|
|
| Pagina 6 van 49 |
[ 725 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 49 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
Peruwelz en Lalou zie ik eigelijk niet meer bovenaan meestrijden... Woluwe wordt een gevaarlijke tegenstander, maar blijkbaar gaan die een volledig nieuwe ploeg bijeenkopen... Dan kunnen ze evengoed derde laatste eindigen..
|
| 03 Jun 2008, 10:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik denk dat Peruwelz, La Lou, WS Woluwe, Union en misschien Woluwe Zaventem de gevaarlijkste tegenstanders zullen worden. Rc Waregem heeft vorig seizoen eigenlijk weinig indruk op me gemaakt en Sottegem zie ik niet even goed doen als dit seizoen.
|
| 03 Jun 2008, 10:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Volgend seizoen moeten we gewoon de titel halen.. Als je eindronde speelt is dat leuk voor de kas, maar veel kans om die te winnen heb je niet. Hopelijk kunnen we nu het volledige seizoen gespaard blijven van blessures en kennen we geen serieuze dip zoals nu toch wel het geval was.
|
| 03 Jun 2008, 10:57 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Daarom is de reeksindeling misschien nog zo slecht niet. Volgend seizoen moet alles op de promotie worden gezet. Derby's, sfeervolle matchen en stadions zijn van ondergeschikt belang.
|
| 03 Jun 2008, 11:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jeroen schreef: Volgend seizoen moeten we gewoon de titel halen.. Als je eindronde speelt is dat leuk voor de kas, maar veel kans om die te winnen heb je niet. Hopelijk kunnen we nu het volledige seizoen gespaard blijven van blessures en kennen we geen serieuze dip zoals nu toch wel het geval was. elfahem schreef: Daarom is de reeksindeling misschien nog zo slecht niet. Volgend seizoen moet alles op de promotie worden gezet. Derby's, sfeervolle matchen en stadions zijn van ondergeschikt belang. Inderdaad, volgend jaar moet het op het veld gebeuren. Al de rest kan mij geen reet schelen... en met al dat volk wiens SV volgend jaar in gaat zal het misschien allemaal samen vallen ook. Een goede start maken zal belangrijk zijn om het "gezaag" voor te zijn, eens we op die wolk zitten zoals in 4de zijn we vertrokken ! _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Jun 2008, 11:51 |
|
|
Miniem
the_red_ant69 schreef: m-c schreef: Citeer: ben benieuwd naar het stadion van Wielsbeke ook eigenlijk Ne collega van mij zit in het bestuur van Wielsbeke. Hoogst waarschijnlijk zal de match tegen ons in het stadion van Zulte-Waregem worden gespeeld. Ze hebben niet te veel supporters, maar wel een voorzitter met zeer veel poen. op de site van Wielsbeke staat oa Steven Wostijn in hun kern, toch vrij bekende naam (oa jaren Harelbeke als ik het juist heb) ... Kan Sven (Opwijk) niks vertellen ve die club, stadion, etc Ik heb nog wat info over Wielsbeke vergaard : Gemiddeld aan tal betalende toeschouwers : 130 (vorig seizoen) Over het sportieve : de trainer is een bekende : Kenneth Brylle - verder hebben ze naar volgend seizoen toe reeds een aantal versterkingen binnengehaald : 3 beloftes van Club Brugge en 1 belofte van Moeskroen. Er zijn gesprekken aan de gang om te fungeren als satteliet-club van het naburige Zulte-Waregem. Het zou de bedoeling zijn om uiteindelijk in 2é te geraken, het is nog niet duidelijk of dit reeds naar volgend seizoen toe is. Interessant is hun budget wat waarschijnlijk een pak meer is als dat van ons : Een jaarlijkse inbreng van 600.000€ door het bestuur (15 zitjes twv 40.000€, al of niet zwart) + een ongekende inbreng van de voorzitter + ruim 400.000€ opbrengst uit reclame (der blijken heel wat grotere bedrijven te zijn gevestigd in de streek + de voorzitter heeft heel wat connecties). De voorzitter blijkt namelijk de ex-eigenaar te zijn van Quick Step en is dus serieus rijk, de club lijkt zijn "speeltje" te zijn. Tja...dit lijkt alweer (cfr Tubeke?) een schoon voorbeeld te zijn van het feit dat de grootte van een supporterslegioen niet altijd recht evenredig is met de grootte van het budget en dus met de sportieve mogelijkheden. |
