Artikels - Pagina 77 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 75 76 77 78 79 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Artikels
Vandaag een artikel in HLN met Ewen Verheyden.Hij zegt dat hij er alles aan gaat doen om den eendracht mee te helpen promoveren.Verder staat er te lezen dat Troch en Dessaer nog onzeker zijn voor zondag.

11 Apr 2008, 9:29
Miniem

Vandaag in het nieuwsblad:

Thomas Troch wil graag afscheid in schoonheid
'Ik waarschuwde voor te smalle kern'

Een geïncasseerde trap op het scheenbeen tegen Standaard Wetteren had desastreuze gevolgen voor Thomas Troch. Hij ligt al zes weken in de lappenmand. Zondag tegen RC Mechelen wil Aalst zijn spectaculaire inzinking tot staan brengen.

RC Mechelen komt in principe te vroeg voor jou?

Thomas Troch: 'Ik speelde één keer op halve kracht en een onverdeeld succes was dat niet. Ik vroeg op Torhout al aan de rust om mijn vervanging en herhaalde mijn vraag nog eens op het uur. De coach was tevreden over mijn prestatie, maar zelf was ik dat niet echt. Alle fans blijken dan ook niet altijd op de hoogte dat ik niet fit ben. Voor de ploeg cijfer ik me niettemin graag weg en de kritiek neem ik er desnoods wel bij. Indien ik zelfs de strafschoppen aan mij laat passeren, weet je wel dat deze jongen niet lekker in zijn vel zit. Met het oog op de titel liet ik me na een nul op zes overhalen om in Torhout te starten. Misschien geef ik zondag beter forfait als ik niet fit ben.'

De titel lijkt wel heel ver weg voor Eendracht?

'Zondag kondigt zich aan als een cruciale speeldag. Als we zelf niet winnen, kunnen we het wel schudden. Beeld je eens in dat La Louvière gaat verliezen op RC Waregem terwijl wij de volle buit in Aalst houden. Dan ligt het titeldebat opnieuw helemaal open. Makkelijk wordt het niet als je weet dat de coach deze week opnieuw slechts tien spelers had op training. Als je de maat niet kan nemen van staartploegen als Couillet en Torhout heb je geen recht van spreken. Tijdens het tussenseizoen waarschuwde ik voor een smalle kern, maar toen werd ik weggelachen. De eerlijkheid gebiedt wel om te vertellen dat geen enkele derdeklasser zomaar zes titularissen vervangt. Een paar spelers vervangen is geen probleem. De nummers twaalf tot vijftien kan je nog inpassen zonder echt te verzwakken, maar nadien wordt het een ander paar mouwen.'

Jij prijkte ietwat verrassend niet op het lijstje spelers met wie het Aalsterse bestuur verder in zee wil?

'Ik bewandel verschillende pistes, maar vertrek sowieso en de kans is reëel dat ik volgend seizoen in tweede klasse voetbal. Ik hoop in een goede verstandhouding te kunnen vertrekken. Ik werk alvast keihard aan mijn revalidatie zodat ik tijdens een eventuele eindronde de ploeg nog gouden diensten kan bewijzen. Als we compleet staan, hoeven we alvast voor niemand bang te zijn. Zelf hoop ik zo snel mogelijk opnieuw op dat veld te staan zodat ik matchritme kan opdoen. Na een knalseizoen in vierde klasse, wil ik dit seizoen geen afscheid via een achterpoortje.'

11 Apr 2008, 14:49
Scholier

Mooie samenvatting van Troch.
Nog eens ontploffen voor een paar wedstrijden en dan veel succes in 2de Thomas!

Zijn er al vervangers genoemd voor Thomas? (buiten Franck want die komt niet)

11 Apr 2008, 17:43
Rode kaart
Rode kaart

villa schreef:

En wie zegt dat Kevin Franck niet komt er is nog altijd 65% kans dat hij wel komt.

11 Apr 2008, 19:38
Vaste Waarde

Dannyp98 schreef:
villa schreef:

En wie zegt dat Kevin Franck niet komt er is nog altijd 65% kans dat hij wel komt.

ik weet niet waar gij uw wiskundige berekening vandaan haalt maar ik vrees er voor hoor.....

11 Apr 2008, 19:51
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dannyp98 schreef:
villa schreef:

Nu ben ik wel eens heel curieus naar de berekening hoe ge aan die 65% komt :lol: .

11 Apr 2008, 19:51
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
dat is toch simpel :
het aantal posts op deze site ooit is ongeveer 100000, daarvan zijn er 60000 normale, en 40000 abnormale. De abnormale tellen dubbel, dus dat is dan eigenlijk 80000/140000 =4/7

Van deze 40000 zijn er een 1000tal echt onnozele van Danny98. Deze tellen echter, qua onnozelheid, driedubbel. Dus dat brengt ons op 3000/42000=1/14

Dus wiskundig gezien = 1/14x4/7 = 4/98 = 2/49 = ongeveer 4% kunnen we toewijzen aan Danny98's onnozelheid.

