Eerste klasse - Pagina 72 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 70 71 72 73 74 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eerste klasse
boris clitoris schreef:
Dender behaalt een rotslecht resultaat (wie wint er nu niet van Brussels) maar is nu wel zeker van behoud. Ik zeg het al weken, de tegenstand is gewoon te slecht om dit nog in te halen.

Op de moment dat het echt moest stond Dender er, ze verdienen gewoon om er in te blijven hoe erg het ook is om dat toe te geven.

Stvv en Brussels hebben eigenlijk nooit de indruk gegeven om nog een kans te maken. Ze zijn het in de 1ste plaats gewoon niet waard (sportief) om in 1ste te zitten.
Al een geluk dat er dit jaar terug 2 zakken... zo 2 sportief "zielige" ploegen moeten gewoon degraderen...

Dat is wat mij stoort aan al die hervormingsplannen... ze willen meer stabiliteit. Ze beseffen wel niet dat die stabiliteit niets gaat opleveren, Brussels en Stvv die zijn structureel gewoon enorm ziek. (niet toevallig 2 clubs met enorm gekke voorzitters)

13 Apr 2008, 13:28
Rode kaart
Rode kaart

Mja, er waren dit seizoen wel meerdere ploegen die het niet verdienen om erin te blijven zoals ook Dender (ben daar eerlijk in), alleen zakken er slechts 2 ploegen. Brussels was finaal te zwak, STVV kan niet scoren en haalde tegen ons 0/6 (waarvan we er 3 gepikt hebben op Staaien). Ik heb dit seizoen weinig voetbal gezien, maar we wisten op voorhand dat het al een mirakel zou zijn mochten we 2 ploegen achter ons houden. Tja, we kunnen er ook niet aan doen dat er 2 ploegen zijn die nog zwakker zijn dan ons. Volgend seizoen wordt wat anders...

13 Apr 2008, 13:58

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
nonkel marcel schreef:
Mja, er waren dit seizoen wel meerdere ploegen die het niet verdienen om erin te blijven zoals ook Dender (ben daar eerlijk in), alleen zakken er slechts 2 ploegen. Brussels was finaal te zwak, STVV kan niet scoren en haalde tegen ons 0/6 (waarvan we er 3 gepikt hebben op Staaien). Ik heb dit seizoen weinig voetbal gezien, maar we wisten op voorhand dat het al een mirakel zou zijn mochten we 2 ploegen achter ons houden. Tja, we kunnen er ook niet aan doen dat er 2 ploegen zijn die nog zwakker zijn dan ons. Volgend seizoen wordt wat anders...
bevestigen is altijd moeilijker zegt men wel eens. Maar ik denk dat Dender al heel veel leergeld betaald heeft (en zich tot nog wist te redden). De gedoodverfde degradatiekandidaat zullen jullie toch niet meer zijn, en dat zorgt in het begin vh seizoen toch al voor een andere atmosfeer.

14 Apr 2008, 18:04
Rode kaart
Rode kaart

Ons bestuur zal wel de nodige lessen getrokken hebben uit dit seizoen, maar qua budget, financiële slagkracht, aantal sups, enz.. zullen we altijd bij de zwakkere broertjes van 1ste blijven. Misschien dat de benadering van de media enigszins anders zal zijn, maar we hebben voorlopig niet de middelen om uit te groeien tot een stabiele eersteklasser. Veel kans dus dat we ook volgend seizoen bij de degradatiekandidaten zullen gerekend worden.
Bevestigen zal idd moeilijk worden.

Btw, er wordt hier altijd lacherig gedaan over onze supportersaantallen, maar heb je die van Kortrijk en Tubize al eens bekeken? Kortrijk, toch een stad, geraakt nauwelijks aan 1800 man en bij Tubize zijn ze al content als er es 800 man komt zien. Dan scoorden we vorig seizoen met gemiddeld 2500 man niet slecht.

15 Apr 2008, 9:58
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
nonkel marcel schreef:
maar qua budget, financiële slagkracht, aantal sups, enz.. zullen we altijd bij de zwakkere broertjes van 1ste blijven.

bwa, als je ziet dat Westerlo (qua grootte gemeente, sposoring, stadion, supporters, etc) vergelijkbaar is met jullie en die toch al een 10 jaar meedraaien zonder problemen in 1e klasse moet je niet wanhopen (alhoewel ik nu tegen mijn hart praat ;) )

15 Apr 2008, 18:24

Leeftijd: 11
nonkel marcel schreef:
Ons bestuur zal wel de nodige lessen getrokken hebben uit dit seizoen, maar qua budget, financiële slagkracht, aantal sups, enz.. zullen we altijd bij de zwakkere broertjes van 1ste blijven. Misschien dat de benadering van de media enigszins anders zal zijn, maar we hebben voorlopig niet de middelen om uit te groeien tot een stabiele eersteklasser. Veel kans dus dat we ook volgend seizoen bij de degradatiekandidaten zullen gerekend worden.
Bevestigen zal idd moeilijk worden.