| 03 Jun 2008, 14:17 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Smetje schreef: Ik denk dat Peruwelz, La Lou, WS Woluwe, Union en misschien Woluwe Zaventem de gevaarlijkste tegenstanders zullen worden. Rc Waregem heeft vorig seizoen eigenlijk weinig indruk op me gemaakt en Sottegem zie ik niet even goed doen als dit seizoen. Valt alleen te hopen dat er een aantal van die separatisten die den Eendracht telt het niet in hun benevelde kezze krijgen om ginder het kot af te breken. Omdat ge eens niet tegen Mechelen moet spelen, is het niet de bedoeling da ge zelf voor den destructieve après-foot gaat zorgen hé jongens. _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 03 Jun 2008, 15:40 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Partyman van Sottegem waarschijnlijk door het dolle heen na het horen van de reeksindeling. Met Racing eruit zullen zij nu met zekerheid het meeste toeschouwers meebrengen naar Aalst.
![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 03 Jun 2008, 15:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Casual1919 schreef: Partyman van Sottegem waarschijnlijk door het dolle heen na het horen van de reeksindeling. Met Racing eruit zullen zij nu met zekerheid het meeste toeschouwers meebrengen naar Aalst. ![]() Hij is ze op deze moment waarschijnlijk al aan het tellen . |
| 03 Jun 2008, 15:49 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Sportief gezien lijkt me dat toch een erg doenbare reeks om kampioen te spelen.
Of ze aantrekkelijk is, das wat anders. |
| 03 Jun 2008, 17:08 |
|
|
Nationale Ploeg
nonkel marcel schreef: Sportief gezien lijkt me dat toch een erg doenbare reeks om kampioen te spelen. Of ze aantrekkelijk is, das wat anders. mja, jullie hebben tubize. Ook niet echt om naar uit te kijken natuurlijk. |
| 03 Jun 2008, 17:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
nonkel marcel schreef: Sportief gezien lijkt me dat toch een erg doenbare reeks om kampioen te spelen. Of ze aantrekkelijk is, das wat anders. _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Jun 2008, 17:22 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Fillou schreef: nonkel marcel schreef: Sportief gezien lijkt me dat toch een erg doenbare reeks om kampioen te spelen. Of ze aantrekkelijk is, das wat anders. mja, jullie hebben tubize. Ook niet echt om naar uit te kijken natuurlijk. Tja, denk niet dat wij goed geplaatst zijn om commentaar te geven op Tubize. Ook in 1ste zijn er een paar oninteressante verplaatsingen, maar in 3de is dat naar volgend seizoen toe eerder regel dan uitzondering. Enfin, maakt niet veel uit, sportieve primeert in jullie geval. |
| 03 Jun 2008, 17:26 |
|
|
Nationale Ploeg
nonkel marcel schreef: Fillou schreef: nonkel marcel schreef: Sportief gezien lijkt me dat toch een erg doenbare reeks om kampioen te spelen. Of ze aantrekkelijk is, das wat anders. mja, jullie hebben tubize. Ook niet echt om naar uit te kijken natuurlijk. Tja, denk niet dat wij goed geplaatst zijn om commentaar te geven op Tubize. Ook in 1ste zijn er een paar oninteressante verplaatsingen, maar in 3de is dat naar volgend seizoen toe eerder regel dan uitzondering. Enfin, maakt niet veel uit, sportieve primeert in jullie geval. eigenlijk toch ook het gezellig samenzijn op zondagnamiddag hoor. |
| 03 Jun 2008, 17:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
geen racing of geel
wel een pak waalse k*tploegen die het ons knap lastig kunnen maken !! reeks is misschien op papier iets minder zwaar dan dit jaar maar toch opletten... |
| 03 Jun 2008, 17:37 |
|
| Pagina 6 van 49 |
[ 725 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 49 Volgende |