de Dendertopic - Pagina 258 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 256 257 258 259 260 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Scholier

Bericht Re: de Dendertopic
placietjen schreef:
sjneer_fcd schreef:
Door zo'n dinges ziet ge hoe relatief voetbal eigelijk wel is.

Over het behoud, ik ga ni akkoord met liverpuldian, ik heb er nog altijd goeie moed in. Volgens mij gaan we ons wel redden, we staan nog altijd 7 punten voor op STVV en brussels haalt ons nooit meer in. We zullen natuurlijk wel beter moeten spelen dan gisteren, want twas wel tslechste dat ik lange tijd gezien heb. En als we t toch nog verpoepen, zullen we t aan onszelf te danken hebben.

Brussels tegen Lokeren dat had toch veel weg van een verkochte match.
En als ge de rest van de uitslagen ook beziet, kom ge moet u ogen durven openen hé.
De enige degradatieploeg die gisteren de boot in ging, dat was Dender.
En het zal best de laatste 2 speeldag niet meer spannen.
't zijn weer interessante tijden voor gokchinezen.

Ik ontken ni dat het nog spannend zal worden, maar ik heb er alleszinds nog altijd goeie moed in. Tis hetzelfde als bij jullie, den ene speeldag ben je de winnaar van het weekend en de volgende de verliezer. Laat ons nog 2 keer winnen en we zijn gered dus khoop van harte dat die 2 overwinningen er snel zullen komen want anders zal het op het einde inderdaad nog fameus spannen.
We staan nog altijd 4 punten voor op Bergen, 7 punten voor op STVV en 10 punten voor op Brussels(en die hebben alle 3 al tegen mekaar gespeeld, wij moeten Brussels nog ontvangen van dat trio) en we staan maar 1 punt achter Moeskroen, Roeselare en Lokeren(waar we dit weekend naartoe moeten en binnen 3 weken naar Moeskroen). Nu moogt ge ook niet ontkennen dat we er alleszinds beter voorstaan dan die 3 ploegen onder ons, straks gaat ge nog zeggen dat het hopeloos is voor ons. Dat we gisteren een slechte zaak gedaan hebben, dat is wel duidelijk natuurlijk maar het was onze eerste slechte(dan wel zeer slechte) wedstrijd sinds lang, daarom moet ge niet alles gaan afbreken natuurlijk. Ik weet dat het hier ook de mode is om alles zwart of wit te zien ;) , maar er zijn nu eenmaal altijd negatieve en positieve mensen.

Tis gewoon spijtig van al die geblesseerden en geschorsten, kvraag mij af of we volgende week aan 18 spelers gaan geraken.

09 Mar 2008, 16:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Neeje, ik heb al meermaals gezegd en ik denk dat nog altijd dat jullie er gaan in blijven.
Maar alles verliezen moet ge in ieder geval niet meer doen.

09 Mar 2008, 16:37
Rendac-supporter

salvador schreef:
Op het forum van Denderleeuw is gevraagd (op vraag van de familie blijkbaar) om niets te zeggen over de doodsoorzaak.
Laat ons uit respect voor die man en uit medeleven met zijn familie, ons hier ook onthouden van waarheden of gissingen hierover...

das ook mijn gedacht. Het is zo al erg genoeg. we waren met verstomming geslagen door zijn overlijden.
laat hem nu maar in vrede rusten

09 Mar 2008, 18:46
nieuw in de eerste ploeg

men deelneming aan de vrienden en familie van de fcd-fan. jongens ik geloof niet dat jullie gaan degraderen , er zou al een half mirakel moeten gebeuren als Brussels nog zich red , en dan zouden jullie geen puntje meer mogen hebben voor de rest van het seizoen , niet panikeren.

09 Mar 2008, 19:08
Ancien

Leeftijd: 45
Als Dender nog zakt, moeten er wel heel veel Chinezen langskomen in Brussel en Sint-Truiden... Ik zie beide ploegen nog nauwelijks punten halen...