Dus op het totale aantal posts (neutraal gezien) van 100000, neemt Danny er door zijn IQ (ttz onnozelheidsniveau) er eigenlijk 4000 voor zijn rekening.
Van deze 4000 dwaze posts waren er een 100tal over Kevin Franck's transfer die qua niveau vertwintigvoudigd mogen worden (als compensatie voor alle zever die er in stond), aldus een 2000tal. Als we daar dan nog zijn 600 onnodige posts bijtellen (en dat is eigenlijk nog zeer conservatief geteld), komen we aan 2600 posts op 4000, want dan een goede 65% is.

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

11 Apr 2008, 22:04
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
:D

Daar hebt ge toch ook werk aan gehad ;)

12 Apr 2008, 9:12
Ancien

Leeftijd: 42
eintracht frankfurt schreef:
dat is toch simpel :
het aantal posts op deze site ooit is ongeveer 100000, daarvan zijn er 60000 normale, en 40000 abnormale. De abnormale tellen dubbel, dus dat is dan eigenlijk 80000/140000 =4/7

Van deze 40000 zijn er een 1000tal echt onnozele van Danny98. Deze tellen echter, qua onnozelheid, driedubbel. Dus dat brengt ons op 3000/42000=1/14

Dus wiskundig gezien = 1/14x4/7 = 4/98 = 2/49 = ongeveer 4% kunnen we toewijzen aan Danny98's onnozelheid.

Dus op het totale aantal posts (neutraal gezien) van 100000, neemt Danny er door zijn IQ (ttz onnozelheidsniveau) er eigenlijk 4000 voor zijn rekening.
Van deze 4000 dwaze posts waren er een 100tal over Kevin Franck's transfer die qua niveau vertwintigvoudigd mogen worden (als compensatie voor alle zever die er in stond), aldus een 2000tal. Als we daar dan nog zijn 600 onnodige posts bijtellen (en dat is eigenlijk nog zeer conservatief geteld), komen we aan 2600 posts op 4000, want dan een goede 65% is.

Haha super :plat:. En het woord onnozelheidsniveau stond da in de Van Dale :D

12 Apr 2008, 9:55
Vaste Waarde

Jan schreef:
eintracht frankfurt schreef:
dat is toch simpel :

Haha super :plat:. En het woord onnozelheidsniveau stond da in de Van Dale :D

een neologisme; staat dan ook ik de volgende versie van Van Dale. Het is eigenlijk een Germanisme, want het is afgeleid van het Duitse "Blödheitsniveau", en wordt in het Duits vooral toegepast in opmerkingen m.b.t. mensen die constant onnozelheid op forums posten.

12 Apr 2008, 11:39
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
villa schreef:

mooi interview van troch
persoonlijk vind ik het heel erg jammer dat hij vertrekt
zulke spelers zienek graag spelen op dien iendracht
in ieder geval wens ik hem alle succes.. als em in een goei ploeg komt waar hij goed omrind is, (én gespaard mag blijven van blessures) gaat hij ook in tweede zeer succesvol zijn

12 Apr 2008, 11:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Als Sint-Truiden zakt naar tweede klasse is Troch ne kanarie.

12 Apr 2008, 16:24
forumlegende

Leeftijd: 38
Torhout, Meldert, Hamme, VG Oostende, Sint-Truiden... Amai, Thomas zal een druk jaar hebben ze volgend jaar. Alhoewel, 't zijn 5 ploegen he, hij kan bij elke ploeg 1 dag in de week gaan trainen en dan om de vijf weken bij elke ploeg spelen ook he... :crazy:

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

12 Apr 2008, 17:53
Vaste Waarde

mja, en als je dan leest dan Ewen en Thomas na de match op Bornem alleen rondjes op het veld liepen... Toch ook wel verdacht.

Volgens mij is dit een duidelijke aanwijzing dat beiden volgend seizoen bij Bornem spelen !! Om het met Dannyp98-statistieken te bewijzen : 38,54% kans !!

12 Apr 2008, 18:51
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Vicky schreef:
Torhout, Meldert, Hamme, VG Oostende, Sint-Truiden... Amai, Thomas zal een druk jaar hebben ze volgend jaar. Alhoewel, 't zijn 5 ploegen he, hij kan bij elke ploeg 1 dag in de week gaan trainen en dan om de vijf weken bij elke ploeg spelen ook he... :crazy:

hij zal dan wel binnen zijn, peizek... good job, thomas!
sjans da we hier personeel hebben op 't forum die het hier allemaal uitvist

nog slechts een ploeg of 64 aanhalen; en de kans dat thomas uiteindelijk voor één van die ploegen gaat spelen wordt nagenoeg 98%

13 Apr 2008, 18:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 75 76 77 78 79 497