|
|
| Pagina 125 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 123 124 125 126 127 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Transfers 2007-2008
pattaboem schreef: Nogmaals voor analfabeten: De huidige trend van de laatste 7 wedstrijden, tot het einde van de competitie, wordt zowieso GEEN titel. (10 op 21 of 20 op 42) Dit is een certitude! Als de trend van de jongste 7 wedstrijden, slechts "een dipje" was, zoals vorig jaar, dan kunnen we kampioen worden. ....Wie doet het tij keren .....? En we hebben nog een joker als het misloopt: de 'eindronde' als herkansing, maar in dit spel speelt ook een tweedeklasser mee... Welke huidige trend? En dan zelf zeggen dat je niet pessimistisch wil zijn. In die zeven matchen zitten 3 uitmatchen bij een rechtstreekse concurrent waarvan er geen enkele werd verloren, 1 thuismatch gelijk tegen de toenmalige nummer twee, win je thuis tweemaal met sprekend gemak waaronder 2-0 tegen de gedoodverfde titelkandidaat voor aanvang van het seizoen. Je verliest een uitmatch op een patattenveld tegen een ploeg die knokt tegen de degradatie, kan toch gebeuren. Zoals al aangehaald, voetbal is geen wiskunde en gelukkig maar want volgens uw logica hadden we nooit kampioen geworden aangezien we in de eerste drie matchen maar 4 op 9 haalden... Komaan hé. Die extrapolatie van de laatste 7 matchen naar de rest van de lopende competitie is zuiver "scorebordjournalistiek" als je het mij vraagt... Je spreekt hier over een dipje. Een dipje heb je als je geen kansen meer kan bijeenvoetballen, als er niks meer lukt en je totaal geen lijn meer kan leggen in je spel. In al die 7 matchen waren we nagenoeg telkens de betere ploeg, speelde je zowel Willebroek-Meerhof en Waregem in eigen huis van het kastje naar de muur, alleen dat de bal er niet altijd in wilde... Ligt dat aan een gebrek aan kwaliteit? Absoluut niet. Kijk gewoon eens rond naar het spel dat andere ploegen opdissen (niet alleen in derde, maar ook daarboven) en prijs u gelukkig dat we al 1,5 jaar echt voetbal zien... Blijkbaar zit er zo'n ongelooflijke drang in bij sommige supporters om absoluut kampioen te willen spelen en dat we met niks minder tevreden kunnen zijn... Bekijk het ff realistisch... Je komt nog altijd uit vierde klasse en je draait meteen probleemloos mee in de top van derde, MET NOG STEEDS ALLE KANSEN OP PROMOTIE. En ja, de eindronde blijft een loterij maar iedereen wil wel voor een periodetitel tekenen hoor... Feit is dat een kampioenenploeg de ploeg is die na 30 wedstrijden het regelmatigste heeft gepresteert... En prijzen worden niet begin februari uitgedeeld, wel begin mei... |
| 07 Feb 2008, 8:07 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
DT schreef: pattaboem schreef: Nogmaals voor analfabeten: De huidige trend van de laatste 7 wedstrijden, tot het einde van de competitie, wordt zowieso GEEN titel. (10 op 21 of 20 op 42) Dit is een certitude! Als de trend van de jongste 7 wedstrijden, slechts "een dipje" was, zoals vorig jaar, dan kunnen we kampioen worden. ....Wie doet het tij keren .....? En we hebben nog een joker als het misloopt: de 'eindronde' als herkansing, maar in dit spel speelt ook een tweedeklasser mee... Welke huidige trend? En dan zelf zeggen dat je niet pessimistisch wil zijn. In die zeven matchen zitten 3 uitmatchen bij een rechtstreekse concurrent waarvan er geen enkele werd verloren, 1 thuismatch gelijk tegen de toenmalige nummer twee, win je thuis tweemaal met sprekend gemak waaronder 2-0 tegen de gedoodverfde titelkandidaat voor aanvang van het seizoen. Je verliest een uitmatch op een patattenveld tegen een ploeg die knokt tegen de degradatie, kan toch gebeuren. Zoals al aangehaald, voetbal is geen wiskunde en gelukkig maar want volgens uw logica hadden we nooit kampioen geworden aangezien we in de eerste drie matchen maar 4 op 9 haalden... Komaan hé. Die extrapolatie van de laatste 7 matchen naar de rest van de lopende competitie is zuiver "scorebordjournalistiek" als je het mij vraagt... Je spreekt hier over een dipje. Een dipje heb je als je geen kansen meer kan bijeenvoetballen, als er niks meer lukt en je totaal geen lijn meer kan leggen in je spel. In al die 7 matchen waren we nagenoeg telkens de betere ploeg, speelde je zowel Willebroek-Meerhof en Waregem in eigen huis van het kastje naar de muur, alleen dat de bal er niet altijd in wilde... Ligt dat aan een gebrek aan kwaliteit? Absoluut niet. Kijk gewoon eens rond naar het spel dat andere ploegen opdissen (niet alleen in derde, maar ook daarboven) en prijs u gelukkig dat we al 1,5 jaar echt voetbal zien... Blijkbaar zit er zo'n ongelooflijke drang in bij sommige supporters om absoluut kampioen te willen spelen en dat we met niks minder tevreden kunnen zijn... Bekijk het ff realistisch... Je komt nog altijd uit vierde klasse en je draait meteen probleemloos mee in de top van derde, MET NOG STEEDS ALLE KANSEN OP PROMOTIE. En ja, de eindronde blijft een loterij maar iedereen wil wel voor een periodetitel tekenen hoor... Feit is dat een kampioenenploeg de ploeg is die na 30 wedstrijden het regelmatigste heeft gepresteert... En prijzen worden niet begin februari uitgedeeld, wel begin mei... vind ik er ook van , volgens mij een zeer goeie omschrijving van hoe we'r voorstaan |
| 07 Feb 2008, 9:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Kijk hé, dat ge een mening hebt daar kan ik echt goed in komen.
