|
|
| Pagina 24 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Ajuin schreef: Iendrachter90 schreef: En ook Shabi mag 100%zeker vertrekken dat wil dus zeggen dat we voor volgend seizoen voorlopig ne kern van 15man hebben? 15 man ??? De Veirman - Lambrechts - Seminck - Van Dender - Vandenbrande - De Schutter - Dessaer - Van Mieghem - Lord - Frank - Poddevijn - Spotbeen - Nguekam - Boto - Boussoufa - Aelbrecht .- Coulibaly ... dat zijn er al 17 en dan heb je al teveel voor basisploeg en reserven. Als je dan ziet dat ge nog enkele jongeren hebt zoals Spotbeen, Vandamme, Limpens om op de bank te gaan zitten als er bij de eerste 17 gekwetsten zijn ... Dus 17 spelers die moeten strijden voor basiself lijkt me ruim voldoende. Koen Vandamme en Limpens zijn geen A-kern spelers hé, ik kan zo nog 10 namen gaan opnoemen van de reserven. Hopelijk komt er dan nog versterking, want de huidige kern is overduidelijk te smal ! |
| 11 Jun 2008, 16:18 |
|
|
Vaste Waarde
Hoeveel spelers wil je dan in je A-kern ? Je hebt nu 17 spelers die in aanmerking komen om wekelijks te spelen of zeker op de bank te zitten. Dat lijkt me meer dan voldoende. Al wat er nu nog bijkomt gaat geld kosten en zal nauwelijks aan spelen toe komen. Dus ... nodeloze kosten wat mij betreft.
Naast die kern van 17 A-spelers heb je dan nog een aantal beloften die je kan opvissen om op de bank te zitten, mochten er teveel gekwetsten komen. Mij lijkt een kern van 17 basisspelers ideaal, zowel sportief als financieel. Koen |
| 11 Jun 2008, 16:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
voor Landuyt hebben ze nog altijd geen vervanger, dus op den back rechts mag er nog iets bijkomen.ook nen back up voor arnold is er nog nie.laat die zijn beste niveau nie meer halen en we zitten terug met het zelfde probleem als vorig seizoen.
|
| 11 Jun 2008, 17:12 |
|
|
Freak
just, witteken.
|
| 11 Jun 2008, 17:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
nu : 11 juni
eerste training: 14 juli eerste match: 19 juli Als er tegen die laatste datum al een mooie basiself + 5 goei reserven zijn dan zen ik al content. _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Jun 2008, 17:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
placietjen schreef: nu : 11 juni eerste training: 14 juli eerste match: 19 juli Als er tegen die laatste datum al een mooie basiself + 5 goei reserven zijn dan zen ik al content. Dat denk ik er ook van se. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 11 Jun 2008, 18:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ajuin schreef: Hoeveel spelers wil je dan in je A-kern ? Je hebt nu 17 spelers die in aanmerking komen om wekelijks te spelen of zeker op de bank te zitten. Dat lijkt me meer dan voldoende. Al wat er nu nog bijkomt gaat geld kosten en zal nauwelijks aan spelen toe komen. Dus ... nodeloze kosten wat mij betreft. Naast die kern van 17 A-spelers heb je dan nog een aantal beloften die je kan opvissen om op de bank te zitten, mochten er teveel gekwetsten komen. Mij lijkt een kern van 17 basisspelers ideaal, zowel sportief als financieel. Koen Waar haalt gij het dat Vandamme en Limpens meekunnen in derde klasse ? Uw kern is nog véél kleiner als die van vorig jaar, en we hebben al zo'n problemen gehad. Van Dender is blessuregevoelig, ge hebt gewoon geen enkele backup dan.. 2 spelers MOETEN erbij als je voor de titel wilt gaan. Anders ga je weer't zelfde voorhebben als dit jaar. |
| 11 Jun 2008, 18:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
