|
|
| Pagina 12 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Schiet mij niet af, maar een andere trainer zou ook niet slecht zijn.
(toch maar weinig ingegrepen bij moeilijke momenten.) _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 29 Mei 2008, 9:58 |
|
|
Scholier
Bart Van den Neste schreef: Schiet mij niet af, maar een andere trainer zou ook niet slecht zijn. (toch maar weinig ingegrepen bij moeilijke momenten.) Ik denk dat er niet veel viel in te grijpen.. moet je der juniorekes inbrengen als je onderligt in bepaalde fases van een wedstrijd? Ik denk het niet! Het enige waar kan ingegrepen worden is op training, der moet simpelweg meer specifiek getraint worden. Stilstaande fases verdedigend & aanvallend en het aansluiten van verdediging naar aanval en vise(*sorry*) versa |
| 29 Mei 2008, 10:06 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22 Berichten: 79 |
Jossen schreef: Bart Van den Neste schreef: Schiet mij niet af, maar een andere trainer zou ook niet slecht zijn. (toch maar weinig ingegrepen bij moeilijke momenten.) Ik denk dat er niet veel viel in te grijpen.. moet je der juniorekes inbrengen als je onderligt in bepaalde fases van een wedstrijd? Ik denk het niet! Het enige waar kan ingegrepen worden is op training, der moet simpelweg meer specifiek getraint worden. Stilstaande fases verdedigend & aanvallend en het aansluiten van verdediging naar aanval en vise(*sorry*) versa Ja er zijn sommige die meer verstand hebben van het duivenspel dan van het voetbal |
| 29 Mei 2008, 16:46 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
voor wie graag kevin franck al eens aan het werk ziet, op la deux geven ze tubeke-kvsvk uit.
heb hem net mooie dingen zien doen... ![]() _________________ iendracht! |
| 29 Mei 2008, 20:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
'Un vrai numéro dix', zo zei de verslaggever. Heeft een heel goeie match gespeeld.
|
| 30 Mei 2008, 8:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ploegske van Tubize stond mij langs een kant wel aan, niet zo een grote namen maar wel een ploeg met groot strijdershart en zeker niet het typische counterploegje.
't zou niet echt een aanwinst zijn voor 1ste veronderstel ik, maar ze verdienen heb nu wel. _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Mei 2008, 8:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
placietjen schreef: ploegske van Tubize stond mij langs een kant wel aan, niet zo een grote namen maar wel een ploeg met groot strijdershart en zeker niet het typische counterploegje. 't zou niet echt een aanwinst zijn voor 1ste veronderstel ik, maar ze verdienen heb nu wel. Dat is steeds dat 'onvoorspelbare' in voetbal. Aan lager wal geraakte ploegen "met geschiedenis" willen zo spoedig mogelijk hun positie aan de top weer innemen. Gaan spelers shoppen onder de grotere namen. Hebben ook een supporterspotentieel die hogere klassen waard zijn, maar geraken maar niet weg... (Antwerp, Aalst, Boom en noem maar op...) En dan zie je daar ploegjes die spelen voor een leeg huis , zonder vedetten... of hebben die soms toch kunnen strikken ... en Joost mag weten hoe zo'n clubs aan het geld geraken om zo een sterke ploeg te kopen. Ik zou eerlijk gezegd niet graag speler zijn van zo'n ploeg, als je weet dat je tot de betere behoort, maar geen publiek hebt die met hun ploeg meeleeft... Dit stoort me steeds enorm, als ik vaststel dat boerenploegen over zo'n sterk team beschikken, die noch publiek, noch toekomst hebben louter door hun kleinschaligheid. Zij krijgen geen publiek, geen bomvolle kantienes, of andere randactiviteiten die hun clubkas sponsoren... Wat kan Tubize gaan doen in eerste ? Wezet in 2de...? Maar de objectiviteit gebiedt me toch, om toe te geven dat dit een sterke verdienste is van hun bestuur: Optimale besteding van het weinige sponsorgeld, verstandig en vakkundig transfertbeleid,... Steeds stel ik me de vraag opnieuw, waarom dit niét kan bij Onzen Iendracht, waarbij gans België kan zien dat deze club LEEFT, de publieke belangstelling groeit, naar mate we hogerop klimmen en goed voetbal brengen; ...weinige clubs gegeven! Lees ook : "de sponsors dus waar voor hun geld krijgen." Ook de populariteitsequete in Menzo bevestigt waar we thuis horen : Bij de Top 10 de voetbalclubs van Belgie! Waarom vertoeft de club van een dorp van 15.000 inwoners in eerste klasse. (Denderleeuw) En 6 km verder de tweede grootste stad van de Provincie met 78.000 inwoners... in derde klasse. Waarom slaagt dit bestuur erin in 2 jaar van 3de in eerste klasse te geraken? _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 30 Mei 2008, 15:39 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Hoe Tubize aan zijn geld komt weet onderhand toch iedereen ?
Binnenkort kunnen we onze nationale ploeg daar bij onder brengen misschien ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Mei 2008, 15:58 |
|
|
forumlegende
OK, maar op den duur kan je van elke "kleine ploeg" zeggen dat zij een geldschieter hebben. Wij niet dan?