Dat ge die verdedigt, zeker ook. Dat ge problemen hebt met andere mensen die die mening niet delen: tot daar aan toe. Maar waar ik wel moeite mee heb is dat ge dan diegene met een andere visie komt verwijten van te zagen en met verwijten te slingeren... terwijl ge het dus zelf niet kunt laten. Het was hier 3 dagen rustig geweest, ge hebt carnaval kunnen vieren en ipv dan positief toe te leven naar zondag, neeje... het nog eens oprakelen en dan komen zeggen dat er gezaagd wordt .En maar vasthouden aan zen eigen gelijk, want al wie dat gelijk niet deelt is analfabeet of zaag Speciaal niet gezegd wie voor welke visie is, want er zitten er langs beide kanten die geweldig met oogkleppen op lopen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Feb 2008, 10:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
terug uit vakantie en blijkbaar weer een helehoop discusies , alles ga ik hier niet lezen denk ik
![]() _________________
|
| 07 Feb 2008, 12:04 |
|
|
Junior
Tis d'er gewoon over
|
| 07 Feb 2008, 17:34 |
|
|
Scholier
onzen boussoufa is sterk bezig bij bornem;dit weekend 2 goals gemaakt in en tegen rupel boom
|
| 11 Feb 2008, 16:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer
online wielerteam schreef: onzen boussoufa is sterk bezig bij bornem;dit weekend 2 goals gemaakt in en tegen rupel boom Zijt ge daar zo zeker van ? |
| 11 Feb 2008, 16:34 |
|
|
Scholier
Jeroen schreef: online wielerteam schreef: onzen boussoufa is sterk bezig bij bornem;dit weekend 2 goals gemaakt in en tegen rupel boom Zijt ge daar zo zeker van ? yep jeroen,eigendom van Aalst..de bedoeling is toch dat hij terugkeert naar ons! Als hij natuurlijk slecht presteert bij bornem doen ze hem mss weg,ma das in eerste instantie toch niet de bedoeling,de overgang naar bornem is voor 6 maand omdat Aalst geen risico wou nemen(bij la lou gespeeld,reeksgenoot en dan mag da niet,in het tussenseizoen) ![]() |
| 11 Feb 2008, 17:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
De Schutter en De Veirman hebben een optie in hun contract die voor 1 maart moet gelicht worden. Dus tegen 1 maart mogen we wat hen betreft zeker een beslissing verwachten.
Zijn er nog andere waarvoor een optie moet worden gelicht? |
| 13 Feb 2008, 11:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
K denk dat Roel ook een contact met optie had.
|
| 13 Feb 2008, 13:07 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Smetje schreef: K denk dat Roel ook een contact met optie had. Roel was sowieso voor twee jaar denk ik, want wij spelen twee jaar na elkaar een oefenwedstrijd tegen jullie. _________________
|
| 13 Feb 2008, 16:44 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Sven KSK Opwijk schreef: Smetje schreef: K denk dat Roel ook een contact met optie had. Roel was sowieso voor twee jaar denk ik, want wij spelen twee jaar na elkaar een oefenwedstrijd tegen jullie. ik denk dat die twee niet perse hoeven samen te lopen.. dat zijn allicht apparte overeenkomsten. |
| 13 Feb 2008, 18:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Sven KSK Opwijk schreef: Smetje schreef: K denk dat Roel ook een contact met optie had. Roel was sowieso voor twee jaar denk ik, want wij spelen twee jaar na elkaar een oefenwedstrijd tegen jullie. als zijn manager het al niet meer weet ![]() |
| 13 Feb 2008, 21:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
superjuin schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Smetje schreef: K denk dat Roel ook een contact met optie had. Roel was sowieso voor twee jaar denk ik, want wij spelen twee jaar na elkaar een oefenwedstrijd tegen jullie. ik denk dat die twee niet perse hoeven samen te lopen.. dat zijn allicht apparte overeenkomsten. volges mij wel hoor... _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 15 Feb 2008, 3:54 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
the_red_ant69 schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Smetje schreef: K denk dat Roel ook een contact met optie had. Roel was sowieso voor twee jaar denk ik, want wij spelen twee jaar na elkaar een oefenwedstrijd tegen jullie. als zijn manager het al niet meer weet ![]() Ja, met al die sterren in mijne portfolio begint ge alles wel wat door elkaar te slagen ze ![]() _________________
|
| 15 Feb 2008, 20:23 |
|
| Pagina 125 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 123 124 125 126 127 … 149 Volgende |