Transfers 2007-2008 - Pagina 129 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 127 128 129 130 131 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 38
Bericht Re: Transfers 2007-2008
Bartos schreef:
s@té schreef:
Op de site van Bornem stond toch dat die op het einde van het seizoen naar ons komt.

Dat is nog niet zeker geloof ik. Het hangt af van zijn prestaties bij Bornem.

Dit staat op de site van Bornem:

Overgenomen door Eendracht Aalst van La Louvière.
Omdat beide ploegen reeksgenoten zijn en hij reeds speelde voor La Louvière, wordt hij door Aalst tot het einde van het seizoen 2007/2008 verhuurd aan KSV. Daarna komt hij uit voor Eendracht Aalst.

30 Mar 2008, 21:42
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
s@té schreef:
Bartos schreef:
s@té schreef:
Op de site van Bornem stond toch dat die op het einde van het seizoen naar ons komt.

Dat is nog niet zeker geloof ik. Het hangt af van zijn prestaties bij Bornem.

Dit staat op de site van Bornem:

Overgenomen door Eendracht Aalst van La Louvière.
Omdat beide ploegen reeksgenoten zijn en hij reeds speelde voor La Louvière, wordt hij door Aalst tot het einde van het seizoen 2007/2008 verhuurd aan KSV. Daarna komt hij uit voor Eendracht Aalst.

Het zou me niet verwonderen dat hij naar ons zal komen, maar zeker is het toch nog niet.

30 Mar 2008, 21:44
Nationale Ploeg

Niemand reageert er hier op, maar ik vind het alvast positief dat het bestuur Seminck en Coulibaly kan houden. Claessens speelde goed in de eerste helft van het seizoen, maar is toch wel vaak geblesseerd.

Jammer dat de duur van de contracten er niet bij worden vermeld, maar dat is waarschijnlijk om andere clubs niet te veel info te geven. Raar dat ze er nu maar mee naar buiten komen en dat niet deden wanneer de respectievelijke contracten getekend werden. Maar ze doen het nu toch en dit is alvast goed om roddels tegen te gaan.

Naar volgend seizoen toe ne goeie spits erbij en dan de twee vertrekkers deftig vervangen.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

31 Mar 2008, 0:42
Miniem

over troch word er niks gezegd,weet er daar iemand iets van???

31 Mar 2008, 7:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Het bericht over de contracten op de off. site leert me het volgende:

Verlengd (duur onbekend)
Aelbrecht, Claessens, Lambrecht, Seminck, Van Den Brande

Lopend contract tot 2009
Boto, Dessaer, Shabi, Van Dender

Lopend contract tot 2012
Podevijn

Optie van 1 seizoen gelicht
Coulibaly, De Schutter

Optie voor 2 seizoenen gelicht
De Veirman

Blijft in geval van promotie
Lord

Contract verlengd of nog lopend contract?
Arnold

Vertrekt
Verheyden

???
Troch

Ook Limpens zijn contract loopt af dacht ik?

31 Mar 2008, 9:09
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
Voortreffelijk werk geleverd. Nen dikke merci Geert, Steven, en alle anderen die hier hun steentje hebben toe bijgedragen. Ik ben ervan overtuigd dat er hoe dan ook een meer dan degelijke ploeg onze kleuren zal verdedigen.

Mag ik hieruit afleiden dat mijn vrees voor een mogelijk vertrek van bv Coulibaly onterecht is geweest?

Naar mijn mening zou Denis Dessaer een zeer waardige vervanger zijn van Ewen als captain, maar dat is een persoonlijk aanvoelen dat ik - zeker na afgelopen zaterdag - nog meer overhoud dan voorheen.

Uiteraard zijn dat interne zaken waar we ons in sé niet horen mee te bemoeien.

Mvg,

Ikke

31 Mar 2008, 10:15
Nationale Ploeg

elfahem schreef:

Verlengd (duur onbekend)

Lopend contract tot 2009

Lopend contract tot 2012
Podevijn

Coulibaly, De Schutter

De Veirman

Lord

Arnold

Vertrekt
Verheyden

???
Troch

Arnold had een contract voor drie seizoenen plus een optie voor nog eens twee bijkomende seizoenen denk ik. Verder is het wel raar dat er zoveel mogen blijven ik had toch een paar vervangingen van spelers verwacht en dan heb ik het niet over Troch en Verheyden.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

31 Mar 2008, 11:51
Iendracht.be - beheer

Titus schreef:
elfahem schreef:

Verlengd (duur onbekend)

Lopend contract tot 2009

Lopend contract tot 2012
Podevijn

Coulibaly, De Schutter

De Veirman

Lord

Arnold

Vertrekt
Verheyden

???
Troch

Arnold had een contract voor drie seizoenen plus een optie voor nog eens twee bijkomende seizoenen denk ik. Verder is het wel raar dat er zoveel mogen blijven ik had toch een paar vervangingen van spelers verwacht en dan heb ik het niet over Troch en Verheyden.