witteken schreef: voor Landuyt hebben ze nog altijd geen vervanger, dus op den back rechts mag er nog iets bijkomen.ook nen back up voor arnold is er nog nie.laat die zijn beste niveau nie meer halen en we zitten terug met het zelfde probleem als vorig seizoen. Je hebt drie meer dan valabele alternatieven voor Landuyt -> De Schutter, Spotbeen en Vanden Brande... Lijkt me raar dat er voor die positie nog geld tegenaan zou worden gegooid... Ik zie er zelf eigenlijk ook het nut niet van in. Dan zou je immers bijna een van die drie ook van de hand moeten doen (het is hier immers Chelsea niet om met een kern van 30 man het seizoen aan te vatten). Ipv voor iedere speler een vervanger te zoeken, zou er beter wat gevarieerd worden met de opstelling. Valt Arnold weg, pak dan een echte 4-4-2 met Lord en Boto bijv. Als je voor Arnold toch een "identieke" vervanger wil, moet je eigenlijk Boto van de hand doen en dat zie ik, gelukkig, niet te snel gebeuren... Niet vergeten dat de 4-4-1-1 er eigenlijk maar is gekomen omdat Troch daarin het beste rendeerde. Arnold zou het trouwens ook niet erg vinden om in een 4-4-2 te spelen hoor.... Zou ook graag nog eens scoringspositie komen (in de eindronde cijferde hij zich veel te veel weg in dienst van de ploeg, het lijkt me logisch dat hij dat geen 30 matchen gaat doen volgend seizoen en terecht want is nog dreigender IN de zestien dan erbuiten)... |
| 11 Jun 2008, 18:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: 2 spelers MOETEN erbij als je voor de titel wilt gaan. Anders ga je weer't zelfde voorhebben als dit jaar. Als je zegt dat er twee nieuwe MOETEN komen, dan vind ik ook dat je MOET zeggen met welk geld dat moet gebeuren. Als je zelf over hebt, ze zullen het met plezier aannnemen. Als er geen financiële ruimte voor is blijft er van 'moeten' niet veel over... Voor alle duidelijkheid : ik vind zelf ook dat er op links eventueel nog iemand mag bijkomen, als daar financiële ruimte voor is. En komt er niemand bij, dan proberen we het op die manier. |
| 11 Jun 2008, 18:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jeroen schreef: Waar haalt gij het dat Vandamme en Limpens meekunnen in derde klasse ? Uw kern is nog véél kleiner als die van vorig jaar, en we hebben al zo'n problemen gehad. Van Dender is blessuregevoelig, ge hebt gewoon geen enkele backup dan.. 2 spelers MOETEN erbij als je voor de titel wilt gaan. Anders ga je weer't zelfde voorhebben als dit jaar. Met het vertrek van Claessens en het gedwongen vertrek van Shabi zou er op links inderdaad nog iets bij moeten, vandaar dat ik het zo jammer blijf vinden dat Davy vertrekt... Daar is dus duidelijk nog werk want je houdt enkel De Schutter achter de hand voor de positie van Van Dender. Anderzijds: jongens als Vandamme en Limpens meteen afmaken, vind ik er ook wat over... Die gasten zijn ook nog maar 17 of zo, dus geef die mannen eens de kans om te groeien? Het is niet de bedoeling dat ze meteen de ploeg gaan dragen hé... Als je de laatste wedstrijden van Van Damme bijv. hebt gezien bij de reserven, zit er zeker potentieel in zolang hij op zijn plaats kan spelen. Ik ga al jaren naar de reserven kijken en van een Podevijn bijv. in een reservematchken op de Zandberg was op dat moment ook niet te zien dat hij het zo snel zo goed zou doen in de eerste ploeg... Geef die mannen nog twee jaar (als ze de leeftijd hebben van een Tomas Spotbeen bijv.) en beoordeel ze dan... Het zijn nog studenten en kosten de club dus heel weinig, je laat ze ervaring opdoen, etc. |
| 11 Jun 2008, 18:32 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Stijn schreef: Als je zegt dat er twee nieuwe MOETEN komen, dan vind ik ook dat je MOET zeggen met welk geld dat moet gebeuren. Als je zelf over hebt, ze zullen het met plezier aannnemen. Als er geen financiële ruimte voor is blijft er van 'moeten' niet veel over... Voor alle duidelijkheid : ik vind zelf ook dat er op links eventueel nog iemand mag bijkomen, als daar financiële ruimte voor is. En komt er niemand bij, dan proberen we het op die manier. Als er 2 spelers vertrekken moet er toch wel ruimte zijn voor één speler aan te trekken? |
| 11 Jun 2008, 18:36 |
|
|
Junior
't bestuur zal wel aan het uitkijken zijn naar een beloftevolle versterking op de linkerflank.
