Eerste klasse - Pagina 76 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 74 75 76 77 78 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

Bericht Re: Eerste klasse
Mega-ambiance op Sclessin gisteren, indrukwekkend!
Daar kan al de rest van België een puntje aan zuigen.
Terechte kampioen!

04 Mei 2008, 11:01
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Het is pijnlijk om te moeten toegeven, mr Anderlecht was duidelijk oververdiende winnaar als ik de beelden bekijk. De rode kaart voor Geraerts is belachelijk (alweer een duik van Boussoufa, triestige jongen) maar dat verandert uiteindelijk niets. Anderlecht staat terecht op 2e plaats.

04 Mei 2008, 11:07
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Sven KSK Opwijk schreef:
WAT EEN MATCH VAN LUCAS BIGLIA!!!

Het mocht stilaan eens ook he, het seizoen is bijna gedaan.

04 Mei 2008, 12:15
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ben ook gaan kijken naar Anderlecht - Club. Bousouffa was toch wel de ultieme uitblinker, samen met Biglia en Van Damme. Brugge heeft gewoon geen één keer op doel getrapt. De eerste helft werden ze belachelijk gemaakt (rode kaart of niet maakt niet veel uit, want vanaf minuut 1 werden ze overspeeld).

Tweede helft was een maat voor niets. Voor Anderlecht hoefde niets meer, en Brugge beperkte zich tot met 9 te kamperen voor hun doel. Je zou denken dat ze toch wat risico zouden nemen om voor die aansluitingstreffer te gaan, maar twas blijkbaar gewoon de schade beperken, goed wetende dat wanneer ze voluit zouden aanvallen ze er nog 3 a 4 rond hun oren zouden krijgen.

04 Mei 2008, 12:56
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Jeroen schreef:
Ben ook gaan kijken naar Anderlecht - Club. Bousouffa was toch wel de ultieme uitblinker, samen met Biglia en Van Damme. Brugge heeft gewoon geen één keer op doel getrapt. De eerste helft werden ze belachelijk gemaakt (rode kaart of niet maakt niet veel uit, want vanaf minuut 1 werden ze overspeeld).

Tweede helft was een maat voor niets. Voor Anderlecht hoefde niets meer, en Brugge beperkte zich tot met 9 te kamperen voor hun doel. Je zou denken dat ze toch wat risico zouden nemen om voor die aansluitingstreffer te gaan, maar twas blijkbaar gewoon de schade beperken, goed wetende dat wanneer ze voluit zouden aanvallen ze er nog 3 a 4 rond hun oren zouden krijgen.

Mja, Anderlecht was gisteren echt super. Ik kan normaal heel bescheiden zijn, maar ze mochten gisteren bij wijze van spreken met 12 zijn, dan nog was Anderlecht erover gelopen. Alleen een sterke Stijnen was de spelbreker in verband met een absolute afstraffing.

Ik ga nu al een tijd zien en ik heb nog NOOIT een speler zo een sterke, quasi perfecte, match zien spelen als Lucas Biglia. Iedereen noemt Boussoufa als uitblinker, wel voor mij was Biglia da beste op het plein. Afbreken, uitschakelen en opbouwen. Echt heel mooi...

05 Mei 2008, 1:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
prachtig wel! (y)

http://nl.youtube.com/watch?v=pHCddl_d_ ... re=related

05 Mei 2008, 19:21
Ancien

Leeftijd: 45
sporza.be

"Anderlecht-STVV moest 4-1 worden"
di 06/05/08 - "Volgens Aziatische bronnen is in China voor 1,2 miljoen dollar (778.000 euro) gegokt op Anderlecht-Sint-Truiden." Dat staat in Sport/Voetbalmagazine van morgen.
In die wedstrijd boog Anderlecht in het slot een 0-1 om in 4-1. Dat 1,2 miljoen dollar is ingezet, is abnormaal. Meer dan 400.000 dollar was dit seizoen nog niet ingezet op een duel uit de Belgische eerste klasse. (VRT) Anderlecht moest ook met minstens drie goals verschil winnen vooraleer in China grote winsten konden worden opgestreken.

"In het licht van die info wordt het scoreverloop in Anderlecht-STVV erg interessant", schrijft Voetbalmagazine.

Over enkele Brusselse goals was na het duel veel te doen, al dan niet terecht. Zo had Sint-Truiden vragen bij enkele treffers.

