Artikels - Pagina 76 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 74 75 76 77 78 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Artikels
ik heb hier met veel aandacht de voorbije dagen de ophef over het bewuste artikel met Louis Mergan gevolgd. Niemand vraagt erom :D , maar hieronder mijn mening:

- Louis moet niet komen zeggen dat hij niet geconsulteerd geweest is over de doelmannen. Lambrecht is er enkel en alleen door hem gekomen. Wat de veirman betreft, daar heb ik geen zicht op.

- Louis is iemand met het hart op de tong, en heeft nu inderdaad keihard uitgehaald. De manier waarop is mijns inziens laag. Maar Louis zegt toch enkele waarheden. De veirman heeft inderdaad nog geen punten gewonnen...

- Dat Louis de veirman de slechtste keeper vind waar hij de laatste 20 jaar mee gewerkt heeft, tja, da is louis zijn mening, en zegt misschien toch ook veel over de toppers waarmee hij in het verleden werkte. Je kan dat interpreteren natuurlijk...

- ik heb toch van enkele ex-keepers al gehoord die met Louis samengewerkt hebben, dat het een echte vakman is.

- Ik meen ook te mogen zeggen dat de relatie Mergan-De veirman niet echt goed was. Soms klikt het, maar hier klikte het helaas niet. Mergan en de veirman konden niet langer meer door dezelfde deur, en die deur was al ewa smallekes... Maar om nu de rode kaarten en het mindere seizoen van de veirman op mergan te steken! Dat is toch een brug te ver zé. En ge moet het niet op vertrouwen steken, de veirman heeft trouwens al een gans seizoen het vertrouwen gekregen. Lambrecht werd na geen enkele slechte match gewoon vervangen. Dus met vertrouwen geven richting de veirman heeft hij geen klagen dacht ik toch.

- Enfin tis nu ook duidelijk dat het bestuur tussentijds voor de veirman kiest ipv voor louis, hoe het hierachter zal gaan, dat zullen we later nog wel zien.

- wat de communicatie van ons bestuur betreft. Dat kan gerust beter hoor. Er zijn al een aantal zaken duidelijk naar volgend jaar toe, en je leest het gewoon niet! En altijd die reactie in de zin van "laag-bij-de-gronds en tendentieus"... Dat gaat op een zeker ogenblik tegen je werken.

- ik maak mij trouwens ook de bedenking bij Geert De Ridder, hij moet aan niemand verantwoording afleggen, en hij hoeft dat voorlopig niet te doen want de cijfers spreken absoluut in zijn voordeel. Hij werkt ook fulltime op de club en heeft zijn werk opgezegd. Ik had graag eens de boekhouding gezien :D Maar das ewa beroepsmisvorming!

Krachten bundelen en hopen op winst morgen !! :drank: :drank:

15 Mar 2008, 20:33
Gele Kaart
Gele Kaart

Innige deelneming! want

Aalst weer verloren: nu van Ronse, wij staan nog maar 2 p achter jullie en 1 match meer gewonnen: haha leuk vinden wij dat in Zottegem: jullie lachten met ons toen jullie in december met 3-0 van ons wonnen > ik weet dat jullie nu geblesseerden hebben maar wij hadden er ook in die match : onze beste spits en onze centrale verdediger bij 0-0

wonnie
supporter KSV Zottegem

16 Mar 2008, 19:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
wonnie schreef:
Innige deelneming! want

Aalst weer verloren: nu van Ronse, wij staan nog maar 2 p achter jullie en 1 match meer gewonnen: haha leuk vinden wij dat in Zottegem: jullie lachten met ons toen jullie in december met 3-0 van ons wonnen > ik weet dat jullie nu geblesseerden hebben maar wij hadden er ook in die match : onze beste spits en onze centrale verdediger bij 0-0

wonnie
supporter KSV Zottegem

Proficiat olé :hmm:

16 Mar 2008, 19:06
Freak

we misten er vandaag 6,lul.

16 Mar 2008, 19:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
wonnie schreef:
Innige deelneming! want

wonnie
supporter KSV Zottegem

Gotj een topicsken opstarten op't forum van eir. :fuck:

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

16 Mar 2008, 19:39
Freak

wonnie schreef:
Innige deelneming! want

wonnie
supporter KSV Zottegem

LUL !
Weer zo'n zeiker die we niet gaan zien of horen de voorlaatste match op Sottegem. :hmm:

16 Mar 2008, 19:52
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
hoe kun de nu zo achterlijk zen :lol:

Iedereen lacht wel is me een andere ploeg die verliest, precies of da kan mij iet schelen da gijle wint :lol:

16 Mar 2008, 20:07
nieuw in de eerste ploeg

jongen toch , wacht maar als we bij jullie komen , dan horen en zien we jullie niet meer ... KINDJE!

16 Mar 2008, 20:09
Scholier

http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisch-V ... fans.dhtml

Voila, we halen de internetpagina van HLN.be

20 Mar 2008, 16:44
Scholier

Leeftijd: 47
Ook die van het Nieuwsblad, VTM en VRT teletekst. Beerschot of Genk zullen ze wel nie straffen :fuck:

20 Mar 2008, 20:14
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Voor alle duidelijkheid, dit is wel een relatief 'goedkope' regeling hé. Het valt alleen maar te hopen dat die paar heethoofden, Oilsjt bvb, eens twee keer gaan nadenken int vervolg

20 Mar 2008, 20:51
Junior

Goedkope regeling zegt u. Ik heb het al gezegd: 1000€ is voor sommige derde-klassers
wel de helft van de inkomsten van een thuismatch; 125 tickets aan 8€.

21 Mar 2008, 10:11
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
nonkel august schreef:
Goedkope regeling zegt u. Ik heb het al gezegd: 1000€ is voor sommige derde-klassers

Beste nonkel,

merk op: 'relatief'. Ik vind dat we, alles bij elkaar, nog goed weg komen

Mvg,

TK

21 Mar 2008, 10:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
wheel's armée schreef:
nonkel august schreef:

Beste nonkel,

merk op: 'relatief'. Ik vind dat we, alles bij elkaar, nog goed weg komen

Mvg,

TK
Omdat ge het in de context ziet van dat COMPLEET absurde bedrag van 18500 euro waar de kranten dagen van vol gestaan hebben (nu plots niet meer ???) .

Maar als ge dat puur op zijn eigen bekijkt is dat toch een overdreven bedrag?
Ik ben nog altijd van mening dat we daar de vrijspraak over de volledige lijn hadden moeten krijgen. En ik ben zeker dat als de pers daar indertijd zo niet had opgevlogen dat we die ook gekregen hadden...

21 Mar 2008, 19:38
Junior

Mja, ik zou met die 1000 euro toch maar tevreden zijn.
Weet bijvoorbeeld dat wij (Rupel Boom) onlangs een boete kregen van 500 euro voor "het gedrag van de supporters" op Leopold Ukkel. En dat gewoon omdat de scheidsrechter met wat boegeroep in de kleedkamer was gegaan.
Bij jullie was het dan nog eens uitgesmeerd in de pers, terwijl het bij ons gewoon uit de lucht kwam vallen...

22 Mar 2008, 11:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 74 75 76 77 78 497