Voor de rest zie ik ook niet meteen in wie zouden wegmoeten. Ok, Shabi misschien, maar die lag nog onder contract natuurlijk. Een Boto misschien, maar dat zal misschien een goedkope oplossing zijn en dus ideaal voor in de breedte. Misschien dat ge enkel nog een vraagteken bij Claessens kunt zetten dan, maar zelfs als er iemand bijkomt voor midden links (of Lord blijft voor die positie), blijft Davy ideaal als alternatief, waarschijnlijk geen grootverdiener, de goeie mentaliteit en kan zowel midden links als back links spelen. Van de overige spelers kunt ge alleszins zeker zeggen dat ze goed genoeg zijn volgens mij.

31 Mar 2008, 11:59
Nationale Ploeg

Op de site van Torhout is Bart Vlaeminck (2 j. - RC Waregem) toegevoegd als laatste inkomende transfer !

En nu ?

31 Mar 2008, 12:36
Vaste Waarde

Dries Mertens?? :D

31 Mar 2008, 12:56
Nationale Ploeg

borre31 schreef:
Dries Mertens?? :D

't Zal moeten lukken. Apeldoorn heeft die onlangs definitief overgenomen van Gent.

31 Mar 2008, 13:02
Iendracht.be - beheer

Bartos schreef:
Titus schreef:
elfahem schreef:

Verlengd (duur onbekend)

Lopend contract tot 2009

Lopend contract tot 2012
Podevijn

Coulibaly, De Schutter

De Veirman

Lord

Arnold

Vertrekt
Verheyden

???
Troch

Voor de rest zie ik ook niet meteen in wie zouden wegmoeten. Ok, Shabi misschien, maar die lag nog onder contract natuurlijk. Een Boto misschien, maar dat zal misschien een goedkope oplossing zijn en dus ideaal voor in de breedte. Misschien dat ge enkel nog een vraagteken bij Claessens kunt zetten dan, maar zelfs als er iemand bijkomt voor midden links (of Lord blijft voor die positie), blijft Davy ideaal als alternatief, waarschijnlijk geen grootverdiener, de goeie mentaliteit en kan zowel midden links als back links spelen. Van de overige spelers kunt ge alleszins zeker zeggen dat ze goed genoeg zijn volgens mij.

Bij Claessens zou ik zeker geen vraagteken zetten. Nen echte clubspeler die er altijd zijne kop voorlegt, polyvalent, kan een actie maken, af en toe zijn goaltje, niet zagen als hij eens op de bankt zit, ... Zoals je zelf zegt, een prima alternatief dus.

Ook Boto heeft dit jaar toch belangrijke goals gemaakt, dus ideaal voor de breedte zoals Bartos zegt.

Indien we toch nog promoveren, zou ik toch Shabi vervangen

31 Mar 2008, 13:09
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Voor mij mogen naast Verheyden, Shabi en Boto de club verlaten.

Lord en Troch mogen zeker blijven. + Dat ze dan een betere vervanger dan Verheyden aantrekken en twee nieuwe spitsen, en een polyvalente verdediger die op de linksback zijn plan kan trekken.

31 Mar 2008, 13:12
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Jeroen schreef:

Lord en Troch mogen zeker blijven. + Dat ze dan een betere vervanger dan Verheyden aantrekken en twee nieuwe spitsen, en een polyvalente verdediger die op de linksback zijn plan kan trekken.

wat dat trouwens is met verheyden, ik weet het niet zenne... vorig jaar zo'n seizoen, en nu al maanden enorm ongelukkig... 't verschil is bij die speler toch wel gigantisch. in ieder geval, ne goeien verheyden is een gemis voor ons, maar verheyden zoals de laatste weken... met alle respect, maar daar zijn we ook niet mee vooruit geholpen. ik hoop dat het niet aan motivatie ligt nu hij blijkbaar vertrekt, dan zou ik die toch verkeerd inschatten. maar ja, ge kunt ni in die mannen hun kopkes kijken he

31 Mar 2008, 13:15
Iendracht.be - beheer

Jeroen schreef:

Mja, twee nieuwe spitsen, vergeet toch niet dat Arnold ook terugkomt natuurlijk. Voor mij persoonlijk mag eigenlijk enkel Shabi nog de club verlaten, maar ok ja, als ze die voor de breedte willen houden, dan is het ook maar zo.

Qua inkomende transfers moet ge natuurlijk Troch en Verheyden vervangen, dat zal de prioriteit zijn. Trouwens, de vervanger die ze voor Ewen binnenhalen zal volgens mij ne verdomd goeie moeten zijn als hij ne klasbak als Niels De Schutter uit de ploeg wil houden volgend seizoen. Want als Niels zo progressie blijft maken, staat die nog voor een bijzonder mooie carrière, zeker als centrale middenvelder. Naast vervangers voor Troch en Verheyden moet er dan toch nog ne spits bijkomen. En dan misschien enkel nog ne polyvalente verdediger voor in de breedte. En als Lord moest weggaan nog ne vervanger voor hem voor op de linkerflank. Dan zijt ge er volgens mij volledig klaar voor.

31 Mar 2008, 13:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 127 128 129 130 131 149