Maar alles op zijn tijd hé. Eerste wedstrijd is nog ver weg én het basisteam staat er al. Het is nog niet zo heel lang geleden dat we in augustus nog zonder spitsen zaten en dat er van overal testers toestroomden. Dit jaar kunnen we (opnieuw) de voorbereiding starten met een vaste kern. Als tijdens die voorbereiding blijkt dat we op enkele posities te kort komen, kan er ook dan nog ingegrepen worden. |
| 11 Jun 2008, 19:03 |
|
|
Scholier
s@té schreef: Stijn schreef: Als je zegt dat er twee nieuwe MOETEN komen, dan vind ik ook dat je MOET zeggen met welk geld dat moet gebeuren. Als je zelf over hebt, ze zullen het met plezier aannnemen. Als er geen financiële ruimte voor is blijft er van 'moeten' niet veel over... Voor alle duidelijkheid : ik vind zelf ook dat er op links eventueel nog iemand mag bijkomen, als daar financiële ruimte voor is. En komt er niemand bij, dan proberen we het op die manier. Als er 2 spelers vertrekken moet er toch wel ruimte zijn voor één speler aan te trekken? Als je geen financiële mogelijkheden hebt voor ne kern van 19 man MOET ge ook ni zeggen da ge titelambities hebt en naar 2de wilt gaan. Dan zijn we bezig gelijk een bestuur van ne gemiddelde 3de klasser a la Diegem (terwijl hier toch wa meer mogelijkheden zijn) . Limpens kan na een half jaar weer zitten zagen da hij te weinig fitte spelers heeft en da de jeugdspelers op hun tandvlees zitten. Ik hoop dat er nog 2 versterkingen bijkomen waarvan ene linksepoot. |
| 11 Jun 2008, 19:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
s@té schreef: Stijn schreef: Als je zegt dat er twee nieuwe MOETEN komen, dan vind ik ook dat je MOET zeggen met welk geld dat moet gebeuren. Als je zelf over hebt, ze zullen het met plezier aannnemen. Als er geen financiële ruimte voor is blijft er van 'moeten' niet veel over... Voor alle duidelijkheid : ik vind zelf ook dat er op links eventueel nog iemand mag bijkomen, als daar financiële ruimte voor is. En komt er niemand bij, dan proberen we het op die manier. Als er 2 spelers vertrekken moet er toch wel ruimte zijn voor één speler aan te trekken? dan weet jij meer van de financiële toestand dan ik. Voor alle duidelijkheid, ik zeg niet dat er geen geld is, maar als je absoluut vindt dat er versterkingen MOETEN komen, dan moet je er ook bij zeggen met welk geld. |
| 11 Jun 2008, 19:56 |
|
|
forumlegende
DT schreef: witteken schreef: voor Landuyt hebben ze nog altijd geen vervanger, dus op den back rechts mag er nog iets bijkomen.ook nen back up voor arnold is er nog nie.laat die zijn beste niveau nie meer halen en we zitten terug met het zelfde probleem als vorig seizoen. Je hebt drie meer dan valabele alternatieven voor Landuyt -> De Schutter, Spotbeen en Vanden Brande... Lijkt me raar dat er voor die positie nog geld tegenaan zou worden gegooid... Ik zie er zelf eigenlijk ook het nut niet van in. Dan zou je immers bijna een van die drie ook van de hand moeten doen (het is hier immers Chelsea niet om met een kern van 30 man het seizoen aan te vatten). Ipv voor iedere speler een vervanger te zoeken, zou er beter wat gevarieerd worden met de opstelling. Valt Arnold weg, pak dan een echte 4-4-2 met Lord en Boto bijv. Als je voor Arnold toch een "identieke" vervanger wil, moet je eigenlijk Boto van de hand doen en dat zie ik, gelukkig, niet te snel gebeuren... Niet vergeten dat de 4-4-1-1 er eigenlijk maar is gekomen omdat Troch daarin het beste rendeerde. Arnold zou het trouwens ook niet erg vinden om in een 4-4-2 te spelen hoor.... Zou ook graag nog eens scoringspositie komen (in de eindronde cijferde hij zich veel te veel weg in dienst van de ploeg, het lijkt me logisch dat hij dat geen 30 matchen gaat doen volgend seizoen en terecht want is nog dreigender IN de zestien dan erbuiten)... Ik heb hier ook al aangehaald dat geen van die drie een rechtsback is en nooit de achterlijn haalt!!!! |
| 11 Jun 2008, 19:56 |
|
| Pagina 24 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 130 Volgende |