Gezien het budget en de beleving moet je altijd dé beste kern hebben van derde nationale. Ik mis in ons (goed) geheel nog een vlotscorende spits. Iemand die er elk seizoen 15à20 maakt. In mijn ogen is dat dé sleutel tot promotie. |
| 30 Mei 2008, 16:42 |
|
|
Reserve
Bart Van den Neste schreef: Schiet mij niet af, maar een andere trainer zou ook niet slecht zijn. (toch maar weinig ingegrepen bij moeilijke momenten.) Ge hebt gelijk Bart maar dit forum zit nu eenmaal vol Limpens aanhangers. Zoals ik reeds gezegd heb laten we de voorbereiding afwachten. Ze gaan Limpens geen twee keer zoveel krediet geven. Geef hem de kans om ons ons ongelijk te bewijzen. Nochthans zijn vroegere ploegen zijn ook niet lovend over hem. De belgen spelen vanavond blijkbaar in het zelfde systeem waar limpens bij zweert. Ben is benieuwd!! |
| 30 Mei 2008, 17:02 |
|
|
suppo schreef: Bart Van den Neste schreef: Schiet mij niet af, maar een andere trainer zou ook niet slecht zijn. (toch maar weinig ingegrepen bij moeilijke momenten.) Ge hebt gelijk Bart maar dit forum zit nu eenmaal vol Limpens aanhangers. Zoals ik reeds gezegd heb laten we de voorbereiding afwachten. Ze gaan Limpens geen twee keer zoveel krediet geven. Geef hem de kans om ons ons ongelijk te bewijzen. Nochthans zijn vroegere ploegen zijn ook niet lovend over hem. De belgen spelen vanavond blijkbaar in het zelfde systeem waar limpens bij zweert. Ben is benieuwd!! Ik vind gewoon dat ge Limpens niet kunt beoordelen op dit jaar, ge kunt hem onmogelijk goed vinden, maar ge kunt hem evenmin afmaken. Met de middelen die hij voor handen had heeft hij de juiste beslissingen genomen. Als ge beter vindt moet ge het u natuurlijk niet laten, maar ik heb liever dat ze meer geld steken in een speler dan in een nieuwe trainer. _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Mei 2008, 18:09 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22 Berichten: 79 |
placietjen schreef: suppo schreef: Bart Van den Neste schreef: Schiet mij niet af, maar een andere trainer zou ook niet slecht zijn. (toch maar weinig ingegrepen bij moeilijke momenten.) Ge hebt gelijk Bart maar dit forum zit nu eenmaal vol Limpens aanhangers. Zoals ik reeds gezegd heb laten we de voorbereiding afwachten. Ze gaan Limpens geen twee keer zoveel krediet geven. Geef hem de kans om ons ons ongelijk te bewijzen. Nochthans zijn vroegere ploegen zijn ook niet lovend over hem. De belgen spelen vanavond blijkbaar in het zelfde systeem waar limpens bij zweert. Ben is benieuwd!! Ik vind gewoon dat ge Limpens niet kunt beoordelen op dit jaar, ge kunt hem onmogelijk goed vinden, maar ge kunt hem evenmin afmaken. Met de middelen die hij voor handen had heeft hij de juiste beslissingen genomen. Als ge beter vindt moet ge het u natuurlijk niet laten, maar ik heb liever dat ze meer geld steken in een speler dan in een nieuwe trainer. alles begint en staat bij een goede en ervaren trainer.en dan mag je op geen € kijken. |
| 30 Mei 2008, 19:37 |
|
|
Miniem
Omdat ge niets verkeerd doet, zijt ge daarom een goeie trainer...
Limpens trekt weinig aandacht, wat goed is. Maar dat mag ook niet verdoezelen dat we een verschrikkelijke 3e periode gespeeld hebben. Geblesseerden? Akkoord. Maar op Sint Truiden was dat ook... Daar waren onze spelers op oorlogspad! Geen motivatie van coach nodig. In de 3e periode waren ze precies op retraite met pater Luc. Dat is voor mij coaching. |
| 31 Mei 2008, 11:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
blacky schreef: Omdat ge niets verkeerd doet, zijt ge daarom een goeie trainer... Limpens trekt weinig aandacht, wat goed is. Maar dat mag ook niet verdoezelen dat we een verschrikkelijke 3e periode gespeeld hebben. Geblesseerden? Akkoord. Maar op Sint Truiden was dat ook... Daar waren onze spelers op oorlogspad! Geen motivatie van coach nodig. In de 3e periode waren ze precies op retraite met pater Luc. Dat is voor mij coaching. Dat is op z'n minst gezegd wel heel veralgemenend. Ik kan amper een wedstrijd bedenken waarin de ploeg er de kop niet voorgelegd heeft, ook niet in de derde periode. Dat het resultaat niet altijd meezat... dat is voetbal. |
| 31 Mei 2008, 11:51 |
|
|
Miniem
In de 3e periode zat het niet mee...???
En waren ze uiterst gemotiveerd... Das voetbal ![]() |
| 31 Mei 2008, 12:12 |
|
| Pagina 12 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 130 Volgende |