje tegengas mag wel eens.

12 Feb 2008, 13:24

't is inderdaad jammer dat door 2 teppens de rest hun werk niet naar behoren kan doen.
Maar ge kunt dat aanklagen bij ons bestuur, maar jullie kunnen dat even goed tegen jullie bewuste collégas zeggen hé.
Niet dat ik verwacht dat het weinig zal uithalen, maar op dit moment voelen ze zich natuurlijk onderling gesterkt.

En langs de andere kant verwacht ik niet dat met de niet-aflatende artikels van de journalisten in kwestie dat er veel schot in de zaak gaat komen.
Dat ze daarvoor Kamiel als speelbal gebreuken zit mij ook enorm dwars.

12 Feb 2008, 13:42
Vaste Waarde

Bartos schreef:

Het Nieuwsblad schreef:

De Aalsterse bestuurskamer blijft ook na het verworven uitstel inzake de racismezaak-Dender hypernerveus reageren op de aanwezigheid van de pers. Zondag werden de stewards opgedragen om de weg tot de gebruikelijke interviewruimte te versperren zodat de persstop in feite een persboycot werd waarbij ook de bezoekende trainer en trainers niet geïnterviewd konden worden. Gelukkig beschikt het Pierre Cornelisstadion over achterpoortjes voor de ingewijden medewerkers die de perslui vriendelijk de weg wezen. Kamiel Sergeant, fervent aanhanger van Eendracht en scenarist van het legendarische clublied, riep het bestuur openlijk op tot een dialoog. (rwd)

Wie wind zaait, zal storm oogsten??? Door die mannen te boycotten kunnen ze niet anders dan schrijven over de persstop en nu blijkbaar ook al persboycot. Ok dat het Nieuwsblad er zwaar is over gegaan!!! maar nu mag blijkbaar TV Oost ook al geen interviews meer afnemen (dixit hun verslag), terwijl het enkel de schrijvende pers was toen Troch een interview gaf?

Hopelijk blijft dit niet escaleren want is niet in ons voordeel vrees ik (zoals Anathema ook schrijft).

12 Feb 2008, 14:21
nieuw in de eerste ploeg

Ace schreef:
Bartos schreef:

Het Nieuwsblad schreef:

Wie wind zaait, zal storm oogsten??? Door die mannen te boycotten kunnen ze niet anders dan schrijven over de persstop en nu blijkbaar ook al persboycot. Ok dat het Nieuwsblad er zwaar is over gegaan!!! maar nu mag blijkbaar TV Oost ook al geen interviews meer afnemen (dixit hun verslag), terwijl het enkel de schrijvende pers was toen Troch een interview gaf?

Hopelijk blijft dit niet escaleren want is niet in ons voordeel vrees ik (zoals Anathema ook schrijft).

Het probleem is dat HNB de interviews van TV Oost gebruikte om in de krant te zetten. Dus werd de stop ontweken.

12 Feb 2008, 14:45
toevallige voorbijganger

Mannekens, mannekens,

diegene die heeft gemeend dat ne persstop een goede zaak is voor onze club heeft zich, volgens mij, vergist.
Dit zijn groeipijnen van een club in (her)opbouw, waar het héél snel gaat en sommigen overal vijanden zien.
Het geroep, aan de basis van gans deze farce is er inderdaad geweest,weze het héél weinig én uitgelokt door Henri, en lokte, zowel bij de scheidts als bij de pers een overdreven reactie uit.
Maar blijven schieten op de boodschapper én niet reageren op die kleine minderheid die je club onrecht aandoen en in een slecht daglicht stellen is gewoon je kop in de grond steken.
Praat met de pers en leg uit wat je aan het doen bent en verdedig je als je vind dat je onterecht wordt aangevallen.
De pers heeft ons nodig,maar denk eraan, onze club heeft ook de pers nodig !!!!!

enne, wie Jan van Lysebeth zou kennen, zou weten dat hij al jaren een supporter is en het beste voorheeft met onze club.

Wordt volwassen ,gasten, want onze club wil ook terug bij de grote jongens gaan voetballen én dan zullen wij toch ook moeten meegroeien.

ik ben ervan overtuigd dat we naar 2e klasse gaan en dat zal gevolgen hebben voor de ganse club én zijn structuur.Laten we snel proberen om enkele positieve signalen naar buiten te sturen en stoppen met deze nutteloze persstop !!!

12 Feb 2008, 16:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 61 62 63 64 65 497