"De KBVB werd vorige week op de hoogte gebracht door clubpreses Michel D'Hooghe. Die had het nieuws van gokexpert Karl Dhont, die zelf de Profliga op de hoogte bracht", weet Voetbalmagazine. "Er is onomstotelijk iets aan de hand""Het lijkt om dezelfde structuren te gaan als ten tijde van gokchinees Zheyun Ye (foto boven): geldstromen die zijn opgezet door professionals en niet te traceren zijn", zegt Dhont.

"De gokbewegingen bewijzen onomstotelijk dat er iets aan de hand is", is Dhont duidelijk.

Dat er iemand is omgekocht, wil hij zonder harde bewijzen wel niet gezegd hebben. De bal ligt nu in het kamp van het parket en het bondsparket. "Niks aan te merken op scheidsrechters"
Na de match werd de kwaliteit van de spelleiding in twijfel getrokken, maar scheidsrechtersbaas Robert Jeurissen denkt niet dat er iets aan de hand was. "Ik heb niks abnormaals gemerkt en heb dus geen reden om de integriteit van de scheidsrechter en zijn assistenten in twijfel te trekken", zegt Jeurissen aan Sporza.

There we go again :duh:

06 Mei 2008, 21:20

Man man man, da gaat weer iets worden.

En dan die lezersbrieven in HLN. Gefrustreerde Bruggesupporters die nu ineens bezig zitten "dat ze het altijd al wisten dat Anderlecht nog omkocht". Als er één partij niet aan zou kunnen doen is het toch Anderlecht? Alleen de refs en STVV kunnen hier iets aan doen. En dan nog, STVV gaat toch nooit zo lang wachten om vier doelpunten binnen te krijgen.

En ik ben nu geen gokexpert, maar RSCA stond die match in Azië op 1.90. Is dat niet belachelijk veel als "ploeg in vorm" tegen de tweedelaatste van belgië?

07 Mei 2008, 8:13
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Sven KSK Opwijk schreef:

En dan die lezersbrieven in HLN. Gefrustreerde Bruggesupporters die nu ineens bezig zitten "dat ze het altijd al wisten dat Anderlecht nog omkocht". Als er één partij niet aan zou kunnen doen is het toch Anderlecht? Alleen de refs en STVV kunnen hier iets aan doen. En dan nog, STVV gaat toch nooit zo lang wachten om vier doelpunten binnen te krijgen.

En ik ben nu geen gokexpert, maar RSCA stond die match in Azië op 1.90. Is dat niet belachelijk veel als "ploeg in vorm" tegen de tweedelaatste van belgië?

Ik vind dat men toch maar beter op zeker speelt en Anderlecht naar tweede klasse stuurt hoor :p .

07 Mei 2008, 8:20

Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Ik vind dat men toch maar beter op zeker speelt en Anderlecht naar tweede klasse stuurt hoor :p .

Maar allé, dan hebben de meeste hier hun grote ergernis, na Dender, in eerste nemeer... :D

07 Mei 2008, 8:34
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Sven KSK Opwijk schreef:
Maar allé, dan hebben de meeste hier hun grote ergernis, na Dender, in eerste nemeer... :D

Tis omdat Dender nu in eerste speelt dat we Anderlecht nimmer vandoen hebben ;) .

07 Mei 2008, 8:41
nieuw in de eerste ploeg

één van beide ploegen mag nog gefraudeerd hebben (daarmee wil ik niet zeggen dat het zo is) Maar als de scheidsrechter buitenspel, fouten en dergelijke niet blaast. Dan is hij in mijn ogen verantwoordelijk voor de al dan niet onterechte doelpunten.
(Daarmee wil ik niet zeggen dat de scheidsrechter betrokken is, maar hij is wel diegene die beslist.)

07 Mei 2008, 8:56
Nationale Ploeg

Had de scheidsrechter die buitenspelfouten van oa Frutos gefloten was het nooit 4 - 1 geweest. De oorzaak ligt dus bij hem.

07 Mei 2008, 9:05
nieuw in de eerste ploeg

In de krant staat dan ook nog eens te lezen dat de spelers van STVV niet protesteren.

Ja, die jongens laten hun kopjes snel hangen zeker (als je zo goed als zeker en nu zeker naar tweede zakt)
En nog een punt daarin, ik zou ook niet meer protesteren. Ik heb trouwens nog nooit een scheidsrechter tijdens een wedstrijd op zijn beslissing weten terugkeren (verbeter mij als het niet waar is). Gefloten is gefloten zeker.

07 Mei 2008, 9:10
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
T zou mooi zijn als we de eindronde winnen en volgend jaar in tweede tegen Anderlecht spelen :banana:

07 Mei 2008, 9:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 74 75 76 77 78 500