Btw, er wordt hier altijd lacherig gedaan over onze supportersaantallen, maar heb je die van Kortrijk en Tubize al eens bekeken? Kortrijk, toch een stad, geraakt nauwelijks aan 1800 man en bij Tubize zijn ze al content als er es 800 man komt zien. Dan scoorden we vorig seizoen met gemiddeld 2500 man niet slecht.

Inderdaad, en we zijn echt wel van plan dat te blijven doen

16 Apr 2008, 9:30
Rode kaart
Rode kaart

the_red_ant69 schreef:
nonkel marcel schreef:
maar qua budget, financiële slagkracht, aantal sups, enz.. zullen we altijd bij de zwakkere broertjes van 1ste blijven.

bwa, als je ziet dat Westerlo (qua grootte gemeente, sposoring, stadion, supporters, etc) vergelijkbaar is met jullie en die toch al een 10 jaar meedraaien zonder problemen in 1e klasse moet je niet wanhopen (alhoewel ik nu tegen mijn hart praat ;) )

Ebde gij een hart? :wow: :D

Westerlo is en blijft in mijn ogen toch wel een uitzondering op alle vlakken.
Ze hebben daar nu wel een goed beleid en gezonde structuur, maar 'k vraag me toch af hoe die jaar na jaar kunnen blijven overleven in 1ste klasse. Chapeau voor die mannen.

Mariner schreef:
Inderdaad, en we zijn echt wel van plan dat te blijven doen

Van mij moogde gij met alles en iedereen van onze club blijven lachen: gezien de situatie van beide clubs zal dat dan toch maar een groen lachske zijn. :zzz:

16 Apr 2008, 10:01

Leeftijd: 11
http://tt.vrt.be/tt_een.php?p=526&g=0&s=0&r=0&x=1

en ondertussen wordt Lierse wel vrijgesproken van verplichte degradatie na dit seizoen :crazy: , ze hebben daar dedju zitten foefelen dat het geene naam meer heeft :hmm:

18 Apr 2008, 9:22
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
:crazy:

20 Apr 2008, 19:44
Ancien

Leeftijd: 38
Standard - RSCA 2-0 en virtueel kampioen.

Tzal daar een zwaar feestje worden vanavond.

20 Apr 2008, 22:18
Ancien

Leeftijd: 65
Dikke proficiat aan Standard.
Het is hun van harte gegund,en dan nog in een thuismatch tegen Anderlecht, moet toch geweldig deugd doen, hé...

20 Apr 2008, 22:39
forumlegende

Leeftijd: 43
Na 25 jaar de titel pakken thuis tegen Anderlecht, da zal wel zijn dat da in Luik zal deugd doen. En ge moet eerlijk zijn, als ge op 31 matchen nie verliest, dan verdiende het gewoon. Een volgende uitdaging zou voor die gasten moeten zijn om het seizoen zonder nederlaag af te werken, al kan het natuurlijk zijn da ze zich niet meer kunnen opladen en nog 2 keer verliezen ofzo.

21 Apr 2008, 7:08
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
Nen dikken proficiat aan de terechte kampioen van eerste klasse.
Ik hoop dat ze nu hun ploeg wat kunnen bij elkaar houden al vrees ik daar wel wat voor. :worship:

21 Apr 2008, 10:44
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
zwawi schreef:
Een volgende uitdaging zou voor die gasten moeten zijn om het seizoen zonder nederlaag af te werken, al kan het natuurlijk zijn da ze zich niet meer kunnen opladen en nog 2 keer verliezen ofzo.

Vooral te hopen dat ze van hun laatste thuismatch (tegen Dender dus) nog een ware galamatch willen maken :whistle: .

21 Apr 2008, 10:49
Rode kaart
Rode kaart

Bartos schreef:
zwawi schreef:
Een volgende uitdaging zou voor die gasten moeten zijn om het seizoen zonder nederlaag af te werken, al kan het natuurlijk zijn da ze zich niet meer kunnen opladen en nog 2 keer verliezen ofzo.

Vooral te hopen dat ze van hun laatste thuismatch (tegen Dender dus) nog een ware galamatch willen maken :whistle: .

Al wordt het daar 10-0 voor Standard, 't zal voor ons sowieso puur genieten worden.

De boeren van klup pruhhe hebben zich ook weer van hun beste kant laten zien in Gent gisteren:

Citeer:
Originally posted by Drewie

DE NOOIT GEZIENE WEERZINWEKKENDE BOERTIGHEID VAN HET HELE CLUBVAK

ik wens ze de vieste ziektes toe, dat een minuut stilte verstoord, tot daar aan toe, maar met het hele vak!!!! (geen enkelingen) laat hem liggen hij is dood gaan zingen en springen tijdens de minuut stilte.
Kheb Constant zien zakken in de grond.
Constant, Constant alles is voorbij...

echt plaatsvervangende schaamte dit vraagt om publieke excuses van club. Want dit waren geen paar marginalen maar massale onbeschoftheid.

nooit gezien

21 Apr 2008, 10:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 70 71 72 73 74 500