09 Mar 2008, 21:56
Rode kaart
Rode kaart

Die 0-3 tegen KVM is keihard, maar eigenlijk kan het me geen fluit schelen na het drama dat we hier meegemaakt hebben. Het overlijden van Kurt (ones fan always fan) is binnen onze groep bijzonder hard aangekomen, ik ben er ziek van. :cry:

Gisteren archizwakke match trouwens, verdiend verloren en we gaan nog serieus moeten opletten. We kunnen al die blessures en schorsingen niet blijven opvangen.

10 Mar 2008, 0:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Sterkte oan de aavers en vrienden.

10 Mar 2008, 17:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
nonkel marcel schreef:
Die 0-3 tegen KVM is keihard, maar eigenlijk kan het me geen fluit schelen na het drama dat we hier meegemaakt hebben. Het overlijden van Kurt (ones fan always fan) is binnen onze groep bijzonder hard aangekomen, ik ben er ziek van. :cry:

Gisteren archizwakke match trouwens, verdiend verloren en we gaan nog serieus moeten opletten. We kunnen al die blessures en schorsingen niet blijven opvangen.

Ik heb vandaag met iemand staan praten die hem kende, het was blijkbaar totaal onverwacht.

Veel sterkte aan familie en vrienden.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

10 Mar 2008, 18:14
Nationale Ploeg

Volgende week zaterdag naar Dender - FCB gaan kijken zie, ik weet alvast voor wie ik NIET zal supporteren :D :D

17 Mar 2008, 9:45
Rode kaart
Rode kaart

Gijzegem Vaneigest schreef:
Volgende week zaterdag naar Dender - FCB gaan kijken zie, ik weet alvast voor wie ik NIET zal supporteren :D :D

Ge gaat daar toch geen geld aan geven? Zoiets begrijp ik echt niet.
Lokeren is idd een trieste bedoeling: wij krijgen soms al eens opmerkingen over ons aantal supporters en decibels (hoewel dat nog goe meevalt), maar Lokeren slaat echt alles...doods. :hmm:

't Wordt trouwens tijd dat we nog es ewa punten pakken, want STVV gaat niet blijven verliezen. Dat wordt nog serieus afzien tot de laatste speeldag. :hmm:

17 Mar 2008, 11:25

Leeftijd: 11
nonkel marcel schreef:

Ge gaat daar toch geen geld aan geven? Zoiets begrijp ik echt niet.
Lokeren is idd een trieste bedoeling: wij krijgen soms al eens opmerkingen over ons aantal supporters en decibels (hoewel dat nog goe meevalt), maar Lokeren slaat echt alles...doods. :hmm:

't Wordt trouwens tijd dat we nog es ewa punten pakken, want STVV gaat niet blijven verliezen. Dat wordt nog serieus afzien tot de laatste speeldag. :hmm:

ik ook niet :stom:

17 Mar 2008, 12:17
Nationale Ploeg

Wat is daar nu weer niet aan te begrijpen ??? :? :?
Aalst speelt niet en dus ga ik met enkele vrienden (Club supporters) naar een match van FCB zien, 't is dan nog niet eens ver voor mij dus ideaal...
Man man man, ne mens moet zich hier nogal verantwoorden zelle... :crazy: :crazy:
Dat Dender met mijn euro's gaat lopen is natuurlijk wel een jammere zaak maar soit. :D

17 Mar 2008, 12:50
Rode kaart
Rode kaart

Dat Dender met mijn euro's gaat lopen is natuurlijk wel een jammere zaak maar soit. :D

Bedangdeeeeeeeee! :D

17 Mar 2008, 12:53

Leeftijd: 11
Wat is daar nu weer niet aan te begrijpen ??? :? :? :plat:
Aalst speelt niet en dus ga ik met enkele vrienden (Club supporters) naar een match van FCB zien, 't is dan nog niet eens ver voor mij dus ideaal...
Man man man, ne mens moet zich hier nogal verantwoorden zelle... :crazy: :crazy:

17 Mar 2008, 13:05
Ancien

Leeftijd: 47
ik kijk (bijna) iedere week naar Dender ... op mijne Belgacom TV. Al ben ik bij de match Lokeren - Fusie wel in slaap gevallen. :zzz:

18 Mar 2008, 19:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 256 257 258 259 260 711